• " Een flits van een Camera, een hoop acteerwerk en veel feestjes. Met soms een klein beetje meer werk om er echt iets uit te krijgen.

    Dat is het leven van een Paparazzo. "

    ~Miss Paparazzi



    Miss Paparazzi. Een van de bekendste app's ooit gemaakt. Filmpjes van interviews voor degene die lui te zijn. Geschreven interviews voor de mensen die niet willen luisteren. Al het nieuws over Celeb's. Allemaal geschreven door Miss Paparazzi.
    Maar de enige die niet gefotografeerd word is zijzelf. De hele wereld heeft 1 vraag,
    ' Wie is Miss Paparazzi? ' Mensen doet er onderzoek naar. Celeb's hebben een hekel aan deze listige vrouw die telkens hun stap voor is. Mensen fluisteren met elkaar op straat dat ze weten wie deze listige Miss P is. Maar ze blijven alleen maar hopen op hints of een foto met een glimp van Miss Paparazzi.
    Terwijl 23 mensen weten wie diegene is, Of anders gezegd. De 23 mensen die bekend staan als Miss Paparazzi. Jonge mannen en Dames vanaf 17 jaar tot 25 jaar werken voor deze app. Met allemaal altijd een camera in hun hand. Wachtend tot dat ze in een klik en flits weer het nieuwste nieuws over de ene Celeb na de andere kan vaststellen.


    Het verhaal speelt zich af in deze tijd in New York om precies te zijn. Het verhaal begint met de inhuldiging van 5 nieuwe Miss Paparazzi. Ze zullen door Bethany S. Ocean worden toegewezen tot een professional op het Paparazzi gebied. Ze worden ook getraind. Dit zal uit privé lessen kunnen bestaan maar ook klassikaal. Deze lessen zijn elke Maandag en Donderdag middag. Deze lessen zullen gegeven worden door Bethany.

    De werknemers mogen niks vertellen over hun werk en zeggen dan ook tegen hun familie en vrienden dat ze op een zakelijk gebouw werken als zakenman/vrouw werken. Het moet ook echt lijken dus zullen ze ook zaken-uitjes hebben. De waarheid is dat ze dan naar een belangrijk feestje gaan in een ander land.
    Ze krijgen opdrachten van Bethany en horen deze op te volgen


    Regels RPG


    Minimaal 4 zinnen per persoon. Geen one liners. Die zijn erg kort.
    Topics worden alleen geopend door HippieDream.
    Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    De rpg begint pas als alle rollen ingevult zijn.
    Maximaal 2 personages per persoon.
    Geen perfecte personages.
    16 + mag maar hou het a.u.b netjes en realistisch!


    Invullijstjes

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (Tussen de 17 en 25 jaar)
    Uiterlijk: ( liefst met foto en beschrijving )
    Innerlijk: ( Mag uitgebreid )
    Historie: ( Eventueel )
    Camera: ( Mag meerdere )
    Extra:


    Baas: Bethany S. Ocean || Cairde

    Nieuwe Miss Paparazzi (max 5):

    -Scarlett Willow Rinaldi || Sparia
    -River Chester || BUYTHESTARS
    -Mike Tyler Lahey || Lumineers
    -Madeleine Eloise McLeod || Fericire
    -Reservering Cairde


    Miss Paparazzi (max 17):

    -Alana Lea Delnher || MaitePayne
    -Jenny Cassandra Carter || Abelard
    -Aimeé Chanel David || Bieberen
    -Matthew Stevens || Mamo
    -Reservering Go
    -Reservering HippieDream
    -Reservering ApexPredator
    -Angelo James Romano || Adnane
    -Choi Sung-min || Madiba

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 0:46 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Mag ik misschien een nieuwe Miss P. mogen reserveren ? :3 een jongen graag ,ik zal hem proberen ,vandaag of morgen in te vullen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lumineers schreef:
    Mag ik misschien een nieuwe Miss P. mogen reserveren ? :3 een jongen graag ,ik zal hem proberen ,vandaag of morgen in te vullen


    Is goed ;)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Zou ik een vrouwelijke, nieuwe Miss mogen? :]


    Do what people say you can't.

    Fericire schreef:
    Zou ik een vrouwelijke, nieuwe Miss mogen? :]


    Ja hoor en daarbij zijn alle rollen voor nieuwe miss/mister vol ;)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Mag ik een meisje


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Niet vol, want ik zou me willen uitschrijven. Het spijt me heel erg.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Naam: Mike Tyler Lahey
    Leeftijd: Mike is 19 jaar oud ,hij verjaard op 15 februari
    Uiterlijk: ( liefst met foto en beschrijving )





    Mike geeft bruine haren en bambi bruine ogen ,waarin je zo kunt verdwalen. Hij is 1m 72 lang en is redelijk gespierd.
    Zijn kledingstijl is vaak losjes en casual ,hij houd niet van kleding ,waar hij zich niet goed in voelt.Mike draagt ook bijna altijd een bril en vaak heeft hij ook een beanie op zijn hoofd.

    Innerlijk: ( Mag uitgebreid ) Mike is een erg aardige en spontane jongen. Als kind werd hij erg gepest ,maar algauw heeft hij zich bewezen ,dat hij geen doetje was en won hij al zijn zelfvertrouwen terug. Soms kan hij wel nog verlegen zijn ,maar dit vooral in de beurt van onbekende mensen of meisjes.
    Mike is erg creatief en probeert altijd origineel te zijn.
    Hij is een erg nieuwsgierig type en wil graag van alles en nog wat weten. De roddels die hij las en hoorde ,liet hem verlangen om zelf geheimen te ondervinden en zeker van bekende mensen. Mike is rap beïnvloedbaar en vertrouwd soms veel te rap mensen ,die dan ook vaak misbruik maken van zijn aardigheid.
    Rap kwaad zul je Mike niet kunnen maken ,maar als je echt zijn gevoelige snaar hebt geraakt ,dan zal hij echt razend zijn en dit op 'zijn' manier aanpakken.

    Historie: ( Eventueel ) Mike lijkt echt een beetje op een typische nerd ,maar eigenlijk is daar niet veel van waar. Mike is een echte dromer en ,hij wilt ook altijd als eerste de nieuwste trends weten en vaak ook volgen. De YOLO en Swagg hype ,vind hij toch maar niets.
    Mike heeft ook een blog ,waar hij zijn eigen meningen plaatst over trends en hypes. Hij heeft redelijk veel volgers en is bekend als MikeyBowtie op blogs zoals Tumblr en ook op pinterest en instagram ook heeft hij een Youtube account ,waar hij maandelijks een vlog op post ,over de meest besproken onderwerpen van die maand. Hij wil altijd mee zijn met de nieuwtjes en wil dat nu naar een nog hoger niveau brengen als paparazzi Dankzij Miss P kan hij dat nu waarmaken.

    Camera: ( Mag meerdere ) Deze heeft hij bijna altijd op zak. Het is een klein cameratje ,die een vintage look heeft. Mike is echt verzot op oudere cameras en heeft zelf al een collectie van zo'n 10 camera's ,zijn lieveling is deze ,maar veel foto' s neemt hij er niet mee.
    Extra: Mike studeert industrieel product ontwerpen ,waarbij hij dus dingen kan ontwerpen en zelf maken. Het is zijn eerste jaar ,maar hij is er wel erg goed in. Ook heeft hij zijn eigen flatje ,waar hij samen woont met zijn kat Chimera

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 23:29 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ^^ I like him


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Pompeji schreef:
    Niet vol, want ik zou me willen uitschrijven. Het spijt me heel erg.


    Oke. geeft niet ;)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Cairde schreef:
    Mag ik een meisje


    Ja hoor nieuwe miss.
    Of gewoon een miss?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Rol: Nieuwe Miss P.
    Naam: Madeleine Eloise McLeod
    Leeftijd: Zeventien, jarig op twaalf december.
    Uiterlijk:



    Madeleine heeft lang haar waarvan sommige plukken lichter zijn dan de andere. Dat is van nature zo. De ogen van Madeleine zijn groen met een donkergroen randje aan de buitenkant van haar pupil. De lengte van Madeleine is 1.58, niet bepaald lang voor een meisje van zeventien. Doordat haar beide ouder ook niet langer zijn dan 1.75 en 1.56. Qua kleren draagt Madeleine gewoon wat ze leuk vindt, of het nou in is of niet. Haar haren draagt ze altijd los of in een vlecht.
    Innerlijk:
    Historie:
    Camera: Madeleine heeft een Canon eos 1100D en nog een kleine Nikon Coolpix S4300 die ze altijd wel bij zich heeft.
    Extra:

    Ik maak haar morgen af.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 10:31 ]


    Do what people say you can't.

    Mag ik een nieuwe miss P reseveren?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Fericire schreef:
    Rol: Nieuwe Miss P.
    Naam: Madeleine Eloise McLeod
    Leeftijd: Zeventien, jarig op twaalf december.
    Uiterlijk:



    Madeleine heeft lang haar waarvan sommige plukken lichter zijn dan de andere. Dat is van nature zo. De ogen van Madeleine zijn groen met een donkergroen randje aan de buitenkant van haar pupil. De lengte van Madeleine is 1.58, niet bepaald lang voor een meisje van zeventien. Doordat haar beide ouder ook niet langer zijn dan 1.75 en 1.56. Qua kleren draagt Madeleine gewoon wat ze leuk vindt, of het nou in is of niet. Haar haren draagt ze altijd los of in een vlecht.
    Innerlijk:
    Historie:
    Camera: Madeleine heeft een Canon eos 1100D en nog een kleine Nikon Coolpix S4300 die ze altijd wel bij zich heeft.
    Extra:

    Ik maak haar morgen af.


    Meredith!


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik ben tot donderdag weg (Geen wifi)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Wanneer starten we eigenlijk ? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH