• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww
    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackebzie

    Uiteindelijk besluit ik alleenbmn puntjes te knippen. Ikbpak mijn mobiel en laar Cher het plaatje zien van de jurk diebik aan doe. 'uk heb er echt zin in" glimkach ik. Ik vond het echt leuj dat ik haar bruidsmeisje mocht zijn.

    http://www.google.nl/search?hl=nl&site=webhp&tbm=isch&sa=1&ei=ge8aUpSeNoKItAbQ5IGYDw&q=bruidsmeisje+jurk+met+blauw&oq=bruidsmeisje+jurk+met+blauw&gs_l=mobile-gws-serp.3...44269.48130.0.48547.10.10.0.0.0.0.329.1823.1j6j1j2.10.0....0...1c.1.25.mobile-gws-serp..7.3.584.ufxeav-IqDY&biw=320&bih=508&sei=tO8aUq6jJMKqtAbTvYHoDA#biv=i%7C115%3Bd%7CC4toPdu0np8nnM%3A


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Tijdens het zoenen hoorde ik opeens een bekende stem. Shit, was het al zo laat? Ik ging rechtop zitten, sloot de kus af en zette hem naast me neer. "Sorry moppie, maar ik moet over anderhalf uur op en heb nog niets gedaan." Ik drukte nog kort een kus op zijn lippen voor ik de deur van het slot haalde en naar buiten liep om te helpen de setlist te maken, in te zingen en nog wat dingen af te spreken. Het was nu bijna donker en nogsteeds erg druk. We zouden pas na onze set eten, om half 12, misschien was dat niet gezond, maar goed. Ervoor was nooit zo'n goed plan.
    Ik trok Niall mee richting het podium toen we bijna op moesten. 'je kan hier blijven luisteren. matt, de gitaargast heeft wel doordoppen voor je." zei ik nog voor ik in de groepsknuffel werd getrokken en mijn gitaar omgehangen kreeg. Niet veel later renden we vol energie het podium op.
    De set ging geweldig en het publiek gaf ons nog meer energie. Aan het einde van het laatste toegift klom ik op een speaker, net als Jack, om het af te sluiten. Toen ik ze net had bedankt viel het doek en wilde ik van het ding afspringen, maar het ging mis. ik gleed uit en landde met mijn hoofd op de punt, waarna alles zwart werd.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Stemmen onderbroken ons maar ik klaagde niet. Sorry moppie, maar ik moet over anderhalf uur op en heb nog niets gedaan" ik knik ten teken dat hij geen sorry moet zeggen. Toen ze bijna op moesten sleurt hij mij mee naar het podium je kan hier blijven luisteren. matt, de gitaargast heeft wel doordoppen voor je" ik knik en haal oordopjes. Al snel waren ze aan het spelen en ik glimlach. Het was mooiom te zien hoe ze er van genoten, op het einde klimmen Alex en de jongen waarvan ik de maam vergeet op despeakes. Ze springen eraf maar in slowmotion zie ik hoe hij met zijn hoofd tegen de punt aan valt en levenloos blijf liggen. Ik ren zo snel mogelijk naar hem toe en hior gelukkig zijn hartslag. " Alex Alex?" Snik ik. Ik merkte dat de jingens hem bekeken en een van hun haalde de ehbo. Alex werd op een bedje gelegd e naar de ehbo gedragen. Al snel zi ik huilend naast zijn bed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    EHBO gast
    Dat was al de tweede vandaag die binnen werd gebracht vanuit achter. Nu ging het met het ene ventje weer goed, lag de ander voor me. Maar dit was veel ernstiger. Uit zijn achterhoofd gudste het bloed en hij was niet meer wakker. Ik pakte een schone handdoek en drukte die ferm tegen de wond in de hoop het bloeden te stoppen terwijl mijn collega de ambulance belde. Dit was niet goed. hoofdwonden bloedden uit zichzelf al veel, maar dit was wel extreem. Ik keek naar het jongetje wat huilend naast zijn zijde zat en de anderen die tegen de wanden stonden. "Alles wat we nu kunnen doen is wachten op de ambulance en hopen. " zei ik kort. Ze knikten en trokken de huilende jongen in hun kring om te besluiten wie er mee mocht met hem. de anderen zouden in het autotje volgen. Ik lette er niet veel op en concentreerde me vooral op het vaststellen van de diepje van de wond en het stoppen van het gutsende bloed.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Het was eng, angstaanjagend. Ht bloedstroomde uit zijn hoofd en Alex werd bleker en bleker. ,Alles wat we nu kunnen doen is wachten op de ambulance en hopen" ik trilde over mijn lichaam. Wat moest ik doen als hij het niet zou redden? Ik weet niet of pik dan nog lang zou willen leven. De jongens trekken mij in een groepsknuffel alsof ik al jaren bevriend ben. Dankbaar kijk ik ze aan en uiteindelijk besluit Zack met ij mee te gaan omdat ik en Zack het beste kunden vinden samen. Als de ambulance eris leggen ze hem op de brancard en rijden hem in de ambulance. Ik ga met Zack op een stoeltje zitten en snikkend en
    Slikkend laat ik me huilend tegen Zack aanvallen die me stevig vast houf. " Alex is sterk hij kan dit aan" sust hij me en ik pak de ooude hand van Alex vast


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zack
    Ik had heel erg te doen met Niall en wist dat hij dit niet alleen aan kon. Dat zag je zo. Er werd besloten dat wij met z'n tween met de ambulance mee zouden gaan en de rest zou opruimen en dan zou komen. Alex werd al snel in de ambulance gehesen en terwijl de mensen daarin hem zo goed mogelijk probeerden te helpen richtte ik me op Niall. "Alex kan dit aan. hij is sterk." zei ik zacht. Zelf was ik er neit zeker van, maar ik hoopte van wel en ik was bang dat het jochie naast me het anders echt niet meer zou houden. Ik aaide zacht door zijn haren en keek naar Alex. het bloeden leek te stagneren, maar hij was nu wel erg bleek. Eenmaal in het ziekenhuis werd hij direct pijlsnel weggereden richting de OK en werden wij begeleid naar een wachtruimte waar we allebei een beker warme chocolademelk kregen. "drink op." zei ik zacht tegen de magere jongen. Zelf nam ik ook een slokje. Nu konden we alleen maar hopen.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Het bloeden was gelukkig een beetje gestopt maar hij was echt bleek. In het ziekenhuis renden ze gelijk weg en we kregen een beker slagroom. Iemand bracht ons aar de wachtkamer waar we aan zitten. " drink op" zegt Zack en met trillende handen breng ik het bekertje naar mijn mond en neem een klein slokje. Tranen vleven onophoudelijk over mijn wangen stromen. " dankje voor alles" zeg ik zachten doelfde voornamelijk dat zenmij erbij betrokken alsof we best friends waren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zack
    Ik glimlachte naar de jongen en aaide door zijn haren. "Geen probleem. Zolang jij aardig bent tegen ons en Alex hoor je bij de familie, simpel als dat." Ik was nooit een jongen van veel woorden, maar wat ik zei meende ik dan ook wel echt. Ik nam nog een slok van de warme zoete drank en staardr uit het raam. Waarom moest dit altijd weer gebeuren? Waarom waren we niet gewoon voorzichtig? Dan zou de show natuurlijk heel saai worden, maar toch. Iets voorzichtiger mocht van mij wel.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Zack glimlach en gaat door mijn haren. Ik vroeg me af wat iedereen met mijn haar had aangezien iedereen er altijd door heen ging met handen. Geen probleem. Zolang jij aardig bent tegen ons en Alex hoor je bij de familie, simpel als dat" ik glimlach zwakjes en zet het nog volle bekertje op het tafeltje. Ik zucht even diep en staar gebroken voor me uit. Een ding wist ik zeker als Alex me zou verlaten zou ik hem achterna gaan. No matter what. Als hij stierf zou ik zelfmoord plegen om bij hem te kunnen zijn. Dan wust ik zeker dat ik geen fouten zou maken en hem zou kwetsen en dan had ik geen last van Justin die me alsnog liever dood dan levend zag. Ik bijt op mijn lip terwijl mijn tranen weer beginnen te stromen. Hoe had ik het zover kunnen latengaan?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zack
    Ik wreef zacht over de jongen zijn rug toen hij voorover boog. Een van de zusters kwam naar ons toe. "Hij is stabiel, maar wel kritiek. De klap was zo hard dat ook een stukje van zijn schedel is verbrijzeld en hij heeft veel bloed verloren. Ze zijn nu bezig alles weer op z'n plaats te zetten. Dat kan nog wel even duren. We zullen het zeggen als we meer weten." Ik bedankte de zuster en ze liep snel weer weg. Ik keek naar Niall en trok hem dicht tegen me aan. "hij is ten minste stabiel." Ik zag dat als een goed ding. Ookal was hij in kritieke toestand, het werd ten minste niet meer slechter op het moment.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ik kijk op als eennzuster naar ons toe loopt. Ik voelde hoe Zack me probeerde te troosten en dat vond ik lief van hem aangezien het ook zijn bandmate wasHij is stabiel, maar wel kritiek. De klap was zo hard dat ook een stukje van zijn schedel is verbrijzeld en hij heeft veel bloed verloren. Ze zijn nu bezig alles weer op z'n plaats te zetten. Dat kan nog wel even duren. We zullen het zeggen als we meer weten." Ik staar verdoofd voor me uit en mijn onderlip begint te trillen. Ik voel hoe Zack me tegen hem aantrekt en begin weer te snikken "hij is ten minste stabiel." Ik knik zwak. " hij mag me niet verlaten dat kan ik niet aan" snik ik. " ik ben ook voor hem gebleven" huil ik overstuur. Het was waar, door hem leef ik nog anders was ik al twee keer dood door overdosis en twee keer door Justin. Ik hoor snelle voetstappen in onze richting maar negeer het


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zack
    Ik trok hem dicht tegen me aan toen hij weer begon te huilen. "Rustig maar. Het komt goed. Hij komt voor je terug. Echt waar." Ik hoorde de duidelijke voetstapjes van Jack aankomen, samen met nog een aantal anderen. Ik vertelde ze kort hoe het ervoor stond. Zelf gingen ze iets verderop zitten. Niet dat ik niet graag bij ze zat, maar de jongen die tegen mijn borst aan zat had rust nodig. Hij was door veel gegaan, dat was duidelijk, en dit help zeker niet mee aan zijn mentale gesteldheid. Ik wreef nogsteeds zacht over zijn rug. Dit kon nog wel even duren. Het was misschien beter naar het terrein te gaan en daar te wachten, maar ik kon me er niet toe zetten. Alex was mijn beste vriend en daarbij kon ik dit hoopje elende in mijn armen echt niet alleen laten.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Rustig maar. Het komt goed. Hij komt voor je terug. Echt waar. ' ik knik zwak. ' ga maar naar je vrienden ik red me wel' zeg ik schor. Ik wou niet dat hij zijn vrienden achterliet of zo. 'ik hou zoveel van Alex' zg ik zacht. 'toen ik hem ontmoette was ik in een diep door Zayn en we raajte aan de praat en hij stelde voor drank te kopen. Dus we zijn ontsnapt waatna we drank hebben gehaald. Op onze kamer hebben we de bedden tgen elkaar geschovenben fil en drank en toen we dronken waren gadden we seks en dar was drie weken lang ons leven en toen raakte we een stelnen langzaam ging ik weer echt eten' vertel ik met een klein glimlachje terug denkend aan due oude tijd

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 21:38 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zack
    Ik luisterde stil naar de jongen. "Fijn verhaal, Niall." Jack kwam naar ons toe en ik drukte een kus op zijn lippen. Iedereen dacht altijd aan Jalex, maar dit was wel echt waar. "Drink je drinken maar op, Niall. Dat zal je goed doen." Net als Jack's lippen mij goed deden.


    Bowties were never Cooler

    [Pf ;c. Niemand voor Justin?]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."