• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    •*• Lululu •*•

    Ik mis je.


    You are beautiful, you are love.

    Kap met downloaden en het uitzenden van je server, want ik weet dat je dat doet. Ik wil gamen D:


    26 - 02 - '16


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ja, nou weten we 't ondertussen wel. Meer dan dit kunnen we niet doen, hoor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil nu die vijf usernames in de wacht slepen, in een uur en daarna Memoria weer terug nemen. Waarom kan dat niet.
    Inspiratie, come to me. D:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    5000 posts! *O*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Memoria schreef:
    Ik wil nu die vijf usernames in de wacht slepen, in een uur en daarna Memoria weer terug nemen. Waarom kan dat niet.
    Inspiratie, come to me. D:

    Hahahha, dat heb ik soms ook!!


    -

    Ik wil ook tv kijken


    You first have to start, before you can finish

    That movie makes me all giggly :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fast 6 is geweldig. Ik houd van de Fast & the Furious-serie <3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Imladris schreef:
    Fast 6 is geweldig. Ik houd van de Fast & the Furious-serie <3

    Nooo! Ik zei gister nog tegen m'n broertje: "Als ik Fast 6 had, dan had ik 'm nu opgezet." Ik moet 'm nog kijken, / jealous D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    *Hap*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Nooo! Ik zei gister nog tegen m'n broertje: "Als ik Fast 6 had, dan had ik 'm nu opgezet." Ik moet 'm nog kijken, / jealous D:


    Download hem! Hij is echt geweldig! Isohunt heeft hem staan. Ik had hem behoorlijk snel binnen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Fa la la la la la de hele avond alleen thuis maar zomenteen gezellig oppassen wiehoe ._.