• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww
    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik knikte naar hem en maate voor hem thee en een kom cornflakes met warme melk. Toen ik ermee naar buiten liep was Niall weg. Ik zette de spullen op het tafeltje en begon bezorgt te zoeken. Al snel vond ik hem, op de grond met een paar spierbonken en twee jochies om hem heen. "Angelo." riep ik en al snel stond de kleerkast naast me. "Kan je die twee jochies en hun spierbundels laten verwijderen?" Hij knikte. 'Met alle plezier." Hij momeplde wat onverstaanbaars in een walky-talky en al snel stonder er nog 6 bij hem . Samen met ze liep ik richting het groepje. "Weg wezen." gromde Angelo met zijn hele lage stem terwijl ik Niall in mijn armen trok.


    Bowties were never Cooler

    NIall Horan

    ' JIj gaat eraan' sist Justin en al gauw voel ik weer klappen en schoppen tegen mijn lichaam Dat krijg je er van als je niet komt praten. Te bang, zeker' Gelukkig kwamen er een paar klerenkasten die hun stopte 'Mustafa, bel Scooter. Hij verblijft in een hotel en zou vandaag weer komen' Ik zucht opgelucht als Alex me in zijn armen trek en ik begin te snikken van de pijn en van de schrik en duw me tegen hem aan en verstop mijn gezicht

    [opassen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lil Twist - Christopher Lynn Moore

    Toen er meer bijkwamen hield Mustafa op met bellen, zei nog wat en ging beschermend vóór me staan. Ik wuifde hem weg en liep naar voren. De zonnebril die ik op had ging echter niet af. Ik was dan net iets groter dan Justin, die ook niet zo heel groot was, maar echt groot was ik niet. Ach, twintig jaar vond ik wel goed. Beter jong dan groot. 'Leuk baantje, voor wat ben je een bodyguard?' mompelde ik ongeïnteresseerd. 'Wacht even op Justin's manager, wil je? Hij is hier binnen vijf minuten. Luister eens, denk je dat ik wil dat die Niall gewond is? Al kan het me niet echt wat schelen. We waren toch al van plan om weg te gaan. Dus laat jouw bodyguard' Ik maakte een minachtend gebaar naar de man waar Alex iets had tegen gezegd 'Ons even wachten. We zullen niet proberen binnen te dringen, ik zorg er wel voor dat Justin niks meer kan aanrichten en betaal alles wat nodig is voor ziekenhuiskosten of wat dan ook' zuchtte ik. Ik had nog wel wat ideeën.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alex Gaskarth
    Ik aaide zacht door Nial''s haren terwijl ik giftig naar de twee jongens keek. Angelo was ondertussen nog wat verder doorgelopen en de anderen stonden nu ook voor ons. "Ik zei wegwezen. Het kan me geen ene flikker schelen wie jullie zijn en wat jullie komen doen. Jullie hebben geen pasjes, dus jullie mogen hier niet zijn. Als jullie op iemand willen wachten doen jullie dat maar mooi buiten het hek, maar niet hier binnen. Begrepen?" Hij kraakte zijn knokkels, wat voor mij al genoeg reden was om nog een stap met Niall in mijn armen achteruit te doen. Angelo was echt de grootste schat normaal gesproken, amar als hij boos werd was hij levens gevaarlijk.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    "Ik zei wegwezen. Het kan me geen ene flikker schelen wie jullie zijn en wat jullie komen doen. Jullie hebben geen pasjes, dus jullie mogen hier niet zijn. Als jullie op iemand willen wachten doen jullie dat maar mooi buiten het hek, maar niet hier binnen. Begrepen?" Ik voel dat Alex naar achteren stapt. Ik ril wat na van de angst, ik was echt bang. Blijkbaar konden ze hier het terrein op kruipen alsof het niets was. Mijn hoofd bonsde pijnlijk en ik voelde me weer misselijk terwijl mijn lichaam pijnlijk stak


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lil Twist - Christopher Lynn Moore

    Ik luisterde niet echt naar wat de man te zeggen had en rolde verveeld met mijn ogen. 'Ja, 't zal wel' mompelde ik. Ik keek naar het hek en schoot in de lach. 'Voor zo ver ik weet staan we achter het hek. Niall kwam naar buiten, Justin was mooi achter het hek' Ik grinnikte en keek naast me. Mustafa toonde geen enkele emotie. Maar ach, hij was één van de beste bodyguards die ik had gehad. En dat waren er heel wat. Of zijn, kan ook. Net op dat moment hoorde ik een auto, en voetstappen. Iemand had Scooter afgezet. Niet echt tot mijn verbazing zag ik nog een aantal bodyguards. Ik en Justin waren dan ook met weinig weggegaan. Justin was woedend en wilde zich losrukken. Onmiddellijk kwam Scooter op hem af en sprak hem een aantal bestraffende woorden toe. Ik zag een klein meisje in de auto zitten, die wat verder weg stond. 'Heb je Jazmyn meegenomen?' vroeg ik, dit keer wel verbaasd. 'Als we hier klaar zijn gaan jullie gelijk naar de kliniek' zei hij. Scooter leek niet heel blij. De andere bodyguards waren puur voor dadelijk, voor als er weer gestoorde fans waren. 'Het spijt me vreselijk. Mag ik het verhaal even horen?' Scooter leek het oprecht eens te zijn met Alex, nu al.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Back, opaskindje is in het zwembadje duis ik kan nu ff rpgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall HOran

    Ik zie nog een man erbij komen en krimp in elkaar. ' Het spijt me vreselijk. Mag ik het verhaal even horen? ' Ik kijk op. ' Twist vroeg of dwong me met Justin te praten maar ik wou dat niet. En ik ging even lopen om het warm te krijgen en toen zag Justin mij en hij sloeg me in elkaar' zeg ik zacht. Geen idee of dat et verhaal was dat hij bedoelde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lil Twist - Christopher Lynn Moore

    Ik moest hartelijk lachen om wat Niall zei. 'Hij bedoeld het hele verhaal, Niall. Hij was er niet bij toen jij Jazmyn sloeg' Mijn stem was van lachend naar giftig gegaan. 'Pardon?' vroeg Scooter. 'Justin was in het ziekenhuis omdat Niall daar lag en Jazmyn kwam naar Justin omdat ze in de kliniek mag slapen. Toen heeft Niall haar geslagen en daarom heeft Justin hem eerder in elkaar getrapt. Niall is gevlucht met Alex en Justin is gisteravond bewusteloos gevallen omdat de kneus weer eens tegen iets aan knalde, voor de drieëntwintigste keer. Nu is Justin net uit het ziekenhuis ontslagen en was ie met mij wat gaan lopen, tot we Niall en zijn vriendje Alex tegenkwamen. Ik wilde dat de twee het uitpraatten, en Alex had Niall gewoon moeten laten gaan want die gast heeft er niets mee te maken. Maar Niall wilde schijnbaar niet en is Justin tegengekomen. Justin heeft hem in elkaar geslagen en ik heb hem van Niall moeten afhalen. Jerry, Mustafa, Ralph en Elliot hielpen ook' vertelde ik. 'Dat lijkt me een erg sterk verhaal' besloot Scooter. Ik haalde mijn schouders op en keek weg. 'Niall, wil je vertellen wat er aan jouw kant gebeurd is? Justin en Twist vinden het nog wel eens leuk om wat bij te verzinnen' zuchtte de man. Justin keek nu eerder beledigd. 'Laat me naar Jazzy toe' gromde hij. De bodyguards lieten hem los en ik wilde snel protesteren. Justin wilde alweer op Niall afvliegen, want niet kon door de bodyguards van Alex en niet kon door de meerdere bodyguards van Justin die erbij waren gekomen. 'Justin! Kan je niet even je normaal gedragen en gewoon luisteren?' Scooter begon steeds strenger en kwader te klinken. Ik wist dat het net een vader voor Justin was. 'Twist heeft gelijk' gromde Justin. 'Dat betwijfel ik zo om in zijn verhaal doet hij verdacht weinig en jij ook' zei Scooter. Justin keek mokkend weg en Scooter keek vragend en bezorgd naar Niall. Die man gaf echt om iedereen.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 15:29 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    'Hij bedoeld het hele verhaal, Niall. Hij was er niet bij toen jij Jazmyn sloeg'Ik krimp ineens door de toon van zijn stem. 'Pardon?' vroeg Scooter. 'Justin was in het ziekenhuis omdat Niall daar lag en Jazmyn kwam naar Justin omdat ze in de kliniek mag slapen. Toen heeft Niall haar geslagen en daarom heeft Justin hem eerder in elkaar getrapt. Niall is gevlucht met Alex en Justin is gisteravond bewusteloos gevallen omdat de kneus weer eens tegen iets aan knalde, voor de drieëntwintigste keer. Nu is Justin net uit het ziekenhuis ontslagen en was ie met mij wat gaan lopen, tot we Niall en zijn vriendje Alex tegenkwamen. Ik wilde dat de twee het uitpraatten, en Alex had Niall gewoon moeten laten gaan want dat joch heeft er niets mee te maken. Maar Niall wilde schijnbaar niet en is Justin tegengekomen. Justin heeft hem in elkaar geslagen en ik heb hem van Niall moeten afhalen. Jerry, Mustafa, Ralph en Elliot hielpen ook' vertelde ik. 'Dat lijkt me een erg sterk verhaal' besloot Scooter. 'Niall, wil je vertellen wat er aan jouw kant gebeurd is? Justin en Twist vinden het nog wel eens leuk om wat bij te verzinnen' Ik kijk dankbaar naar de man dat hij iedereen een kans gaf om het te vertellen.. 'Laat me naar Jazzy toe' gromt Justin en voor ik het weet probeert hij weer naar mij te komen ' 'Justin! Kan je niet even je normaal gedragen en gewoon luisteren?' Scooter begon steeds strenger en kwader te klinken.. 'Twist heeft gelijk' gromde Justin. 'Dat betwijfel ik zo om in zijn verhaal doet hij verdacht weinig en jij ook' zegt Scooter en hij kijkt daarna bezorgd naar mij wat me wel een fijn gevoel gaf. ' Nou ik lag dus in het ziekenhuis na een zelfmoordpoging en Justin, Liam en Jazmyn waren er. Ik kreeg ineens geen adem meer dus ik raakte aardig in paniek toen Jazzy me wou geruststellen ofzo en toen heb ik haar geslagen omdat ze een zakje voor mijn mond deed terwijl ik al geen lucht kreeg. Justin werd toen erg boos wat ik eigenlijk wel begrijp en hij is toen weg gegaan. Toen ik terug mocht uit het ziekenhuis was ik in mijn kamer en kwam hem tegen. Dus ik wou sorry zeggen voor wat ik gedaan had maar hij begon me te slaan en te schoppen. Toen liet hij me achter en heb ik hem gesmst wat eigenlijk ook best dom was en toen heeft hij me weer in elkaar geslagen. Een kamergenoot was bang en vroeg of het ergens anders kon en op de gang ging hij verder toen Alex kwam. Hij heeft Justin gestopt en me geholpen. Toen in het ziekenhuis alles goed was mocht ik met hem mee om beter te worden en rust te krijgen. Dus gisteren belde Twist om mij te dwingen maar ik wou niet. Alles gaat nu goed met Alex en mij, ik eet al weer wat dingen en ik heb hier tenmiste rust en dat had ik daar niet. Dus toen zei Twist dat hij me wel zou komen halen ofzo. Toen straks werden we nat gegooid en ik wou een rondje lopen en toen was Justin hier en die zag me en sloeg me weer inelklaar tot alle beveiligers kwamen en nu staan we hier' eindig ik het verhaal en kijk naar de grond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [yes mn broer heeft zn rijbewijs


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lil Twist - Christopher Lynn Moore

    'Dwingen?' Ik proestte. 'Wat voor een kind ben jij? Ik vroeg of je wilde praten, want ik vind het belangrijk dat Justin jou niet vermoord als ie je toevallig een keertje tegenkomt. Bedankt, Twist, voor dat je mijn leven wilde redden' siste ik. 'En hoezo "per ongeluk"? Ik ken Justin al vanaf zijn vijftiende, en hij weet wanneer iemand iets per ongeluk doet. Zelfs al zou iemand zijn broertje of zusje slaan. Maar hoe hij praatte over jou? Je deed het expres. En nog zitten slijmen dat je door Jazmyn weer ging eten. Dat is triest, Niall' sprak ik. 'Luister eens, Niall en Twist, ik vind het echt heel erg dat Jazmyn geslagen is. Dat meen ik echt, en ik weet dat Justin daar niet over zou liegen. Het kan ook zo zijn dat Niall het per ongeluk deed maar Justin dacht dat ie het expres deed. Al was dat waar, het gaat nu niet om Jazmyn. Het gaat om het hele verhaal. Niall, Alex, ik zweer het dat ik er alles aandoe dat Justin jou, Niall, niks meer aan kan doen. En Alex, wat kan ik doen om dit goed te maken? Weggaan natuurlijk, maar is er nog iets wat ik kan doen?' vroeg Scooter en ik rolde voor de tweede keer met mijn ogen. 'Wat kan je goed slijmen, Scooter' mompelde ik weer op een giftige toon. 'Nee, Twist. Ik slijm niet, ik wil wat jullie twee hebben gedaan goed maken omdat ik niet wil dat Justin in de problemen komt. Maar dat is al te laat' zei Scooter.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    'Dwingen?' . 'Wat voor een kind ben jij? Ik vroeg of je wilde praten, want ik vind het belangrijk dat Justin jou niet vermoord als ie je toevallig een keertje tegenkomt. Bedankt, Twist, voor dat je mijn leven wilde redden' . 'En hoezo "per ongeluk"? Ik ken Justin al vanaf zijn vijftiende, en hij weet wanneer iemand iets per ongeluk doet. Zelfs al zou iemand zijn broertje of zusje slaan. Maar hoe hij praatte over jou? Je deed het expres. En nog zitten slijmen dat je door Jazmyn weer ging eten. Dat is triest, Niall' sprak ik. 'Luister eens, Niall en Twist, ik vind het echt heel erg dat Jazmyn geslagen is. Dat meen ik echt, en ik weet dat Justin daar niet over zou liegen. Het kan ook zo zijn dat Niall het per ongeluk deed maar Justin dacht dat ie het expres deed. Al was dat waar, het gaat nu niet om Jazmyn. Het gaat om het hele verhaal. Niall, Alex, ik zweer het dat ik er alles aandoe dat Justin jou, Niall, niks meer aan kan doen. En Alex, wat kan ik doen om dit goed te maken? Weggaan natuurlijk, maar is er nog iets wat ik kan doen?' 'Wat kan je goed slijmen, Scooter' mompelde ik weer op een giftige toon. 'Nee, Twist. Ik slijm niet, ik wil wat jullie twee hebben gedaan goed maken omdat ik niet wil dat Justin in de problemen komt. Maar dat is al te laat' 'Dat is dus echt helemaal niet waar Twist, je zei zelf dat je wel iets zou verzinnen zodat we zouden praten en toen ik nee zei riep je dat je er zelf wel voor zou zorgen dat we zouden praten en ja het was per ongeluk ik kreeg niet eens lucht dan raak je in paniek ja' roep ik fel naar Twist. Ik was er echt klaar mee. 'Scooter heel lief dit maar dit gaat geen nut hebben. Want aangezien ze alleen maar denken dat ze zelf gelijk hebben en ze niet nadenken over hoe iemand zich voelt gaat dit geen nut hebben' roep ik nu best boos. Telkens kreeg ik van alles de schuld en daar was ik klaar mee.'En dat Jazzy mij liet eten dat was ook zo. Ik kan nu toch ook weer dingen eten, dat heet nou liefde voelen. Dat jij nou niets gelooft is jou probleem maar ze heeft me geholpen en daar kun jij niets aan doen'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Twist dwong niemand' gromde ik. 'Toen hij weer over Jaz begon werd ik doods. 'Jij vuile klootzak. Hoe durf je te zeggen dat Jazmyn van je houdt? Ze is vijf, ze weet niet eens wat die teksten betekenen. Ze weet niet wat houden van idolen is. Weet je, ze haat je volledig nu. Je hebt niks over Jazzy te zeggen, print dat maar in die kop van je, begrepen? Hou je bek over mijn zusje!' schreeuwde ik woedend. Scooter wist maar al te goed dat ie hier niet op in moest gaan. Niemand had wat te zeggen over Jazmyn behalve Jeremy of ik. Zelfs Erin niet. Erin mocht dan wel de moeder zijn maar een echte goede moeder was ze niet. Oh wat zou ik graag willen dat Jaz en Jax de kinderen waren van Pattie, desnoods van een andere man. Zij zorgde wel goed voor hen. 'Ik bid voor al je haters dat je dood valt' siste ik. 'Genoeg! Ralph, Jared, Preston en Selethen, jullie brengen Justin naar de auto en hij houdt zich maar wat mij betreft met Jazmyn bezig. Jerry, Elliot, Mustafa, Ravi, Collin en Newton, jullie blijven nog even hier' beviel Scooter. Tegenstribbelen kon niet om ik werd zowat de auto in gedragen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."