• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || IrishNialler.
    - Harry Edward Styles || Limits.
    - Zayn Javadd Malik || Appa.
    - Liam James Payne || Mouek.
    - Louis William Tomlinson || Licorne.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Skull. [Harry]
    - Emma Sarah Tomlinson || Raccoon. [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Depay. [Zayn]
    - Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || WishingLarry. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    - Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    IrishNialler || Yvonne.
    Thysia || Amber.
    Appa || Brooke.
    Maberu || Noek.
    Go || Melissa.
    Lumineers || Saar.
    Depay || Amy.
    Rider || Annemiek.
    WhiteToms || ?.


    Het begin:
    Het is de ochtend na het feest, en herrineringen komen terug. De meesten herrineren alleen met wie ze zelf in de kast zijn geweest, en niet dat van de andere. De meiden spreken met elkaar af en de jongens proberen te verwerken wat er is gebeurt. Het feest was in huize Payne, waar iedereen nu wakker wordt en zich beseffen wat zich heeft afgespeeld.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 9:45 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Cailin Avalee Horan

    Ik zocht de kastjes door, tot ik er eentje opende met onder andere pijnstillers. Er verscheen een grijns op mijn gezicht. Eindelijk! 'Heey zusje, weet jij waar ik paracetamol kan vinden?Jij wilt er vast een zoeken voor je broer.' Ik draaide mij half om en zag dat ook Niall wakker was geworden. Blijkbaar was ik dus niet de enige met een kater van hier tot Tokio. Mijn broer begon natuurlijk gelijk de koelkast te plunderen. Ik at zeer veel, mijn broer at alleen nog maar meer.
    'Als je ook wat te eten voor mij pakt,' antwoordde ik hem dan ook en gooide een paracetamol in mijn glas, om hem vervolgens het doosje aan te rijken. Terwijl ik met mijn andere hand het glas pakte en het vieze spul opdronk, keek ik Niall aan. 'Weet jij trouwens wat er gisteravond gebeurd is, want ik kom er maar niet uit wat ik precies gedroomd heb en wat echt was,' zei ik met een moeilijk gezicht. 'Ik had echt niet zoveel moeten drinken.'


    Happy Birthday my Potter!

    Niall Horan

    " als je voor mij ook eten pakt" mijn gezicht betrekt even. Ze wist dat ik er een hekel aan had. Andere voedsel geven of delen. Ik gooi een boterham en een banaan op haar bord en geef het haar. Meer gunde ik haar niet. Oke dat klonk heel egoïstisch maar het was wel zo. Ik nam de pilletjes aan en slik er snel twee naar binnen en begin te eten terwijl ik naar Avah luister. Ik geef toe mijn zusje was niet lelijk. Ze had wel andere ogen als ik, die van haar waren groenig en de mijne meer blauwig. Ook had ze lichter haar dan mijn oorspronkelijke echte haarkleur maar nu het geverfd was leek het bijna hetzelfde. Ow ja en ze had niet van die scheve tanden, ik nu ook niet meer, de twee jaar beugel heeft overduidelijk geholpen. Weet jij trouwens wat er gisteravond gebeurd is, want ik kom er maar niet uit wat ik precies gedroomd heb en wat echt was,' zegt ze en trekt een moeilijk gezicht. 'Ik had echt niet zoveel moeten drinken.' Ik grinnik. " suprise, ik eet awleen dat we gjingjen djinken hier en jullie kjammen" praat ik met mijn mond vol eten. Als mijn mond dicht is herhaalik mezelf. " ik weet alleen dat we hier wat gingen drinken en jullie kwamen en uhm dat was het denk. Misschien weet Li wat meer?" Stelik voor. Liam was tenmiste nog een van de vertandigeren onder ons


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma Sarah Tomlinson

    Vermoeid loop ik naar de gang ,maar dan hoor ik geluiden uit de keuken komen ,dus wandel ik daar heen. Zodra ik de keuken inkom zie ik Cailin en haar broer ,Niall zitten. "Morgen."mompel ik stil en ik loop naar de kastjes waar ik een glas zoek en die vul ik dan vervolgens met water.
    Ergens had ik erg veel zin om het in mijn gezicht te gooien ,maar dat zou vast een vreemd zicht zijn voor hun, dus schuif ik gewoon bij hun aan tafel.
    Ik kijk even van Cailin naar Niall en daarna nam ik een slokje van mijn water. Ik zag er vast mottig uit ,zoals altijd in de ochtend. Ik wrijf even in mijn ogen en stond dan op ,om iets te eten te zoeken. "Hebben jullie goed geslapen?" vroeg ik hun dan maar om een gesprek te beginnen ,ergens was ik ook wel benieuwd of hun nog iets wisten van gisteren. Ik vond een doosje crackers en haalde die uit ,waarna ik alvast eentje in mijn mond stak .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cailin Avalee Horan

    Ik keek naar de banaan en het broodje. 'Dankjewel, ik ben blij dat je je zusje niet laat verhongeren,' mompelde ik, waarna ik het toch maar op begon te eten. Het was beter dan niks. En veel meer zou ik ook niet kunnen verwachten van mijn broer, het vreetmonster.
    Op mijn vraag grinnikte Niall. 'Suprise, ik eet awleen dat we gjingjen djinken hier en jullie kjammen. Ik weet alleen dat we hier wat gingen drinken en jullie kwamen en uhm dat was het denk. Misschien weet Li wat meer?' Ik zuchtte. Hoewel Brooke dat overduidelijk niet was, was Liam wel verstandig. De kans was groot dat hij het minst had gedronken van ons allemaal. Maar ik wilde het niet aan hem vragen, hoewel hij niet de persoon was met wie ik -droom of geen droom, het was beschamend- in een kast had gezeten. Ik nam de laatste hap van mijn banaan en gooide de schil weg. Hmmmm, dat was al iets beter. De hoofdpijn begon al wat te zakken. Hoewel ik er de rest van de dag waarschijnlijk nog wel aan vast zou zitten.
    'Zegt seven minutes in heaven je ook niks? Want ik heb echt hele vreemde herinneringen, of hele vreemde dromen.' Dat kon ik op zich nog wel vragen. Aan Niall in ieder geval, hij was immers mijn grote broer.
    'Morgen,' klonk het plots en geschrokken keek ik naar Emma, die binnen kwam gewandeld. Ze pakte een glas water en kwam ook zitten. Liet het nou net haar broer zijn met wie ik in een kast had gezeten. Weetje, misschien was het nog wel erger als het daadwerkelijk een droom was geweest. Dat zou zeer veel over mijn onbewuste gedachtes zeggen. 'Hebben jullie goed geslapen?' Ik haalde mijn schouders op.
    'Redelijk. Ik heb nu alleen hoofdpijn.'

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 14:28 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Styles.
    Als ik mijn ontbijt op heb bedenk ik me dat ze vast nog allemaal bij Liam zijn. Ik pak snel mijn autosleutels en mobiel om daarna het huis af te sluiten. Ik stap in mijn zwarte auto. Het heeft wel iets weg van zo’n politie auto. Ik grinnik even om mijn eigen gedachten. Fluitend stap ik mijn auto in. Gelukkig is mijn kater al bijna weg, dat komt doordat ik er min of meer aan gewend ben geraakt. Ik trap het gaspedaal in en stuif de snelweg op. Zachtjes zing ik mee met de radio. Uit mijn broekzak vis ik mijn mobiel en stuur een whatsappje naar Alli, zoals ik haar meestal noemde. Ben jij nu nog bij Liam? X H. Als ze daadwerkelijk nog bij Liam is heeft het berichtje niet zoveel zin omdat ik er toch naartoe ga. Ik rijd Liam’s straat in en parkeer mijn auto. Ik stap de auto uit, zet ’m op slot, en loop fluitend Liam’s huis in. Altijd handig als je de sleutel hebt van het huis van je beste vriend. Al snel hoor ik geklets komen uit keuken. Ik loop ernaartoe om daar Niall, Avah en Emma te vinden. ‘Niall,’ zeg ik vrolijk waarna ik ook op een barkruk ga zitten. ‘Ladies,’ vervolg ik. Ik glimlach even. ‘Nog last van een kater?’ grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 14:37 ]

    Niall Horan

    Dankjewel, ik ben blij dat je je zusje niet laat verhongeren en ze pakt het aan waarna ik grijns naar haar.'Zegt seven minutes in heaven je ook niks? Want ik heb echt hele vreemde herinneringen, of hele vreemde dromen" ik dacht na. " seven minutes in heaven... Het komt me bekend voor. Ik pak mijn mobiel en tik het in bij Google. Na van alles lezen heb ik wat ik zocht, uitleg. Mijn ogen worden groot. Nu ze het erover had, een kast komt me bekend voor. " morgen" ik kijk op en zie Emma. " hoi" begroet ik terug. Min stem was nog steeds hees. " hebben jullie goed geslapen?" Ik kijk naar Avah die gelijk antwoord. " redelijk. Ik heb alleen wat hoofdpijn" ze en ietwat bezorgd kijk ik Avah aan. " uhm heerlijk geslapen alleen moest ik weer uit de bank vallen om wakker te worden" mopper ik. " kom we gaan Zayn en Liam wakker maken en gewoon iedereen. Doen jullie mee?" Met puppy ogen kijk ik de twee meiden aan. Snel eet ik mijn bord leeg. " heeft Liam nergens Oreokoekjes liggen?! Hij weet dat ik die zo lekker vind" zucht ik en begin weer naar ander eten te zoeken. " ohh mijn hemel taart, als een blij kind spring ik heen en weer en pak het laatste grote stuk, eigenlijk waren het twee stukken maar ik had honger. Hebberig pak ik een vork en begin aan de taart. " Niall, ladies. Nog last van een kater?", ik ziedat Harry zich bij ons gevoegd heeft. " Hazz, nuhh eigenlijk niet, ik bedoel zie dit" blij houdik het stuk omhoog

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 14:39 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma Sarah Tomlinson

    Niall begroete me terug met een simpele hoi en Avah beantwoord mijn vraag als eerste.'Redelijk. Ik heb nu alleen hoofdpijn.' zei ze schouderophalend en ik knikte even. " Uhm heerlijk geslapen alleen moest ik weer uit de bank vallen om wakker te worden" mopperde Niall dan en ik grinnikte zacht en kort ,waarna ik nog een cracker eet." Kom we gaan Zayn en Liam wakker maken en gewoon iedereen. Doen jullie mee?" vroeg hij dan om daarna ons met een puppy achtige blik aan te kijken.Ik kijk even vragend naar Avah ,of zij zin had en daarna weer naar haar broer ,die al naar de koelkast verdwenen had en begon over oreo's .
    Blijkbaar kwam een nuchtere Harry Styles de keuken inlopen. " Niall, ladies. Nog last van een kater?" vroeg hij dan grinnikend. " Hazz, nuhh eigenlijk niet, ik bedoel zie dit" zei hij een stuk taart in de lucht stekend. Ik schudde ook even mijn hoofd. "Niet echt ,het gaat zo wel over."zeg ik wat stilletjes en drink daarna nog een slokje water.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cailin Avalee Horan

    Ik dacht even na over het feit dat Seven Minutes in Heaven Niall bekend voorkwam. Misschien was het dan toch echt gebeurd... 'Uhm heerlijk geslapen alleen moest ik weer uit de bank vallen om wakker te worden,' zei mijn broertje mopperend ik lachte. Jammer dat ik dat gemist had. 'Kom we gaan Zayn en Liam wakker maken en gewoon iedereen. Doen jullie mee?' Vroeg hij en ik wilde net antwoorden, toen hij verder ging met zijn zoektocht naar eten. Mijn ogen werden groot, toen hij taart had gevonden. Oh... ik zou echt een moord plegen voor een hapje. Snel haalde ik mijn vinger door de taart en likte genietend de slagroom van mijn vinger.
    'Niall, ladies. Nog last van een kater?' klonk de stem van Harry in de keuken. Blijkbaar was dus nuchter of zo? 'Hazz, nuhh eigenlijk niet, ik bedoel zie dit.' Verlangend keek ik naar de taart, mijzelf inhoudend niet nog een beetje te stelen. 'Niet echt ,het gaat zo wel over,' antwoordde Emma.
    'Nou, ik moet toegeven dat ik barstende koppijn heb. En ik vraag mij nog steeds af wat er gisteravond gebeurd is,' zei ik gepikeerd en ik sloeg mijn armen over elkaar. 'Laat me raden, jij weet het ook niet meer?' vroeg ik de krullenbol die net binnen was gewandeld.


    Happy Birthday my Potter!

    -

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 14:57 ]

    Harry Styles.
    Ik was echt blij dat ik vroeg wakker was geworden en dat ik me al had gedoucht.
    "Hazz, nuhh eigenlijk niet, ik bedoel zie dit." Blij houdt Niall een stuk taart omhoog. Een grijns verschijnt op mijn gezicht.
    "Niet echt ,het gaat zo wel over." Zegt Emma. Het enige waardoor ik me haar naam herinner is doordat ze Louis’ zusje is en ik daar vaak ben. Ik glimlach naar haar en pak dan een appel uit de fruitschaal. Ik houdt de appel onder de kraan en maak ’m dan schoon met mijn shirt waardoor die weer nat wordt. Maar dat droogt wel weer op. Ik zet mijn tanden in de appel en eet ervan. Ik heb nog best wel trek, ookal heb ik net nog mijn ontbijtje op. Ik bijt weer een stuk van de appel af.
    'Nou, ik moet toegeven dat ik barstende koppijn heb. En ik vraag mij nog steeds af wat er gisteravond gebeurd is," Na een tijdje herineer ik me haar naam weer; Avah. Ze slaat gepikeerd haar armen over elkaar waardoor ik moet lachen.
    'Laat me raden, jij weet het ook niet meer?' vraagt ze aan mij. Ik haal mijn schouder op, terwijl ik een stukje appel doorslik.
    ‘Nee, alles is een zwart gat en ik hoop dat Liam dat gat kan opvullen,' zeg ik met een ernstig gezicht. Dan bedenk ik me hoe verkeerd dat wel niet klinkt. Ik schiet in de lach en verstik me haast in de appel. Hoestend maar ook lachend sta ik op. Het stukje appel slik ik gelukkig door. Ik laat me weer op de kruk zakken terwijl ik na grinnik.
    "Waar zijn de anderen eigenlijk? Liggen die nog op bed?" Vraag ik nieuwsgierig.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 15:02 ]

    Delisha Leila Malik
    De zonnestralen die zorgde ervoor dat de kamer werd verlicht en recht in mijn gezcht schenen, zorgde ervoor dat ik er wakker van werd. Ik draaide me een kwartslag, om langzaam mijn ogen te openen. Toen ik een slapende iemand iets verder zag, dat samen met de hoofdpijn, lieten me mijn ogen weer sluiten. Ik kon net als mijn broer heel lang slapen, maar ook op de meeste vreemde plekken en momenten. Daarbij zou het nog niet al te laat zijn en zou ik met gemak nog even kunnen slapen, toch?
    Ik draaide ik me nog een kwartslag. Zo lag ik met mijn gezicht verstopt in het kussen en hoopte ik nog even te kunnen slapen. Hopende dat ik nu toch niet zo'n vreemde droom zou krijgen, want ik kon je verzekeren dat die van vannacht echt alles overtrof. Het droeg iets vreemds met zich mee.
    Al kwam van het slapen niet heel veel meer door de stemmen die van de verte kwamen. Ik opende me ogen weer en draaide me voor de zoveelste keer om. Alleen deze keer dat ik rechtop kon gaan zitten en met een wazige blik voor me uit kon kijken. Ik wist gewoon echt niet meer wat er was gebeurd of wat er nu was.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall Horam

    Met grote ogen kijk ik naar Avah. " zeg dat je niet van mijn taart op hebt" nep boos kijk ik haar aan. " Cailin Avalee Horan, je weet dat je geen eten van mij moet pakken" zeg ik strang. 'Niet echt ,het gaat zo wel over,' antwoordde Emma. Oke die had blijkbaar niet zoveel op of had gewoon nergens last van.
    'Nou, ik moet toegeven dat ik barstende koppijn heb. En ik vraag mij nog steeds af wat er gisteravond gebeurd is 'Laat me raden, jij weet het ook niet meer?' Ik grinnik door de manier waarop ze het zei. Uit het niets pak ik een glas water en kap die leeg over mijn zusje. Vals grijnzend kijk ik haar aan. "'Moet je maar van mijn eten blijven"" ik neem de laatste hap alweer en zucht pruilend. " gaa. We straks naar Nandos??????" Smekend kijk ik van Harry naar Emma. Mijn zusje zou er toch wel mee instemmen. Ik kijk weer naar Avah die zijk nat is en ik grinnik weer. " heb je je lesje geleerd?" Nee, alles is een zwart gat en ik hoop dat Liam dat gat kan opvullen" dommig kijk ik hem aan waarna ik in de lach schiet. " liam ligt zeker nog op bed met de andere?" Ik knik. " we wouden ze wakker maken met iets leuks" ik merkte alweer dat ik veelte druk was. " of wil je naar Liam zodat die het gat kan opvullen" ik barst in lachen jit door mijn eigen grap

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 15:06 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma Sarah Tomlinson

    Avah had wat slagroom gepikt van het stukje staart en haar broer leek daar niet echt tevreden mee te zijn. 'Nou, ik moet toegeven dat ik barstende koppijn heb. En ik vraag mij nog steeds af wat er gisteravond gebeurd is,' zei ze ,waarna ze haar armen gepikeerd over elkaar heen sloeg. 'Laat me raden, jij weet het ook niet meer?' ‘Nee, alles is een zwart gat en ik hoop dat Liam dat gat kan opvullen,' zei Harry ,die net een stukje appel ophad. Ergens klonk zijn zin echt vaag ,wat me zachtjes deed grinniken ,ook Niall moest erom lachen. Harry begon ook te lachen ,waardoor hij zich verslikte in zijn appel."Waar zijn de anderen eigenlijk? Liggen die nog op bed?" vroeg hij dan en ik knikte zachtjes. " We wouden ze wakker maken met iets leuks" zei Niall instemmend. " of wil je naar Liam zodat die het gat kan opvullen" zei hij lachend om zijn eigen grap. Zijn lach was erg aanstekelijk ,waardoor ik ook zachtjes moet lachen. "We kunnen ze nat maken met water." stelde ik voor. Ik kijk even naarAvah die ook nat was en ik grinnikte weer even.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Styles.

    "Liam ligt zeker nog op bed met de andere?" Niall knikt. "We wouden ze wakker maken met iets leuks," die is druk in de ochtend.
    "Of wil je naar Liam zodat die het gat kan opvullen?" Ik schiet opnieuw in de lach, dit keer samen met Niall en Emma. ‘Nou...’ Ik trek een pruillipje. ‘Maarja, ik wil wel dat hij het gat opvult,’ ik steek mijn tong uit. "We kunnen ze nat maken met water?" Stelt Emma voor waarna haar blik naar Avah gaat. Ik draai me om en lach zachtjes. Echt broer en zussenliefde.
    “Weten jullie trouwens of mijn lieve zusje hier is?” Vraag ik mierzoet. Als er wat was gebeurd gister, moest ik maar even met haar gaan praten. Ik ben nogal het beschermende type namelijk. Ik kijk iedereen even aan.
    “Ik vind het een goed idee,” zeg ik vrolijk. Ik zou het gezicht van hen wel ’s willen zien als we water over hen heen gooiden.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 15:28 ]

    Niall Hora

    De rest lacht mee en Harry kijkt me prlend aan ‘Maarja, ik wil wel dat hij het gat opvult,’ ik steek mijn tong terug uit naar hem en gniffel weer."We kunnen ze nat maken met water?" Stelt Emma voor en mijn ogen beginnen te glunderen. " jaaa dat doen we" roep ik blij
    “Weten jullie trouwens of mijn lieve zusje hier is?” Harrynkijkt ons vragend aan en ik haal mijn schouders op. ' ik weet alleen dat mijn liefste zusje hier is" grapte ik. Iedereen hier wist namelijk datik te beschermend en te overbezorgd was. Maar he als broer moest ik haar goed beschermen. Stel voor dat iemand haar pijn zou doen, dat wasook een reden dat ik liever niet had dat ze een vriendje kreeg
    “Ik vind het een goed idee,” ook Harry stemt in. " belers? Kannen? Emmers? Of de tuinslang?" Grijnzendkik ik ze aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan