• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww
    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall

    Terwijl zijn handenonder mijn shirtngaan wordikopgewonden enik denk aan de vrij partijen en voel hoeik opegwonden word. ., " fijne gedachte lief" ik begin hard te blozen en knik wat. Ik kruen zachtjes en duw mijn onder lijf tegen hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Ik wilde er nu al een, maar Craig vond het wat te vroeg. Snap ik wel' knikte ik. 'Op? Meekomen!' lachte ik vrolijk terwijl ik snel mijn lange, blauwe haren naar achter schudde. Glimlachend pakte ik Mackenzie's hand en trok haar mee terwijl ik nog even gedag naar Maggie schreeuwde. 'Tot over een paar weken, Maggs!' Ik wist precies de weg en nog geen kwartier later stonden we in dè bruidswinkel van Londen. Ik had al een afspraak gemaakt dus het duurde niet lang of er kwam iemand naar ons toe. 'Ik neem aan dat jij de bruid bent?' glimlachte ze. Ik knikte en schudde haar hand. 'Cher' stelde ik mezelf voor. Ook schudde ze nog even de hand van Mackenzie en stelde zich voor als Mina, een styliste. We werden naar binnen gebracht waar nog allemaal mensen waren, aan het passen, aan het zoeken, et cetera. Mackenzie mocht plaats op de bank nemen terwijl ik mee mocht naar een pashokje.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    We lopen naar de winkel en ik plof neer op een bankje terwijl ik kijk naar de andere vrouwen in mooie grote jurken. Ik zag mezel al helemaal staan met mijn lange haren gekruld en ee kleun kroontje op of zo of juist bloemen in mijn haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik schoof mijn handen onder zijn shirt en glimlachte. Ik hoorde hem zacht kreunen. "Dus het is zo'n dag, moppie?" Ik beet zacht op zijn onderlip en likte zijn lip. Zelf had ik er ook best zin in, maar toch ook ging het wel heel erg snel. Ik was er dus nog niet helemaal uit of ik helemaal mee zou gaan of niet.


    Bowties were never Cooler

    Nill

    us het is zo'n dag, moppie? Ik bloos even en stop even waarna ik hem aankijk. ' alex als je het niet wilt moet je het ook zeggen. Ik begrijp het echt als je dt te snel vibd gaan en dan wil ik dat je bet me gewoon zegt' zrg ik zachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Met een grote glimlach op mijn gezicht kwam ik het pashokje uit. De eerste jurk was al gelijk de beste. Toen ik op het opstapje ging staan en in de spiegel keek sloeg ik mijn handen voor mijn mond. 'Wat mooi!' fluisterde ik. De jurk was echt een prinsessenjurk, waarvan ik altijd al gedroomd had. Hij was echt geweldig, precies mijn smaak. 'Laat het me afmaken' zei Mina. Twee minuten later kwam ze terug met een prachtige, korte sluier vol Swarovski diamantjes die ze vast zette met een tiara. Ze drukte me een blauw boeket in handen en ik draaide me om naar Mackenzie. 'Wat vind je er van?' vroeg ik zachtjes.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    Als ze uit het hokje of beter gezegd hok komt valt mijn mond ipen. Mina maakt alles af en Cher vraagt way ik sr van vinf. ' ik vind het zo mooi dat ik er bijna van ga huilen. Wauw Cher dit is dus echt wauww' stamel ik behoorkijk onder de indruk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Ik stemde in. Het maakte me gelukkig. Altijd huilde ik al snel, dus ik was niet verbaasd dat nu ook weer de tranen over mijn wangen vlogen. 'Sorry' grinnikte ik. Mina lachte en zei dat het niks uitmaakte. 'Hij is mooi' knikte ik. 'Hoeveel kost ie?' vroeg ik maar. 'Hij kost 7000' zei ze. 'Geen probleem' lachte ik. 'Dus dit wordt hem?' vroeg ze. Ik keek even naar Mackenzie, maar toen ik haar gezicht zag knikte ik. 'Dit wordt hem' beaamde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    Cher begint ook te huilen en al snel beslist ze dat ze hem wilt. " ik snap wel dat Craig met je wilt trouwen. Je bent gewoon zo knap en lief" glimlach ik en veeg wat tranen weg. Ik moest weer denken aan Breaking Down, toen Kirsten in een jurk zat moesten we ook huilen omdat het zo mooi was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Ik liep naar Mackenzie toe en trok haar om een knuffel. 'Ik hou van je, Mackenzie' meende ik. 'Kom, dan kan je -je kleren weer aandoen. Ik zal je helpen met de jurk' glimlachte Mina. Ik knikte en vijf minuten later kwam ik weer terug, gebaarde naar Mackenzie dat ze mee kon komen en rekende de jurk af. 'De uitnodigingen zijn als het goed is nu verstuurd, jij zult er ook wel eentje krijgen morgen' grinnikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Macke zis

    Ik glimlacj en knik. ' Cher wat wil je dat ik aan doe??ik kan een leuk jurkje zoeken maar missxhien wil je iets met een kleur ofzo?:


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'De bruidsmeisjes mogen helemaal zelf kiezen wat voor jurk ze willen, zolang het maar wit is met iets lichtblauws of zoiets erop of eromheen' glimlachte ik. Mijn lievelingskleur was wit en die van Craig blauw, dus in plaats van een rode zou de kleur van de loper naar het altaar dan ook blauw zijn. Zo hadden we nog veel meer geregeld wat de bruiloft echt geweldig zou maken. Samen als huwelijksreis zouden we naar Thailand gaan. Het was prachtig daar, en heel leuk als vakantie of huwelijksreis. 'Tegen de tijd dat we bruiloft komt dan is het wel weet wat langer in een bobijn en is de verf eruit' zei ik zodra we een kapper naderden. Na even kort alles uitgelegd aan de kapper te hebben nam ik plaats in de stoel. 'Mackenzie, neem highlights of dipdye' stelde ik vrolijk voor. Als eerst werd mijn lange haar weer helemaal kort geknipt waarna er knalrode verf in ging. Ik zou mijn oude kapsel weer terug krijgen. Om me de komende tijd nog bleker te laten lijken natuurlijk heel veel make-up, ook zodat mijn ogen volledig zwart leken. Ik wist niet waarom ik het deed maar het voelde fijn aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte naar hem en trok zijn shirt over zijn hoofd uit. "We zien wel waar de boot strand." Met die woorden drukte ik mijn lippen weer op die van hem, maar een heel stuk ruwer dan voorheen. Ik wilde dit graag, ondanks dat het snel ging.


    Bowties were never Cooler

    Nuall

    Ik glimlah als hij mijn shirt uit doet "We zien wel waar de boot strand.' glimlachend knik ik en begin weer hard te kreunen als hij me ruw zoent en zijn lichaam ruw tegen dd mijne aangaat.

    Mackebzie

    De bruidsmeisjes mogen helemaal zelf kiezen wat voor jurk ze willen, zolang het maar wit is met iets lichtblauws of zoiets erop of eromheen' glimlachte ik. Mijn lievelingsk ik knik. ' dan weetbik al welke jurk ik aan ga doen' grijns ik. Het was een wittr jurk tot mijn knieen met een breede llichtblauwe band netbonder je borsyen.
    Tegen de tijd dat we bruiloft komt dan is het wel weet wat langer in een bobijn en is de verf eruit'  ik knik glimlahrndm 'mackenzie neem dipdye of highlichts.' ik knik. ' ik weet alleen niet welke kleur highligts ' zucht ik. Mijnbkapster zei dat datvniet mooi was omdat mijn haar een aparte kleur was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Ongeveer zo'n twintig minuten laten werd het uitgespoeld waardoor ik al giechelend met mijn hoofd achterover in de wasbak zat. Dat was het leukste deel. Nadat het droog geföhnd was, was het precies zoals eerst. Kort, knalrood, geweldig. De paparazzi had ons al gespot bij de winkel voor de jurk, dus nu zouden ze ook wel foto's maken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."