• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww
    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Macke zie

    Verveeld kijk ik rond. Er was dus echt helemaal niemand hier op Dan na. Ik zat wat tv te kijken toen ik geluiden hoorde en ging er op af. 'oh my gosh Cher' roep ik hard en blij uit. Ik ren op haar qf en behendig spring ik omhoog zodat ze me zal optillen. Ik knuffel en kus haar wangen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Mackenzie!' lachte ik. Behendig tilde ik haar op en knuffelde haar. 'Lang niet gezien!' Ik zette haar weer neer en glimlachte. 'Zo, hé. Jij bent gegroeid. Oh, wat ben ik weer lekker cliché. Maar serieus, je bent wel een kop groter' praatte ik door. Ik was best lang, al groeide ik niet meer. Maar ja, met twintig jaar was dat wel weg. 'Wij gaan een feestje houden vanavond, jij belt iedereen die je kent en ik laat ze overvliegen. Al mijn vrienden wonen toch in Engeland, en die in Amerika laat ik ook overvliegen' sprak ik. Toen pas realiseerde ik me dat ik nog niet had gezegd waarom. 'Ik ben namelijk een week en paar dagen geleden twintig geworden' grijnsde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Macjenzue

    'mackenzie:jyicht ze en til me op. 'Lang niet gezien!'
    Glimlachend zet ze me weer neer 'Zo, hé. Jij bent gegroeid. Oh, wat ben ik weer lekker cliché. Maar serieus, je bent wel een kop groter' rateld Ze en ik grijns eveng. 'Wij gaan een feestje houden vanavond, jij belt iedereen die je kent en ik laat ze overvliegen. Al mijn vrienden wonen toch in Engeland, en die in Amerika laat ik ook overvliegen' sprak ze.'Ik ben namelijk een week en paar dagen geleden twintig geworden' 'gfelicuteerd'juich ik. 'het is hier een doiie boel joh je hebt dingen gemust. Dan is er nog Justin en Twist moeten komen NIall is een tijdje bij Alex en rest gewoon poef weg'rayel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [anyone here?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Dankjewel!' grinnikte ik. 'Twist? Als in Lil Twist?' Mijn ogen gingen van blij naar kwaad. 'Hij veranderde Justin toch? Ik dacht dat ie weg was' mompelde ik. 'Alex is die ene jongen, toch? Toen ik nog niet weg was kwam hij ook. Maar is ie zulke goede vrienden met Niall, dan? Ach, laat ook maar. Ik heb zin om te shoppen. Ga je mee op een shoppingspree?' vroeg ik haar en ik grijnsde alweer. Ondertussen zou alles geregeld worden. Het werd een klein feestje, dus zo'n vierhonderd mensen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Dankjewel!' . 'Twist? Als in Lil Twist?' zxe veranderd naar kwaad als ik ja knik 'Hij veranderde Justin toch? Ik dacht dat ie weg was''hij is weer terug' mompel ik . 'Alex is die ene jongen, toch? Toen ik nog niet weg was kwam hij ook. Maar is ie zulke goede vrienden met Niall, dan? Ach, laat ook maar. Ik heb zin om te shoppen. Ga je mee op een shoppingspree?' Vrolijk knik ik. 'Hun hadden iets en toen ging Niall vreemd met Justin. toen waren ze boos wou NIall zelfmoordplegen wat ie gedaan heeft. IN het ziekenhuis heeft hij per ongeluk Jazzy geslagen en nu is hij zo'n drie tot vier keer in eklaar gerammeld door Jussie waardoor hij nu bij Alex is om bij te komen van de shit' leg ik haar kort uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Jazzy? Lieve schat, ik snap er geen bal van' lachte ik. Net op dat moment liepen er zes mensen binnen en een heleboel bodyguards. 'Collin, jij gaat mee. De rest blijft buiten' beviel Scooter. Een jonge vrouw zag er nogal kwaad uit, naast haar liep ook nog een man die niet veel ouder was en ook zijn gezicht op onweer had staan. Hij had een klein meisje van zo'n vijf jaar vast. Waarschijnlijk zijn dochtertje. Toen liep Scooter binnen, de manager van Justin die ik wel kende. Lil Twist grijnsde breed. Hij had Justin naast zich lopen. Achter hen liep waarschijnlijk de bodyguard Collin. 'Justin!' zei ik vrolijk. Hij keek op en glimlachte. Gelijk liep ik naar hem toe en gaf hem een knuffel. 'Lang niet gezien, Cher' mompelde hij terwijl hij me even omhelsde. Ik keek naar Twist en het leek me wel zo netjes om hem een knikje te geven. Justin gebaarde naar de man en de vrouw. 'Cher, dit zijn Jeremy en Pattie, mijn ouders. En dat is Jazmyn, mijn kleine zusje' stelde hij ze voor. Ouders? Ze waren best jong. Vriendelijk schudde ik hen de hand en glimlachte naar het kleine meisje. Ze zwaaide even waarbij ik terug zwaaide. Ik was dol op kleine kinderen. 'Leuk je te ontmoeten' glimlachte Pattie. Jeremy glimlachte ook naar me en keek vervolgens naar Justin. 'We gaan wel naar mijn kamer' mompelde hij en hij slenterde vooruit, de mensen meenemend. Dat was.. raar. 'Kom, wij gaan shoppen!' gilde ik en ik trok Mackenzie mee.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    'Jazzy? Lieve schat, ik snap er geen bal van' lIk gniffel hard Net op dat moment liepen er zes mensen binnen en een heleboel bodyguards. 'Collin, jij gaat mee. De rest blijft buiten' beviel Scooter. Een jonge vrouw zag er nogal kwaad uit, naast haar liep ook nog een man die niet veel ouder was en ook zijn gezicht op onweer had staan. Hij had een klein meisje van zo'n vijf jaar vast. Waarschijnlijk zijn dochtertje. Toen liep Scooter binnen, de manager van Justin die ik wel kende. Lil Twist grijnsde breed. Hij had Justin naast zich lopen. Achter hen liep waarschijnlijk de bodyguard Collin. 'Justin!' zeize vrolijk. Hij keek op en glimlachte. 'Lang niet gezien, Cher' mompelde hij terwijl hij me even omhelsde. Ik keek naar Twist en het leek me wel zo netjes om hem een knikje te geven. Justin gebaarde naar de man en de vrouw. 'Cher, dit zijn Jeremy en Pattie, mijn ouders. En dat is Jazmyn, mijn kleine zusje' stelde hij ze voor.. Vriendelijk schudde ze hen de hand en glimlachte naar het kleine meisje. Ze zwaaide even waarbij ze terug zwaaide.'Leuk je te ontmoeten' glimlachte Pattie. Jeremy glimlachte ook naar me en keek vervolgens naar Justin. 'We gaan wel naar mijn kamer' mompelde hij en hij slenterde vooruit, de mensen meenemend. Dat was.. raar. 'Kom, wij gaan shoppen!' Ik juich en begin haar te volgen. 'SHoppingtime bitches' schreeuw ik hard en barst in lachen uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    NIall Horan
    Ik zie ineens Alex voor mijn ogen wat duizelt. "Renner, kan jij hem naar de EHBO brengen? En ik zou graag willen dat er voortaan iemand let op wie hier allemaal naar binnen en buiten gaan... Of in elk geval hem niet meer zonder begeleiding naar buiten laten." Ik word opgetild en blijkbaar gaan we dnaar de ehbo. ik word daar neergelegd en ze beginnen gelijk wondjes schoon te maken terwijl ik voor me uit staar." alex" fluister ik gebroken. nu had hij dit moeten zien dat moest niet. " Alex heb jij pijn ergens?" vraag ik hem bezorgdstaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik bleef nog even kijken of alles goed liep voor ik achter Renner aan snelde. In de tent liet ik me naast hem neerzakken en pakte zijn hand. Ik glimlachte toen hij vroeg of het met mij ging terwijl de broeder zijn wonden verzorgde. "Maak je geen zorgen. Zorg jij maar dat je beter wordt. Je kan zo lang hier blijven als je wil. Ik regel wel wat." Ik drukte een kus op zijn wang en keek naar Renner. "Dank je. Vanavond krijgen jij en alle andere beveiligers een rondje van mij." Hij glimlachte en verdween toen terwijl in de achtergrond de muziek begon.


    Bowties were never Cooler

    Justin Drew Bieber

    Scooter vertelde het hele verhaal, Twist grijnsde alsmaar, Jazzy werd beziggehouden door begeleider en ik was onderuit gezakt op mijn bed terwijl Pattie, Jeremy, Scooter en zelfs Collin overlegden. Ze hadden mama Jan, Kenny, Ryan, Allison, Scrappy en heel de Bieber crew op het vliegtuig gezet. Bieber Air natuurlijk. De beste vliegtuigmaatschappij die er bestaat, nu met korting tot je komt er nooit in! Pattie zat ongelovig te luisteren en Jeremy leek woedend te zijn. Deels over het feit dat Niall Jazzy had geslagen, deels omdat ik Niall vele keren in elkaar had gemept. Ook omdat Twist het zo grappig vond om te vertellen dat ik aan de wiet zat en me zo slecht gedroeg. Natuurlijk ook nog dat ik bi was, maar dat kon mijn ouders niet echt veel schelen want ze hadden er helemaal niks tegen. Sterker nog: Pattie moest even glimlachen en mompelde iets over dat ze het wel wist. Toen kwamen we op het punt dat iedereen mij aankeek.

    Cher Lloyd

    'Zo, hé. Dat sterrendom is nogal naar je hoofd gestegen, niet?' grijnsde ik naar Mackenzie. Snel trok ik haar mee, al rennend het gebouw achter ons latend en de stad in rennend. Al gelijk trok ik haar mee een winkel in en speurde alles af.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [pfff zo druk dat ik nu pas zie dat jullie gereageert hebbenXD hoe gaat het met jullie

    Niall Horan.

    Alex pakt lief mijn hand vast wat me laat glimlachen "Maak je geen zorgen. Zorg jij maar dat je beter wordt. Je kan zo lang hier blijven als je wil. Ik regel wel wat."Hij drukt een kus op mijn wang en weer glimlach ik. "Dank je. Vanavond krijgen jij en alle andere beveiligers een rondje van mij." beloofd hij tegende beveiliger. 'Moet jij niet optreden Alex?" vraag ik zacht als ik muziek hoor. Ik wou niet dat ik zijn optredens zou verpesten of wat. Hij verdiende het om zijn hobby te mogen doen en dat zou ik niet gaan verpesten. 'Het gaat wel goed hoor' mompel ik en krimp ineen doordat er ijs tegen mijn dikke oog word gelegd. De bloedneus en bloedlip waren al gestopt met bloeden mar ik had blijkbaar een erg grote wond op mijn been die verzorgd moest worden en wat wondjes op mijn rug, buik en armen.

    Mackenzie Foy

    Vermakelijk kijkt Cher me aan 'Zo, hé. Dat sterrendom is nogal naar je hoofd gestegen, niet?' Ik schiet weer in lachen uit 'Nehh gewoon een beetje hyper en melig omdat ik mijn allerliefste en beste vriendinnetje weer mag zien ' roep ik blij uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Ik moet echt nieuwe vrienden gaan zoeken' mompelde ik en ik plakte er een poeslieve glimlach achteraan zodat Mackenzie het niet serieus zou nemen. Ondertussen zat ik door heel de winkel keihard Over The Moon te zingen, lees: krijsen. Vermakelijk keken de mensen die in de winkel werkten me aan. Een Phillies shirtje verscheen in mijn ogen en een verbaasd kreetje verliet mijn mond. 'Mackenzie, Mackenzie! Deze heb ik ook! Die moet jij ook hebben!' gilde ik enthousiast en gelijk drukte ik het shirtje in haar handen. Een paar seconden later kreeg ze ook een shortje dat op die van mij leek. 'Wij gaan dit dragen als wij naar buiten gaan, dit is geweldig!' Ik hield ervan als mensen dezelfde kleren droegen. Even later gooide ik op de beginnende stapel in Mackenzie's handen ook wat leuke tanktops, broeken, natuurlijk meer shirtjes enzovoort. 'Passen, jij kind!' beviel ik haar met een duivelse grijns.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy

    'Ik moet echt nieuwe vrienden gaan zoeken' 'Ik moet echt nieuwe vrienden gaan zoeken' ik gniffel even door haar gezicht en haar gezang. 'Mackenzie, Mackenzie! Deze heb ik ook! Die moet jij ook hebben!' Ik gniffel. 'Hij is leuk' zeg ik eerlijk. Ze drukt het shirtje in mijn handen en vervolgens duwt ze een shortje. 'Wij gaan dit dragen als wij naar buiten gaan, dit is geweldig!' roept ze uit en ik lach. Ze gooit nog wat andere kledingstukken. 'Passen, jij kind' grijnst ze en ik ren een hokje in en trek alles een voor een aan waarna ik uit het hokje ga om het te showen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte naar Niall en knikte. "Ja, maar pas als headliner, dus als laatste. We hebben nog alle tijd." Ik zag hem in elkaar krimpen toen er ijs op zijn oog werd gelegd. Gelukkig kon hij nu niet zien hoe zijn been werd ontsmet en gehecht, want het zag er niet lekker uit. "Heb je de afgelopen 4 jaar een tetanus prik gehad?" vroeg de man aan Niall. Ik had er geen idee van. Zelf kreeg ik er standaard een in de zoveel jaar omdat er op tour vaak genoeg dingen misliepen en ik dan weer, of een van de anderen bloedend en wel in zo'n tent op op de eerste hulp zat. Ik aaide zacht over zijn bol en keek even rond voor mijn ogen de zijnen weer vonden. "Ik hou van je" zei ik zacht. Heel erg zacht. Voor ik nog een zacht kusje op zijn voorhoofd drukte.


    Bowties were never Cooler