• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww
    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan

    "Ja, maar pas als headliner, dus als laatste. We hebben nog alle tijd." ik knik dat het oke is. Ikv oel vaag wat getrek aan mijn wond en krimp weer ineen. "Heb je de afgelopen 4 jaar een tetanus prik gehad?" De man kijkt me vragend aan. Ik begon na te denken 'Uhm, ik weet het niet eigenlijk. Ik kan mijn moeder wel even sms'en ik wee thet namelijk niet echt' mompel ik zachtjes. Zonder afwachten begin ik te typen met de vraag en al snel krijg ik een sms 'je. 'Ik heb er een gehad toen we met One Direction naar Afrika gingen dus dat is nu twee jaar geleden of drie jaar hoezo eigenlijk?" Ik voel zijn hand weer over mijn hoofd gaan. 'Ik hou van je' hoorde ik zachtjes en ik twijfelde of ik het goed gehoord had of niet. Ik voel een klein kusje waardoor ik gilmlach. '; Ik hou van je'glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Dat staat je geweldig! Oh Mackenzie, je bent perfect!' riep ik uit. Het kwam in me op dat ik zoveel met Mackenzie om ging, omdat ik zelf mijn kindertijd mistte. Ik bedoelde alleen, ik hield van Demi en het nieuwe liedje wat we op hadden genomen was geweldig, ik hield van mijn Brats, ze steunden me door alles, ik hield van het optreden enzovoort maar ik hield ook van mijn vroegere leven. Snel schoot ik weer wakker uit min gedachtes en liep naar de kassa om daar uit mijn portemonnee wat briefjes neer te leggen. Mackenzie kreeg alles van me, maakte niet uit hoeveel het kostte. 'Waar zullen we nu heen?'


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alex Gaskarth
    Ik luisterde maar half naar Niall en de broeder, maar vooral naar de muziek van een van de podia. Ik hoorde de broeder iets zeggen over dat Niall dan nu geen prik hoefde. Ik aaide zacht door zijn haren en drukte een kus op zijn voorhoofd. Ik mompelde dat ik van hem hield en hij dat hij van mij hield. Ik glimlachte en keek hem in zijn heldere ogen aan. "Vanavond gaan we met de hele crew naar de club, maar wij kunnen ook naar de film als je wil." Ik had wat trailers langs zien komen en het leek me wel leuk. Even zou ik toch wel moeten gaan om een rondje voor de beveiliging te betalen, maar daarna konden we naar de bioscoop een paar straten verderop. Ik drukte nog een kus op zijn kruin. Eerst gingen we maar eens genieten van de zon, het eten, de gezelligheid en de rust.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    "Vanavond gaan we met de hele crew naar de club, maar wij kunnen ook naar de film als je wil." Izgt hij en ik denk na. ' het maakt mij niets uit Alex wat joj wilt' ik wou niet dat hij straks zijn vrienden het evoel gaf dat hij mij belangrijker vond of zo. De man zei dat ik mocht gaan maar dat ik moest opassen met de hechtingen. Elke avond schoonmaken ik knik. Ik laat het ijs nog op mijn oog aangezien die nog pijnlijk was. ' zullen we naar buiten gaan?' vraag ik zacht. Het klonk een beetje apart door de dikke lip maar bet was wel verstaanbaar. Langzaam ga ik zitten en daarna ga im staan. De pijn in mijn been viel mee maar ik wist dat het mee viel omdat mijn oig en hoofd zoveel pijn deden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Macke zie

    Ze roept van alles en betaald. ' dat hoeft niet kom we gaan ijs eten' roep ik uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte en aaide door haar haren. "Ik wil ook jou je thuis laten voelen. Anders gaan we eerst naar de film, dan stop ik je lekker in in de bus en ga ik daarna door." Ik hielp hem voorzichtig overeind. "Of je gaat mee, maar ik weet niet of dat slim is met je been en hersenschudding." Ik hees hem een beetje over mijn schouder en knikte. "Heb je zin in lunch?" vroeg ik terwijl ik hem langzaam de tent uit begeleidde terug richting de bussen. Gelukkig konden we via de achterkant, want ik hoefde Niall niet nu in de drukte te hebben. Daar was hij echt niet stabiel genoeg voor, zelfs al draaide de drukte hier niet om hem.


    Bowties were never Cooler

    Alex is zo lief haha

    Niall Horan

    Ik wil ook jou je thuis laten voelen. Anders gaan we eerst naar de film, dan stop ik je lekker in in de bus en ga ik daarna door."ik dacht even na en hij helpt me wat. . "Of je gaat mee, maar ik weet niet of dat slim is met je been en hersenschudding." ik glimlach. ' dat eerste lijkt me een prima plan dan zijn we er even uit en dan ben je ook nog lekker even met je vrienden "Heb je zin in lunch?" vraagt hij en ik haal mijn schojders op en trek een pijnlijk gezicht wat ook nog eens pijn deed. Hij hijst me een beetje op zijn schouder en via een achteruitgang gaan we eruit. Ik haal mijn ijs van mijn oog. Hij was dik maar ik kon ermee kijken. 'ziet het er erg uit?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte bij zijn woorden en drukte een kus op zijn neus. "Is goed." Ik hees hem over mijn schouder en liep rustig met hem richting de bus. Daar zette ik hem op een stoel en keek naar zijn oog. Het was inmiddels zwartblauw. "Je ziet er alleen erg stoer uit." Ik zag langzaam het terrein wakker worden hierachter. In de bus maakte ik een kom cornflakes voor hem en twee tosti helften voor mij. In de bus rook het naar ongewassen man, zoals vaker, dus ik deed de ramen open en liep toen met het eten weer naar buiten. Flesjes water lagen hier toch genoeg. "Alsjeblieft, een kom cornflakes. Als je een hapje tosti wil mag het hoor." Ik zette de kom naast hem neer en plofte zelf aan zijn voeten op de grond om aan mijn tosti te beginnen te knabbelen.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Na een kus goir hij me over zijn schouder. Je ziet er alleen erg stoer uit."  uk schiet kort in de lag en kijk toe hoe jij eten maakt. We ploffen buiten onder een boom neer en ik neem langzaam een hap cornflakes. ' als je een hapje tosti wilt mag dat hoor' ik kbik maar wat en neem langzaam weer een hapje waarna mijn maag omdat. Met een hand voor mijn mind ren ik naar de w wasr ik begin te kokhalzen. Het rare was alleen dat er niets uit kwam.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik knabbelde gestaag aan mijn tosti toen hij opeens oosprong en naar binnen naar de wc rende. Hij kon niet kotsen, daar zorgde de pil voor. Toch was ik bezorgd. Ik kwam achter hem staan en wreef zacht over zijn rug. "Alles komt goed. Gaat het weer een beetje?" Zijn maag protesteerde tegen het eten, maar die moest er toch ook aan wennen weer te moeten werken. Als ik hem zelfs kon dragen was er wel echt iets goed mis en dat zag je ook aan hem. Al at hij alleen cornflakes, dat was al iets. Dan kreeg hij ten minste weer gewoon voedsel binnen. Daarbij was ik ook zo begonnen en at ik nu weer normaal.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Alex komt al snel achter me staan en wrijft over mijn rug. Alles komt goed. Gaat het weer een beetje?' Vraagt hij alsik gestopt ben met kokhalzen. Ik knik maar een beetje. Dit was gewoon ranziger dan overgeven. Al het eten voelde jeomhoog en omlaag gaan het was. Gewoon te ranzig voor woorden. Met een diepe zucht loop ik naar het keukentje en vul een glas water. Hopelijk had ik niemand wakker gemaakt met de herrie. Ik loop voorbij een spiegel en ik zie dat mijn oog erg sonker blauw was. Ik zie Zack binnen komen en Alex een bezorgde blik werpen. " alles oke?" Vraagt hij. " sorry dat ik je wakker gemaakt heb" zeg ik zachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik blijf rustig over zijn rug aaien tot hij is bedaard. Dan als hij wegloopt voor water komt Zack de bus binnen en vraagt of alles goed is. Niall biedt zijn excuses aan, wat ons bijden zacht doet gniffelen. "Ik heb hier niet geslapen, maar in Jaime's bed. Vraag me niet waarom. Ik kwam alleen voor schone kleren." Hij oogde mij nog wat over zijn blauwe oog, maar ik wuifde het weg, niet iedereen hoefde het te weten. Hij knikte en verdween richting de bedden. "Zullen we weer naar buiten gaan? De frisse lucht zal je goed doen." Daarbij stond het eten ook buiten, al zou ik hem daar niet toe dwingen tot hij niet meer zo misselijk was.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Door mijn exuces beginnen ze beide te gniffelen waardoori k ze niet begrijpend aan kijk. "Ik heb hier niet geslapen, maar in Jaime's bed. Vraag me niet waarom. Ik kwam alleen voor schone kleren." Ik knik. Zack gaat weer weg richting de bedden en Alex kijkt me aan "Zullen we weer naar buiten gaan? De frisse lucht zal je goed doen."Ik knik 'Graag' mompel ik Ik neem nog een slokje water en neem het glas water mee naar buiten. Buiten gaan we weer onder de boom zitten en rustig staar ik wat voor me uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik liep rustig met hem mee naar buiten terug naar de boom. Daar ging ik weer zitten en knabbelde weer rustig aan de nu koude tosti. Ik was blij dat hij er weer beter uit zag. Ik schoof dichter naar hem toe en slikte het laatste stukje tosti door. "Blijven we hier zitten, of zoeken we een plekje op om gezellig wat samen te doen." Ik drukte een kus in zijn mondhoek. "Maar eerst je cornflakes. Je hoeft nog maar twee happen." Zoveel had er niet in gezeten, maar hij had al flink qat gegeten voor hij was weggerend. Dit was zeker een goed ding.


    Bowties were never Cooler

    Nuall

    Buiten eet Alex zijn tosti verder op Blijven we hier zitten, of zoeken we een plekje op om gezellig wat samen te doen." ik begin te glimlachen dpor zijn kus"Maar eerst je cornflakes. Je hoeft maar twee happrn' met tegen zin nam ik een hap. 'dat laatste klinkt erg aanlokkelijk' glimlah ik en prop er snel nog een hap bij en slik het moeiljk door


    Change is for weirdos ~ Niall Horan