• (Violet?)
    Harry:

    Ik voel me kapot, gebroken, maar dan letterlijk. Ik mag blij zijn dat ik nog leef, maar hoe kom ik hier weg? Gelukkig is Rhine veilig, daar ben ik blij o- dan hoor ik haar stem mijn naam roepen. Ik probeer wat te zeggen maar kan niks uitbrengen. Ik weet niet hoe of waarom, maar het is te pijnlijk. Ik hoor wat takjes kraken achter me en weer valt mijn naam. Uit Rhine haar mond nogwel. Ik voel hoe ze me knuffelt en geniet even. Ze geeft me energie, dunno how. Nu moet ik even terug... 'Rhine, w-wat doe je hier?' vraag ik zwak. Oh...stom voor mij natuurlijk. Nee maar ik was zo dom om dat nog niet te merken na haar geroep en geschreeuw. 'Rhi, kan je me helpen. I-ik denk ddat mijn been vastzzit' vraag ik.

    Rhine

    Ik knik, te bezorgd om iets uit te kunnen brengen. Daar lagen we dan, onder al die blaadjes en takken van deze boom. Ik kruip wat meer naar onderen, en zie dat er een hele grote tak op ligt. Ik bijt op mijn lip, pak het vast en probeer het dan met alle kracht die ik heb hem op te tillen. Het ding is loodzwaar, en bang dat ik hem meteen weer laat vallen schuif ik een paar centimeter op zij en laat hem naast Harry's been vallen. Ik kom weer bij Harry liggen. "I-Ik dacht dat je d-dood was." stotter ik. Mijn onderlip trilt. "De heide is gigantisch, we komen nooit optijd bij de camping. Maar we moeten toch ergens schuilen. Toen kwam een idee bij me op. Het was een radeloos idee, maar oke. "Harry. Ik denk dat we hier het veiligst zitten. Er stonden geen bomen omheen, hij kan niet meer op ons vallen en het is niet meer het hoogste punt in de omgeving. En omdat het zo'n grote boom is bieden de takken ons bescherming."

    Liam:

    Mijn ogen schienen meteen vol met paniek. Ik slik en zeg: 'Hij...hij is naar een gekkenhuis gebracht. Daar komt hij voorlopig niet uit' en zet een fake-lachje op. Fuck, waarom moest ik dat ook hardop zeggen?! Straks weet hij het en-en wil hij niet meer met me. Ik ben een moordenaar! Hij mag het niet weten! Ik wil hem niet kwijt, nooit!

    Niall

    : 'Hij...hij is naar een gekkenhuis gebracht. Daar komt hij voorlopig niet uit' Ik zucht opgelucht. ' dan heb ik daar ook geen last meer van' Ik was altijd al zo goed gelovig geweest, daardoor was ik altijd snel geraakt.

    Emma :
    'Ik speel wat triangel... maar het zingen gaat me volgens mij beter af' mompelt Zayn. ' Dat is echt leuk dat hoor ik echt zelden ' zeg ik enthusjast. 'Dus een lied, engels natuurlijk... Waarover wil je het doen?' vraagt hij ' ehm ik heb een nummer moments geschreven maar ik moet het laatste stuk nog doen wil je me daar bij helpen? Dan kun jij dat ook zingen als je wilt?' Vraag ik hem rustig en ik begin liams stukje te zingen en aan te slaan op de gitaar. 'Shut the door turn the lights off i wanna be with you i wanna feel your love i wanna lee beside you i can not hide this even no i try. ' Zing ik waarna ik even stop. En zing dan veder. Als ik ook Niall zijn stukje gedaan heb stop ik met de rest van het nummer. En wacht wat hij er van vind.

    Zayn:
    ' Dat is echt leuk dat hoor ik echt zelden ' zegt ze. Neemt ze dat echt serieus? 'Eh ik maakte maar een grapje over die triangel hoor' zeg ik ter verduidelijking. ' ehm ik heb een nummer moments geschreven maar ik moet het laatste stuk nog doen wil je me daar bij helpen? Dan kun jij dat ook zingen als je wilt?' vraagt ze. Ik knik en luister aandachtig. 'Shut the door turn the lights off i wanna be with you i wanna feel your love i wanna lee beside you i can not hide this even no i try. ' begint ze. Ze neemt een rust en gaat dan verder. Ik knik en zeg: 'Goed lied, mag ik wat proberen?'. Ik pak haar tablet(sorry als het niet klopt, ik volg alle spullen niet meer ) en open een notitie. Even denk ik na en typ dan:
    Flashing lights in my mind, goin' back to the time. Playin' games in the street, kickin' balls with my feet. Dancin on with my toes, standing close to the edge. There's a pile of my clothes at the end of your bed. As I feel myself fall, make a joke of it all. Ik heb ondertussen veel rusten genomen, maar ben toch redelijk trots op het resultaat. 'Sorry dat het zo lang duurde maar is dit iets?' vraag ik als ik hde tablet teruggeef aan Emma.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 18:49 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Zayn:

    'Ik doe alleen maar wat mijn hart ingeeft' zeg ik zacht terug. 'Ookal zijn we nog niet zo lang weg, zullen we zo gaan?' Vraagik onzeker. Ik snap het als hij niet wilt, het is ook pas geleden. Ik heb er alleen zelf wel behoefte aan. Danny loopt langs en ik stop hem even. Ik vraag hem of er ook een auto is en leg het verhaal van liam kort uit. Danny geeft de sleutels en vervolgens een schouderklopje. Ik knik dankbaar en loop terug naar Niall. Met een voorzichtig lachje schud ik met de sleutels. 'Ready?'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Ik doe alleen maar wat mijn hart ingeeft 'Ookal zijn we nog niet zo lang weg, zullen we zo gaan?' Vraagt hij onzeker en hard knik ik. " ja,ik pakwat spullen end an gaan we" glimlach ik zwakjes. Ik ga de tent in en pak een tas van hem die wat kleiner was voor als we weg zouden gaan. Ik doe er een trainingsbroek in, twee dikke truien, shirts, ondergoed, sokken, zijn knuffel en tenslotte pak ik zijn kussen en mijn gitaar. " ik ben klaar, " zeg ik tegen Zayn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn:

    Ik looop naar de auto en houd de deur voor niall open. Zelf stap ik achter het stuur en steek de sleutel in het slot. Ik begin voorzichtig te rijden en eerst is het doodstil. 'Ben je nerveus?' Vraag ik. Aan niall. Niet veel later zie ik de mac waar we eten gehaald hadden met Emma. En toen was liam er nog bij. Hij heeft eigenlijk helemaal geen eten gehad. Ugh, en daar moet ik weer aan denken. Opdat moment rijden we langs de plek waar ik liam...aanreed. Ik slik enmijn ogen volgen het bloed op de weg. Tot het uit beeld verdwenen is en ik kijkweer recht voor me uit. Ik bijt op mijn lip en mijn trillende handen grijpen het stuur iets steviger vast.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    We rijden weg en ik draai gelijk het raampje open. Als we de bloedsporen zien word nik misselijk maar ik laat niets merken. " ben je zenuwachtig?" Ik knink sloom. " ja, straks, dan, gebeurt er iets ofzo, of is hij alles vergeten. Wat moet ik dan?" Fluister ik gebroken. Gelukkig zijn we er al snel. Zayn loopt naar de lift en ik kijk hem schaapachtog aan. " Zayn ik pak de trap oke?" Zeg ok hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn:

    'Ware liefde vindt zijn weg wel weer, hoe raar het ook mag klinken.' Zeg i om hem te kalmeren.
    We stoppen bij het ziekenhuis en al snel zijn we binnen. Ik loop tichting de lift en en knik naar niall die de trap neemt. Ik wacht geduldig emn stap dan in. Verdieping 2 staat er en vervolgens klik ikmop het knopje. Ik merk dat ik omgoog ga en wacht geduldig af. Opeens hoor ik een soort gekraak en sta ik stil. Het zal toch niet... Jawel, de lift staat stil. Fijn. Gelukkig is niall met de trap gegaan. Ik kan hier wel tegen. Alhoewel dit wel een erg klein hokje is. Ik klik op het noodknopje als de stroom ook uitvalt. Claustrofobisch ben ik niet maar ik kan niet heel lang in zo'n klein hokje zitten. Ik bgin wat te tikken en te heen e weren om mezelf af te leiden. Er is niks aan de hand.. Gewoon rustig blijven. Op dat moment gaat de stroom weer aan en ik merk dat de lift weer aangaat. Ik zucht opgelucht. En als de deuren openen stap ik iets te snel uit. 'Hey niall zeg ik als ik hem zie. Ik klink iets banger dan bedoeld. Eigenlijk wou ik helemaal niet bang klinken. Ach... Ik ben gewoon op mijn hoede omdat...het ongeluk. Nou n ieder geval.. Ik loop met een ijzeren blik de gang door en stop bij de deur van liam. 'Wil je eerst alleen?' Vraag ik iets te strak...
    (Ja..ik volg mezelf ook niet geheel)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Hahaha als niall daar in zat aahhaahha

    Niall Horan

    Zayn knikt en ik loop de trap op. Het duurde wel heel lang.. Zou er iets?? Gelukkig komt hij de lift uit." Hey Niall" ik glimlach en in stilte lopen we verder." Wl je eerst allee." " als je het niet erg vind?" Vraag ik zacht. Hij schud zijn hoofd en ik loop de kamer in. " hey Liam, ik heb spullen bij, kleding , je kussen en knuffel" zeg ik zacht en druk eenkus op zijn lippen. " ik ga een liedje doen oke, en Emmazong hem eerst ook maar ik wil hem nu voor jou doen" ik pak mijngitaar en ga zitten waarna ik Summer Love begin te zigen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik hoorde voetstappen in de gang, en natuurlijk hoorde ik dat Niall ook mee was. Als ik nu kon lachen. Nouja dan had ik dat gedaan... Ik luister naar de lieve stem en vergeet even alles om me heen. Het kusje veroorzaakt tintelingen door mijn hele lichaam. Alsof hij nooit weg was geweest. Ik hoor vervolgens de eerste paar klanken van een liedje, waar herken ik het ook al weer van. Auw.. Te veel voor mijn hoofd. Laat ik nu allee maar even genieten van het lied. Zodra het afgelopen is ga ik met moeite rechtop zitten. Ik wil met Niall praten maar kijk om me heen.'wacht. Waar ben ik?! Hoe?! WAT.' Zeg ik in paniek. 'En jij. Wacht? Wat?!' Zeg ik opnieuw. Mijn hoofd bonkt harder en harder en ik weet niet wat er. Gebeurt maar alles wordt zwart.
    Ik weet niet hoeveel later het nu is maar ik ben weer wakker. Ugh, zo'n opleving doet echt pijn aan je hersenen. zie je? ik kan niet eens fatsoenlijk denken. k snapte nu dat niall bij me op bezoek was en met moeite kon ik me alles weer herrineren. Maar ik ben bang dat als ik mijn hersenactiviteiten nog verder ga stimuleren, het niet goedkomt. Ik had net al moeite met verzinnen hoe ik hier kwam,en ik lig hier blijkbaar nog niet eens een dag.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 12:38 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Ik knik naar louis, ik schrik als we aan komen en me spullen er nog wel liggen maar de jongens weg zijn ' lou, zal ik zayn maar even bellen' vraag ik wat bang. Ik zoek zayn zijn nummer en begin te bellen. 'Hey, uhm waar ben je? Ik schrok nogal toen ik je hier niet meer zag is niall ook bij jou?' Vraag ik nog steeds wat in schok ik zet hem even op de luidspreker voor lou. Ik leg hem op de tafel terwel ik even me ipad ontgrendel.. Ik luister aandachtig naar zayn het ziekenhuis dus? Ik had ook wel gewilt alwel ik wel heel moe ben misschien kan ik morgen ochtend vroeg met lou gaan. ' Doe wel voorzichtig he met terug rijden en laat niall liam een kus op zijn wang van me geven, tot straks' zeg ik als afsluiting als zayn ook uitgesproken is hang ik op ik geef lou me macbook even , ' je mag even skype of iets voor je zelf doen hoor, dan ga ik even thee en wat lekkers halen.' En nadat gezegt te hebben stap ik de keuken in. Waar ik een pot heet water klaar maak ik had natuurlijk met lisa boodschappen gehaald dus vandaar ook al me eigen eten ik kom terug met een diemblad met thee 2lege glazen wat theezakjes en een grootpak prince koekjes met die witte sterretjes en een grootpak met oreo's ohjaa met Emma komt dat allemaal op! En ik zet het op tafel 'aanvallen lou' zeg ik net iets te speels waarna ik even grinnek om me fouten manier van zegge en ik ga weer naast hem zitten waar ik alle koekjes uit de 2dozen schut op het diemblad. ' Ik ben een koekkiemonster ' lach ik.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall HOran

    Mijn ogen worden mega na het zingen als ik zie dat hij moeilijk overeind komt. Voor ik iets kan zeggen kijkt hij me verward aan .'wacht. Waar ben ik?! Hoe?! WAT.' 'En jij. Wacht? Wat?!' Hij leek niets meer te kunnen herkennen of te weten. Mijn ogen worden nog groter, straks word ie nog groter. 'Liam? LIam!! ' paniekerig kijk ik rond. Hij was wakker! Maar hij wist niets meer straks wist hij neit wie ik was. Mijn ademhaling versneld. terwijl tranen stromen. 'zayn zayn zayn' Waarom was de deur dicht en het raam? Wouden ze me opsluiten? Ik merk amper dat ik weer een claustrofobie aanval kreeg. Paniek en claustrofobie ging neit goed samen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    Ik ben blij dat emma er ook een goede sfeer inhoudt. 'Aanvallen he?' Zeg ik met een grijns. Ik spring over de tafel en doe net of ik Emma wil aanvallen. Op het moment dat ik zou aanvallen draa ik me om en begin doodleuk van de koekjes te eten. 'Sorry' zeg ik met een volle mond. Ik snap zelf amper waarom ik me verontschuldig, maargoed. 'Wedstrijdje?' Vrag ik nadat ik de koekjes heb doorgeslikt. Ik ga tegenover haar zitten met een wenkbrauwwiebel.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Zayn:

    Ik heb Emma net alles uitgelegd of ik hoor kets in de kamer. Ik doe de deur open en zie niall flippen. K ga meteen voor hem zitten en pak zijn handen. 'Niall rustig maar. Je deed de deur verkeerd open' of eigenlijk niet. Mar daar gaat het niet om. 'In en uitademen. Wat is er gebeurt?' Vraag ik. 'Waarom zou hij ineens een claustrofobische aanval hebben? Hm... Ik zou het niet weten. Vooral omdat ik zelf niet weet hoe het zo moeten zijn. Bezorgd kijk ik naar niall, hopend dat hij zo wat rustiger wordt.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    'Aah' en ik klap daarna gelijk me hand voor me mond ' is goed ' zeg ik en pak alvast allemaal koekjes om me heen en leg heel me armen erom heen en grom even richting louis. ' Op 3, 1....2,....3.' En ik begin als een gek 3koekjes in me mond te douwe ' jij begon te vroeg valsspeler' zeg ik met vollemond terwel ik er nog 3 koekjes in doe en schuur vervolgens een nieuw pakje open ik grijns even speels naar louis oppassen maar tomlinson. En ik lach hard aals hij er super veel in ze mond doet. Waarbij allemaal stukjes koek me mond uit vliegen jup heel smaakelijk! Vervolgens prob ik 8koekjes in me mond.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall HOran

    'Niall rustig maar. Je deed de deur verkeerd open' ik voel amper dathij mijn handen pakte. Mijn hele lichaam die trilde. 'In en uit ademen, wat is er gebeurd?" Ik probeer adem te happen 'Li, Li...... hij.....wakker........niet.. weten' komt er onduidelijk uit terwijl ik blijf snikken, trillen en naar adem blijf happen. ' de..... de.....de' verder kom ik niet terwijl ik het gevoel van claustrofobie blijf houde nondanks dat nu de duer open is. Ik voelde me opgesloten, de muren kwamen op me af en ik begin te schreeuwen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    Oh gaat ze het zo spelen? Dat gaat haar niet lukken. Ik heb dit vaker edaan, en straks krijgt ze moete met kauwen, zeker als ze droog zij. Ik dauw 2 koekjes i mijn mond en slik ze binnen no-time door. En dat herhaal ik heel vaak. Als ik haar ingehaald heb zeg ik even: 'heb je dit vaker gedaan? Want zo te zien heb je geen tactiek.'. De opmerking is goed bedoeld. Een beetje stijd, no problemo. Weer prop ik 2 koekjes in mijn mond en na dat een paar keer te herhalen merk ik dat ik vol zit. 'Ik stop' zeg ik met mij handen op mijn buik en bij mij. Slokdarm. 'Oh god. Ik mag wel gewonnen hebben, maar maagzuur liegt ook niet.' Lach ik.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Zayn:

    Ik kijk achter me en zie liam gewoon zo liggen. In deze situatie kan ik zijn gedachten ook even niet horen. Niall begint helemaal te paniekeren. Ik probeer hem mee te nemen, maar als ik zie hoe erg hij trilt til,ik hem op. Ik til hem simpelweg de kamer uit. Ik weet nog niet of dit helpt dus voor de zekerheid loop ik de trap af. Nou, dit is de tweede keer dat ik met iemand op een trap til. Ik ren naar buiten en zet Niall op het bankje. Ik ga naast hem liggen en sla een arm om hem heen. 'Gaat het wat Niall?' Vraag ik bezorgd. Zo niet zou,ik niet weten wat ik andrs zou moeten doen. Ugh, dom. We zijn hier ij een ziekenhuis. Gewoon mensen vagen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Gotta get, gotta get out of my head <3