• Het gaat al een paar weken slecht met de jongens van Union J en ook met het succes. Ze maken steeds ruzie en het lijkt alsof ze overal ongeluk in hebben. Op een dag worden ze opeens zomaar opgepakt, terwijl de echte misdadigers nog gewoon vrij blijven rondlopen en Union J moet dus naar een speciaal kamp, maar wat niemand weet is dat er in dat kamp een moordenaar zit. Veel mensen vertellen een legende, maar of deze waar is weet niemand. Met One Direction gaat het ook wat minder, aangezien ze liever de lolbroek willen uithangen en besluiten daarom het terrein van het speciale kamp te betreden. Ze worden betrapt en gewaarschuwd, maar de jongens denken dat het een grap is. Wat als ze zelf daar ook vast komen te zitten? Ontstaat er misschien ook haat, ruzie, liefde of vriendschap?

    Praattopic 9
    Rollentopic
    Rollenstory


    Rollen:
    Union J
    Jaymi Hensley - JamesPotter
    JJ Hamblett - Miuccia
    Josh Cuthbert - ApexPredator Afwezig van 2 aug t/m 9 aug
    George Shelley - Cosgrove


    One Direction
    Harry Styles - Tayniss
    Liam Payne - Karmin
    Louis Tomlinson - WhiteToms VRIJ
    Niall Horan - Seyyit Afwezig van 1 aug t/m 1 sept
    Zayn Malik - Roar


    Meisjes
    - Ana –Lucia Young - Jacconator
    - Jade Mia Rivers - Cenation
    - - Levy 'lev - evy' Samantha Jackson - Lynn1D
    - Clary Evana Fray - Amliande
    - Dawn Drewla Frankle - Faisean
    - Katharina 'Thari' Dane - Miuccia/q]
    - Dessy Felicia Daniels - [q]Depay

    - Melanie 'Mel' Constance Shepherd - Karmin
    - Feyenne Leila Pointer - Mouek


    Regels:
    - Max. 2 rollen per account, let op er is een beperkt aantal rollen.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht, meer is altijd welkom.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders, tenzij je toestemming hebt.
    - Geen sneltrein zodat iedereen kan volgen en mee is.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - De moordenaar vermoord niet zomaar iemand.
    - De moordenaar wordt gekozen via random.org.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen Cenation, Jacconator en Tayniss openen nieuwe topics.

    Begin:
    De meisjes zitten gewoon in het kamp (met chalets) en doen daar hun ding, wel onder toezicht van een paar agenten dus let op met wat je precies allemaal doet. Union J komt ondertussen aan op het kamp, krijgen een kamer toegewezen en gaan dan kennis maken met de rest. One Direction maakt plannen om hoe ze precies het kamp gaan betreden. One Direction komt in het kamp terecht om bepaalde reden die je zelf mag verzinnen.

    Ps: Er zijn twee grote chalets. In de ene zitten alle meisjes samen, in de andere zitten alle jongens samen.

    Ohja er is geen moordenaar meer aangeduid aangezien de aangeduide er duidelijk geen zin in heeft en veel andere mensen die rol niet wouden. Verzin dus maar wat je wil dat er gebeurd enz en de moordenaar is dan één of andere freak die ook in dat kamp zit die door iedereen bestuurt mag worden

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 22:25 ]


    16 - 09 - '17

    Melanie Constance Shepherd
    Voorzichtig ga ik zitten. Nu kan ik ze allemaal beter zien. Twee jongens en een meisje zeggen kijken me aan. 'Hey,' zeggen ze alledrie. Ik wil net weer wat zeggen als het meisje op staat. Ze zegt dat ze naar de wc gaat en loopt weg. 'Ik ben Jaymi,' zegt een van de jongens. Ik zie dat hij net wat tranen wegveegt. Hij zucht. 'Ik heet Melanie, maar beter noem je me gewoon Mel. En waarom huilen jullie?' vraag ik. Ik heb net mijn zin afgemaakt en het meisje komt er weer aan, dit keer rent ze. 'Ik zag bloed! Achter de wc's! Ik meen het!' zegt ze paniekerig. 'Hoeveel?' vraag ik meteen


    night thinking, day dreaming

    [xSunshineee > Cenation]


    16 - 09 - '17

    [Hamblet --> Jacconator]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    [Hamblet --> Jacconator]


    [Is al veranderd, toch bedankt voor t melden]


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    [Is al veranderd, toch bedankt voor t melden]


    Thank you my dear (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jaymi William Hensley

    'Ik had het niet over jou,' zegt Ana-Lucia glimlachend en ik kijk haar aan. 'Een paar dagen terug had een agent me in de ondervraag ruimte gestoken. Ze dachten dat ik de misdadiger was.' Wacht, er is hier dus echt een moordenaar? Een rilling kruipt over mijn rug en ik wil niks liever als in Olly's armen wakker worden. Dat dit allemaal een droom blijkt te zijn. Ik begin te snikken en ik voel hoe George mij knuffelt. 'Rustig, Olly vindt ons vast wel en komt hij je opzoeken,' zegt George sussend, wat mij weer iets rustiger maakt. 'Ik mis hem zo erg George, ik wil hier echt niet zijn.' Zeg ik terug en ik wrijf over zijn rug als ik merk dat hij ook huilt. 'Hoi!' Zegt een meisje vrolijk en ik kijk op. Ik maak me los van George en kijk haar aan. 'Hey.' Mompel ik terug. Jade vertelt dat ze naar de wc moet en ik knik even. Ze rent weg en ik veeg mijn tranen weg. 'Ik ben Jaymi,' stel ik me voor aan het meisje en ik haal mijn hand door mijn haar. Ik slaak een verdrietige zucht en leg mijn hoofd in mijn nek. 'Jongens!' Hoor ik en ik kijk om. Jade rent in paniek naar ons toe. 'Ik zag bloed! Achter de wc's! Ik meen het!' Zegt ze in paniek en ik sta op. Ik sla rillerig een arm om haar heen en kijk haar aan. 'Waar is het, Jade. Wat zag je?' Zeg ik zacht. O, god, is er nu iemand vermoord? Een rilling kruipt over mijn rug. Ik kan hier dus zo niet tegen. Ik kijk ook nooit mee als George een horrorfilm kijkt. Waar hij nogal verslaaft aan is.

    Melanie Constance Shepherd
    Voorzichtig ga ik zitten. Nu kan ik ze allemaal beter zien. Twee jongens en een meisje zeggen kijken me aan. 'Hey,' zeggen ze alledrie. Ik wil net weer wat zeggen als het meisje op staat. Ze zegt dat ze naar de wc gaat en loopt weg. 'Ik ben Jaymi,' zegt een van de jongens. Ik zie dat hij net wat tranen wegveegt. Hij zucht. 'Ik heet Melanie, maar beter noem je me gewoon Mel. En waarom huilen jullie?' vraag ik. Ik heb net mijn zin afgemaakt en het meisje komt er weer aan, dit keer rent ze. 'Ik zag bloed! Achter de wc's! Ik meen het!' zegt ze paniekerig. 'Hoeveel?' vraag ik meteen


    Jade Mia Rivers
    Ik kijk iedereen in paniek aan en zie Jaymi dan opstaan. Hij slaat een arm om me heen die een beetje trilt, dat voel ik gewoon. Ik kijk hem bang aan. "Waar is het, Jade. Wat zag je?" Ik wijs achter ons. "Daar, achter de wc's." begin ik. Ik neem een teug adem en probeer kalm te zijn. "Hoeveel?" vraagt Melanie meteen. Ik schud mijn hoofd. "Dat weet ik niet, ik zag niks ... maar ..." Ik kijk de rest aan en slik. Ik moet het rustig uitleggen. "Ik ging dus naar de wc en toen ik uit de wc kwam hoorde ik een raar geluid, het leek alsof iets werd weggesleept en ... en toen ging ik kijken omdat ik wou weten wat het was en ... en ..." Ik probeer rustig te blijven wat moeilijk lukt, ik ben nog steeds in paniek. Er loopt hier een moordenaar rond, dat weet iedereen ondertussen al, maar ik had nog nooit zoiets ontdekt. "En toen zag ik dus bloed, een paar plasjes en hele streep, vast van dat meetrekken. Die streep liep diep het bos in ... ik voel hij hier serieus niet meer veilig. Ik was een dief laat mij ergens anders zitten of gewoon naar huis, maar toch niet hier?! Ik wil hier weg!" zeg ik bang en sla mijn armen om Jaymi heen.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 15:57 ]


    16 - 09 - '17

    [Update:
    Er is geen moordenaar meer aangeduid aangezien de aangeduide er duidelijk geen zin in heeft en veel andere mensen die rol niet wouden. Verzin dus maar wat je wil dat er gebeurd enz en de moordenaar is dan één of andere freak die ook in dat kamp zit die door iedereen bestuurt mag worden]


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    [Update:
    Er is geen moordenaar meer aangeduid aangezien de aangeduide er duidelijk geen zin in heeft en veel andere mensen die rol niet wouden. Verzin dus maar wat je wil dat er gebeurd enz en de moordenaar is dan één of andere freak die ook in dat kamp zit die door iedereen bestuurt mag worden]


    (Bierbuik ;D)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    (Bierbuik ;D)


    LOL!! *Knuffelt*


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ana - Lucia Young

    Geschrokken keek ik naar Jade, die haar verhaal vertelde wat er gebeurd was in het toilet. Bloed was het enige wat ik echt goed hoorde en mijn hart miste een slag, toen ik wist wat er ging gebeuren. Ik keek iedereen één voor één aan en mijn blik hield halt bij Jaymi die ondertussen bij Jade stond en haar een knuffel gaf. Ik moest hier weg, ik moest bij deze mensen vandaan. Ik wilde absoluut niet dat ze me zo zouden zien, ik zou me schamen.
    Met een diepe zucht stond ik recht en veegde de losgekomen grassprietjes van mijn billen. 'Ik moet gaan,' zei ik vlug en wandelde enige andere richting uit. Zolang ik maar niet bij hen was.
    Ik voelde de tranen al opkomen en mijn ogen begonnen meteen te prikken. Ruw veegde ik ze weg met de rug van mijn hand en een snik verliet mijn mond. Waarom moest ik nu zo zijn? Waarom moest ik huilen? 'Ana!' geschrokken keek ik over mijn schouder en ik draaide mijn hoofd al snel terug, toen een man in een blauw uniform mijn kant op wandelde. Een irriterende zucht rolde over mijn lippen, waarna ik weg wandelde van de man. 'Ana!' Weer riep hij mijn onbekende roepnaam, terwijl ik mijn pas versnelde. Zijn hand wikkelde zich rond mijn arm en ruw botste ik tegen zijn goed gebouwde lichaam. 'Nu moet je niet gaan wegrennen,' zei hij woedend tegen mijn oor aan en trok me met hem mee, zijn hand stevig rond mijn arm verstrengeld. Nijdig begon ik tegen te stribbelen. 'Laat me los.' Een geamuseerde lach gleed mijn oren binnen, waarna hij zijn greep nog verstrakte. 'Laten we eerst jouw daad even bewonderen.'


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Praattopic 7


    16 - 09 - '17

    George Shelley

    'Ik mis hem zo erg, George. Ik wil hier niet zijn,' snikte Jaymi terwijl hij over mijn rug wreef.
    Toen Jade terug keam van de wc's begon ze paniekerig te praten.
    Het enigst wat ik hoorde was bloed achter de wc's en een spoor dat het bos in liep.
    Hoewel ik erg van horrorfilms houd, vond ik dit erg en en griezelig.
    Jaymi stond op en liep naar Jade.
    Ik zat nog steeds op het gras en stopte niet met huilen.
    Ik vond het hier echt niet leuk. Gemene agenten, rare drugsverslaagde mensen, een moordenaar. Straks pakte de moordenaar mij nog.
    'Jaymi, ik wil hier nu echt weg. Ik wil weg, ik wil weg, ik wil weg,' hyperventileerde ik. 'Waar zijn JJ en Josh? Straks is het bloed van hen Jaymi,' huilde ik en ik trok mijn knieën op, waarna ik mijn armen eromheen sloeg en mijn hoofd liet hangen.
    Ondertussen was Ana Lucia weggegaan. Ik had haar tegen moeten houden, straks wordt zij ook nog gepakt.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jaymi William Hensley

    Ik voel hoe Jade haar armen om mij heen slaat en ik aai over haar rug. Het is geen goede tijd om me ongemakkelijk te voelen. 'Sssh,' fluister ik in haar oor en ik wrijf over haar rug. Georges gehuil was me niet ontgaan en ik kijk hem even aan. 'Ik moet gaan.' Zegt Ana-Lucia plotseling en ik wil haar tegenhouden. Helaas is ze al weg. Laat haar alsjeblieft niks gebeuren. 'Jaymi, ik wil hier nu echt weg. Ik wil weg, ik wil weg, ik wil weg,' hyperventileert George. 'Waar zijn JJ en Josh? Straks is het bloed van hen Jaymi,' Een naar gevoel trekt door mijn buik en ik trek Jade mee in de richting van George. Ik laat Jade even los en trek George overeind. 'Kom eens, George,' zeg ik en ik knuffel George tegelijkertijd met Jade. Ik aai over hun hoofden en heb zin om keihard mee te huilen. Aangezien dat geen zin heeft, begin ik zacht te zingen. Het is Everybody hurts van R.E.M

    'Everybody hurts
    Take comfort in your friends
    Everybody hurts
    Don't throw your hand Oh, no
    Don't throw your hand
    If you feel like you're alone, no, no, no, you are not alone
    '

    Zodra het liedje is afgelopen kijk ik Thari en Melanie aan. Ik bijt op mijn lip en de tranen springen in mijn ogen. Ik wenk Thari en Melanie met mijn hoofd als teken dat zij ook mogen knuffelen. Wat is dit voor een kamp? Is dit wel legaal? Ik knipper mijn tranen weg en haal diep adem. 'Gaat het? Ik weet zeker dat de agenten de...' Hoe kan ik dit netjes zeggen... 'Dader pakken en in een isoleercel zetten.' Zeg ik. Ik kijk om me heen of ik JJ of Josh ergens zie. Fuck, Waar zijn ze?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Katharina 'Thari' Dane

    Everybody hurts
    Take comfort in your friends
    Everybody hurts
    Don't throw your hand Oh, no
    Don't throw your hand
    If you feel like you're alone, no, no, no, you are not alone'


    Zingt Jaymi zachtjes en een traan glijd over mijn wang. Als Jaymi ook wenkt dat Melanie en ik ook mogen knuffelen weet ik het niet. Ik sta er een beetje perplex bij. ''Gaat het? Ik weet zeker dat de agenten de...Dader pakken en in een isoleercel zetten.''
    ''Jaymi. Ik zeg het maar even. De gene die dat doet komt er altijd mee weg. Net zoals met het dealen hier. Alleen zelfmoord pogingen pakken ze hier aan. Zodra ze weten dat je jou hoofd in een kussen duwt rukken ze je er met je haren eruit of als je een mes vastpakt en je al probeert te snijden zetten ze je in een dwangbuis. '' Als ik merk dat ik misschien het een klein beetje te gedetaileerd heb gezegd sla ik mijn ogen zo gauw het maar kan neer en kijk rond.
    ''Ik ga is kijken.'' Zeg ik dan maar terwijl ik wegren op mijn blote voeten. Als ik bij het hokje ben aangekomen loop ik er om heen en voel opeens iets nats en warms. Ik kijk naar beneden en doe geschrokken een stap achteruit. Mijn lichaam stoot tegen dat van een ander en snel draai ik mij om en zie een oud en bekend gezicht.
    ''Katharina.'' Mompeld de jongen. Mijn handen bal ik tot vuisten. ''Ik heet Thari.'' Mompel ik kwaad terwijl ik nog net niet hem slaat.''Zwijg.''''Je bent mijn baas niet.'' Een scherende pijn gaat door mijn wang en ik kijk hem kwaad aan''Ik heb nog zo een dollar van je tegoed mevrouw.'' Mompeld hij. Mijn lach galmt over het terrein en ik kijk hem aan.''En waar moet ik dat hebben dan?'' ''Dat wordt betalen of is je ring weg?'' Mijn ogen sperden zich open en ik kijk weg. ''Daar zal hij niet zo blij mee zijn weet je.'' Ik kijk hem weer aan met ijzige ogen. ''Hij bestaat niet meer voor mij.'' Een trap tegen mijn enkel zorgt ervoor dat ik neerval in het plas met bloed en mijn ogen kijken kwaad. Ik sta snel op en wil hem een klap geven maar een hand houdt mijn pols tegen. Ik draai me om en slik eventjes bij het zien van de jongen. Ik ruk mijn pols los en loop snel weg naar mijn chalet zonder maar weer om te kijken. Sommige gevangenen kijken mij verbaast bij het zien van mijn kleren vol met bloed maar schenken daarna hun aandacht er niet meer aan.
    Als ik mij heb omgekleed. Doe ik mijn pet goed en loop weer de chalet uit naar het groepje onder de boom. '' Sorry. Ik had een meeting met mijn ex...'' Ik aarzel eventjes maar zeg het dan maar toch.''Verloofde en met een oude dealer die vergeet dat ik cleane ben dus daarom duurde het wat langer.'' Ik kijk de andere eventjes aan. En ik merk dat ik het wat ijzig had gezegd.''Hebben jullie al die gek daarzo in dat apenpak al weer levend gemaakt of niet?'' Zeg ik terwijl ik aanstalte maak om naar de jongen toe te lopen terwijl ik ze vragend aan kijk.


    BAM!! Lang stukje he? xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Levy Samantha Jackson

    Ik kreun luid en lever mijn mes in. Hoe durfden ze. De vrienden van mijn eigen broer. Ik zucht en geef het mes uiteindelijk toch maar. Ik haat het, want het was een mes van opa, mama's papa. Ik houd mijn borst vooruit, want ik mag nu niet zwak overkomen. Ik ben daar eigenlijk niet goed in, maar ik moet. Als nieuweling kan je natuurlijk niet zwak zijn,, toch? Ik volg de agent of leider of wat het ook mag zijn naar een hutje en hij wijst me mijn kamer aan. Ik knik, als bedankje, en kruip tegen het kussen aan op mijn bed. 'Mama.' Zeg ik hardop. Ik mis jaar nog steeds elke dag. Maar niemand kent mij als gevoelig meisje. Ik ben hard, kil, emotieloos. Of is het niet goed om dat te zijn? Ik zucht en een traan rolt over mijn wang. 'Max. Ik moet Max bellen.' Ik sta op en kijk in mijn tas, er zitten enkel wat kleren in, meer mocht niet mee. Ik doe mijn haren vast en loop naar buiten. Ik zie niet zoveel mensen en kijk rustig rond. 'Eehh...' Ik kijk naar mijn afgetrapte vans. Dit wordt zo fantastisch...



    {iknow, kort, maar eerste stukje is best moeilijk,,}


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .