• Het gaat al een paar weken slecht met de jongens van Union J en ook met het succes. Ze maken steeds ruzie en het lijkt alsof ze overal ongeluk in hebben. Op een dag worden ze opeens zomaar opgepakt, terwijl de echte misdadigers nog gewoon vrij blijven rondlopen en Union J moet dus naar een speciaal kamp, maar wat niemand weet is dat er in dat kamp een moordenaar zit. Veel mensen vertellen een legende, maar of deze waar is weet niemand. Met One Direction gaat het ook wat minder, aangezien ze liever de lolbroek willen uithangen en besluiten daarom het terrein van het speciale kamp te betreden. Ze worden betrapt en gewaarschuwd, maar de jongens denken dat het een grap is. Wat als ze zelf daar ook vast komen te zitten? Ontstaat er misschien ook haat, ruzie, liefde of vriendschap?

    Praattopic 9
    Rollentopic
    Rollenstory


    Rollen:
    Union J
    Jaymi Hensley - JamesPotter
    JJ Hamblett - Miuccia
    Josh Cuthbert - ApexPredator Afwezig van 2 aug t/m 9 aug
    George Shelley - Cosgrove


    One Direction
    Harry Styles - Tayniss
    Liam Payne - Karmin
    Louis Tomlinson - WhiteToms VRIJ
    Niall Horan - Seyyit Afwezig van 1 aug t/m 1 sept
    Zayn Malik - Roar


    Meisjes
    - Ana –Lucia Young - Jacconator
    - Jade Mia Rivers - Cenation
    - - Levy 'lev - evy' Samantha Jackson - Lynn1D
    - Clary Evana Fray - Amliande
    - Dawn Drewla Frankle - Faisean
    - Katharina 'Thari' Dane - Miuccia/q]
    - Dessy Felicia Daniels - [q]Depay

    - Melanie 'Mel' Constance Shepherd - Karmin
    - Feyenne Leila Pointer - Mouek


    Regels:
    - Max. 2 rollen per account, let op er is een beperkt aantal rollen.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht, meer is altijd welkom.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders, tenzij je toestemming hebt.
    - Geen sneltrein zodat iedereen kan volgen en mee is.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - De moordenaar vermoord niet zomaar iemand.
    - De moordenaar wordt gekozen via random.org.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen Cenation, Jacconator en Tayniss openen nieuwe topics.

    Begin:
    De meisjes zitten gewoon in het kamp (met chalets) en doen daar hun ding, wel onder toezicht van een paar agenten dus let op met wat je precies allemaal doet. Union J komt ondertussen aan op het kamp, krijgen een kamer toegewezen en gaan dan kennis maken met de rest. One Direction maakt plannen om hoe ze precies het kamp gaan betreden. One Direction komt in het kamp terecht om bepaalde reden die je zelf mag verzinnen.

    Ps: Er zijn twee grote chalets. In de ene zitten alle meisjes samen, in de andere zitten alle jongens samen.

    Ohja er is geen moordenaar meer aangeduid aangezien de aangeduide er duidelijk geen zin in heeft en veel andere mensen die rol niet wouden. Verzin dus maar wat je wil dat er gebeurd enz en de moordenaar is dan één of andere freak die ook in dat kamp zit die door iedereen bestuurt mag worden

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 22:25 ]


    16 - 09 - '17

    Jaymi William Hensley

    George klimt uit de boom en bekijkt de meisjes. 'Hmm. Zij is raar,' Hij wijst naar een meisje. 'Ik heb al eens met haar gepraat. Volgens mij gebruikt ze cocaine of heroine of iets. Maar ik denk dat ik op die andere twee nog aardig wat trucjes kan,' Ik grinnik en knik even.
    'Als je dat maar laat George. Je laat die criminelen gewoon met rust. Buiten deze hekken zijn goede mensen. En die verdienen jouw liefde. Deze mensen niet.' Zegt JJ en ik kijk hem even aan. Dan zouden wij ook iets gedaan moeten hebben. 'Misschien zijn zij ook wel opgepakt door zeven moorden die ze niet hebben gepleegd. En hoe lang zullen we hier vast zitten? Straks zitten we hier vijfduizendzevenhonderdachtentwintig maanden en ik wil niet zoveel maanden doorbrengen zonder seks.' Zegt George en ik schiet in de lach. Snek reken ik het even uit. 'Ik ook niet. Dat is namelijk zo'n 110 jaar. Ik hoop dan al vrij te zijn, anders kan ik nooit trouwen.' Bij het woord trouwen gaat er een steek door mijn lichaam. Olly en ik zouden volgend jaar trouwen, maar als ik hier zit, kan dat niet. Even kijk ik verdrietig naar de grond. Dan kijk ik weer op en kijk naar de meisjes. 'Weet je wat mij verbaast?' Zeg ik tegen JJ en George, 'Dat ik mijn piercings niet heb hoeven in te leveren. Ik bedoel, ze vallen aardig op.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JJ Hamblett

    Zuchtend luister ik naar het gesprek. Nou ja, volgens mij ben ik de enige die al een aantal maanden..... Oke dir is niet voor jou oren bestemd. Dus doe ze even dicht.
    "Zelf sta ik al een aantal maanden droog dus die tijd kan er ook wel bij." Mompel ik zachtjes.
    "Ik ook niet. Dat is namelijk zo'n 110 jaar. Ik hoop dan al vrij te zijn, anders kan ik nooit trouwen." Zegt Jaymi. Even rol ik met mijn ogen. Dus hem maakt het NIETS uit dat als hij hier iets doet dat hij een schuld gevoel kan krijgen en dat als Olly er achter komt dat hij maybe het huis uit mag. Ik vind het heel knap dat hij dat risico durft te nemen. Ik schud mijn hoofd even en kijk naar George. Ik schut kleintjes afkeurend mijn hoofd met een doodse blik in mijn ogen. "Weet je wat mij verbaast?" Zegt Jaymi opeens. Ik ga verzitten en kijk hem vragend aan. "Dat ik mijn piercings niet hoef in te leveren. Ik bedoel, ze vallen aardig op." Zegt hij dan maar.
    "Zijn piercings gevaarlijk?" Vraag ik. "Weet je wat ik af vraag. George je zei daarnet toch dat eentje aan de drugs zat? Waarom zouden ze dat wel mogen? Aangezien mij lijkt het, dat het niet mag. Of ze willen dat die gasten een overdosis krijgen." Zeg ik." Nou ja ik ben het volkomen met hen eens." Zeg ik zachtjes. Mijn blik afwijken van de 2 jongens. Ik ben volgens mij de enige die naar huis wilt. Want als ik George hoor met zijn seks. " Diepe seks verslaafde." Fluister ik mompelend. En Jaymi zou ook nog hier wel wat willen. Ben ik de enige die gewoon weg hier niet meer wil zijn. Ik spring de boom uit en loop naar het hek waar ik een kwade klap tegen aan geef.
    "Verdomme!!!" Roep ik kwaad terwijl ik mij vervolgens tegen het hek laat aanglijden en mijn hoofd tussen mijn knieëen doe. Leuk, ik draai nu al door.

    [Oke uiteindelijk zal JJ doordraaien :'D]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [Stylez --> Amliande]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jaymi William Hensley

    'Zijn piercings gevaarlijk?' Vraagt JJ en ik knik. 'Er zit een punt aan.' Zeg ik. 'Weet je wat ik af vraag. George je zei daarnet toch dat eentje aan de drugs zat? Waarom zouden ze dat wel mogen? Aangezien mij lijkt het, dat het niet mag. Of ze willen dat die gasten een overdosis krijgen.' Vertelt JJ. Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee,' zeg ik. 'Nou ja ik ben het volkomen met hen eens.' Zeg JJ en ik kijk hem aan. 'Als je dat waagt, Jamie. We gaan niet aan de drugs! Ik zal niet verzwijgen dat ik ook wel eens een joint heb gerookt, maar we gaat geen hard drugs gebruiken. Niemand van ons.'
    'Diepe seks verslaafde' fluistert hij naar George en ik kijk hem boos aan. 'Doeniet zo lullig. Dat Caterina jou zo slecht vindt in bed, hoef je George nog geen seksverslaafde te noemen!' JJ springt de boom uit en rent weg. Nou, ik ga hem dus nu mooi niet achteraan. Ik kijk George even aan. Hopelijk ging hij niet weer huilen. Ugh, JJ kon soms zo irritant zijn.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Katharina "Thari'' Dane

    "Nieuwsgierig en ik heb dringend behoefte aan nieuwe mensen, de meeste wijven hier hangen mijn keel uit!" Zucht Jade en ze kijk even rond."Zou Dessy nog praten met één van hun? Als je weet waar ze is kunnen we haar opzoeken? Ofwel gaan we zelf op zoek naar die jongens, ik wil graag kennis met hun maken." Zegt ze vervolgens. Ik zelf denk even na.
    ''Ik zou Dessy niet storen als ik jou was. Aangezien ze altijd op jacht is naar nieuw vlees.'' Zeg ik dan maar.''Dus we kunnen op zoek gaan naar George en die andere gasten?'' Zeg ik met een glimlach. Perfecte reden om mijn exuses aan te bieden. Jup ik wil mijn exuses aan bieden. Geen idee waarom. Nou ja aangezien ik niet erg aardig was. Even kijk ik zoekend rond en denk na. Terwijl ik rond kijk rennen Victor en Bas de chalet uit en roepen over het hele terrein.
    ''Koning aap! Koning aap!'' en rennen naar een boom toe waar 3 gasten staan. Aan het zien van zijn kleding kan ik zien dat het George is. ''Daar zijn ze.'' Mompel ik terwijl ik die richting op knik en aanstalte maak om er naar toe te lopen. Ik kijk even achter me naar Jade en Ana-Lucia. '' Komen jullie? Of willen jullie niet kijken of er knappe jongens tussen zitten.'' Of anders schattige. Want George was eigenlijk schattig. Maar dat kwam vast en zeker door die Onesie. Want Katharina Dane deed niet aan relaties. Dus ook niet aan jongens,

    Ana - Luia Young

    George. George was de naam van één van de leden die hier net binnen gebracht zijn. Het meisje genaamd Thari, die net bij ons was ingevoegd, vertelde dat deze jonge man niet één van de sterkste was. Ondanks dat zij vertelde dat hij snel bang was en het bijna uithuilde van de angst, ging mijn opgewonden gevoel niet weg. Sterker nog het versterkte langzaam.
    Ik kon deze jongen wel met mij vergelijken. Ik was namelijk het zelfde als hem. Alleen hield ik mijn zwakte diep van binnen geborgen. Aan de buitenkant was ik niets meer als een steen. Niets kon me schelen, niemand kon mij pijn doen. Maar diep van binnen was dat wel helemaal anders. Iets waar ik niet graag over praatte en dat ook liefst zo hield.
    'Komen jullie? Of willen jullie niet kijken of er knappe jongens tussen zitten.' Mijn blik gleed meteen naar Jade. Een zachte grinnik rolde over mijn lippen, waarbij ik weer in mijn handen wreef. 'Natuurlijk wil ik gaan kijken,' zei ik, waarna ik mijn hand op Jade haar schouder legde en er lichtjes op steunde. 'En ik ben niet alleen denk ik.' Ik wenkte mijn blik naar Jade en kon een lach niet onderdrukken. Ik schudde mijn hoofd en liep voorbij Thari en enkele meters verder stopte ik mijn pas. 'Zijn jullie er klaar voor?' Vroeg ik net of we de dood te moet zouden komen als we naar die jongens liepen. Ik krulde mijn mondhoeken omhoog en wachtte totdat Jade en Thari in beweging kwamen.


    Jade Mia Rivers

    ''Ik zou Dessy niet storen als ik jou was. Aangezien ze altijd op jacht is naar nieuw vlees.'' antwoordt Thari meteen. Ik wil mijn mond openen om iets te zeggen, maar er valt niks te zeggen, want Thari heeft gewoon gelijk. "Euh ja, je hebt gelijk ja." zeg ik met een kleine glimlach. ''Dus we kunnen op zoek gaan naar George en die andere gasten?'' Ik knik meteen als Thari dat voorstelt en kijk even naar Ana-Lucia. Ik kijk naar die gasten die rennen en koning aap roepen, ok dan, kan het hier nog raarder? ''Daar zijn ze.'' zegt Thari opeens wijzend naar drie gasten. Oeh, not bad at all. Ik knik goedkeurend en glimlach even. ''Komen jullie? Of willen jullie niet kijken of er knappe jongens tussen zitten.'' vraagt Thari dan als ze al wil vertrekken. "Natuurlijk wil ik gaan kijken." zegt Ana-Lucia meteen. Al snel voel ik een hand op mijn schouder, als ik kijk naar wiens hand dit is, is het die van Ana-Lucia die me aankijkt. "En ik ben niet alleen denk ik." zegt ze. Ik glimlach fake en schud dan mijn hoofd. "Je hebt me door ja, busted." grinnik ik en duw haar hand van mijn schouder af. Ana-Lucia loopt al snel voor Thari en mij door en kijkt dan even naar ons. "Zijn jullie er klaar voor?" vraagt ze. Ik knik en begin meteen te lopen. "Jhep, helemaal!" Ik loop richting de jongens, nu nog maar met twee want één van hun liep weg. "Hey jongens!" zeg ik meteen. "Ik ben Jade." stel ik me voor en steek mijn hand uit naar niemand van hun in het bijzonder.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 22:50 ]


    16 - 09 - '17

    George Shelley

    'Ik ook niet, dat is namelijk zo'n honderdtien jaar!' begon Jaymi. 'Ik hoop dan al vrij te zijn, anders kan ik nooit trouwen.'
    Een steek van medelijden ging door me heen. Ik zou et zo erg vinden als we hier zo lang vast zitten dat Jaymi niet kan trouwen. Hij houdt echt van Olly en hij praatte bijna nergens anders over.
    'Zelf sta ik al een aantal maanden droog, dus dit kan er ook nog wel bij,' mompelde JJ zachtjes.
    Ik grijnsde, maar JJ schudde afkeurend zijn hoofd terwijl hij naar Jaymi en mij keek.
    'Weet je wat mij verbaast? Dat ik mijn piercings niet in hoefde te leveren. Ik bedoel, ze vallen aardig op,' zei Jaymi.
    'Zijn piercings gevaarlijk?' vroeg JJ en ik keek naar Jaymi die knikte.
    'Ja, er zit een punt aan.'
    'Weet je wat ik af vraag. George je zei daarnet toch dat eentje aan de drugs zat? Waarom zouden ze dat wel mogen? Aangezien het mij lijkt dat het niet mag. Of ze willen dat die gasten een overdosis krijgen,' zei JJ.
    'Geen idee of dat mag. Misschien heeft ze dat wel meegesmokkeld,' zei ik nadenkend.
    'Nou ja, ik ben het volkomen met hen eens,' zei JJ.
    'Als je dat waagt, Jamie. We gaan niet aan de drugs! Ik zal niet verzwijgen dat ik ook wel eens een joint heb gerookt, maar we gaat geen hard drugs gebruiken. Niemand van ons,' reageerde Jaymi daarop. Ik knikte bevestigend.
    'Diepe seksverslaafde,' mompelde JJ naar me.
    Au.
    'Doeniet zo lullig. Dat Caterina jou zo slecht vindt in bed, hoef je George nog geen seksverslaafde te noemen!' riep Jaymi boos.
    Ondertussen rolden er weer tranen over mijn wangen. Ik haatte het om te huilen. Ik wilde niet huilen, dat vond ik zo erg. Ik was nu aan het huilen, omdat ik aan het huilen ben. Dat is pas triest.
    JJ klom uit de boom en rende weg.
    Ik trok een wenkbrauw op en leunde met mijn hoofd tegen Jaymi's borstkas.
    'Ik vind het hier echt niet leuk. We maken alleen maar ruzie en JJ raakt helemaal overstuur en draait door. Ik wil gewoon naar huis,' snikte ik tegen Jaymi's shirt.
    'Hey jongens,' hoorde ik ineens achter ons.
    De meisjes hadden dan eindelijk het lef om dichterbij te komen en dan sta ik hier te janken.
    Ik veegde ruw de tranen van mijn gezicht met de rug van mijn hand.
    'Ik ben Jade,' stelde het meisje haarzelf voor.
    Ze had donkeblonde of lichtbruin haar dat krullend over haar schouders viel. Het was echt een mooi meisje om te zien.
    'Ik ben George,' mompelde ik terwijl ik me losmaakte van Jaymi.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jaymi William Hensley

    George begint te huilen en legt zijn hoofd tegen mijn borstkas. 'Ik vind het hier echt niet leuk. We maken alleen maar ruzie en JJ raakt helemaal overstuur en draait door. Ik wil gewoon naar huis,' snikt hij en ik aai over zijn hoofd. 'We gaan wel weer naar huis...' Probeer ik hem te troosten. 'En JJ heeft gewoon wat tijd voor zichzelf nodig, hij trekt wel weer bij,' voeg ik er aan toe.
    'Hey jongens,' hoor ik iemand zeggen. George veegt zijn tranen weg en ik kijk om. 'Hallo,' zeg ik tegen hun. Ik moet toegeven, ze waren niet lelijk, allemaal niet. George had dus een moeilijke keuze. Een van de meisjes stelt zich voor als Jade. George stelt zich ook voor en ik glimlach even moeizaam. 'Ik ben Jaymi,' zeg ik. Het was zo vreemd dat helemaal niemand ons kende. Juist meisjes van deze leeftijd en iets jonger waren onze fans. Ik kijk even naar mijn shirt, waar een natte plek van Georges tranen zit. Ik veeg erover heen, ach ja, wat maakt het ook uit. Ik kijk de meisjes weer aan. Hoelang zou het duren voordat ze doorhebben dat ik gay ben, als ik niks zeg, behalve als ze het vragen. Ik gok op 10 minuten. Ik praatte 24/7 over Olly.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ana - Lucia Young

    Grijnzend kijk ik naar Jade die een meter voor ons liep en niet al te zelfverzekerd naar de jongens toe wandelde. Toen er nog maar twee jongens beter in mijn gezichtsveld kwamen en één van hen zag huilen, was ik licht geschrokken. Voor even legde ik mijn hand op mijn buik, toen ik voelde dat ik net het zelfde als deze jongen was. Het deed pijn om mijn eigen spiegelbeeld te zien, waar je zelf niet echt tevreden mee was.
    Thari had gelijk, hij was niet één van de sterkste en ook al zag je het niet aan me. Ik was duidelijk ook niet één van de sterkste. Alleen huilde ik niet in het openbaar, sterker nog ik huilde op de verlaatste plekjes die je maar kon bedenken hier op dit kamp.
    Ik liet mijn hand terug rusten naast mijn lichaam en drukte mijn mondhoeken vermoeid naar boven. Ik veegde wat haren uit mijn gezicht en net toen Jade haar hand uitstak, rolde er een grinnik mijn over mijn lippen. Ze stelde zich voor en meteen daarna zei de huilende jongen dat hij George heette en de iets volwassenere jongen er achter Jaymi. Uit beleefdheid stak ik mijn hand uit, niet dat ik verwachtte dat iemand hem zou aannemen. 'Ik ben Ana - Lucia.' Zei ik er meteen na en mijn blik gleed weer naar de jongen met rode kringen onder zijn ogen. Ik vond het best wel zielig voor hem, ondanks dit zijn eerste dag maar was. En dat hij het nu al niet meer aan kon.
    Ik bukte me wat naar George toe, wreef mijn met hand over zijn warrige haren en glimlachte naar hem. 'Het komt allemaal wel goed. Blijf jezelf, doe geen nare dingen hier. En voor je het weet, ben je hier weer weg.' Zei ik, proberend mijn wijze woorden bij hem door te dringen.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    [Ik hou ervan dat JJ doordraait. Maar hij heeft zijn reden ervoor. Volgens mij zouden jullie ook in zo een situati doordraaien, ]

    Katharina ''Thari'' Dane

    Hoofdschuddend keek ik toe. George was nu al gebroken. Dit is niet goed. Aangezien als de andere gevangenen hem zo zullen zien zal er vast en zeker wat gebeuren.
    ''Het komt allemaal wel goed. Blijf jezelf, doe geen nare dingen hier. En voor je het weet, ben je hier weer weg.'' Zegt Ana-Lucia troostend tegen George. Een awh geluidje verlaat mijn mond en ik voel hoe ik rood word.
    ''Ana-Lucia heeft gelijk. Jullie zijn hier zo weer weg. Want volgens mij is dat wel het beste voor jullie. En hem....'' Ik wijs op een gozer in een apen pak die op zijn duim zuigt en grote ogen heeft. Die gast draait door zeg...
    ''Owja ik ben Thari. Sorry ik vergeet vaak mezelf voor te stellen.'' Zeg ik tegen Jaymi eventjes.'' Sorry als ik het vraag, maar waarom zitten jullie hier eigenlijk? Aangezien je hier niet zonder reden komt. Je hoeft het natuurlijk niet te vertellen hoor.'' Die laatste zin zeg ik een klein beetje sneller en mijn ogen gaan naar beneden. Een beetje verbaast ben ik wel. Hij zag er goed verzorgd uit en leek duidelijk niet op zulke gozers zoals hier. Hoe kan dat? Aangezien ik weet hoe ik er uit zag voor hier. Ik kijk weer op en glimlach even naar de 2.
    Mijn ogen verkennen het terrein rond en ik let op de bewegingen van de andere mede gevangenen. Ik zie hoe sommige naar ons kijken en met elkaar fluisteren. Ik ga zitten op de grond in een kleermakers zit en ik begin te spelen met mijn armband. Ik weet niet waar ik over moet praten dus tja dan maar ga ik voor luisteraar spelen. Ik kijk even naar Jade. Een kleine glimlach speelt op mijn lippen en ik kijk naar Ana-Lucia. Ik vraag mij heel goed af wat er gaat gebeuren. Of gaan we een bitch fight krijgen? Maar hun zijn wel goede vrienden volgens mij. Nou ja ik zit op de eerste rij. Alleen nog wat popcorn. God wat heb ik dat allang niet meer gegeten. Hoe smaakt het alweer? Nou ja waarschijnlijk eet ik het toch nooit meer en verrot ik weg in dit kamp.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 15:26 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Jade Mia Rivers

    Die ene jongen zijn ogen zijn rood, niet moeilijk als hij aan het huilen was. Arme hij, was het niet die George zoals Thari zei? "Ik ben George." stelt hij zich dan voor, jhup het was hem dus. Ziet er helemaal niet slecht uit, het is een knappe gast. Ik kijk naar de andere die "Hallo." zegt. "Ik ben Jaymi." zegt hij daar dan achter. Met een glimlach geef ik een knikje. Hij ziet er anders uit dan andere jongens, maar dat heeft vast met zijn styl enz te maken. Ik kijk naar Ana-Lucia die zich voorstelt en dan opeens naar die George bukt en een hand door zijn warrig haar haalt, ok dan? Ik kijk even verbaasd en trek een wenkbrauw op. "Het komt allemaal wel goed. Blijf jezelf, doe geen nare dingen hier. En voor je het weet, ben je hier weer weg." zegt ze tegen hem. Ok, nu snap ik het wel, ze is lief voor hem, beter zo anders blijft hij misschien huilen. Nog net voor ik wil zeggen dat ze gelijk heeft is Thari me voor. "Ana-Lucia heeft gelijk. Jullie zijn hier zo weer weg. Want volgens mij is dat wel het beste voor jullie. En hem..." Ik knik om te laten weten dat ze gelijk heeft. "Jhep, klopt wat ze zeggen." bevestig ik. Thari stelt zich uiteindelijk ook voor. "Sorry als ik het vraag, maar waarom zitten jullie hier eigenlijk? Aangezien je hier niet zonder reden komt. Je hoeft het natuurlijk niet te vertellen hoor." Ik kijk naar Thari die het hen vroeg. Ik ben wel benieuwd waarom ze hier zitten, je komt hier niet zomaar te zitten. "Als jullie vertellen waarom jullie hier zitten, zullen wij ook eerlijk vertellen waarom wij hier zitten." zeg ik. Niet dat ik trots ben om het feit dat ik een dief was, ik heb mezelf beloofd nooit meer te stelen. Het gaf me een kick om iets zonder te betalen mee te nemen zonder dat iemand het doorhad en zonder dat ik betrapt werd, toch liep het een keer verkeerd af en werd ik betrapt, toen ik het later opnieuw probeerde werd ik opnieuw betrapt en die keer was het ernstig en toen werd ik naar hier gebracht, helaas pindakaas.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 16:06 ]


    16 - 09 - '17

    Jaymi William Hensley

    Een van de meisjes stelt zich voor als Ana-Lucia en haalt haar hand door George's haar. Meteen trek ik George ongemerkt naar me toe. 'Het komt allemaal wel goed. Blijf jezelf, doe geen nare dingen hier. En voor je het weet, ben je hier weer weg.' Zegt ze en ik kijk haar aan. Ik weet niet of dit de heroïne verslaafde was, maar ik vind het persoonlijk nogal raar om aan iemands haar te zitten terwijl je hem niet kent. 'Blijf van George af.' Mompel ik dan ook. Ik vond het best als George seks met ze had, maar niet nu al. Ik laat George los en ga anders zitten. Hij moest zich niet ongemakkelijk gaan voelen. 'Ana-Lucia heeft gelijk. Jullie zijn hier zo weer weg. Want volgens mij is dat wel het beste voor jullie. En hem...' Zegt een ander meisje en ze wijst naar JJ. 'Owja ik ben Thari. Sorry ik vergeet vaak mezelf voor te stellen.' Zegt ze en ik knik even. 'Jhep, klopt wat ze zeggen' zegt Jade.'Sorry als ik het vraag, maar waarom zitten jullie hier eigenlijk? Aangezien je hier niet zonder reden komt. Je hoeft het natuurlijk niet te vertellen hoor' zegt Thari daarna. 'Als jullie vertellen waarom jullie hier zitten, zullen wij ook eerlijk vertellen waarom wij hier zitten' voegt Jade daar aan toe. 'Ze denken dat ze zeven mensen hebben vermoord, maar we hebben niks gedaan. Ik zweer, ze hebben de verkeerde!' Vertel ik tegen de drie meisjes. Ik kijk de meisjes omstebeurte aan. Ik buig me voorover naar George en fluister in zijn oor: 'Welke zat aan de drugs?' Dan kijk ik weer naar de meisjes. 'Sorry, ik moest even wat vragen. Niet erg netjes van me,' verontschuldig ik me en ik kijk naar het gras. Dan herinner ik me wat ik Olly belooft heb. 'Wat is het adres van dit kamp? Mijn verloofde wilt graag langskomen...' Vraag ik dan aan Jade. Zij leek me het aardigst.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Shelley

    Jaymi aaide me troostend over mijn hoofd.
    'We gaan wel weer naar huis...,' zei hij sussend. 'En JJ heeft gewoon wat tijd voor zichzelf nodig, hij trekt wel weer bij.'
    'Ik hoop het zo, ik heb helemaal geen zin ruzie.'
    Ik snikte nog een paar keer.
    Toen de meisjes voor ons stonden, stelde Jaymi zich voor.
    'Ik ben Ana-Lucia,' stelde een mooi meisje zich voor.
    Ze knielde naast me neer, waarna ze met haar hand door mijn haar woelde en glimlachte. 'Het komt allemaal wel goed. Blijf jezelf, doe geen nare dingen hier. En voor je het weet, ben je hier weer weg.'
    Ik moest even glimlachen, maar Jaymi trok me onopgemerkt weg. 'Blijf van George af.'
    Ik vond het fijn dat Jaymi zo beschermend was, maar het was soms een beetje overbodig.
    Thari en Jade bevestigden de woorden van Ana-Lucia en Jade vroeg waarom we hier zaten.
    Jaymi gaf antwoord. De zeven moorden die wij niet gepleegd hebben.
    'Nee, wij hebben echt niks gedaan!' riep ik nog.
    Jaymi boog zich naar me toe en zette zijn hand tegen mijn oor.
    'Welke zat ook alweer aan de drugs?'
    Ik keek naar Thari die op het gras zat met haar armbandje te spelen.
    'Dat meisje in het gras,' fluisterde ik terug.
    Jaymi verontschuldigde zich voor het fluisteren en ik knikte.
    'Wat is het adres van dit kamp? Mijn verloofde wilt graag langskomen...' vroeg Jaymi aan Jade.
    Ik deed mijn capuchon op en speelde zwijgend met mijn apen-staart.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jade Mia Rivers

    Ik keek van de ene jongen naar de andere. Jaymi was nogal beschermend en wilde liever dat ze George niet aanraakte. Ik trok even een wenkbrauw op en luister dan naar hoe hij verteld over zeven moorden die zij niet gepleegd hebben en hier onschuldig zitten. Wauw, ofwel liegen ze goed ofwel klopt het echt, maar kom op zeg, je komt hier toch niet zomaar te zitten? Ik moest mijn lach even inhouden, maar wat kan ik zeggen? George lijkt sowieso onschuldig in mijn ogen, hij huilt en draagt zo'n apending, moet je dan echt gaan denken dat hij een moordenaar is? Ik weet niet hoor ... De jongens fluisteren even tegen elkaar wat nogal onbeleefd is, maar Jaymi verontschuldigd zich. Ik schud mijn hoofd om te laten weten dat ik het niet erg vind, maar het gaat vast over ons drie of over één van ons. "Wat is het adres van dit kamp? Mijn verloofde wilt graag langskomen..." vraagt Jaymi als hij naar me kijkt, dus de vraag is vast naar mij gericht. Ik kijk hem even aan, hij is al verloofd? Wauw. "Euhm, volgens mij heb je dat adres niet nodig, want er is geen bezoek welkom. Niemand mag hier komen, alleen wij die hier zitten en agenten. Voor ons is het adres ook onbekend." antwoord ik. Ik wil niet dat hij nu verdrietig gaat zijn fzo, maar ik vertel hem gewoon de waarheid. Niemand van ons weet waar we precies zijn, ja we zitten midden in een bos, maar ik heb geen idee waar precies en we hebben nog geen bezoek mogen ontvangen, niemand is hier welkom.


    16 - 09 - '17

    Ana - Lucia Young

    Ondanks mijn zelfzekerheid een peil gezakt was, had ik wel het lef om naast Thari op het gras te gaan zitten en het kleine groepje te vergroten. Hoe hard ik mijn best deed om vriendelijk en beleefd over te komen, leek het niet al te hard te helpen. Jaymi vond mijn actie naar George toe niet al te fijn en dat liet hij merken door hem zachtjes naar zich toe te duwen en mompelde er nog wat achter. Waarvan ik verstond dat ik van zijn vriend moest afblijven. Ik was nogmaals licht geschokt en kon dan een verbaasde blik moeilijk onderdrukken. Ik had dan ook veel moeite om de jongen aan te kijken en een glimlach baarde dan ook al te veel moeite.
    Gelukkig was George niet al te bescheiden door mijn actie en zijn glimlach maakte mijn teleurstelling een tikkeltje minder.
    Ik pulkte wat aan mijn shirt en keek af en toe door de groep, met enige intentie dat ik luisterde wat er werd vertelt. Het onderwerp was al snel over geslagen naar het adres van dit kamp dat nog steeds een mysterie was. Jade vertelde het dan ruw tegen de jongens maar toch direct, geen enkele vraag aan toevoegend. Even grinnikte ik over de gedachten dat ik zowel Jade wist dat niemand hier welkom was, alleen mensen met een strafblad, die goed gevuld was.
    Ik keek over mijn schouder naar het veld, terwijl mijn gedachten wegzonken naar de laatste misdaad die in dit kamp werd gepleegd. Een moord. Ik lachte in mezelf en schudde mijn hoofd. 'We kunnen ook de agenten vermoorden en zo terug ons eigen leventje leiden. Blijkbaar is iemand hier dat al van plan.' Het kwam er nogal serieus uit, terwijl het eigenlijk als een grapje bedoelt was. 'Of dat heb ik toch gehoord.' Voegde ik er bij.


    '' Type Sangster if you can see this. "