• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    •*• Lululu •*•

    LetMeKissYou schreef:
    Ugh.. mijn 'vriendje' heeft me een week genegeerd en me daarna gedumpd via Facebook..
    #Asshole (A)


    Ik hoop dat je hem goed verteld hebt dat hij dood kan vallen O.o
    serieusly, wat een laffe klootzak >.>


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Zo is het ook weer duidelijk. Ga je gang.


    •*• Lululu •*•

    Conquistador schreef:
    (...)

    *hugs*


    Awh. <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Misschien moet je je eens verdiepen in verslavingen voordat je zoiets zegt...

    Misschien had hij er überhaupt niet aan moeten beginnen? Niemand heeft die drugs in zijn gezicht gekwakt en gezegd dat hij dat moest doen. En nadat hij uit rehab kwam, en clean was, heeft hij zelf toch de keuze gemaakt om er weer aan te beginnen?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Waarom voelt het aan alsof ik een belangrijk iemand heb verloren. Vaag, echt heel vaag.

    Walternate schreef:
    (...)
    Misschien had hij er überhaupt niet aan moeten beginnen? Niemand heeft die drugs in zijn gezicht gekwakt en gezegd dat hij dat moest doen. En nadat hij uit rehab kwam, en clean was, heeft hij zelf toch de keuze gemaakt om er weer aan te beginnen?

    Want stoppen is ook zooo makkelijk en de verleiding om te beginnen is er ook echt niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I want you to take me to another world. Want ik heb genoeg van deze hier.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Wat een heerlijk dagje c:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aaargh. Ik wil op de maan landen stom spel!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeetje sommige mensen hier zijn echt ondankbaar zeg ._.

    Broadway was geweldig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik wil Dr. Martens D:


    26 - 02 - '16

    Drained.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    T_T


    26 - 02 - '16

    Omg. Ik ben zo zenuwachtig voor mijn rij-examen morgen..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.