• Ik heb vannacht gedroomd. Het was niet echt een nachtmerrie, maar ik werd huilend wakker. .__.

    Ik ging met Ib een grote puzzel oplossen in een groot huis. We moesten dat doen van een panda zonder gezicht die uit de Abyss kwam. We hadden alleen twee tegenstanders die samenwerkten, twee meiden die ik in het echt ken. Wij moesten ze te pakken krijgen voordat ze de puzzel hadden opgelost. Ze verstopten zich de hele tijd op zolder. :') Anyway, blijkbaar hadden ze de puzzel af en werd één van ons naar de Abyss gestuurd/verdween/ging dood. Mensen die Ib niet hebben gespeeld/kennen, de tweede hoofdpersoon gaat in één van de einde's van Ib dood door haar te beschermen. Nu ben ik nooit bang geweest voor de dood zelf, en gezien mijn lage zelfvertrouwen/zelfbeeld bescherm ik anderen maar al te graag. Duss. Ik ging dood. :\
    Het gene waar ik nu om moest huilen was dat ik in een ziekenhuisbed lag. Ik keek niet op mezelf neer alsof ik een film aan het kijken was, nee, ik keek vanuit mezelf. Ik zag mijn lichaam vanuit mijn ogen, slangetjes aan mijn arm, etc. Er lagen mensen aan het bed, waaronder mijn moeder. Blijkbaar lag mijn koffer met kleren (ik ben op vakantie, daar kwam de koffer misschien vandaan?) naast mijn moeder op de grond. Ze pakte er een kledingstuk uit en zei: "Deze heb je nog nooit aangehad." In het echt zegt ze dat ook vaak als ik iets ooit graag wilde hebben en het vervolgens nooit aandeed.
    'Doe het morgen maar aan,' zei ze. Ik zei "oké". Dat stuk was het ergste, omdat we beide wisten dat er voor mij geen morgen zou zijn.
    Toen hoorde ik dat we nog tien minuten hadden om afscheid te nemen en ik doodging.

    TL;DR: I died.

    Juist. Mensen die geloven dat dromen iets betekenen, enige hints? Zo niet, niet erg, want ik wilde dit ook gewoon even kwijt.

    Dromen betekent de verwerking van iets waar je waarschijnlijk onbewust in het echte leven mee zit.
    Het hoeft niet per se te betekenen dat je bang bent voor de dood, maar misschien is er wel een verband tussen je moeder en jou?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dat is toch normaal dat je jezelf altijd ziet in je dromen? En oei, das niet leuk


    I'm a girl in the world

    SeaLife schreef:
    Dat is toch normaal dat je jezelf altijd ziet in je dromen? En oei, das niet leuk

    Nee, ik zag mezelf juist niet. Ik keek vanuit mezelf, met als in het echt.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Nee, ik zag mezelf juist niet. Ik keek vanuit mezelf, met als in het echt.

    Ah oei, das niet normaal xD


    I'm a girl in the world

    SeaLife schreef:
    (...)
    Ah oei, das niet normaal xD
    .... in dromen kan alles in dromen ben ik ook wel eens een vriend van mij =) dus tja


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik werd laatst wakker vanuit een droom met een zin in mijn hoofd, terwijl ik die zin nog nooit eerder had gehoord.
    De zin was: Every way you are struggeling in, is a way to get out.
    Het was echt raar, het leek ofdat in mijn droom iemand dat zei ?_? vaagheid

    Ik droomde eergisternacht dat ik mijn wiskundelerares van dit jaar weer had. Dat tel ik als een nachtmerrie.
    Gisternacht droomde ik dat ik in Harry Potter zat, en ik zat met Harry in Hufflepuff. Lolwat.