• PercyWood en ik vonden dat dit topic wel even nodig was.

    Na al het gehaat op de crew door de veranderingen omtrent de nieuwe top, willen we de crew juist bedanken voor hun veranderingen. De crew doet elke dag hard hun best om de Quizlet-users tevreden te stellen. Zo ook met deze 'nieuwe top'. Niet iedereen kan tevreden gesteld worden, maar we vinden niet dat ze het verdienen om afgezeken te worden. Ook zijn ze hard bezig met het bespreken van de suggesties die aangegeven worden, maar lang niet alles is haalbaar.

    De mods doen hard hun best om iedereen op Quizlet tevreden te stellen, de bètareaders helpen de Quizletters met hun verhaal die erom vragen en de bemiddelaars grijpen in als dat nodig is. Ook is Rutger altijd hard bezig om Quizlet beter te maken; alleen gaat dat niet altijd even vlug, zoals we momenteel merken met de sms-functie bij het kopen van credits.

    Dus crew: bedankt voor de veranderingen en voor het goede werk dat jullie hebben geleverd *O*


    To infinity and beyond •

    Draculea schreef:
    I must agree with this.
    En o-wee als hier gezeurd gaat worden. (cat)


    Ex astris, sciencia

    Ik wil geen ruzie aan de gang brengen / naar complimentjes vissen, dus ik ga niet vragen waarom mensen nu nee zeggen.

    Dankjewel ^^


    I am an idiot, I move.

    Scholar schreef:
    Ik wil geen ruzie aan de gang brengen / naar complimentjes vissen, dus ik ga niet vragen waarom mensen nu nee zeggen.

    Dankjewel ^^


    Dat vroeg ik mij ook af?


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    MissElmo schreef:
    (...)

    Dat vroeg ik mij ook af?


    wss omdat ze niet blij zijn met de verandering of omdat ze vinden dat er geen gooed werk is geleverd. Daar is het bedankje namelijk voor geloof ik 'hmm


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    wss omdat ze niet blij zijn met de verandering of omdat ze vinden dat er geen gooed werk is geleverd. Daar is het bedankje namelijk voor geloof ik 'hmm


    Okeee nu snap ik het.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Okammy schreef:
    (...)

    wss omdat ze niet blij zijn met de verandering of omdat ze vinden dat er geen gooed werk is geleverd. Daar is het bedankje namelijk voor geloof ik 'hmm

    Dat is natuurlijk prima, maar redenen zijn altijd fijn.


    I am an idiot, I move.

    Scholar schreef:
    Ik wil geen ruzie aan de gang brengen / naar complimentjes vissen, dus ik ga niet vragen waarom mensen nu nee zeggen.

    Dankjewel ^^


    Daar wil ik best antwoord opgeven hoor. Ik heb niets tegen de mod zelf, maar ik ben het echt niet eens met de nieuwe top. Waarschijnlijk als je de topics bij had gehouden dat je het wel wist over mij.


    Pretty is just a pretty word.

    Mullingford schreef:
    (...)

    Daar wil ik best antwoord opgeven hoor. Ik heb niets tegen de mod zelf, maar ik ben het echt niet eens met de nieuwe top. Waarschijnlijk als je de topics bij had gehouden dat je het wel wist over mij.

    Als je goed leest, had de topicmaakster had over alle veranderingen en hoe hard ze hun best doen voor ons, niet alleen over de nieuwe top.
    OT: Exactly. Thanks mods! ^^

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 16:47 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:
    (...)
    Als je goed leest, had de topicmaakster had over alle veranderingen en hoe hard ze hun best doen voor ons, niet alleen over de nieuwe top.
    OT: Exactly. Thanks mods! ^^


    En ik vind die ene verandering een gigantische verandering. Dus tja.


    Pretty is just a pretty word.

    Mullingford schreef:
    (...)

    En ik vind die ene verandering een gigantische verandering. Dus tja.

    Dat betekent niet dat je de mods niet even kan bedanken voor alle veranderingen waar je wel mee eens was.


    Some people are art and do art at the same time

    Mee eens.
    Sommige mensen hebben gewoon moeite met veranderingen ook al is dat wel iets wat bij 't leven hoort.


    I recycle my thoughts.

    Eve schreef:
    Mee eens.
    Sommige mensen hebben gewoon moeite met veranderingen ook al is dat wel iets wat bij 't leven hoort.


    26 - 02 - '16

    Eve schreef:
    Mee eens.
    Sommige mensen hebben gewoon moeite met veranderingen ook al is dat wel iets wat bij 't leven hoort.

    Ja, en dan moet je nagaan dat dit slechts om een site gaat. Dat soort veranderingen moeten mensen toch nog wel aankunnen?

    Ot: Thanks crew! Ik waardeer jullie harde werk. (:


    You are beautiful, you are love.

    Scholar schreef:
    (...)
    Dat is natuurlijk prima, maar redenen zijn altijd fijn.


    De veranderingen zijn prima, het zijn echter andere dingen die ongelofelijk scheef gaan, maar dat willen jullie niet echt horen.


    Your make-up is terrible

    Niemand haat de crew, alleen sommige ideën.
    Maar even benadrukken:
    Crew, jullie doen je werk meer dan goed.
    Dat moet wel met mij op Q


    Queer zijn is gewoon alles