• Ik heb vannacht gedroomd. Het was niet echt een nachtmerrie, maar ik werd huilend wakker. .__.

    Ik ging met Ib een grote puzzel oplossen in een groot huis. We moesten dat doen van een panda zonder gezicht die uit de Abyss kwam. We hadden alleen twee tegenstanders die samenwerkten, twee meiden die ik in het echt ken. Wij moesten ze te pakken krijgen voordat ze de puzzel hadden opgelost. Ze verstopten zich de hele tijd op zolder. :') Anyway, blijkbaar hadden ze de puzzel af en werd één van ons naar de Abyss gestuurd/verdween/ging dood. Mensen die Ib niet hebben gespeeld/kennen, de tweede hoofdpersoon gaat in één van de einde's van Ib dood door haar te beschermen. Nu ben ik nooit bang geweest voor de dood zelf, en gezien mijn lage zelfvertrouwen/zelfbeeld bescherm ik anderen maar al te graag. Duss. Ik ging dood. :\
    Het gene waar ik nu om moest huilen was dat ik in een ziekenhuisbed lag. Ik keek niet op mezelf neer alsof ik een film aan het kijken was, nee, ik keek vanuit mezelf. Ik zag mijn lichaam vanuit mijn ogen, slangetjes aan mijn arm, etc. Er lagen mensen aan het bed, waaronder mijn moeder. Blijkbaar lag mijn koffer met kleren (ik ben op vakantie, daar kwam de koffer misschien vandaan?) naast mijn moeder op de grond. Ze pakte er een kledingstuk uit en zei: "Deze heb je nog nooit aangehad." In het echt zegt ze dat ook vaak als ik iets ooit graag wilde hebben en het vervolgens nooit aandeed.
    'Doe het morgen maar aan,' zei ze. Ik zei "oké". Dat stuk was het ergste, omdat we beide wisten dat er voor mij geen morgen zou zijn.
    Toen hoorde ik dat we nog tien minuten hadden om afscheid te nemen en ik doodging.

    TL;DR: I died.

    Juist. Mensen die geloven dat dromen iets betekenen, enige hints? Zo niet, niet erg, want ik wilde dit ook gewoon even kwijt.

    Toen ik klein was had ik altijd zo'n standaard nachtmerrie als het onweerden. En zelfs nu nog heb ik die droom soms.. (cat)

    Bieberen schreef:
    Toen ik klein was had ik altijd zo'n standaard nachtmerrie als het onweerden. En zelfs nu nog heb ik die droom soms.. (cat)

    Ik hou niet van onweer. (cat)

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik hou niet van onweer. (cat)
    +1


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Oh, ik heb te veel rare dromen/nachtmerrie's. :'D Moest ze ook voor een tijdje opschrijven van mijn psycholoog om erover te praten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Meh, niet echt leuk... (Ik moet zeggen dat ik in dromenuitleg en horoscopen niet echt geloof, omdat ze àltijd wel een beetje ergens inpassen, dus daar kan ik je niks over zeggen...)

    Ik heb wel een terugkomende droom. Niet dezelfde, maar een soort droom. Als ik namelijk veel te veel gegeten heb (bijvoorbeeld te enthousiast geweest met een feestje, of BBQ of iets), krijg ik 's nachts last van insectendromen. Ik ga over smerige dingen dromen als bossen die ineens krioelen van de insecten of andere smerige beesten.
    Ook meteen een reden voor mij om niet te veel te eten :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ovidius schreef:
    Meh, niet echt leuk... (Ik moet zeggen dat ik in dromenuitleg en horoscopen niet echt geloof, omdat ze àltijd wel een beetje ergens inpassen, dus daar kan ik je niks over zeggen...)

    Ik heb wel een terugkomende droom. Niet dezelfde, maar een soort droom. Als ik namelijk veel te veel gegeten heb (bijvoorbeeld te enthousiast geweest met een feestje, of BBQ of iets), krijg ik 's nachts last van insectendromen. Ik ga over smerige dingen dromen als bossen die ineens krioelen van de insecten of andere smerige beesten.
    Ook meteen een reden voor mij om niet te veel te eten :Y)
    0.0 iel bah gadverdamme....


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    ik droomde trouwens een paar dagen terug dat ik voor mijn opleiding naar een patoloog anatoom gingen.
    maar die onderzocht dus niet alleen dooie mensen maar ook levende mensen.
    hadden ze een schedel geopend en gingen ze in die hersenen porren >.< waardoor die vrouw dus hele gekke dingen (lees enge dingen) deed met haar gezicht.
    ugh ik werd dus heeel misselijk wakker. nu was ik dus bezig geweest met een zelf onderzoek naar dit soort dingen en had mijn fantasie een vrij loopje gekregen


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Vroeger droomde ik altijd dat ik in een bedje lag om daarna naar te gang te lopen, omdat ik moest plassen. Maar elke keer wanneer ik de deur opendeed kwam er een monster van de trap aflopen. Dan stond ik vastgelijmd op een lopende band die me naar het monster leidde. Net voordat hij me wilde opeten werd ik altijd wakker.
    :Y)

    Thysia schreef:
    Vroeger droomde ik altijd dat ik in een bedje lag om daarna naar te gang te lopen, omdat ik moest plassen. Maar elke keer wanneer ik de deur opendeed kwam er een monster van de trap aflopen. Dan stond ik vastgelijmd op een lopende band die me naar het monster leidde. Net voordat hij me wilde opeten werd ik altijd wakker.
    :Y)

    Ik had een keer een droom over een vogelverschrikker met een vreselijk akelig pompoenhoofd. Hij achtervolgde me in mijn huis. Ik sprintte de trap op, maar ik was opeens heel langzaam. Hij had me bijna, toen ik wakker werd. (krul)

    Als kind zijnde had ik altijd een terugkerende droom, die ik op één of andere manier echt vreselijk vond. Dan lag ik in mijn droom in mijn bed, en dan keek ik naar mijn raam dat aan mijn linkerkant stond. Toen werd opeens die hele kamer uitgerekt en begon de kamer te schommelen. Ook waren er opeens mensen die daar allemaal aan de andere kant stonden, die dus naar beneden rollen als de kamer weer kantelde...
    Ik had echt een hekel aan die droom.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik geloof niet dat dromen iets betekenen, eerder dat ze er zijn om de gebeurtenissen van die dag te verwerken.
    Ik droomde vannacht dat ik vlees at... ik ben een vegetariër. Ik kwam er pas vijf minuten geleden achter dat het een droom was, die droom heb ik héél erg vaak en ik ben er vaak de hele dag van in de ban.


    Take risks and conquer your fears.

    Wat eng! Mijn dromen zijn ook echt ráár gewoon. Soms begrijp ik er zelf nauwelijks iets van.
    Zo pakte ik een keer de auto om naar een vriendin te gaan. Ik heb geen rijbewijs, maar dat boeide me niks, want ik kan wel autorijden. Toen voelde ik me halverwege schuldig, en ben terug naar huis gereden, waar ik alsnog op mijn kop kreeg.
    En dat is de minst rare.


    Tijd voor koffie.

    Ik ga in een kwart van mijn dromen dood, i'm still alive.


    ©1998

    DuchessAlpha schreef:
    Ik ga in een kwart van mijn dromen dood, i'm still alive.

    Nee, ik ben dan ook echt niet bang dat ik doodga hoor. :')

    Ik droomde dat mijn ouders robots waren, en dat mijn echte ouders in een luik zaten verstopt in mijn eigen huis.
    En ze zagen er toen ook heel anders uit. toen ik wakker werd ook huilen.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 10:33 ]


    Whut