• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww
    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Nieuwe dag?]


    Bowties were never Cooler

    Is goed bij biebsel slaapt ook iedereen. Ik ga mn ipad benee zoeken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nieuwe Dag is aangebroken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik werd de volgende dag na een nacht lang feesten wakker in een vreemde bus met knallende koppijn en stijve spieren. Ik rolde het bed uit en wreef even door mijn haren terwijl ik rond keek. Nu herkende ik het en wist dat ik in Tony's bed had geslapen. Geen idee waar Tony dan was maar goed. Ik liep de bus uit en sprong bijna weer terug door het felle licht, wat mijn koppijn alleen maar erger maakte. Eenmaal terug in onze eigen bus was het verrassend stil. Iedereen lag dus waarschijnlijk versprijd door de andere bussen. Ik zette theewater op in de waterkoker en haalde twee asperientjes uit een doosje en nam ze in tegen de koppijn. Daarna liep ik naar de kast. Zonder na te denken, dat ging neit door de kater, kleedde ik me helemaal uit en ging opzoek naar de kleren voor vandaag.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ik rek me uit en word wakker na ern lekkere slaap nacht. Ik draai me om en zie iets wat me wel bevalt. Mijn wangen kleuren knalrood maar ik kan mijn blik er niet vandaan houden. Alex helemaal naakt,dat was dus lekker wakker worden. 'goedemorgen"bgroet ik hem schor. Gister had ik niks meer mee gekregen. 'was het nof leuk?:


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    In het begin schrok ik niet van de geluiden uit een van de bedden. We hadden elkaar zo vaak al onaangekleed gezien dat ik me er niet eens zorgen om maakte, maar toen ik me realiseerde dat het Niall was trok ik toch maar snel een van mijn boxers over mijn kont heen. "Ja hoor" zei ik. Mijn stem kraakte als die van een 85 jaar oude kettingrookte die vanaf zijn 15e al de ene sigaret aan de vorige aanstak. Lekker werd dat dan vanavond. Gelukkig had ik de thee al opstaan. Dat zou wel helpen. 'Wil je ontbijt?" vroeg ik zacht terwijl ik verwilderd opzoek ging naar een shirt.


    Bowties were never Cooler

    Niall Hiran

    Ik gniffel als huj snel zijn boxer aan doet. 'ja hoor wil je ontbijt?' mijn hoofd wou gelijk er tegen in gaan 'ja doe maar. Ik kleed me evenbom' ik kruip op bed en pak een wit shirt met een spijkerstof bloesje broek en witte supras. Snel bem ik omgekleed en knuffel ik Alex. 'man wat heb ik lekker elsapen'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik bloosde licht toen ik hem hoorde gniffelen en trok ook al vrij snel een juiste broek en shirt aan. Na de show zou ik wel weer wat anders aan doen, maar voor nu en voor de show was dit prima. Toen hij zei dat ontbijt goed was liep ik naar het kleine keukente, viste twee kommen uit een kastje en vulde die met cornflakes voor ik ze met wat melk overgoot. Wij hadden hier echt de minst gezonde cornflakes ooit. het waren eigenlijk gewoon koekjes die je met melk overgoot. Maar goed. Ik deed in elke kom een lepel en zette ze op het tafeltje. Ik schrok op toen Niall me opeens knuffelde. "mooizo.' zei ik zacht. Op dat moment was mijn theewater klaar. 'Wil je thee of melk?" vroeg ik terwijl ik me voorzichtig uit zijn greep losmaakte om een mok thee voor mezelf te maken.


    Bowties were never Cooler

    Abelard ---> Appa


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan zo op comp

    Ik kijk toe hoe hij van alles klaar maakte. 'wil je thee of melk!' hij kijkt me evrn aan. 'thee graag' thee was net water en melk was naja meer suiker vet en die zooi. En ik bond dat ik al goed bezig was dus deze keer maakte niets uit. Snel zet ik me neer op de bank


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik schonk naast een mok voor mij toen ook een kom voor hem vol. In mijn thee ging melk en honing voor mijn stem, maar de zijne hield ik zuiver. Ik bracht ook de twee mokken naar de tafel en ging weer zitten. "Tast toe." zei ik vrolijk voor ik een grote hap mijn mond in hees en er rustig op begon te kauwen. Het smaakte zo lekker!


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    GLimlachend kijk ik toe en bedenk me dat ik er best aan kan wennen. Samen ontbijten enzo. "Tast toe." ik glimlach en vouw kort mijn handen om mijn mok. 'Het ziet er warm uit vandaag..' Ik dacht in mezelf dat we een keer misschien konden gaan zwemmen als dat hier ergens was Ik kijk naar de cornflakes die ondanks alle kleuren er aantrekkelijk en gezond uit zagen. Je wist het maar nooit maar ik nam toch gewoon een hap ervan. 'Hm niet verkeerd, wat zijn dit voor cornflakes?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik grijnsde bij zijn woorden. "Dat wordt het zeker en wij gaan heerlijk rocken... ik in elk geval." Ik nam een hap cornflakes en kauwde rustig. Dit spul was zo slecht voor je, hoe je het ook wende of keerde, maar het zorgde wel voor vlees op je botten. Ik zag hem een hap nemen en glunderde toen hij zei dat het goed smaakte. Even dacht ik na over de naam van de cornflakes. "Gewoon onze standaard tour cornflakes. Ik heb echt geen idee, maar we eten het al als voedzaam ontbijt op tour sinds ons 17e." ik glimlachte naar hem en nam een slok thee.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    "Dat wordt het zeker en wij gaan heerlijk rocken... ik in elk geval." ik glimlach. 'Ik dacht misschien kunnen we als jullie een middagje vrij zijn naar een zwembad gaan? Dan kunnen jullie lekker ontspannen en dat is toch super gezellig ook' stel ik hem voor. Ik zie Alex even denken en gilmlach. "Gewoon onze standaard tour cornflakes. Ik heb echt geen idee, maar we eten het al als voedzaam ontbijt op tour sinds ons 17e." ik knik. 'Smaken goed' mompel ik en neem weer een hap en een slokje van de wareme thee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik grinnikte bij zijn voorstel van het zwembad. "Misschien morgen, dan mogen we er weer een dag tussenuit." Ik haalde een hand door mijn haren en at verder. "Ik heb over een uur een afspraak bij de kapper, dus we moeten zo wel weg." Ik at rustig, maar met grote happen en af en toe nam ik een slok thee tussendoor. Ik hield wel Niall goed in de gaten dat hij door bleef eten. Ik wilde namelijk graag dat hij zijn kom leeg at voor we gingen.


    Bowties were never Cooler