• PercyWood en ik vonden dat dit topic wel even nodig was.

    Na al het gehaat op de crew door de veranderingen omtrent de nieuwe top, willen we de crew juist bedanken voor hun veranderingen. De crew doet elke dag hard hun best om de Quizlet-users tevreden te stellen. Zo ook met deze 'nieuwe top'. Niet iedereen kan tevreden gesteld worden, maar we vinden niet dat ze het verdienen om afgezeken te worden. Ook zijn ze hard bezig met het bespreken van de suggesties die aangegeven worden, maar lang niet alles is haalbaar.

    De mods doen hard hun best om iedereen op Quizlet tevreden te stellen, de bètareaders helpen de Quizletters met hun verhaal die erom vragen en de bemiddelaars grijpen in als dat nodig is. Ook is Rutger altijd hard bezig om Quizlet beter te maken; alleen gaat dat niet altijd even vlug, zoals we momenteel merken met de sms-functie bij het kopen van credits.

    Dus crew: bedankt voor de veranderingen en voor het goede werk dat jullie hebben geleverd *O*


    To infinity and beyond •

    Draculea schreef:
    I must agree with this.
    En o-wee als hier gezeurd gaat worden. (cat)


    Eve schreef:
    Mee eens.
    Sommige mensen hebben gewoon moeite met veranderingen ook al is dat wel iets wat bij 't leven hoort.


    This. So: Woohoo!
    *Yay*


    Tijd voor koffie.

    Vivere schreef:
    (...)

    Dan heb je die laatste 3 topics zeker niet gelezen? Ik vind dat zo af en toe er wel eens wat waardering mag komen.

    Nee ik heb een leven. Dan lees ik niet elke topic wat er voorbij komt :')


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Nee ik heb een leven. Dan lees ik niet elke topic wat er voorbij komt :')

    Why so negative?


    I recycle my thoughts.

    Genius schreef:
    (...)
    Nee ik heb een leven. Dan lees ik niet elke topic wat er voorbij komt :')

    Constante aanvallen op de mods, omdat ze verandering hebben gebracht in het systeem van de top. Over hoe ze 1D zouden haten (dat ze daarom die verandering deden) en allemaal van dat soort dingen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hier sluit ik me helemaal bij aan . (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Genius schreef:
    (...)
    Nee ik heb een leven. Dan lees ik niet elke topic wat er voorbij komt :')


    Zeker? Dan zou je meer respect hebben!
    Sorry, maar dat moest eruit. We zijn niet altijd even aardig en dan is blijk van respect wel het minste.


    Queer zijn is gewoon alles

    Mee eens c: Ik heb zelf nooit problemen gehad met de crew, dus ik snap eigenlijk nooit helemaal waarom ze zo worden afgezeken.
    Maar goed. Bedankt crew (;


    Caution first, always.

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Zeker? Dan zou je meer respect hebben!
    Sorry, maar dat moest eruit. We zijn niet altijd even aardig en dan is blijk van respect wel het minste.

    Heh whut.


    -

    Vivere schreef:
    (...)

    Dan heb je die laatste 3 topics zeker niet gelezen? Ik vind dat zo af en toe er wel eens wat waardering mag komen.


    Bedoel je die topics waarin hooguit 3 mods zaten en de rest niet? Nou, bedank de mods maar (vooral die ene die er constant inzat en nieuwe aanmaakte) want de rest heeft het gewoon genegeerd en de rest alles laten doen.


    Your make-up is terrible

    Het zijn ook altijd dezelfden die zeuren en zeiken. (cat)
    Thanks modssss!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Het zijn ook altijd dezelfden die zeuren en zeiken. (cat)
    Thanks modssss!

    Echt, hè. Typisch weer :Y) Verbitterd @:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Barnabas schreef:
    Het zijn ook altijd dezelfden die zeuren en zeiken. (cat)
    Thanks modssss!


    Amen to that. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nou ik ben het eens dat er wel meer mods hadden mogen reageren in die 3, 4 topics. Maar goed, mijn mening.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Awww, bedankt! (bloos)


    Let the Night embrace you

    Ik kan nou niet echt zeggen dat ik ontzettend impressed ben door de gang van zaken op Q de laatste tijd en vind ook écht niet dat ieder crewld waardering verdient, maar voor degene die in mijn ogen wel goed hun werk doen: thanks :3.


    i put the fun in funeral