• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 22:16 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 okt 2013 - 20:59 ]


    Your make-up is terrible

    Zet mij eventjes bij submissive :Y)

    hey, maar om even op dat maandstonden stuk terug te keren, een orgasme doet wonderen tegen krampen. En de latere dagen van die oh zo leuke week kan het echt goed voelen, en de eerdere dagen, well, hij heeft zijn hand niet enkel voor zichzelf meegekregen (cat) Wel altijd een handdoek onderleggen, kwestie van het ietwat netjes te houden.

    En goh, bondage... Ik vind blindfolds leuker. of oh!! Als hij kleren kapotscheur. Héérlijk is dat. (krul)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Kynareth -> Panzerkampf, dominant :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Veronicas -> Caffeine, Submissive.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 0:21 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hmm, ik heb een paar weken geleden een jongen ontmoet met uitgaan. Ik ben die avond met een vriendin na het stappen bij hem en zijn maat blijven hangen op de studentenkamer, en we hebben veel (dronken) gekletst etc. Was echt gezellig, Halflang blond haar, blauwe ogen, geweldige lach. Nu zijn we wat gaan appen en heeft hij me bij hem uitgenodigd aankomende zondagavond. Hij zei al dat ik "ook daar mocht blijven om de volgende dag vanaf hem door naar school te gaan.." Nu ben ik erg benieuwd en heb ik zin in zondag. -3-

    Prr. (cat)


    ars moriendi

    Lol, m'n prikpil loopt 5 September af, maar ik moet me nog verzekeren en daarvoor moet ik naar het Jobcenter. Problem is, ik moet er met m'n vriend heen en het kan alleen doordeweek... Wanneer hij dus aan het werken is. :'D Ohjoy, fucking Germany.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ribery schreef:
    Hmm, ik heb een paar weken geleden een jongen ontmoet met uitgaan. Ik ben die avond met een vriendin na het stappen bij hem en zijn maat blijven hangen op de studentenkamer, en we hebben veel (dronken) gekletst etc. Was echt gezellig, Halflang blond haar, blauwe ogen, geweldige lach. Nu zijn we wat gaan appen en heeft hij me bij hem uitgenodigd aankomende zondagavond. Hij zei al dat ik "ook daar mocht blijven om de volgende dag vanaf hem door naar school te gaan.." Nu ben ik erg benieuwd en heb ik zin in zondag. -3-

    Prr. (cat)

    Sounds good! Have fun :3

    Requille schreef:
    Lol, m'n prikpil loopt 5 September af, maar ik moet me nog verzekeren en daarvoor moet ik naar het Jobcenter. Problem is, ik moet er met m'n vriend heen en het kan alleen doordeweek... Wanneer hij dus aan het werken is. :'D Ohjoy, fucking Germany.

    Blargh dat is echt stom zeg!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Blargh dat is echt stom zeg!


    Lol, ja en we hebben voor het eerst een week geen seks gehad wanneer we onder hetzelfde dak slapen. He's gonna be miserable. :'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Lol, ja en we hebben voor het eerst een week geen seks gehad wanneer we onder hetzelfde dak slapen. He's gonna be miserable. :'D

    Een week is niks :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Een week is niks :'D
    ha xD inderdaad


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Father schreef:
    (...)
    Een week is niks :'D


    Hahahah, voor ons wel, de hele zomer hebben we meestal wel om de 2 dagen seks gehad, hooguit 4 als we ruzie hebben gehad. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Hahahah, voor ons wel, de hele zomer hebben we meestal wel om de 2 dagen seks gehad, hooguit 4 als we ruzie hebben gehad. :')

    Ik word bijna jaloers.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Ik word bijna jaloers.


    Vorig jaar iedere dag, 2 keer per dag zelfs. Gaat nu alleen zo moeilijk met z'n werk erbij. ;c


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Vorig jaar iedere dag, 2 keer per dag zelfs. Gaat nu alleen zo moeilijk met z'n werk erbij. ;c

    Wacht maar totdat je 2 jaar hebt :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Wacht maar totdat je 2 jaar hebt :Y)
    =') bij mij was dat na een half jaar al over... ik moet het nu doen met fucking 1x per maand


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Father schreef:
    (...)
    Wacht maar totdat je 2 jaar hebt :Y)

    Nou ik ben bijna 2 jaar samen maar wij deden het ook elke dag. (cat)


    -