• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    •*• Lululu •*•

    Keegan schreef:
    Just one more day. Then why did it happen? Darn. Poor Lea :/

    Heb je het over Cory Monteith? Ik vind het afschuwelijk voor zijn familie en vrienden en vriendin, maar het is zijn eigen stomme schuld.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Waarom ruikt het hier naar lavendel?


    You first have to start, before you can finish

    Straks maar eens gaan slapen. Hopelijk heb ik niet weer zo'n vreselijke droom als gisteren.

    Oh en waarom ben ik nog wakker? Juist, omdat het zo warm is in m'n kamer én ik fanfics zit te lezen. Ach, ik kan uitslapen morgen dus het zal allemaal wel :Y)

    Walternate schreef:
    (...)
    Heb je het over Cory Monteith? Ik vind het afschuwelijk voor zijn familie en vrienden en vriendin, maar het is zijn eigen stomme schuld.


    Ja.
    En ik vind van niet. Hij heeft zichzelf tweemaal vrijwillig opgegeven voor rehab, en hierdoor was zijn lichaam bepaalde hoeveelheden niet meer gewoon. Hij deed dus eigenlijk 'gewoon, als anders', en dat is hem fataal geworden. Ik vind het enorm erg voor Lea, want een dag later zou hij gewoon bij haar geweest zijn, en dan zou er helemaal niets gebeurd zijn. Maar in zijn ogen ging hij helemaal niets fout doen, gezien hij dat al eerder had gedaan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bye Q. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ein-de-lijk mijn beugel eruit!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Walternate schreef:
    (...)
    Heb je het over Cory Monteith? Ik vind het afschuwelijk voor zijn familie en vrienden en vriendin, maar het is zijn eigen stomme schuld.

    Misschien moet je je eens verdiepen in verslavingen voordat je zoiets zegt...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vandaag naar Camden, Covent Garden en THE OFFICIAL BEATLES SHOP *_*

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 10:39 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Whatdefuck! :'D
    Waarom draag jij ELKE keer als je uitgaat DEZELFDE kleding.. seriously.

    Meh, meh, meh.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Hypocriet!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Je bent echt ruzie aan het zoeken door nog steeds Tweets over mij en mijn fouten te zetten. Voor mij is dit hoofdstuk echt afgesloten, maar voor jou blijkbaar niet. Bewijst nog maar eens hoe kinderachtig je bent! But I don't care anymore, je kunt mijn gat kussen. Mijn leven ziet er een stuk beter uit zonder jou, meid

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 11:13 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    UUUUUGH. GA WEG ENGE GELUIDEN! D:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Over een uurtje weer mijn naam veranderen. En ik weet ook al precies welke! En hij is als het goed is vrij :D


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.