• Het gaat al een paar weken slecht met de jongens van Union J en ook met het succes. Ze maken steeds ruzie en het lijkt alsof ze overal ongeluk in hebben. Op een dag worden ze opeens zomaar opgepakt, terwijl de echte misdadigers nog gewoon vrij blijven rondlopen en Union J moet dus naar een speciaal kamp, maar wat niemand weet is dat er in dat kamp een moordenaar zit. Veel mensen vertellen een legende, maar of deze waar is weet niemand. Met One Direction gaat het ook wat minder, aangezien ze liever de lolbroek willen uithangen en besluiten daarom het terrein van het speciale kamp te betreden. Ze worden betrapt en gewaarschuwd, maar de jongens denken dat het een grap is. Wat als ze zelf daar ook vast komen te zitten? Ontstaat er misschien ook haat, ruzie, liefde of vriendschap?

    Praattopic 9
    Rollentopic
    Rollenstory


    Rollen:
    Union J
    Jaymi Hensley - JamesPotter
    JJ Hamblett - Miuccia
    Josh Cuthbert - ApexPredator Afwezig van 2 aug t/m 9 aug
    George Shelley - Cosgrove


    One Direction
    Harry Styles - Tayniss
    Liam Payne - Karmin
    Louis Tomlinson - WhiteToms VRIJ
    Niall Horan - Seyyit Afwezig van 1 aug t/m 1 sept
    Zayn Malik - Roar


    Meisjes
    - Ana –Lucia Young - Jacconator
    - Jade Mia Rivers - Cenation
    - - Levy 'lev - evy' Samantha Jackson - Lynn1D
    - Clary Evana Fray - Amliande
    - Dawn Drewla Frankle - Faisean
    - Katharina 'Thari' Dane - Miuccia/q]
    - Dessy Felicia Daniels - [q]Depay

    - Melanie 'Mel' Constance Shepherd - Karmin
    - Feyenne Leila Pointer - Mouek


    Regels:
    - Max. 2 rollen per account, let op er is een beperkt aantal rollen.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht, meer is altijd welkom.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders, tenzij je toestemming hebt.
    - Geen sneltrein zodat iedereen kan volgen en mee is.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - De moordenaar vermoord niet zomaar iemand.
    - De moordenaar wordt gekozen via random.org.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen Cenation, Jacconator en Tayniss openen nieuwe topics.

    Begin:
    De meisjes zitten gewoon in het kamp (met chalets) en doen daar hun ding, wel onder toezicht van een paar agenten dus let op met wat je precies allemaal doet. Union J komt ondertussen aan op het kamp, krijgen een kamer toegewezen en gaan dan kennis maken met de rest. One Direction maakt plannen om hoe ze precies het kamp gaan betreden. One Direction komt in het kamp terecht om bepaalde reden die je zelf mag verzinnen.

    Ps: Er zijn twee grote chalets. In de ene zitten alle meisjes samen, in de andere zitten alle jongens samen.

    Ohja er is geen moordenaar meer aangeduid aangezien de aangeduide er duidelijk geen zin in heeft en veel andere mensen die rol niet wouden. Verzin dus maar wat je wil dat er gebeurd enz en de moordenaar is dan één of andere freak die ook in dat kamp zit die door iedereen bestuurt mag worden

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 22:25 ]


    16 - 09 - '17

    [Hola, ik ben terug. Ik wilde dus al reageren terwijl ik op vakantie was, omdat ik op sommige plekken wel wifi had, maar mijn laptop begaf het en tja... Maar goed, nu ben ik er weer. Wat heb ik allemaal gemist en waar kan ik heen met Feyenne?]


    "Family don’t end in blood”

    [Hey ^^ Welkom terug op aarde ;) Euhm je heb een doorgedraaide JJ gemist. een jankende George. Euhm Jaymi die een agent neersloeg. En tja dat was het een beetje. De gasten die One Direction besturen reageeren zowat niet -Sommige wel ik zeg niet allemaal.- En tja er zijn weer 2 nieuwe persoanges vrij Dat was het zo een beetje denk ik....]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    [Hey ^^ Welkom terug op aarde ;) Euhm je heb een doorgedraaide JJ gemist. een jankende George. Euhm Jaymi die een agent neersloeg. En tja dat was het een beetje. De gasten die One Direction besturen reageeren zowat niet -Sommige wel ik zeg niet allemaal.- En tja er zijn weer 2 nieuwe persoanges vrij Dat was het zo een beetje denk ik....]


    [Alle meisjes zijn nog zoek in het kamp. Of niet gereageerd of zitten ze nog ergens alleen. En er is een klein groepje ontstaan die allemaal bij een boom zitten. Namelijk Jaymi, George, Jade, Thari en Ana - Lucia. Voorlopig de enige die hier actief zijn (: Zo dat wou ik er even aan toe voegen ^^ ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Hamblet schreef:
    (...)

    [Alle meisjes zijn nog zoek in het kamp. Of niet gereageerd of zitten ze nog ergens alleen. En er is een klein groepje ontstaan die allemaal bij een boom zitten. Namelijk Jaymi, George, Jade, Thari en Ana - Lucia. Voorlopig de enige die hier actief zijn (: Zo dat wou ik er even aan toe voegen ^^ ]


    [Dat mag (: En ik vind het best komisch eigenlijk. Dit topic raakt maar niet vol en met praten zitten we al op nummertje 4 xD]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Jaymi William Hensley

    George zet zijn capuchon op en begint te spelen met zijn staart. Ik kijk even naar Ana-Lucia en ik bijt op mijn lip als ik haar zo verdrietig zie. Nu ik weet dat zij (waarschijnlijk) geen heroïneverslaafde is, voel ik me best lullig. Ik kruip naar haar toe. 'Sorry, dat kwam er een beetje bot uit.' Mompel ik dan tegen haar, 'Dat was niet mijn bedoeling.' Ik kruip weer terug en wacht op antwoord van Jade. 'Euhm, volgens mij heb je dat adres niet nodig, want er is geen bezoek welkom. Niemand mag hier komen, alleen wij die hier zitten en agenten. Voor ons is het adres ook onbekend.' Zegt ze en de tranen springen in mijn ogen. Maar... Ik moest Olly zien. Ik kan gewoon niet zonder hem... Ik kijk verdrietig naar de grond en veeg een traan weg. Niet huilen, Jaymi. Als je je gedraagt en geen andere agenten aanvalt, dan ben je hier zo uit en kan je trouwen. 'We kunnen ook de agenten vermoorden en zo terug ons eigen leventje leiden. Blijkbaar is iemand hier dat al van plan.' Zegt Ana-Lucia en ik kijk met waterige ogen op. 'Of dat heb ik toch gehoord.' Voegt ze er aan toe. Heeft ze het nou over dat ik een agent neersloeg? 'Zo hard sloeg ik niet. Aaron verdiende dat. Ik vermoord geen mensen.' Zeg ik terwijl ik mijn neus ophaal. Ik wrijf de tranen uit mijn ogen en ga anders zitten.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ana - Lucia Young

    Ik keek naar George die ondertussen zijn capuchon over zijn hoofd had getrokken en voor even kon ik een glimlach op mijn gezicht plakken. Ik Jaymi al een tijdje niet meer aangekeken, maar toen hij naar me toe kroop en zijn excuses aanbood, moet ik hem wel aankijken. Het was even moeilijk, maar toen het bij me doordrong dat hij echt wel spijt had, plakte er meteen een glimlach op mijn gezicht verscheen en vond ik hem al meteen veel aardiger. Misschien was het de schok dat hij hier vast zat even moeilijk te verwerken voor hem. Of dat hij opgesloten zat met allemaal criminelen en één daarvan ook nog eens moorden. Ik kon hem wel begrijpen. Ik was ook niet echt zeker met het nieuwe nieuws. Wie weet wie de volgende is.
    Glimlachend keek ik Jaymi aan toen ik vertelde over de moord en meteen werd hij bleek. Zijn ogen werden waterig en veegde onopgemerkt een traan weg, terwijl hij zijn blik op de grond had gericht. Meteen voelde ik me schuldig. Ze hadden al genoeg zorgen aan hun hoofd en ik stapel er met mijn domme mond er nog een paar bij. 'Zo hard sloeg ik niet. Aaron verdiende dat. Ik vermoord geen mensen.' Verward keek ik de jongen aan en lachte even, toen hij dacht dat hij de schuldige was in deze daad. 'Ik had het niet over jou,' zei ik glimlachend en haalde wat haren uit mijn gezicht. 'Een paar dagen terug had een agent me in de ondervraag ruimte gestoken. Ze dachten dat ik de misdadiger was.' Mijn glimlach verdween als sneeuw voor de zon en mijn blik gleed al snel naar de grond, waarbij ik speelde met gras.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Katharina 'Thari' Dane

    "Een paar dagen terug had een agent me in de ondervraag ruimte gestoken. Ze dachten dat ik de misdadiger was." Zegt Ana-Lucia.
    "Dat zijn toch de ruimte naast de dwangbuis kamers?" Vraag ik even moeilijk. Toen ik hier binnen kwam was ik terug in mijn oude patroon gevallen van voor de drugs. Mijzelf proberen te wurgen en een einde aan mijn verhaal te maken stonden voor mij op nummer 1. Ik was daar naar toe gebracht en in zo een ding gezet. Ook heb ik toen beloofd om geen jongens meer toe te laten bij mijn hart aangezien de laatste te dichtbij was gekomen. Gewoon mij achter laten. De lafaard. Ik slik even en mijn hand klemt zich rond een stuk gras. Zoveel beloofd. We dachten over een huis na voor ons tweeën. Eigenlijk zou het ons drieën worden. Een traan ontsnapt uit mijn ooghoek en glijd langzaam naar beneden. Dat ik daar in getrapt was. Door hem zit ik hier. Door hem kwam ik aan die facking dingen. Ook al smacht ik er vaak naar. Ik ben cleane. Weer glijd er een traan over mijn wang en snel veeg ik hem ruw weg met de rug van mijn hand. Ik mocht niet huilen.
    Uit mijn gedachtes ontwaakt kijk ik de 4 mensen die er zijn aan. Ik glimlach zwakjes en wend mijn blik af terwijl ik weer begin te spelen met mijn armbandje. Hopend dat niemand mijn 2 tranen gezien had. Aangezien je dan een watje was en ik wilde niet weer Katharina zijn. Het hulpeloze meisje dat zich graag klede in jurkjes en make-up droeg. Ik stop met mijn vingers bij het knoopje van het leren armbandje en ik bekijk de knoop eventjes. Mijn ogen wenden zich af en snel kijk ik opzei. Weer in mijn gedachtes verzonken.

    [Thari staat gewoon echt slecht in het leven xD i love it]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [Iedereen word om de beurt verdrietig (: ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    (Cairde --> Faisean (Mode in het iers)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Oh oeps, ik reageer straks wel
    Praattopic 5]


    16 - 09 - '17

    Melanie Constance Shepherd
    Voor de zoveelste keer kijk ik om me heen. Het is stil hier, in de chalet. Ik ben alleen, en ik heb een hekel aan alleen zijn. Ondertussen verzamel ik moed om naar buiten te gaan. Ik hoop dat er daar iemand is, want ik heb geen zin om ongemakkelijk rond te lopen. Na een aantal minuten trek ik mijn schoenen aan en loop naar buiten. Tot mijn teleurstelling is het er verlaten, maar ik dwing mezelf om verder te lopen. Vaag zie ik een stuk of vijf mensen van waarschijnlijk mijn leeftijd bij een boom zitten. Ik doe moeite om niet te glimlachen en loop er snel naar toe. 'Hoi!' zeg ik, iets te vrolijk.

    [sorry kort stukje]


    night thinking, day dreaming

    George Shelley

    Luisteren naar de rest deed ik hier niet. Alleen kwam ik te weten dat hier geen mensen mochten komen en Jade ook niet wist wat het adres van het kamp was.
    Verdrietig veegde Jaymi een traan weg en ik knuffelde hem stevig.
    'Rustig, Olly vindt ons vast wel en komt hij je opzoeken,' probeerde ik hem te sussen.
    Ik was niet goed in huilende mensen, want daar moest ik zelf ook van huilen. Net als nu.
    'Hoi,' klonk een vrolijke stem.
    Met rooddoorlopen ogen keek ik op. 'Hoi.'
    Ik liet Jaymi los en speelde opnieuw met mijn staart.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jade Mia Rivers

    Ik luister van naar de ene en dan naar de andere. Er een woord tussen steken heeft geen zin, alles wordt al gezegd en ik weet verder niks te zeggen. Af en toe knik ik even en net als ik ook is wat wil gaan zeggen hoor ik een "Hoi!" Ik kijk op en zie Melanie staan. "Hey." groet ik haar. Ik heb al de hele tijd het gevoel dat ik naar de wc moet, misschien moet ik dat maar doen ja. "Ik ga even naar de wc, ik ben zo terug!" Ik ren zo snel ik kan richting de wc. Mijn blaas begint te duwen, zo dringend moet ik. Komt ervan als je te veel fruitsap in de ochtend drinkt. Ik ren de wc's in en doe snel mijn plasje. Aaaaa, wat een opluchting zeg, het lijkt wel 10 liter minder opeens. Als ik klaar ben was ik nog snel mijn handen en loop dan de wc's uit. Ik hoor precies iets achter de wc's, alsof iets herschoven wordt. Ik loop tot achter de wc's en slaak een gil als ik bloed zie. Er liggen meerdere plasjes bloed en volgens mij was dat geluid net alsof iets meegetrokken werd, want zo een spoor zie ik ook diep het bos inlopen. Ik ren zo snel ik kan terug. "Jongens!" schreeuw ik van ver. Ik kom buiten adem aan. "Ik zag bloed! Achter de wc's! Ik meen het!" zeg ik helemaal in paniek.


    16 - 09 - '17

    Jaymi William Hensley

    'Ik had het niet over jou,' zegt Ana-Lucia glimlachend en ik kijk haar aan. 'Een paar dagen terug had een agent me in de ondervraag ruimte gestoken. Ze dachten dat ik de misdadiger was.' Wacht, er is hier dus echt een moordenaar? Een rilling kruipt over mijn rug en ik wil niks liever als in Olly's armen wakker worden. Dat dit allemaal een droom blijkt te zijn. Ik begin te snikken en ik voel hoe George mij knuffelt. 'Rustig, Olly vindt ons vast wel en komt hij je opzoeken,' zegt George sussend, wat mij weer iets rustiger maakt. 'Ik mis hem zo erg George, ik wil hier echt niet zijn.' Zeg ik terug en ik wrijf over zijn rug als ik merk dat hij ook huilt. 'Hoi!' Zegt een meisje vrolijk en ik kijk op. Ik maak me los van George en kijk haar aan. 'Hey.' Mompel ik terug. Jade vertelt dat ze naar de wc moet en ik knik even. Ze rent weg en ik veeg mijn tranen weg. 'Ik ben Jaymi,' stel ik me voor aan het meisje en ik haal mijn hand door mijn haar. Ik slaak een verdrietige zucht en leg mijn hoofd in mijn nek. 'Jongens!' Hoor ik en ik kijk om. Jade rent in paniek naar ons toe. 'Ik zag bloed! Achter de wc's! Ik meen het!' Zegt ze in paniek en ik sta op. Ik sla rillerig een arm om haar heen en kijk haar aan. 'Waar is het, Jade. Wat zag je?' Zeg ik zacht. O, god, is er nu iemand vermoord? Een rilling kruipt over mijn rug. Ik kan hier dus zo niet tegen. Ik kijk ook nooit mee als George een horrorfilm kijkt. Waar hij nogal verslaaft aan is.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Praattopic 6]


    16 - 09 - '17