• Nou gefeliciteerd Directioners, we hebben de VEVO record verbroken.:D
    Maar.... de Beliebers die willen nu op hun beurt de VEVO record verbreken als Heartbreaker uitkomt.

    Op twitter was dit trending topic:

    #CongratsDirectionersFromBeliebers

    Beliebers waren duidelijk onder indruk van de Directioners :') (Maar wel sweet dat ze dat zeiden)

    Maar ook:

    #SelenatorsWillHelpBeliebers
    #SmilersWillHelpBeliebers
    #ArianatorsWillHelpBeliebers
    #JanoskianatorsWillHelpBeliebers
    #LovaticsWillHelpBeliebers


    Zelf snap ik niet waar dit allemaal opeens vandaag komt maar goed. Ik ben zelf een Belieber en Directioner, en ben natuurlijk super blij voor 1D maar ik zou graag mensen vinden die mee doen met het verbreken van de VEVO record voor Hearbreaker(als Hearbreaker eindelijk uitkomt) Wie doet mee?

    Beliebers hebben mee geholpen met het verbreken van de Best Song Ever. Why can't Directioners not help Beliebers to break de record of Heartbreaker?

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 17:08 ]

    Nee.
    Ik heb BSE een paar keer gekeken omdat ik het clipje leuk vond en het nummer. Niet voor een record.
    Alleen ik vind het record verbreken als cadeautje vanwege een driejarig bestaan als band toch net even iets anders dan willen verbreken om Bieber te laten glimlachen. Die gast moet zijn leven eerst op de rails krijgen en normaal gaan doen en misschien dat hij dan weer eens gaat lachen. Want drie uur te laat komen op concerten is niet normaal gedrag. Ik snap ook niet hoe Selena het zo lang met hem heeft vol gehouden.
    En ja, er zijn Directioners die ook Belieber zijn en waarschijnlijk is dat het grootste deel van de Beliebers geweest die hebben geholpen. Want de haat van zo'n beetje het grootste deel (en dus niet allemaal) van de Beliebers is ook niet normaal meer (en een deel van de Directioners zijn even erg).
    Ik zou het, als ik de artiest was, meer waarderen als een record wordt verbroken vanuit zichzelf en niet omdat ze de Directioners willen verslaan. Dat is vele malen echter en oprechter.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 7:53 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Sinistre schreef:


    Big girls cry when their hearts are breaking


    26 - 02 - '16

    PercyWood schreef:
    Nee.
    Ik heb BSE een paar keer gekeken omdat ik het clipje leuk vond en het nummer. Niet voor een record.
    Alleen ik vind het record verbreken als cadeautje vanwege een driejarig bestaan als band toch net even iets anders dan willen verbreken om Bieber te laten glimlachen. Die gast moet zijn leven eerst op de rails krijgen en normaal gaan doen en misschien dat hij dan weer eens gaat lachen. Want drie uur te laat komen op concerten is niet normaal gedrag. Ik snap ook niet hoe Selena het zo lang met hem heeft vol gehouden.
    En ja, er zijn Directioners die ook Belieber zijn en waarschijnlijk is dat het grootste deel van de Beliebers geweest die hebben geholpen. Want de haat van zo'n beetje het grootste deel (en dus niet allemaal) van de Beliebers is ook niet normaal meer (en een deel van de Directioners zijn even erg).
    Ik zou het, als ik de artiest was, meer waarderen als een record wordt verbroken vanuit zichzelf en niet omdat ze de Directioners willen verslaan. Dat is vele malen echter en oprechter.


    Pom schreef:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sinistre schreef:


    comfort in c h a o s

    Abelard schreef:
    (...)

    Lieve schat, hoe weet je dat nou? Je hebt ook beliebers die van 1D houden. En ik ben zo aardig geweest om een kijkje te nemen, al was alleen het voorstukje leuk en het liedje verschrikkelijk als wat.


    Zoals ik al eerder zei, ik had het over het deel op twitter.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    PercyWood schreef:
    Nee.
    Ik heb BSE een paar keer gekeken omdat ik het clipje leuk vond en het nummer. Niet voor een record.
    Alleen ik vind het record verbreken als cadeautje vanwege een driejarig bestaan als band toch net even iets anders dan willen verbreken om Bieber te laten glimlachen. Die gast moet zijn leven eerst op de rails krijgen en normaal gaan doen en misschien dat hij dan weer eens gaat lachen. Want drie uur te laat komen op concerten is niet normaal gedrag. Ik snap ook niet hoe Selena het zo lang met hem heeft vol gehouden.
    En ja, er zijn Directioners die ook Belieber zijn en waarschijnlijk is dat het grootste deel van de Beliebers geweest die hebben geholpen. Want de haat van zo'n beetje het grootste deel (en dus niet allemaal) van de Beliebers is ook niet normaal meer (en een deel van de Directioners zijn even erg).
    Ik zou het, als ik de artiest was, meer waarderen als een record wordt verbroken vanuit zichzelf en niet omdat ze de Directioners willen verslaan. Dat is vele malen echter en oprechter.
    Bij alle mensen zit het anders.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Oh my gosh sommige Directioners doen echt schijnheilig just saying.. -.-'

    Marcel schreef:
    (...)

    Nee inderdaad het is geen spelletje. Ik doe dit alleen voor Justin en niet om te laten zien dat Beliebers "Wat zijn" Gewoon voor Justin..


    Je maakt Justin er inderdaad heel blij en trots mee. Maar vergeet niet dat Justin ook van ons houd zonder dat record! (:


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Er zijn gewoon dingen....


    Searching heavens for another earth

    Logisch dat Beliebers en Directioners elkaar haten. I mean just look how nice some Directioners are -.-

    Ze zijn fan van One Direction maar toch haten ze Harry?



    Directioners beginnen ook!! en niet alleen Beliebers. Zogenaamd schijnheilig... Get a life!!

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 16:17 ]

    KusjeeMerel schreef:
    (...)

    Je maakt Justin er inderdaad heel blij en trots mee. Maar vergeet niet dat Justin ook van ons houd zonder dat record! (:


    Dit is Heel hypocriet van jou.
    Geloof je echt dat hij van jullie houdt?


    Queer zijn is gewoon alles

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Dit is Heel hypocriet van jou.
    Geloof je echt dat hij van jullie houdt?


    Ik geloof ook daadwerkelijk in dat Justin van ons houdt. Want hij weet het zelf zonder zijn fans zou hij nu niet zijn waar hij is. En waarom zou hij dan niet van ons houden?
    Beliebers luisteren naar zijn muziek, geven om hem, houden van hem, besteden veel tijd en energie in hem, kopen zijn albums etc. etc. maken hem rijk en dan zou hij ons haten?
    HAHAHAHHAHA denk het dus niet...

    Die mensen hebben geen respect voor mensen met kanker, dat noem ik pas erg.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Dit is Heel hypocriet van jou.
    Geloof je echt dat hij van jullie houdt?


    Mijn vraag is, waarom heeft ie anders zoveel tijd met Avalanna, Brianna et cetera doorgebracht als ie niet van ons zou houden?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."