• Het gaat al een paar weken slecht met de jongens van Union J en ook met het succes. Ze maken steeds ruzie en het lijkt alsof ze overal ongeluk in hebben. Op een dag worden ze opeens zomaar opgepakt, terwijl de echte misdadigers nog gewoon vrij blijven rondlopen en Union J moet dus naar een speciaal kamp, maar wat niemand weet is dat er in dat kamp een moordenaar zit. Veel mensen vertellen een legende, maar of deze waar is weet niemand. Met One Direction gaat het ook wat minder, aangezien ze liever de lolbroek willen uithangen en besluiten daarom het terrein van het speciale kamp te betreden. Ze worden betrapt en gewaarschuwd, maar de jongens denken dat het een grap is. Wat als ze zelf daar ook vast komen te zitten? Ontstaat er misschien ook haat, ruzie, liefde of vriendschap?

    Praattopic 9
    Rollentopic
    Rollenstory


    Rollen:
    Union J
    Jaymi Hensley - JamesPotter
    JJ Hamblett - Miuccia
    Josh Cuthbert - ApexPredator Afwezig van 2 aug t/m 9 aug
    George Shelley - Cosgrove


    One Direction
    Harry Styles - Tayniss
    Liam Payne - Karmin
    Louis Tomlinson - WhiteToms VRIJ
    Niall Horan - Seyyit Afwezig van 1 aug t/m 1 sept
    Zayn Malik - Roar


    Meisjes
    - Ana –Lucia Young - Jacconator
    - Jade Mia Rivers - Cenation
    - - Levy 'lev - evy' Samantha Jackson - Lynn1D
    - Clary Evana Fray - Amliande
    - Dawn Drewla Frankle - Faisean
    - Katharina 'Thari' Dane - Miuccia/q]
    - Dessy Felicia Daniels - [q]Depay

    - Melanie 'Mel' Constance Shepherd - Karmin
    - Feyenne Leila Pointer - Mouek


    Regels:
    - Max. 2 rollen per account, let op er is een beperkt aantal rollen.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht, meer is altijd welkom.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders, tenzij je toestemming hebt.
    - Geen sneltrein zodat iedereen kan volgen en mee is.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - De moordenaar vermoord niet zomaar iemand.
    - De moordenaar wordt gekozen via random.org.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen Cenation, Jacconator en Tayniss openen nieuwe topics.

    Begin:
    De meisjes zitten gewoon in het kamp (met chalets) en doen daar hun ding, wel onder toezicht van een paar agenten dus let op met wat je precies allemaal doet. Union J komt ondertussen aan op het kamp, krijgen een kamer toegewezen en gaan dan kennis maken met de rest. One Direction maakt plannen om hoe ze precies het kamp gaan betreden. One Direction komt in het kamp terecht om bepaalde reden die je zelf mag verzinnen.

    Ps: Er zijn twee grote chalets. In de ene zitten alle meisjes samen, in de andere zitten alle jongens samen.

    Ohja er is geen moordenaar meer aangeduid aangezien de aangeduide er duidelijk geen zin in heeft en veel andere mensen die rol niet wouden. Verzin dus maar wat je wil dat er gebeurd enz en de moordenaar is dan één of andere freak die ook in dat kamp zit die door iedereen bestuurt mag worden

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 22:25 ]


    16 - 09 - '17

    Jade Mia Rivers

    Op één of andere manier voel ik me best veilig in Jaymi zijn armen, gewoon omdat ik hem vasthou terwijl zijn arm om me heen zit, zo lijkt het ook alsof ik bij iemand ben die te vertrouwen is en niemand me iets kan aandoen. Als Ana-Lucia zegt dat ze weg moet roep ik haar naam nog en voel dan de tranen prikken. Straks gaat iedereen er aan! Als ik voel hoe Jaymi zijn armen om me heen slaat en me dicht tegen zich aanhoudt voel ik me al helemaal veilig op dit moment, maar beter zo, want ik ben nog steeds in paniek en ben zo bang. Ik kijk naar George die nog steeds aan het huilen is en begint te praten. "Jaymi, ik wil hier nu echt weg. Ik wil weg, ik wil weg, ik wil weg." hyperventileerd hij. "Waar zijn JJ en Josh? Straks is het bloed van hen Jaymi." Ik bijt op mijn lip, ohnee, de andere jongens. Maar niet alleen hun, gewoon heel het kamp is in gevaar! Jaymi trekt me opeens rustig mee richting George. Hij laat mij even los en trekt George dan recht. "Kom eens, George." zegt Jaymi en trekt hem tegelijk met mij in zijn armen. Ik sla de ene arm om Jaymi heen en de andere om George heen, zo een groepsknuffel had ik altijd eerder gewild, gewoon omdat ik ook naar liefde en vriendschap snak in dit kamp, maar dit is nu anders. Er loopt een moordenaar rond en nu heb ik zoiets van dichtbij gezien, het was dan maar bloed, maar er is vast weer iemand vermoord anders komt dat bloed daar niet. Ik hou Jaymi en George stevig vast terwijl ik al voel hoe de tranen over mijn wangen stromen. Opeens begin Jaymi zachtjes te zingen wat me ietsje rustiger maakt.

    "Everybody hurts
    Take comfort in your friends
    Everybody hurts
    Don't throw your hand Oh, no
    Don't throw your hand
    If you feel like you're alone, no, no, no, you are not alone"

    Als hij stopt met zingen is er een kleine stilte, al hoor ik mijn eigen gesnik en dat van George wel, maar verder is het echt heel stil. ''Gaat het? Ik weet zeker dat de agenten de...Dader pakken en in een isoleercel zetten.'' zegt Jaymi opeens. Ik schud meteen mijn hoofd en voor ik uitleg kan reageren is Thari me voor. 'Jaymi. Ik zeg het maar even. De gene die dat doet komt er altijd mee weg. Net zoals met het dealen hier. Alleen zelfmoord pogingen pakken ze hier aan. Zodra ze weten dat je jou hoofd in een kussen duwt rukken ze je er met je haren eruit of als je een mes vastpakt en je al probeert te snijden zetten ze je in een dwangbuis." verteld ze. Ik knik. "Dat dus." snik ik en veeg wat tranen weg, maar deze blijven over mijn wangen stromen. ''Ik ga is kijken.'' zegt Thari dan opeens. "Nee ..." mompel ik. Nee, niet zij ook weg, straks heeft die moordenaar ons echt allemaal te pakken! We weten wel dat alles rustig aan gebeurd zodat hij of zij niet opvalt, maar ooit komt er een keer dat hij of zij ons gewoon allemaal opeens vermoord, nu ben ik echt banger dan ooit en vooral als ik hier over nadenk dan. Ik wil hier weg, ik heb alleen geen idee hoe. Ik laat Jaymi en George opeens los en kijk iedereen aan die er nog is, dus Jaymi, George en Melanie. "Wat als we ..." Ik veeg wat tranen weg en probeer te stoppen met huilen. "Wat als we samenwerken en een plan kunnen bedenken hier weg te komen? We moeten hier weg voor het te laat is voor iedereen! Ik ben nog nooit zo bang geweest als nu!"

    [Dafuq, hoe lang is dit? Dit is mijn langste stuk ooit bij een rpg, wauw!]


    16 - 09 - '17

    Ana - Lucia

    Een kreun verliet mijn mond, toen de man weer eens trok aan mijn arm en ik mijn achterstand zo weer in haalde en ruw tegen zijn lichaam botste. De man begon weer geamuseerd te lachen, waarna ik nijdig in mezelf begon te vloeken en mijn arm terug probeerde te krijgen. Woest begon ik met mijn arm te schudden, wat alleen wat gelach van de agent opleverde en ik nog woedender werd dan daarnet. 'Laat me gaan!' riep ik en probeerde nogmaals gaf ik de man een duw en hij voor zich uit struikelde. Een kreun rolde over zijn lippen toen hij bijna op de grond viel en na nog één laatste blik zette ik het op het lopen. Zo snel als ik kon rende ik terug naar de groep en hoorde man woedend mijn naam roepen. Ik hoorde hoe hij dichter bij kwam en langzaam begon ik uit geput te raken en vertraagde mijn pas beetje bij beetje. Onbewust begon ik te schreeuwen op de hoop dat Jade of iemand anders me zouden horen en een glimlach sierde mijn lippen toen ik Jade in de verte zag staan, in welke toestand ook. Ik zette mijn laatste kracht in mijn benen en sprintte in een snelheid naar het groepje toe. Met een laatste schreeuw, sprong ik over Melanie die zich op de grond had gevestigd en in een snelheid viel ik op het zachte gras, waarbij een kreun mijn mond verliet. 'Phieuw,' zei ik zacht, toen de agent nergens meer te zien was en opgelucht veegde ik het zweet van mijn voorhoofd en plaatste me op mijn billen, waarna ik glimlachte en mijn haren achter mijn oren verstopte. Dat was op het nippertje verzuchtte ik in mezelf.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    [Reageren er verder nog mensen?]


    16 - 09 - '17

    [Ik wacht. En wacht. en wacht aangezien ik wacht totdat iemand op mij reageerd :'D Want JJ is knock out :'D ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [Appa --> Roar. Ik schrijf me uit als niemand van 1D meer reageert]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Roar schreef:
    [Appa --> Roar. Ik schrijf me uit als niemand van 1D meer reageert]


    [Is te begrijpen]


    16 - 09 - '17

    (Ik zal zo even reageren, maar miss kunnen de 1D leden die wel reageren gewoon in het kamp geplaatst worden ofzo)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (Ik zal zo even reageren, maar miss kunnen de 1D leden die wel reageren gewoon in het kamp geplaatst worden ofzo)


    [Ja, dat is wel een goed idee, want anders kunnen ze nooit reageren zeg maar]


    16 - 09 - '17

    Changing!

    One Direction komt in het kamp terecht om bepaalde reden die je zelf mag verzinnen.
    Zo kunnen zij ook actief meedoen en hoeven niet steeds te wachten op de rest, bedankt Femke voor de tip!


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    [Ja, dat is wel een goed idee, want anders kunnen ze nooit reageren zeg maar]


    (Of we doen poef poef poef en daar gingen Liam en die andere gast)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    (Of we doen poef poef poef en daar gingen Liam en die andere gast)


    [No Ö]


    16 - 09 - '17

    Jaymi William Hensley

    'Jaymi. Ik zeg het maar even. De gene die dat doet komt er altijd mee weg. Net zoals met het dealen hier. Alleen zelfmoord pogingen pakken ze hier aan. Zodra ze weten dat je jou hoofd in een kussen duwt rukken ze je er met je haren eruit of als je een mes vastpakt en je al probeert te snijden zetten ze je in een dwangbuis.' Zegt Thari en ik kijk haar bezorgd aan. Hoe weet ze dat allemaal zo goed? 'Ik ga is kijken.' Zevt ze dan en ze rent weg. Ik kreun zacht, Thari kon veel beter hier blijven.
    'Wat als we samenwerken en een plan kunnen bedenken hier weg te komen? We moeten hier weg voor het te laat is voor iedereen! Ik ben nog nooit zo bang geweest als nu!' Mompelt Jade dan. 'Ahw, Jade, ik weet zeker dat alles goed komt. En een plan klinkt goed,' zeg ik met een lichte glimlach, ik laat George en Jade weer los en begin rondjes om ons groepje te lopen. Dan komt Ana-Lucia in een snelvaart en een schreeuw op ons af en ploft neer in het gras. Verbaast kijk ik haar aan. 'Gaat het?' Vraag ik bezorgd. Dan komt Thari ook weer onze kant op. Ze heeft zich blijkbaar omgekleed en ik kijk haar even aan. 'Sorry. Ik had een meeting met mijn ex-verloofde en met een oude dealer die vergeet dat ik cleane ben dus daarom duurde het wat langer.' Ik knik geschrokken. Ik moet er niet aan denken dat ik een ex-verloofde zou hebben. 'Hebben jullie al die gek daarzo in dat apenpak al weer levend gemaakt of niet?' Ik kijk even de richting op waar Thari heengaat. 'JJ!?' Roep ik geschrokken. Ik had helemaal niet door dat hij bewusteloos of zoiets was. Ik sprint voor Thari uit naar JJ. 'JJ!' Roep ik lichtelijk in paniek. Ik rits zijn onesie open en laat de koele lucht over zijn ontblote bovenlijf stromen. Zo'n ding is ook veel te warm. 'JJ!' Herhaal ik. Ik schud hem door elkaar en mijn ogen flitsen alle kanten op. Wat moet ik doen?! Uh, wat heb ik ooit eens geleerd bij een EHBO-cursus? Stabiele zijligging... Was dat nou links of rechts? Hij moest tenminste niet in zijn tong stikken. Of maakte het geen verschil... O,nee, alleen bij zwangere vrouwen was er een verschil. Ik weet 100% zeker dat JJ geen zwangere vrouw is. Ik leg JJ op zijn zij neer en kijk naar de anderen. 'Wat moet ik doen?' Vraag ik smekend.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Jaymi William Hensley

    'Jaymi. Ik zeg het maar even. De gene die dat doet komt er altijd mee weg. Net zoals met het dealen hier. Alleen zelfmoord pogingen pakken ze hier aan. Zodra ze weten dat je jou hoofd in een kussen duwt rukken ze je er met je haren eruit of als je een mes vastpakt en je al probeert te snijden zetten ze je in een dwangbuis.' Zegt Thari en ik kijk haar bezorgd aan. Hoe weet ze dat allemaal zo goed? 'Ik ga is kijken.' Zevt ze dan en ze rent weg. Ik kreun zacht, Thari kon veel beter hier blijven.
    'Wat als we samenwerken en een plan kunnen bedenken hier weg te komen? We moeten hier weg voor het te laat is voor iedereen! Ik ben nog nooit zo bang geweest als nu!' Mompelt Jade dan. 'Ahw, Jade, ik weet zeker dat alles goed komt. En een plan klinkt goed,' zeg ik met een lichte glimlach, ik laat George en Jade weer los en begin rondjes om ons groepje te lopen. Dan komt Ana-Lucia in een snelvaart en een schreeuw op ons af en ploft neer in het gras. Verbaast kijk ik haar aan. 'Gaat het?' Vraag ik bezorgd. Dan komt Thari ook weer onze kant op. Ze heeft zich blijkbaar omgekleed en ik kijk haar even aan. 'Sorry. Ik had een meeting met mijn ex-verloofde en met een oude dealer die vergeet dat ik cleane ben dus daarom duurde het wat langer.' Ik knik geschrokken. Ik moet er niet aan denken dat ik een ex-verloofde zou hebben. 'Hebben jullie al die gek daarzo in dat apenpak al weer levend gemaakt of niet?' Ik kijk even de richting op waar Thari heengaat. 'JJ!?' Roep ik geschrokken. Ik had helemaal niet door dat hij bewusteloos of zoiets was. Ik sprint voor Thari uit naar JJ. 'JJ!' Roep ik lichtelijk in paniek. Ik rits zijn onesie open en laat de koele lucht over zijn ontblote bovenlijf stromen. Zo'n ding is ook veel te warm. 'JJ!' Herhaal ik. Ik schud hem door elkaar en mijn ogen flitsen alle kanten op. Wat moet ik doen?! Uh, wat heb ik ooit eens geleerd bij een EHBO-cursus? Stabiele zijligging... Was dat nou links of rechts? Hij moest tenminste niet in zijn tong stikken. Of maakte het geen verschil... O,nee, alleen bij zwangere vrouwen was er een verschil. Ik weet 100% zeker dat JJ geen zwangere vrouw is. Ik leg JJ op zijn zij neer en kijk naar de anderen. 'Wat moet ik doen?' Vraag ik smekend.


    {That's made my day :'D}


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)

    {That's made my day :'D}


    (yay! I love to make someone's day;D)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    (yay! I love to make someone's day;D)


    {Voel je trots want je maakte iemand's dag die een gebroken hart heeft ;D}


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial