• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww
    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte toen hij een hap nam. Bij zijn woorden werd die glimlach alleen maar groter. Ik had hem echt heel erg gemist. Na zijn laatste hap stond ik op en pakte het bordje en de kom op. "Waar gaan we heen? De bus of ergens anders?" Wat privacy zou wel fijn zijn, maar als hij buiten wilde blijven was dat ook prima. Ik zette de spullen op de tafel bij de bus. Ik ging weer bij Niall staan en zag allerlei mensen weer lopen. Die waren dus ook weer uit bed.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Waar gaan we heen? De bus of ergens anders?ik haal mijn schouders op. ' ehmmm' maakt me eigenlijk niet zo uit als het maar niet vermoeiens te vermoeiend is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte naar hem en trok hem omhoog. "Zullen we naar het achterste gedeelte van de bus gaan? Die kan op slot en daar is het rustig." Ik drukte een kusje op zijn wang. Ik pakte zijn hand en trok hem mee richting de bus. De anderen zouden nog wel bij de bedden komen, maar achterin niet. Daar hadden we privacy en rust, zeker als ik de knip erop deed.


    Bowties were never Cooler

    IrishNialler schreef:
    Macke zie

    Ze roept van alles en betaald. ' dat hoeft niet kom we gaan ijs eten' roep ik uit


    Cher Lloyd

    'Ijs?' herhaalde ik. 'Oh, dát ijs' grinnikte ik. Snel trok ik de tassen mee, Mackenzie ook, en liep een willekeurige ijssalon binnen. Nou net de ijssalon waar ik altijd kwam. 'Maggie!' riep ik uit waarna ik zonder pardon de werkneemster die nou net klaar was met de ijsjes aan de familie te geven een knuffel gaf. 'Cher!' zei ze vrolijk. 'Wat fijn je weer te zien! Hoe gaat het? Heb je weer een nieuw liedje met Demi Lovato? Geweldig! Hij is echt heel gaaf. En hoe gaat het met Craig? Nog altijd verloofd? Jullie twee zijn echt het perfecte stel! Hopelijk is de bruiloft snel. Maar je bent pas twintig. Nog gefeliciteerd!' ratelde ze door. 'Dankjewel! Ja, Demi was fantastisch, weer een nieuwe beste vriendin erbij. Met Craig gaat het goed, ja we hebben nog altijd onze verloving. Over de bruiloft zal je snel meer horen, en nogmaals bedankt!
    Ik vind het wel fijn om wat ouder te zijn, al ben ik nu bejaard vergeleken met jou' pruilde ik. Maggie was maar een maandje jonger. Maar dat was voor mij als twee, drie eeuwen. Vergeleken met Mackenzie was ik al bijna dood. 'Maar ik ben hier met mijn vriendin, Makenzie. 'Mackenzie? Dit is Maggie, een vriendin van me wie met me op school heeft gezeten. Maggie, mag ik je voorstellen aan de enige echt Renesmee?' glimlachte ik. 'Oh, voor mij aardbei en banaan, alsjeblieft' zei ik snel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall

    Alex trekt me omhoog en kijkt me aan. Zullen we naar het achterste gedeelte van de bus gaan? Die kan op slot en daar is het rustig." ik knik. ' dat is een goed idee' glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackrbzie

    Lachend loop ik met Cher naar binnen diebhyper begint te praten tege 'n een meisje achter de balie. Ze hebben het over Craig enzo als ze bedenkt day ik er ook ben. Ik word rood door de manier hoe ze voorsteld en glimlach naar de maggie.' voor mij ehm kers en ehmmm sinasappel: glimlach ik. Al gauw hebben we de ijsjes en ik duw Cher voorzichtigbopzij en betaal snel voor zij het kan doen. ' niet zeuren ofbmopperen jij hebt net al van alles gekocht dus nu trakteer ik' strengbkijk ik Cher aan en neem een likje van het koele ijs


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Hé' mompelde ik. 'Ik wilde dat doen!' Zuchtend trok ik Mackenzie maar mee naar een tafeltje en ging op het tafeltje in een kleermakerszit zitten. Maggie gaf er niks om, zij was het na drie jaar wel gewend. De gasten trokken er zich wel iets van aan en keken raar op. Poeslief zwaaide ik naar ze. Toen richtte ik me weer op Mackenzie. 'Dankjewel!' glimlachte ik als bedankje voor het ijs. Na wat zenuwachtig wat likjes van mijn ijsje keek ik Mackenzie onder mijn wimpers aan. 'Ik eh-' mompelde ik. 'Ik en Craig gaan over een paar weken al trouwen' glimlachte ik. Vandaag wilde ik echter met Mackenzie de twee jurken gaan uitzoeken. Ik draaide mijn verlovingsring wat en keek Mackenzie aan. 'Wil jij mijn eerste bruidsmeisje zijn?' vroeg ik met een grote glimlach, Alles was al geregeld en het ging volgens een perfecte checklist. De ringen waren ze aan het maken, we wilden unieke, Craig had zijn neef, omdat hij daar zowat mee opgegroeid was, gevraagd om getuige te zijn en zijn beste vriend. Ik wilde echter Mackenzie als eerste bruidsmeisje, daarna mijn twee zusjes, en dan nog Katie. Katie deed echter in 2010 ook mee aan de x Factor en we waren goede vriendinnen geworden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    Ze bedankt me en uk glimlach liefjes. Ik zie dat ze nerveus doet en afwachtens kijk ik haar aan. ' Craig en ik gaan over een paat weken al trouwen' blij kijk ik haar aan en kbuffrl haar. 'dat is zoooooo gaaaf' roep ik blij Wil jij mijn eerste bruidsmeisje zijn?'  ik kijk met grote ogen en begin ja te knikken. ' oghhhh mag dat oh ik hou van je je bent echt een shay iik wil je echt zo vfaag in een trouwjurk zien' ratel uk opewonden

    Pff campane voeren in de stad als schoolprojexy haah


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte en trok hem mee de bus in. Achterin sloot ik de deur achter ons. Ik ging op de bank zitten en trok hem bij me op schoot. "Wat wil je nu doen, lieverd?" Ik drukte een kusje op zijn wang en hield mijn armen om hem heen geslagen.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ik kijk om me heen. ' ik heb werkelejk geen idee'zeg ik en ga tgen hem aanstaan en ik knuffel hem en geef ene kusje ' ik hou van je"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik kuste hem zacht terug en hield hem dicht tegen me aan. "Ik ook van jou." zei ik zacht voor ik mijn lippen weer op de zijnen drukte. Ik had dit gevoel zo gemist. Zijn zachte lippen en de hevige kriebels in mijn buik die ze veroorzaakten. Mijn handen gleden in zijn haren.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    " ik ook van jou" zegt hij en zijn haren gaan door mijn haren. Ik word terug gezogen in de herinneringen hoe we dronken waren. We keken film of plezierde elkaar met seks. Jeerlijke zorgloze tijden waren dat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Ik heb nog geen jurk, dus jij gaat me helpen!' kirde ik vrolijk. 'Zodra we het ijs op hebben want dit is goddelijk' mompelde ik terwijl ik het ijsje zowat in mijn mond propte. Ik droomde al sinds ik klein was van een prachtige bruidsjurk. Vandaag zou die droom uitkomen. Het maakte me niet uit hoeveel het zou kosten, ik had geen budget.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    'Ik heb nog geen jurk, dus jij gaat me helpen!' kirde ik vrolijk. 'Zodra we het ijs op hebben want dit is goddelijk' mompelde ze en ik gniffel. " dat doe ik mer alle liefde echt waar" glimlachik. " ik ben zo lbij voor je. J weet wel dat ik van je verwacht dat je over twee jaar een kindje krijgt" grijns ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Onder de zoen gleed een van mijn handen uit zijn haar naar zijn onderrug. Daar drukte ik hem hard tegen me aan. Ik beet zacht op zijn onderlip. Opeens voelde ik iets tegen mijn buik. "Fijne gedachten, lief?" mompelde ik zacht tegen zijn lippen.


    Bowties were never Cooler