• PercyWood en ik vonden dat dit topic wel even nodig was.

    Na al het gehaat op de crew door de veranderingen omtrent de nieuwe top, willen we de crew juist bedanken voor hun veranderingen. De crew doet elke dag hard hun best om de Quizlet-users tevreden te stellen. Zo ook met deze 'nieuwe top'. Niet iedereen kan tevreden gesteld worden, maar we vinden niet dat ze het verdienen om afgezeken te worden. Ook zijn ze hard bezig met het bespreken van de suggesties die aangegeven worden, maar lang niet alles is haalbaar.

    De mods doen hard hun best om iedereen op Quizlet tevreden te stellen, de bètareaders helpen de Quizletters met hun verhaal die erom vragen en de bemiddelaars grijpen in als dat nodig is. Ook is Rutger altijd hard bezig om Quizlet beter te maken; alleen gaat dat niet altijd even vlug, zoals we momenteel merken met de sms-functie bij het kopen van credits.

    Dus crew: bedankt voor de veranderingen en voor het goede werk dat jullie hebben geleverd *O*


    To infinity and beyond •

    Jaaaa de crew are the best lol.
    Ze zorgen tenmiste dat het geen ktsite word, de boel mooi en netjes blijft


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Father schreef:
    Nou ik ben het eens dat er wel meer mods hadden mogen reageren in die 3, 4 topics. Maar goed, mijn mening.

    Wel, ja. Want het is zó'n goed idee als alle mods er bovenop zitten. Fucking hell. In mijn tijd als mod hield ik me ook weleens buiten een discussie, was meer bezig met andere dingen. Crisis.

    Nou, goed. Keep up te good work :Y) Ik kan me ook weleens flink ergeren aan jullie, maar goed. Ze doen het toch maar weer! En over het algemeen wordt er goed gehandeld.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Draculea schreef:
    I must agree with this.
    En o-wee als hier gezeurd gaat worden. (cat)


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Draculea schreef:
    I must agree with this.
    En o-wee als hier gezeurd gaat worden. (cat)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Father schreef:
    Nou ik ben het eens dat er wel meer mods hadden mogen reageren in die 3, 4 topics. Maar goed, mijn mening.

    "Omg, alle mods zitten in dit topic te zeiken, jankjankjank!"
    En jij zit nu je eigen 'collega's' af te zeiken. Lekker hypocriet, terwijl jij een maand geleden nog de loef afstak over de mods. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    "Omg, alle mods zitten in dit topic te zeiken, jankjankjank!"
    En jij zit nu je eigen 'collega's' af te zeiken. Lekker hypocriet, terwijl jij een maand geleden nog de loef afstak over de mods. (cat)

    Ik zeik niemand af. Ik zeg dat ik het raar vind, want zoiets gebeurd altijd. 1 of 2 mods mogen een heel stel mensen in bedwang houden, wat niet altijd lukt, zoals je nu weer ziet. Daarom verbaasd het me dat ze niet harder / feller / met meer optreden. Soms zie je meerdere pagina's niks van ze.
    En ja, met sommige dingen ben ik het niet eens, maar dat betekent niet dat ik fel tegen de crew ben. Sommige dingen zie ik gewoon anders.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Heuy, bier voor iedereen.


    ars moriendi

    Ja, en toen was dit topic ook verbrod.*-*


    Queer zijn is gewoon alles

    Aww, dit vind ik echt heel erg lief van jullie ^^ bedankt!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ribery schreef:
    Heuy, bier voor iedereen.

    Geef mij maar Rum met Cola of een goeie Whiskey :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Al die mensen die over de mods zeuren.
    Wordt een mod and do it yourself. (cat)


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:
    Al die mensen die over de mods zeuren.
    Wordt een mod and do it yourself. (cat)


    En zorg ervoor dat je het vervolgens beter doet en niet slechter, vergeet dat deel niet. anders zijn we nog verder van huis xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Draculea schreef:
    I must agree with this.
    En o-wee als hier gezeurd gaat worden. (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat vind ik heel erg lief c:
    Dank jullie wel


    Miep

    Ribery schreef:
    Heuy, bier voor iedereen.
    Geef mij maar een cocktail. Dit vind ik eigenlijk wel fijn. Al denk ik dat veel mensen ons liever zien gaan dan komen, want als bemiddelaar willen niet altijd beide kanten een oplossing zien. :W


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?