• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww
    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan

    'Twist dwong niemand' 'Dat weet jij niet, jij hebt niets van het gesprek gehoord' roep ik naar hem. 'Jij vuile klootzak. Hoe durf je te zeggen dat Jazmyn van je houdt? Ze is vijf, ze weet niet eens wat die teksten betekenen. Ze weet niet wat houden van idolen is. Weet je, ze haat je volledig nu. Je hebt niks over Jazzy te zeggen, print dat maar in die kop van je, begrepen? Hou je bek over mijn zusje!' 'Ik zeg niet dat ze van MIJ houd, ik zeg dat ze me geholpen heeft. Je moet luisteren gast' schreeuw ik naar hem 'Ik bid voor al je haters dat je dood valt'. 'Genoeg! Ralph, Jared, Preston en Selethen, jullie brengen Justin naar de auto en hij houdt zich maar wat mij betreft met Jazmyn bezig. Jerry, Elliot, Mustafa, Ravi, Collin en Newton, jullie blijven nog even hier' Boos kijk ik hem achterna.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Bieber! Bieber!' kirde Jazmyn enthousiast toen ik bij haar kwam zitten. 'Hi, sweetheart' glimlachte ik. Toen ze terug glimlachte had ik geen tijd meer voor de ruzie. 'Wie zijn daar?' Nieuwsgierig keek ze me aan. 'Twist, en Scooter, en bodyguards en twee heel erg vervelende mensen' sprak ik haar toe terwijl ik haar op schoot nam. 'Wie dan?' vroeg ze door. Dit kon ze uren volhouden, dus laat maar. 'Alex en Niall' vertelde ik zachtjes. 'Wie is Alex?' vroeg Jazzy me. 'Iemand waarvan ik niet wil dat jij hem kent' zei ik. Daar nam ze genoegen mee en pakte mijn bril af. Ze zette hem op haar hoofd, waarvoor ie natuurlijk veel te groot was. 'Mooi?' vroeg ze me. 'Prachtig' knikte ik. Blij knuffelde ze me en ik gaf haar maar al te graag een knuffel terug. 'Justin?' Ik keek op. 'Waarom was je niet op mijn verjaardag?' Het leek wel alsof ze teleurgesteld was, wat ik gelijk zag. 'Oh, lieverd, ik wilde zo graag naar je toe! Maar dat mocht ik niet van papa, want ik was ziek' besloot ik het wat uit te leggen. 'Maar nu niet meer, toch?' vroeg het kleine meisje op mijn schoot. 'Nog maar een klein beetje, een heel klein beetje' zuchtte ik. Al snel zat ze met mijn haar te spelen en zette mijn bril terug bij me op. Stilletje opende ik het raampje door een keer op het knopje te drukken en luisterde naar het gesprek. Ik kreeg een idee en stapte uit. Onmiddellijk zette ik Jazzy terug en deed de deur dicht. 'En waar dacht jij naar toe te gaan?' vroeg Selethen. 'Aan de kant' klonk mijn stem arrogant. Collin bleef voor me staan dus zuchtte ik geïrriteerd. 'Je bent ontslagen. Vertrek, ik wil je niet meer zien' zei ik. Selethen ging niet aan de kant en ik floot even. Elliot kwam aangelopen, hij was twee keer zo groot als Selethen en geloof me; die is groot, en ik gaf een knikje naar Selethen. 'Meneer wilt niet weggaan, en ik heb hem nog wel zo vriendelijk gezegd dat ie op kon rotten' glimlachte ik. Onmiddellijk bracht Elliot Selethen weg en liep ik naar voren. 'Jammer dat mijn moordslag niet is gelukt. Ik zou echt eens huurmoordenaars moeten inhuren' knikte ik. Scooter draaide zich met een ruk om en Twist grijnsde. 'Justin Drew Bieber' begon Scooter. Ik kon in zijn ogen zien dat ie Pattie had gebeld. Oh fuck, dat zou niks goeds betekenen. 'Rustig maar, ik zal niks uithalen' mompelde ik. Toen ik achterom keek zag ik dat Jazzy was uitgestapt. 'Jazmyn, terug in de auto!' riep ik naar haar. 'Nee! Ik wil Niall zien!' riep ze terug. Ze wilde verder komen maar ik gebaarde Elliot om haar tegen te houden. 'Jazmyn, jij komt geen stap dichterbij' Het was bezorgd en kwaad. 'Jawel!' gilde ze nu terug. 'Jazmyn' waarschuwde ik haar. Ik zag de tranen van hier af gewoon in haar ogen staan en moest op mijn lip bijten om niet toe te geven en haar te komen halen. 'Jij blijft daar' siste ik nu. Een traan rolde over haar wang en ik kneep mijn ogen voor enkele seconden dicht. Toen draaide ik me weer om, de inmiddels huilende Jazmyn proberend te negeren.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 19:20 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan
    Hij stapt uit de auto en mijn ogen worden weer groot.. 'Jammer dat mijn moordslag niet is gelukt. Ik zou echt eens huurmoordenaars moeten inhuren' knikte Hij en ik silk moeilijk. Scooter draaide zich met een ruk om en Twist grijnsde. 'Justin Drew Bieber' begon Scooter.. 'Rustig maar, ik zal niks uithalen' Ik zie dat Jazzy uitgestapt was en hij kreeg het blijkbaar ook door. 'Jazmyn, terug in de auto!' riep hij naar haar. 'Nee! Ik wil Niall zien!' riep ze terug. Ze wilde verder komen maar hij gebaarde Elliot om haar tegen te houden. 'Jazmyn, jij komt geen stap dichterbij' Het was bezorgd en kwaad. 'Jawel!' gilde ze nu terug. 'Jazmyn' waarschuwde hij haar. Ik zag de tranen van hier in haar ogen staan, het deed me deugd dat ze me graag zag. 'Laat haar toch' zucht ik zachtjes als Jazmyn begint te huilen. Het zag er echt heel zielig uit. Het liefste zou ik haar nu willen knuffelen. 'Fijne broer' mompel ik zacht en ik hoo maar dat Justin het niet hoorde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Mijn ogen werden groot en ik begon van alles naar Niall te schreeuwen en te roepen. Hoe durfde hij dat te zeggen? 'Wat zei je?!' riep ik zo hard dat je vanaf daar al zo'n beetje heel erg doof werd. Woedend wilde ik weer op hem afvliegen maar twee bodyguards hielden me tegen. Het waren Collin en Ravi. Met al mijn kracht rukte ik me los uit hun greep waarbij mijn snapback afviel. Ik hoorde Jazmyn nog harder huilen en Scooter schreeuwen. De bodyguards van Alex konden me nog net tegenhouden, anders was Niall nu dood. Terwijl nu zowat de helft van mijn bodyguards me weg wilde trekken haalde ik nog net uit naar Niall, zo hard dat ik maar hoopte dat ie er iets ernstigs aan over hield. Hoe ik hem had geraakt wist ik niet, maar ik begon alweer wild te trekken en te duwen. Misschien zou ik toch nog loskomen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    'Wat zei je?!' roept hij hard en stormt op me af. De bodyguards weten hem van me af te houden maar hij weet me hard op mijn neus te slaan die begint te bloeden. 'Je bent gewoon een slechte broer. Zie je zusje nou eens. Je zou haar moeten troosten of zorgen dat ze dit niet zou ziet. NIet gek als ze straks bang is voor je' schreeuw ik boos terug. Ik had het er even mee gehad, met alles wel. Het zou echt niet lang meer duren voor ik uit mijn vel zou schieten en dan zouj ik hem wat aandeon


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Dat was de druppel. Adrenaline vuurde zich door mijn lijf heen en met een schreeuw rukte ik me los van de bodyguards. Nog geen seconde later vond ik een kleine weg naar Niall, en ik wist dat ik genoeg tijd had om hem eens flink te verwonden. Allemaal scheldwoorden roepend die je liever niet wilde horen begon ik hem als een debiele idioot in elkaar te slaan. Zo hard had ik iemand nog nooit geraakt. Ik keek niet eens naar wat ik deed, ik trapte, sloeg en ramde er op los. Scooter was naar Jazmyn gegaan nog net voordat ik me los had gerukt en had haar gelijk in de auto gezet. 'Zeg geen fucking woord over míjn zusje' was het enige dat er nog redelijk zonder scheldwoord uitkwam. Ik hoorde bekend geroep en wist dat het Jeremy en Pattie waren. Ze waren zeker overgevlogen omdat ik in het ziekenhuis lag. Oh wat hoopte ik dat Niall weer zelfmoord binnenkort probeert te plegen, of dat ik hem vermoordde. Dat laatste was geweldig. Ik voelde iets rond mijn vingers, het was bloed. Het kon makkelijk van mij zijn maar ook van Niall.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [en en en en ????

    Niall Horan.

    Hij rent op me af en begint me echt overal te slaan. Ik slaak een schreeuw en krimp pijnlijk in eklaar. 'Zeg geen fucking woord over mijn zusje' roept hij. Hij slaat een paar keer bij mijn keel en ik begin hard te hoesten waardoor bloed overal heen vloog. Ook mijn neus bloedde vol op en mijn oog werd dikker


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Mijn vingers zaten onder het bloed en waarschijnlijk mijn gehele armen en ook stukken van mijn kleding. Ik werd van Niall afgetrokken. Niet door een bodyguard, maar door Jeremy. Hij tilde me letterlijk op en bracht me naar de kant, naar Pattie. Ze leek helemaal hysterisch te zijn en tranen rolden over haar wangen. Zou ik ook doen als mijn zoon zoiets deed. Twist was naar Jazmyn om haar samen met Scooter te kalmeren. Jeremy was woedend. Hij begon van alles te schreeuwen en al, en toen ie klaar was kreeg ik de kans om het uit te leggen. 'Niall heeft Jazmyn geslagen, en zat alsmaar te roepen dat ik een slechte broer ben' Mijn stem was schor, woedend en wat deprissief. Ik wilde niet dat Pattie en Jeremy teleurgesteld waren, vooral Pattie niet. Nu leek Jeremy nog woedender te worden, maar voornamelijk op Niall.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    'Niall heeft Jazmyn geslagen, en zat alsmaar te roepen dat ik een slechte broer ben'' ik kreun pijnlijk zachtjes. 'Dat was verdomme omdat ik geen lucht kreeg.' schreeuw ik zo hard mogelijk terug. Het boeide me niet of hij me nu nog verder in elkaar ging trappen of weet ik veel maar ik was er klaar mee. Niall dit Niall dat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Twist kwam de auto weer uit met Jazmyn op zijn arm. Ze was helemaal van streek en huilde hart, wat me pijn deed. Ik liep gelijk weg en zag nog net hoe Jeremy Jazmyn snel overnam. Ik rende eerder een eindje weg en ging tegen de muur zitten. Knieën opgetrokken, armen erop en mijn hoofd legde ik op mijn armen. Als ik nou gewoon naar een normale kliniek was dan zou dit nooit gebeurd zijn. Ik voelde dat iemand naast me kwam zitten en al snel voelde ik twee dunne, liefdevolle armen rond me heen. Ik kon al raden wie het was. 'Ik-..' Ik wist niks te zeggen. 'We praten erover in de kliniek, Justin' zei de warmen stem. Ik gaf haar een knuffel en beet op mijn lip. 'Ik hou van je, mam' zuchtte ik. 'Ik ook van jou, Justin' knikte ze.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alex Gaskarth
    Ik had me weggedraaid toen Niall en Justin begonnen te praten. Daar hoorde ik niet tussen. Ik was terug naar de bus gegaan en had daar Angelo met nog een paar anderen achtergelaten, onder andere Renner en Matt. Ik zat net rustig in mijn stoel toen die laatste kwam aangerend. Hij tilde me op en nam me mee. Ik zag Niall bebloed op de grond liggen. Ik zag Justin nog net wegrennen. Matt zette me neer en ik rende naar Niall toe. Hij was er slecht aan toe. "Renner, kan jij hem naar de EHBO brengen? En ik zou graag willen dat er voortaan iemand let op wie hier allemaal naar binnen en buiten gaan... Of in elk geval hem niet meer zonder begeleiding naar buiten laten." de mannen knikten begrijpelijk en gingen terug naar wat ze deden terwijl Renner met Niall naar de EHBO liep, met mij in zijn kielzog, en de poort werd gesloten.


    Bowties were never Cooler

    NIall Horan
    Ik zie ineens Alex voor mijn ogen wat duizelt. "Renner, kan jij hem naar de EHBO brengen? En ik zou graag willen dat er voortaan iemand let op wie hier allemaal naar binnen en buiten gaan... Of in elk geval hem niet meer zonder begeleiding naar buiten laten." Ik word opgetild en blijkbaar gaan we dnaar de ehbo. ik word daar neergelegd en ze beginnen gelijk wondjes schoon te maken terwijl ik voor me uit staar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Na zo even te hebben gezeten stonden we weer op. Nog even bekeek ik Pattie goed. Ze zag er echt jong uit, maar ze was dan ook op haar achttiende moeder geworden. Twist kwam naar me toegerend en schoot in de lach. 'Leuk bloed' grijnsde hij. Onverschillig haalde ik mijn schouders op. Scooter kwam ook afkeurend naar me toe en schudde met zijn hoofd. 'In de kliniek vertel ik het hele verhaal, dat van Twist en dat van Niall' zei hij snel. We kwamen bij Jeremy aan die Jazmyn stil had gekregen en in slaap had gekregen. 'Kom, dan gaan we. Pattie, Jeremy, jullie kunnen in het hotel in de stad slapen' zei Scooter. Beiden stemde zachtjes in. Vol tegenzin klom ik in de auto. De bodyguards kwamen zelf naar de kliniek, om me de komende maanden nog in de gaten te houden. Ugh. Het was een pijnlijke stilte in de auto.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Na mijn vakantie kunnen Dan en Justin/twist misschien gezellig doen in de kliniek als je wil, maar nu moet ik echt slapen.]


    Bowties were never Cooler

    Cher Lloyd

    'I'm done, I give up. I don't wanna pretend no more. That's it, so what? I've lost a friend before' zong ik terwijl ik mijn koffers pakte en als een blije gup de auto weer dichtdeed. Craig keek me hoofdschuddend aan en ik giechelde even kinderachtig. Snel drukte ik een kusje op zijn lippen, gaf een knuffel en huppelde toen als een blije gup de poorten door naar binnen. 'Gonna say it like it is, no more wondering what if. That ain't the way you oughta live. Cause I don't want you to love me, If you don't wanna love me for me' zong ik verder. Ik sleepte mijn grote, kleurrijke koffers naar de kamer waar ik enkele maanden geleden ook had doorgebracht en begon alles uit te pakken. Waarvoor ik hier was? Die stemmen waren allang weg. Nee, ik deed gewoon alsof ik gewoon gek werd. Alleen omdat ik me verveelde in de studio en een paar maanden rust had. Mijn lange, blauwe haren had ik gewoon loshangen. Mijn jurk was normaal, iets wat ik vaak aanhad. Normaal voor mij, dan. De zwarte ballerina's eronder stonden er mooi bij. Opzoek naar Mackenzie liep ik de gang op en begon wat rond te lopen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."