• Het gaat al een paar weken slecht met de jongens van Union J en ook met het succes. Ze maken steeds ruzie en het lijkt alsof ze overal ongeluk in hebben. Op een dag worden ze opeens zomaar opgepakt, terwijl de echte misdadigers nog gewoon vrij blijven rondlopen en Union J moet dus naar een speciaal kamp, maar wat niemand weet is dat er in dat kamp een moordenaar zit. Veel mensen vertellen een legende, maar of deze waar is weet niemand. Met One Direction gaat het ook wat minder, aangezien ze liever de lolbroek willen uithangen en besluiten daarom het terrein van het speciale kamp te betreden. Ze worden betrapt en gewaarschuwd, maar de jongens denken dat het een grap is. Wat als ze zelf daar ook vast komen te zitten? Ontstaat er misschien ook haat, ruzie, liefde of vriendschap?

    Praattopic 9
    Rollentopic
    Rollenstory


    Rollen:
    Union J
    Jaymi Hensley - JamesPotter
    JJ Hamblett - Miuccia
    Josh Cuthbert - ApexPredator Afwezig van 2 aug t/m 9 aug
    George Shelley - Cosgrove


    One Direction
    Harry Styles - Tayniss
    Liam Payne - Karmin
    Louis Tomlinson - WhiteToms VRIJ
    Niall Horan - Seyyit Afwezig van 1 aug t/m 1 sept
    Zayn Malik - Roar


    Meisjes
    - Ana –Lucia Young - Jacconator
    - Jade Mia Rivers - Cenation
    - - Levy 'lev - evy' Samantha Jackson - Lynn1D
    - Clary Evana Fray - Amliande
    - Dawn Drewla Frankle - Faisean
    - Katharina 'Thari' Dane - Miuccia/q]
    - Dessy Felicia Daniels - [q]Depay

    - Melanie 'Mel' Constance Shepherd - Karmin
    - Feyenne Leila Pointer - Mouek


    Regels:
    - Max. 2 rollen per account, let op er is een beperkt aantal rollen.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht, meer is altijd welkom.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders, tenzij je toestemming hebt.
    - Geen sneltrein zodat iedereen kan volgen en mee is.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - De moordenaar vermoord niet zomaar iemand.
    - De moordenaar wordt gekozen via random.org.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen Cenation, Jacconator en Tayniss openen nieuwe topics.

    Begin:
    De meisjes zitten gewoon in het kamp (met chalets) en doen daar hun ding, wel onder toezicht van een paar agenten dus let op met wat je precies allemaal doet. Union J komt ondertussen aan op het kamp, krijgen een kamer toegewezen en gaan dan kennis maken met de rest. One Direction maakt plannen om hoe ze precies het kamp gaan betreden. One Direction komt in het kamp terecht om bepaalde reden die je zelf mag verzinnen.

    Ps: Er zijn twee grote chalets. In de ene zitten alle meisjes samen, in de andere zitten alle jongens samen.

    Ohja er is geen moordenaar meer aangeduid aangezien de aangeduide er duidelijk geen zin in heeft en veel andere mensen die rol niet wouden. Verzin dus maar wat je wil dat er gebeurd enz en de moordenaar is dan één of andere freak die ook in dat kamp zit die door iedereen bestuurt mag worden

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 22:25 ]


    16 - 09 - '17

    [Spammers!]


    16 - 09 - '17

    JamesPotter schreef:
    (Femke's zijn ook speciaal^^)


    [Dat betwijfel ik me soms]


    16 - 09 - '17

    -

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 18:47 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jade Mia Rivers

    Mijn blik bleef nog even op het hek gericht. Een beetje wegrdromend over hoe ik er over zou klimmen of het kapot zou maken. "Welke nieuwelingen?" vraagt ze. Ik kijk weg van het hek en kijk nu naar haar. "Weet je dat niet? Ik dacht dat je het wel zou weten, ik hoorde het via via. Er komt een nieuwe groep aan, ik weet alleen niet wanneer en ik weet ook niet precies of het nou jongens of meisjes zijn." vertel ik. Ik glimlach opeens. "Ik hoop dat het jongens zijn en dan nog wel knappe. Niet dat ik gek wordt als ik er zou zien, maar schoon volk is altijd welkom en ik ben meisjes wel beu gezien." Ik zucht en staar dan weer naar het hek. Ik mag er niet aan denken te ontsnappen, ik wil niet dat ze me pakken en dan nog langer opsluiten dan ik hier al moet zitten. Of wie weet word ik in een instelling of gevangenis gestoken, dat lijkt me erger dan dit kamp, hier kunnen we nog een beetje vrij zijn al houden alle agenten je in de gaten. Ik kijk weer naar Ana-Lucia. "Ik ga denk ik is kijken of die nieuwelingen al zijn aangekomen, kom je mee?" Ik sta al op en blijf haar aankijken.


    Ana - Lucia Young

    Geïrriteerd keek ik naar een agent die zijn ogen niet van mij kon afhouden. Hij stond enkele meters van mij en Jade vandaan en ik kon vast stellen dat hij ons gesprek wilde opvatten. Zijn blik sprak dan ook boekdelen en ik wilde het niet toegeven, maar toch borrelde er angst in mijn lichaam, toen mijn blik met de man kruiste. Zijn blik was strak, doch doordringend.
    Ik drukte mijn oogleden ruw op elkaar en met een zachte rilling, die door mijn lichaam gleed, keek ik weer naar Jade, die me haar informatie mee gaf over de nieuwelingen. Binnensmonds ontsnapte er een lachje en toen ze vertelde dat ze voor de verandering jongens wilde, kon ik een lach niet onderdrukken. Hoofdschuddend keek ik haar aan en een tikkeltje geschrokken, toen ze haar blik van het hek hield en die daarna richtte naar mij. ‘Ik ga denk ik is kijken of die nieuwelingen al zijn aangekomen, kom je mee?’ Zonder enige moeite kroop ze overeind en met een glimlach wachtte ze op enige reactie van mij. Knikkend zette ik mezelf ook recht en streek de grassprietjes van mijn ontblote benen en short. ‘Ik kan wel wat nieuwe vrienden gebruiken, als ze me aardig vinden natuurlijk’ zei ik en wreef wat plukken haren uit mijn gezicht, toen ik met een glimlach gebaarde naar de chalets.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Katharina "Thari" Dane

    Toen de jongen al een tijdje weg was, stond ik op en keek het terrein op. Victor en Bas rende een chalet in met schoonmaak spullen en dat verbaasde mij enorm aangezien ooit bij hun in de chalet was geweest. En dat een ervaring die ieder mens liever vergeet. Toen ik Ana-Lucia en Jade opmerkte liep ik aarzelend naar hun toe. Aangezien ik diep van binnen niet een mens was die alleen zijn fijn vond. Maar een mens die door ratelde was ik ook niet.
    "Hey Ana-Lucia,Jade." Zei ik een beetje aarzelend. "Weten jullie wat Bas en Victor deden met die schoonmaak spullen?" Vroeg ik even aarzelend. Niet wetend wat ik anders moest zeggen om een gesprek aan te beginnen.

    [Mobiele stukjes zijn kort.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Jade Mia Rivers

    Ik glimlach naar Ana-Lucia en loop met haar weg van de plek waar we net zaten. Ik heb geen idee waar kijken om de nieuwe groep te zien. Misschien moeten we terug naar de chalets dus loop ik richting de chalets. Ik kijk rond en zie niet meteen nieuwe jongens of meisjes. Zouden ze wel al zijn toegekomen? Of heb ik dat nou echt verkeerd verstaan van nieuwelingen? Toch ben ik er zeker van dat ik dat hoorde. Ik zie Katharina, of beter gekend Thari op ons afkomen. "Hey Ana-Lucia, Jade." begint ze. "Hey." groet ik haar terug. "Weten jullie wat Bas en Victor deden met die schoonmaak spullen?" vraagt ze dan. Ik kijk even achter haar naar wat die gasten uitspoken, maar ik zie ze niet meer, ze zijn vast al binnen. "Nope, geen idee en wil ik het weten? Laat die gasten gewoon doen." zeg ik hoofdschuddend. "Hey, weet jij misschien of die nieuwelingen al aangekomen zijn? Of weet jij ook niks van nieuwelingen?"


    16 - 09 - '17

    Ana - Lucia Young

    Een tikkeltje opgewonden van het nieuws over de nieuwelingen, liep ik achter Jade aan en wrijf mijn beide handen over elkaar. Voor de eerste keer sinds tijden was er iets positief om opgewonden over te zijn en dat wekte een leuk gevoel op in mijn lichaam.
    Ik plakte een volmaakte glimlach op mijn gezicht en versnelde mijn pas, toen ik opmerkt dat Jade enkele meters voorop liep. In haar ogen zag ik dat ze een beetje vertwijfeld was over iets, maar ik kon er geen antwoord op plakken. Ik hield het achter wegen en mijn mondhoeken gleden naar boven, toen een onbekend iemand onze richting uit wandelde. 'Hey Ana-Lucia, Jade.' Met een frons keek ik het meisje aan, die blijkbaar mijn naam kende en aarzelend de laatste meters naar ons toe liep. Aan haar stem te horen, was ze niet zeker of ze dit wilde doen, maar iets in haar had gezelschap nodig. Er was dan ook een goede trilling in haar stem te horen, waarbij ik zelf voelde dat de persoon niet heel zeker was met wat ze zou doen.
    Met een glimlach groette ik het meisje terug, geen behoefte om iets te zeggen. Ze kletste wat over agenten met schoonmaak spullen.Iets war ik mijn aandacht niet aan gevestigd had. 'Hey, weet jij misschien of die nieuwelingen al aangekomen zijn? Of weet jij ook niks van nieuwelingen?' Grinnikend keek ik Jade aan, toen mijn gedachten weer weg zonken over haar voorkeur voor jongens. Ik gaf een klopje op haar schouder. 'Of weet jij misschien of er een knappe jongen bij zit. Dat wil Jade weten,' zei ik spottend.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Katharina ''Thari'' Dane

    "Nope, geen idee en wil ik het weten? Laat die gasten gewoon doen." Zegt Jade hoofdschuddend. "Hey, weet jij misschien of die nieuwelingen al aangekomen zijn? Of weet jij ook niks van nieuwelingen?" Vraagt ze dan vervolgens.
    ''Of weet jij misschien of er een knappe jongen bij zit. Dat wil Jade weten.'' Zegt Ana-Lucia spottend. IEts wat mij toch niet laat terug deinzen. knik even. '' Ik weet dat de nieuwelingen al zijn aangekomen aangezien ik er met 1tje gepraat.George heette hij en Dessy zit er met 1 te praten.'' Zeg ik terwijl ik naar onze chalet wijs. ''Maar ik kon hem niet echt voor een misdadiger. Hij zat namenlijk in aan apen Onesie en hij was zo te zien bang. En het leek eerder alsof hij in huilen kon uit barsten.'' Leg ik uit aan Ana-Lucia en Jade. ''Maar waar die gast nu is, ik heb geen idee. Alleen werdt daarstraks Aaron langs me gesleept. Bewusteloos. Dus als die gasten hem hebben neergeslagen zijn het vast niet zulke aardige gasten zijn. Maar George leek me aardig. En ja hij was aardig knap.'' Voeg ik er met een brede grijns aan toe. Oke dat was veel gepraat voor mij. Ik verdien een medaille. Njeh toch maar niet.''Maar hoezo willen jullie dat weten.'' Vraag ik aan hun aangezien ik niet begrijp waarom ze dit willen weten. Oke nieuwelingen waren zeldzaam hier want je kwam hier alleen als je echt fout zat. Zelf weet ik niet waarom de andere hier zitten en het gaat me ook niks aan. Ik kijk even om mij heen, op zoek naar een George verkleed als een aap. Als ik mijn hoofd terug draai naar Jade en Ana-Lucia kijk ik ze vragend aan.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Jade Mia Rivers

    "Of weet jij misschien of er een knappe jongen bij zit. Dat wil Jade weten." Ik kijk met opgetrokken wenkbrauwen naar Ana-Lucia. "Shut up, Ana-Lucia, dat is niet waar!" Ik zucht en kijk weer naar Thari. Ok misschien heeft ze wel ergens gelijk, maar ik bedoel het niet wanhopig of zo, al klinkt dat soms misschien wel zo. Ach, wathever. Thari knikt. "Ik weet dat de nieuwelingen al zijn aangekomen aangezien ik er met 1tje gepraat. George heette hij en Dessy zit er met 1 te praten." zegt ze terwijl ze naar de chalets wijst. Jongens dus? Yay, ben benieuwd. "Maar ik kon hem niet echt voor een misdadiger. Hij zat namelijk in aan apen Onesie en hij was zo te zien bang. En het leek eerder alsof hij in huilen kon uit barsten." gaat ze dan verder. Ow ... een mietje? Ugh, maar aapjes zijn wel cute ergens. Maar kom op, waarom zou zo'n seutje hier zitten? "Maar waar die gast nu is, ik heb geen idee. Alleen werdt daarstraks Aaron langs me gesleept. Bewusteloos. Dus als die gasten hem hebben neergeslagen zijn het vast niet zulke aardige gasten zijn. Maar George leek me aardig. En ja hij was aardig knap." voegt ze er nog aan toe, je hebt niet echt tijd om wat te zeggen, maar maakt niet uit. Maar, dus een knapperd he? Hmm .. "Maar hoezo willen jullie dat weten?" vraagt uiteindelijk. "Nieuwsgierig en ik heb dringend behoefte aan nieuwe mensen, de meeste wijven hier hangen mijn keel uit!" Ik zucht en kijk even rond. Waar zouden die jongens zijn? "Zou Dessy nog praten met één van hun? Als je weet waar ze is kunnen we haar opzoeken? Ofwel gaan we zelf op zoek naar die jongens, ik wil graag kennis met hun maken."


    16 - 09 - '17

    Katharina "Thari'' Dane

    "Nieuwsgierig en ik heb dringend behoefte aan nieuwe mensen, de meeste wijven hier hangen mijn keel uit!" Zucht Jade en ze kijk even rond."Zou Dessy nog praten met één van hun? Als je weet waar ze is kunnen we haar opzoeken? Ofwel gaan we zelf op zoek naar die jongens, ik wil graag kennis met hun maken." Zegt ze vervolgens. Ik zelf denk even na.
    ''Ik zou Dessy niet storen als ik jou was. Aangezien ze altijd op jacht is naar nieuw vlees.'' Zeg ik dan maar.''Dus we kunnen op zoek gaan naar George en die andere gasten?'' Zeg ik met een glimlach. Perfecte reden om mijn exuses aan te bieden. Jup ik wil mijn exuses aan bieden. Geen idee waarom. Nou ja aangezien ik niet erg aardig was. Even kijk ik zoekend rond en denk na. Terwijl ik rond kijk rennen Victor en Bas de chalet uit en roepen over het hele terrein.
    ''Koning aap! Koning aap!'' en rennen naar een boom toe waar 3 gasten staan. Aan het zien van zijn kleding kan ik zien dat het George is. ''Daar zijn ze.'' Mompel ik terwijl ik die richting op knik en aanstalte maak om er naar toe te lopen. Ik kijk even achter me naar Jade en Ana-Lucia. '' Komen jullie? Of willen jullie niet kijken of er knappe jongens tussen zitten.'' Of anders schattige. Want George was eigenlijk schattig. Maar dat kwam vast en zeker door die Onesie. Want Katharina Dane deed niet aan relaties. Dus ook niet aan jongens,

    [Sorry ik had zin om te reageeren :P]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    George Shelley

    Jaymi krijste het zowat uit van het lachen. En eerlijk, ik moest ook op mijn tong bijten om mijn lach in te houden.
    Ondertussen liepen we met Bierbuik naar de boom waar JJ bij zat.
    'Dag Koning Aap,' riep Jaymi naar de boom. 'Ik kom mijn neefje Prins Aap even brengen.'
    'Aaah. Welkom bij mijn boom. Bedankt dat je mijn zoon heb gebracht,' zei JJ.
    Ik klom voeger altijd al in bomen. Altijd was ik de beste geweest. Ik was als eerste in de top en als eerste weer beneden.
    Ik maakte aapachtige geluiden en klom als een speer de boom in. Bij een zijtak aangekomen, ging ik op de kop hangen en kwam met mijn hoofd een meter of anderhalf boven de grond.
    'Hier, neem een banaan,' zei JJ toen hij drie bananen van de man afpakte.
    Ondersteboven pelde ik de banaan en nam een hap. Ondersteboven een banaan eten kan ook weer van mijn bucketlist.
    JJ wendde zich tot de twee dronken mensen.
    'Bierbuik, Bas. Ga onze chalet,' JJ wees naar onze chalet. 'Schoonmaken en stoor ons pas als jullie klaar zijn. Niet aan onze spullen zitten. En oh ja, breng het eten, behalve deze bananentros, daar ook maar naartoe! Ga nu!'
    Bierbuik en Bas maakten zich meteen uit de voeten.
    'En hoe vinden jullie onze twee nieuwe butlers?' vroeg JJ triomfantelijk.
    'Leuk, voor zolang het duurt. Volgens mij waren ze dronken en ze zullen toch nog een keer nuchter worden,' zei ik nog steeds ondersteboven hangend. 'Trouwens. Heb jij zeven mensen vermoord?'


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jaymi William Hensley

    'Aaah. Welkom bij mijn boom. Bedankt dat je mijn zoon heb gebracht,' zegt JJ en ik grinnik even. George klimt te boom in en gaat ondersteboven hangen. Ik bijt om mijn lip en houd mijn handen onder hem, zodat ik hem waarschijnlijk-hopelijk- kan opvangen. Als het blijkt dat hij niet valt, laat ik mijn. Handen weer zakken. 'Wees voorzichtig, George!' Zeg ik en ik zet een stap achteruit. 'Hier, neem een banaan,' zegt JJ, en ik neem er een aan. 'Dankje.'zeg ik en ik pel mijn banaan. 'Bierbuik, Bas. Ga onze chalet,' zei JJ tegen de twee mannen. 'Schoonmaken en stoor ons pas als jullie klaar zijn. Niet aan onze spullen zitten. En oh ja, breng het eten, behalve deze bananentros, daar ook maar naartoe! Ga nu!' De mannen rennen weg en ik haal mijn hand door mijn haar. 'En hoe vinden jullie onze twee nieuwe butlers?' Zegt JJ en ik grinnik. 'Geweldig!'
    'Leuk, voor zolang het duurt. Volgens mij waren ze dronken en ze zullen toch nog een keer nuchter worden,' zegt George. 'Dat mag ik hooen ja,' grinnik ik.. 'Trouwens. Heb jij zeven mensen vermoord?' Gaat George verder. Ikkijk hem verbaast aan. 'Tuurlijk niet! Dat heeft niemand van ons gedaan! Ze hebben de verkeerde!' Ik plof neer op het gras en kijk omhoog naar de Royal Family. Ik kijk het veld over en zie hoe een stuk of drie meisjes naar ons zitten te kijken en naar langzaam naar ons toelopen. 'Hey George, zit er nog wat voor jou bij? Er komen een stuk of drie meisjes naar ons toe gewandeld. Je hebt ze voor het uitkiezen, want Josh is nu bij Dessy... Denk ik... En JJ en ik zijn al bezet. Ik hoef sowieso geen meisje of een man met een bierbuik.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Koning aap aka JJ Hamblett

    ''Leuk, voor zolang het duurt. Volgens mij waren ze dronken en ze zullen toch nog een keer nuchter worden,'' zegt George ondersteboven hangend. ''Trouwens. Heb jij zeven mensen vermoord?'' Vraagt hij daarna. Ik kijk hem beledigd aan. Wie denkt hj dat hij is? Owja prins aap.
    ''Tuurlijk niet! Dat heeft niemand van ons gedaan! Ze hebben de verkeerde!'' Roept Jaymi uit. Ik knik even en ik neem een hap van mijn banaan.
    ''Hey George, zit er nog wat voor jou bij? Er komen een stuk of drie meisjes naar ons toe gewandeld. Je hebt ze voor het uitkiezen, want Josh is nu bij Dessy... Denk ik... En JJ en ik zijn al bezet. Ik hoef sowieso geen meisje of een man met een bierbuik.'' Ik schiet in de lach daardat ik nu Jaymi naar het altaar zie lopen met bierbuik. Alsjeblieft niet!!! En ik zie George ook alsnog niet liever met een meisje hier vandoor gaan.
    ''Als je dat maar laat George.'' Zeg ik dan maar. Ik heb nog steeds er geen zin in dat hij thuis komt met een crimineel.''Je laat die criminelen gewoon met rust. Buiten deze hekken zijn goede mensen.'' Zeg ik serieus. ''En die verdienen jou liefde. Deze mensen niet.'' Zeg ik dan maar. Hij moet weten dat ik dus hier geen zin in heb. Misschien klink ik als een vader. Maar dat maakt me niks uit.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ana - Luia Young

    George. George was de naam van één van de leden die hier net binnen gebracht zijn. Het meisje genaamd Thari, die net bij ons was ingevoegd, vertelde dat deze jonge man niet één van de sterkste was. Ondanks dat zij vertelde dat hij snel bang was en het bijna uithuilde van de angst, ging mijn opgewonden gevoel niet weg. Sterker nog het versterkte langzaam.
    Ik kon deze jongen wel met mij vergelijken. Ik was namelijk het zelfde als hem. Alleen hield ik mijn zwakte diep van binnen geborgen. Aan de buitenkant was ik niets meer als een steen. Niets kon me schelen, niemand kon mij pijn doen. Maar diep van binnen was dat wel helemaal anders. Iets waar ik niet graag over praatte en dat ook liefst zo hield.
    'Komen jullie? Of willen jullie niet kijken of er knappe jongens tussen zitten.' Mijn blik gleed meteen naar Jade. Een zachte grinnik rolde over mijn lippen, waarbij ik weer in mijn handen wreef. 'Natuurlijk wil ik gaan kijken,' zei ik, waarna ik mijn hand op Jade haar schouder legde en er lichtjes op steunde. 'En ik ben niet alleen denk ik.' Ik wenkte mijn blik naar Jade en kon een lach niet onderdrukken. Ik schudde mijn hoofd en liep voorbij Thari en enkele meters verder stopte ik mijn pas. 'Zijn jullie er klaar voor?' Vroeg ik net of we de dood te moet zouden komen als we naar die jongens liepen. Ik krulde mijn mondhoeken omhoog en wachtte totdat Jade en Thari in beweging kwamen.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    George Shelley

    Beledigd keek JJ me aan, terwijl het wel een serieuze vraag was. Niemand was meer te vertrouwen.
    'Tuurlijk niet! Dat heeft niemand van ons gedaan! Ze hebben de verkeerde!' riep Jaymi en JJ knikte, waarna hij een hap van zijn banaan nam.
    'Oh.. Nou, ik dacht. Misschien heeft één van jullie het wel gedaan en verzwijgt hij het voor de rest. Ik denk dat ik het zo aan Josh ga vragen.'
    Verderop zag ik drie personen naar ons toe komen lopen. Meisjes.
    'Hey George, zit er nog wat voor jou bij? Er komen een stuk of drie meisjes naar ons toe gewandeld. Je hebt ze voor het uitkiezen, want Josh is nu bij Dessy... Denk ik... En JJ en ik zijn al bezet. Ik hoef sowieso geen meisje of een man met een bierbuik.'
    Ik klom uit de boom en nam plaats tussen JJ en Jaymi.
    'Hmm.'
    Ik bestudeerde ze even.
    'Zij is raar,' zei ik en wees naar Thari. 'Ik heb al eens met haar gepraat. Volgens mij gebruikt ze cocaine of heroine of iets. Maar ik denk dat ik op die andere twee nog aardig wat trucjes kan,' grijnsde ik naar JJ en Jaymi.
    'Als je dat maar laat George. Je laat die criminelen gewoon met rust. Buiten deze hekken zijn goede mensen. En die verdienen jouw liefde. Deze mensen niet.'
    'Misschien zijn zij ook wel opgepakt door zeven moorden die ze niet hebben gepleegd. En hoe lang zullen we hier vast zitten? Straks zitten we hier vijfduizendzevenhonderdachtentwintig maanden en ik wil niet zoveel maanden doorbrengen zonder seks.'


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf