• (Violet?)
    Harry:

    Ik voel me kapot, gebroken, maar dan letterlijk. Ik mag blij zijn dat ik nog leef, maar hoe kom ik hier weg? Gelukkig is Rhine veilig, daar ben ik blij o- dan hoor ik haar stem mijn naam roepen. Ik probeer wat te zeggen maar kan niks uitbrengen. Ik weet niet hoe of waarom, maar het is te pijnlijk. Ik hoor wat takjes kraken achter me en weer valt mijn naam. Uit Rhine haar mond nogwel. Ik voel hoe ze me knuffelt en geniet even. Ze geeft me energie, dunno how. Nu moet ik even terug... 'Rhine, w-wat doe je hier?' vraag ik zwak. Oh...stom voor mij natuurlijk. Nee maar ik was zo dom om dat nog niet te merken na haar geroep en geschreeuw. 'Rhi, kan je me helpen. I-ik denk ddat mijn been vastzzit' vraag ik.

    Rhine

    Ik knik, te bezorgd om iets uit te kunnen brengen. Daar lagen we dan, onder al die blaadjes en takken van deze boom. Ik kruip wat meer naar onderen, en zie dat er een hele grote tak op ligt. Ik bijt op mijn lip, pak het vast en probeer het dan met alle kracht die ik heb hem op te tillen. Het ding is loodzwaar, en bang dat ik hem meteen weer laat vallen schuif ik een paar centimeter op zij en laat hem naast Harry's been vallen. Ik kom weer bij Harry liggen. "I-Ik dacht dat je d-dood was." stotter ik. Mijn onderlip trilt. "De heide is gigantisch, we komen nooit optijd bij de camping. Maar we moeten toch ergens schuilen. Toen kwam een idee bij me op. Het was een radeloos idee, maar oke. "Harry. Ik denk dat we hier het veiligst zitten. Er stonden geen bomen omheen, hij kan niet meer op ons vallen en het is niet meer het hoogste punt in de omgeving. En omdat het zo'n grote boom is bieden de takken ons bescherming."

    Liam:

    Mijn ogen schienen meteen vol met paniek. Ik slik en zeg: 'Hij...hij is naar een gekkenhuis gebracht. Daar komt hij voorlopig niet uit' en zet een fake-lachje op. Fuck, waarom moest ik dat ook hardop zeggen?! Straks weet hij het en-en wil hij niet meer met me. Ik ben een moordenaar! Hij mag het niet weten! Ik wil hem niet kwijt, nooit!

    Niall

    : 'Hij...hij is naar een gekkenhuis gebracht. Daar komt hij voorlopig niet uit' Ik zucht opgelucht. ' dan heb ik daar ook geen last meer van' Ik was altijd al zo goed gelovig geweest, daardoor was ik altijd snel geraakt.

    Emma :
    'Ik speel wat triangel... maar het zingen gaat me volgens mij beter af' mompelt Zayn. ' Dat is echt leuk dat hoor ik echt zelden ' zeg ik enthusjast. 'Dus een lied, engels natuurlijk... Waarover wil je het doen?' vraagt hij ' ehm ik heb een nummer moments geschreven maar ik moet het laatste stuk nog doen wil je me daar bij helpen? Dan kun jij dat ook zingen als je wilt?' Vraag ik hem rustig en ik begin liams stukje te zingen en aan te slaan op de gitaar. 'Shut the door turn the lights off i wanna be with you i wanna feel your love i wanna lee beside you i can not hide this even no i try. ' Zing ik waarna ik even stop. En zing dan veder. Als ik ook Niall zijn stukje gedaan heb stop ik met de rest van het nummer. En wacht wat hij er van vind.

    Zayn:
    ' Dat is echt leuk dat hoor ik echt zelden ' zegt ze. Neemt ze dat echt serieus? 'Eh ik maakte maar een grapje over die triangel hoor' zeg ik ter verduidelijking. ' ehm ik heb een nummer moments geschreven maar ik moet het laatste stuk nog doen wil je me daar bij helpen? Dan kun jij dat ook zingen als je wilt?' vraagt ze. Ik knik en luister aandachtig. 'Shut the door turn the lights off i wanna be with you i wanna feel your love i wanna lee beside you i can not hide this even no i try. ' begint ze. Ze neemt een rust en gaat dan verder. Ik knik en zeg: 'Goed lied, mag ik wat proberen?'. Ik pak haar tablet(sorry als het niet klopt, ik volg alle spullen niet meer ) en open een notitie. Even denk ik na en typ dan:
    Flashing lights in my mind, goin' back to the time. Playin' games in the street, kickin' balls with my feet. Dancin on with my toes, standing close to the edge. There's a pile of my clothes at the end of your bed. As I feel myself fall, make a joke of it all. Ik heb ondertussen veel rusten genomen, maar ben toch redelijk trots op het resultaat. 'Sorry dat het zo lang duurde maar is dit iets?' vraag ik als ik hde tablet teruggeef aan Emma.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 18:49 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Blijkbaar wat inspiratie... Wel.. Bedankt voor het compliment, maar soms gaat het gewoon vanzelf :) thanks)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    | Hey Eeff. Je heet Eva right? Nou ik heb een tijdje geleden een imagine gemaakt voor een vriendin die ook eva heet. Maar dan met zayn. :$ lezen? (Eigenlijk is het in een verhaal waar ik al sinds vorig jaar mee bezig ben :) maar het is ongeveer een imagine...) |


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [ hehe, zullen we anders doen dat li lang in coma blijft? En iedereen gaat verder... Met nialll weet ik het niet. Die kan ook gewoon aan een stuk huilen of. Denken. Maar dat op het moment dad iedereen hem vergeet of dat hij probably dood gaat hij ineens leeft? Of is da nie leuk ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    Harry:

    "Oh, je bent zo lief, en grappig, en leuk, en schattig, en..." zegt Rhine nadat ze me om de hals gevlogen is. Ze stopt en kijk blozend naar haar schoot. Ik lift met mijn wijsvinger haar kin op zodat ze me aankijke. 'Je bent echt schattig als je bloost' zeg ik eerlijk. Meer woorden kan ik niet uitbrengen want ik verdrink in haar ogen. Snel geef ik een kusje op haar neus en kijk voor me uit. Ik ben blij dat ze nu niet zo bang meer is, grappig zijn helpt blijkbaar. 'Och, nee. En. de stroom is ook al uitgevallen' zeg ik. Vervolgens buig ik me naar de zijkant van haar gezicht en fluister in haar oor: 'Rustig maar, ik zal niet met klopklop-moppen beginnen'. Met een glimlachje kijk ik haar aan en- ja. Precies. Weer te laat want ik verwaal weer in haar ogen.


    Rhine.

    "Je bent echt schattig als je bloost." Zei hij toen hij mijn kin oplifte met zijn wijsvinger. Dit zorgt ervoor dat ik nog een diepere kleur rood krijg. Dan kijkt hij me aan, en ik zie dat hij helemaal betovert is. Hij geeft me snel een kusje op mijn neus. "Och nee, en de stroom is ook al uitgevallen." Ik lachtte weer. Hij kreeg het elke keer weer voor elkaar. Hij boog zich naar me toe en ik voelde zijn warme adem over mijn huid strijken, wat kippenvel veroorzaakte. De woorden die toen kwamen had ik niet verwacht. "Rustig maar, ik zal niet met klopklop-moppen beginnen." Ik barstte in lachen uit, en keek hem aan. Langzaam leunde ik naar voren, waardoor onze lippen milimeters van elkaar verwijderd waren.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry:

    Mijn mondhoeken krullen omhoog als ik haar zie lachen. En dat in combinatie met haar schattige rode wangen maakt haar echt onweerstaanbaar. Ik verwachtte niet dat ze zo naar voren zou buigen, niet dat ik er problemen mee heb. Ik heb gewoon het idee dat ik rustig aan moet doen dit keer, omdat het Rhine is. Alleen... Ze maakt het me zo moeilijk! Ach, wat maakt het ook uit. Ik buig iets te ruig voorover om haar te kussen. Ze ligt op haar rug, maar ik verbreek de kus niet. Ik voel de bekende vlinders weer, en laat ze hun gang gaan. Mijn handen liggen naast haar zodat ik mezelf omhoog houd en haar niet plet, maar een hand grijpt toch weer naar haar haar. 'Ik houd van je' prevel ik tegen haar lippen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    'Liam ik houd van je oke. Ik ik weet dat mijn moeder zich erop verheugde om jou te zien en ik weet dat ze je als haar zoon zou beshouwen. Ik hou van je oke'snik ik en druk een kus op zij lippen. 'ga er alsjeblieft niet van door oke. Mijn broer zei dat hij kon horen dat ik gelukkig was en dat hij me graag wou zien zo gelukkig. I love you' ik frunnik wat aan de ketting en kujk op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rhine

    Harry's lippen raken de mijne, en een gelukzalig gevoel trekt door mijn buik. Ik ben echt verliefd."Ik hou van je." prevelt hij tegen mijn lippen. "Ik ook van jou, Harry, met heel mijn hart." Ik druk nog een kort kusje op zijn lippen, draai ons om en knuffel hem.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam:

    Ik luister aandachtig naar Niall. Ik vind het ontzettend lief van hem, maar eerlijkgezegd weet ik het niet. Ugh, waarom is Zayn ook net weg. Oja, omdat ik het vroeg. Ik voel me ook moe maar ik wil wel nog even met Niall praten. Ik wil gewoon weer opstaan, maar eerlijkgezegd alleen voor hem. Als hij er niet was zou ik met alle liefde sterven. Ik heb dan geen reden om te leven. Blijkbaar maak ik hem gelukkig. Ugh, waarom kan ik dan ook niks zeggen. Niall, ik houd gewoon van je oekeltje van me. Voor jou wil ik wel leven... 'Niall?' hoor ik opeens. Het iz de stem van Zayn. An zijn volume kan ik horen dat hij in de deuropening staat. 'Liam houdt van je, je bent zijn..eh..oekeltje. En hij wil wel weer leven, maar alleen voor jou' legt hij uit. Perfect zayn. Nee, geen sarcasme.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    [ hehe, zullen we anders doen dat li lang in coma blijft? En iedereen gaat verder... Met nialll weet ik het niet. Die kan ook gewoon aan een stuk huilen of. Denken. Maar dat op het moment dad iedereen hem vergeet of dat hij probably dood gaat hij ineens leeft? Of is da nie leuk ]

    Jawel! Maar Emma mag hem toch wel 1x in de week bezoeken?x Uit respect x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    En ik ga hem zeker lezen Meer, staat die gewoon op je quizlet?x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan

    " ehm Niall" ik kijk naar Zayn in de deuropening. Liam houdt van je, je bent zijn..eh..oekeltje. En hij wil wel weer leven, maar alleen voor jou' ik glimlach zwakjes. Oekeltje? Het zal wel. Ik druk mijn lippen tegen de zijne en geef hem nog een knuffel. " we moeten weg van de dokter maar ik beloof dat ik morgen weer kom. Dan zal ik wat van je spullen komen bremgen. " mag ik in een trui van je slapen?" Glimlach ik zwakjes. " misschien kan ik morgen wel wat zingen voor"

    And we dance all night to the best song ever and we go like oh oh oh and we like yeah yeah yeah a d we like gooooooooh


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    ' Omg!" En ik ren snel naar me auto. ' Er is iemand tegen aan gebots! Er zit een hele deuk in omg hier ook! Ik rij zo wel oke Zayn ik voel me alweer beter. Zullen we anders als nog naar de stad gaan om wat spulletjes voor Liams kamer een beetje op te 'vrolijken' of willen jullie naar huis?' Eerst zei ik alles nogal paniekerig tot dat ik verteleden over dat ik zelf weer graag wou rijden. Ik loop op niall af en geef hem een kusje op zijn wang,' hier ik heb voor jou ook zo kettingkje 'en over handig hem de bronskleurige microfoon zelf heb ik een zilverkleurige ik doe bij zayn een koperkleurige om die heel mooi bij zijn huidskleur past en laat stralen bij zijn ogen waar ik net te lang in kijk ' alsjeblieft ' zeg ik met een glimlachje op me gezicht waarna ik blurend lines aan zet. En ik start de auto ' stad of huis? Ik wil sws naar de mac door de drive.' Zeg ik lachend en me buik veraad me ook.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan

    Ik hoor Emma echt letterlijk alles door elkaar heen ratelen. Of het lag aan mij omdat het me totaal gewoon niet intreseerde wat ze allemaal zei. 'Ik wil eerst zijn spullen ophalen, dan in de stad nog wat kopen , hier alles inruimen en versieren en dan pas wil ik terug' zeg ik gewoon door iedereen heen hard. Mijn stem klonk hard en emotieloos en ik wou gewoon geen tegenspraak. Ik wist nu dat ik om de kleinste dingen of in paniek zou schieten of in huilen uit zou barsten. Emma komt aangelopen met een kettinkje en ik glimlach. 'Dankje dan kan die mooi bij het hartje' Ik doe deze ook om. 'Kijk Em, Liam heeft er een gehad met mijn naam e nik heb er een met zijn naam erin' zeg ik trots. Nee stemmingswisselen hoe kwam je erbgij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Sorreh)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 15:56 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [volgende keer miss. makkelijker om die dan naar Eva te pb'en... Niet aanvallend bedoeld ofzo maar het word anders voor mij best verwarend aangezien ik de tekst van BSE uit mijn hoofd probeer te leren, twee rpgs heb, een nieuw hoofdstuk typ en foto's moet bekijken en opletten of papa en mama niet praten tegen mij en voro de rest miss ook.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan