• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || IrishNialler.
    - Harry Edward Styles || Limits.
    - Zayn Javadd Malik || Appa.
    - Liam James Payne || Mouek.
    - Louis William Tomlinson || Licorne.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Skull. [Harry]
    - Emma Sarah Tomlinson || Raccoon. [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Depay. [Zayn]
    - Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || WishingLarry. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    - Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    IrishNialler || Yvonne.
    Thysia || Amber.
    Appa || Brooke.
    Maberu || Noek.
    Go || Melissa.
    Lumineers || Saar.
    Depay || Amy.
    Rider || Annemiek.
    WhiteToms || ?.


    Het begin:
    Het is de ochtend na het feest, en herrineringen komen terug. De meesten herrineren alleen met wie ze zelf in de kast zijn geweest, en niet dat van de andere. De meiden spreken met elkaar af en de jongens proberen te verwerken wat er is gebeurt. Het feest was in huize Payne, waar iedereen nu wakker wordt en zich beseffen wat zich heeft afgespeeld.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 9:45 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Brookelle Payne.
    Zenuwachtig zat ik te wachten op Harry's bericht. Ik voel mijn mobiel weer trillen en meteen open ik het. Is goed, Alli is er wel, maar ze ligt te slapen. Kan je Alli's kleding meenemen? Volgens mij ligt haar kleding op de bank. Als ze dan toch wakker wordt kunnen we altijd nog zeggen dat je hier kwam om haar spullen terug te brengen. ;] Vervolgens verschijnt er een balkje onder met zijn adres. Ik loop ongeduldig terug naar de woonkamer en gris haar kleding van de bank af, waarna ik meteen in mijn witte Cabriolet stap. Ik rijd naar het appartement, soms misschien net wat sneller dan toegestaan. Mijn hart klopt in mijn keel als ik het gebouw zie. Ik slik, stap uit en pak de kleding op. Ik ga achterom, en zodra ik binnenkom hoor ik de blender in de keuken, waar ik heen loop. Als ik daar Harry zie staan, kan ik alleen maar staan.

    -Bij die laatste was ik zo in gedachten verzonken dat ik op het laatst pas realiseerde dat ik herry had getypt x'd -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.

    Al snel zie ik dat iemand een grote witte cabriolet parkeert voor mijn deur. Niet gauw daarna hoor ik de deur opengaan. Al snel staat ze in de kamer, en beiden weten we niet wat we moeten zeggen. ’Euh, hoi.’ zeg ik dan maar. Ik knik naar de bank, als teken dat ze daar wel op mag zitten. ‘Wat herinner je -je nog?’ Ze had in het whatsappje duidelijk gemaakt dat ze wat meer wist, maar ze vertelde niet wat. ‘Ik heb namelijk geen idee.’ Ik schenk wat drinken voor haar in en loop ermee naar haar toe. Ik zet het voor Brookelle op tafel en ga dan tegenover haar zitten. Dit is inderdaad awkward maar ik moet weten wat er is gebeurd, anders ga ik me nog schuldiger voelen tegenover Liam dan dat ik al doe. Daarbij waren we met meerdere, dus we kunnen niet de enige zijn.


    - Haha slecht :'D. -

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 21:27 ]

    Niall Horan

    "Dan,... Dan vertellen we ze gewoon ,dat er niets bijzonders gebeurd is." Ik knik. eigenlijk was het gewoon de waarheid. we zaten in de kast en hebben gezoend meer was het niet. " Trouwens... We waren toch niet de enige die meededen met jeweetwel wat."zegt ze bedenkelijk en ik knik. " dat is waar, waarschijnlijk heeft de rest zoiezo gezoend naja misschien hebben de anderen wel meer gedaan maar ik denk niet dat ze willen at iedereen weet wat. Ik wil nog wel met mijn zusje praten want ja het blijft mijn zusje en ik weet niet hoe maar het was niet handig aangezien we zelf allemaal niet willen dat de zusjes pijn hebben. Dus ik hoop dat dit alles gewoon eenmalig was enzo voor we steaks nog ruzie zouden krijgen" ik kijk Emma aan. " het is niet dat ik wat tegen je hebt want je bent een lieve meid maar ik zou geen ruzie met je broer willen en de rest wilt dat ook allemaal niet. En dit was eenmalig naja misschien ooit weer met heel veel drank maar dat is dan anders. Ik ben toch blij dat ik alles weet. Verdomme ik zet me weer voor schud en ratel weer eens." Ik bleef even stil. " wacht ik zei dat hardop?" Ik sla mezelf even voor mijn hoofd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -They just had sex. Anders weet ik ook niet wat ik er van moet maken, haha.-
    Brookelle Payne.
    "Euh, hoi." zegt hij dan. Ik bijt op mijn lip. Hij knikt naar de bank, en ik neem snel plaats. "Wat herinner je je nog? Ik heb namelijk geen idee." Hij schenkt wat drinken voor me in, en terwijl hij dat doet komt er steeds meer terug. Onze kreunen vulden de kast, en zijn kus werd steeds ruwer. Ik neem een nipje van het drinken en begin vervolgens langzaam te praten, mijn woorden zorgvuldig kiezend. "Ik weet nog wat ik je op whatsapp heb verteld. En mijn herinneringen komen steeds meer terug." Ik zucht diep, en mijn ogen verplaatsen zich van het drinken naar de broer van mijn beste vriendin. Ik probeer het te zeggen, maar het komt er gewoon niet echt uit. "Harry, ik..." Ik haal diep adem. "Volgens mij heb ik gisteravond seks gehad met de broer van mijn beste vriendin." Het komt er hakkelend uit, en mijn blik staat strak op mijn drinken.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Emma Sarah Tomlinson

    Hij knikte. "Dat is waar, waarschijnlijk heeft de rest sowieso gezoend naja misschien hebben de anderen wel meer gedaan maar ik denk niet dat ze willen at iedereen weet wat. Ik wil nog wel met mijn zusje praten want ja het blijft mijn zusje en ik weet niet hoe maar het was niet handig aangezien we zelf allemaal niet willen dat de zusjes pijn hebben. Dus ik hoop dat dit alles gewoon eenmalig was enzo voor we straks nog ruzie zouden krijgen"zei hijen ik knik zachtjes. "Misschien is het beter dat we er niet over beginnen."zeg ik tegen hem. Ik wilde eigenlijk niet weten of mijn broer nu met iemand in de kast geweest is of niet. Ik wilde er zelfs niet aan denken dat één van mijn beste vriendinnen mijn broer zou gekust hebben. " Het is niet dat ik wat tegen je hebt want je bent een lieve meid maar ik zou geen ruzie met je broer willen en de rest wilt dat ook allemaal niet. En dit was eenmalig naja misschien ooit weer met heel veel drank maar dat is dan anders. Ik ben toch blij dat ik alles weet. Verdomme ik zet me weer voor schud en ratel weer eens." ratelde hij en ik grinnikte zacht. " Wacht ik zei dat hardop?" vroeg hij verbaasd en ik knikte ,waarna hij zichzelf op zijn voorhoofd sloeg. "Ik begrijp wel wat je wilt zeggen hoor , we blijven gewoon vrienden."zeg ik dan en steek mijn hand uit als een soort van deal.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall Horan

    Ze knikt zachtjes na mijn ratel bui Misschien is het beter dat we er niet over beginnen" ik dacht na. " h,mm misschien is dat inderdaad het beste. Ik wil niet eens weten wie mijn zusje gezoend heeft" mompel ik vaag.Ik begrijp wel wat je wilt zeggen hoor , we blijven gewoon vrienden" ze steekt haar hand uit zodat we een deal sluiten. " dus we houden onze mond , als je je iets herinnert ofzo mag je altijd komen hoor. Het blijft tussen ons, we vragen niks aan andere en we blijven vrienden alsof er niets gebeurd is." Herhaal ik kort. " deal, zullen we de rest wekken?" Ik begin weer te grijnzen. " ik denk trouwens dat Hazz en uhm zusje van Li, naam vergeten, die was ook niet bepaald blij dusja. Maar dat is pech voor hun als ze ongesteld zijn. Maar ik zou wel graag ehm je broer?, Liam en voornamelijk Zayn wakker willen maken" ik grijns even evil. " i'm the evil Irishman" zeg ik lachend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Chelsey Alli Styles
    Harry tilt me weer uit de auto waardoor ik even wakker word. Hij tilt me op en legt me op bed waar hij me nog vertelt dat een warme douche weleens wil helpen. Hij belooft om zo terug te zijn en ik zucht alleen maar om vervolgens onder de dekens te kruipen en verder te slapen.
    Na een half uur word ik alweer wakker van stemmen in de woonkamer. Ik voel me nog steeds belabberd en ik vraag me af wie er bij Harry is. Vast weer één van zijn vele scharrels. Ik ga rechtop zitten en kijk de kamer rond die helemaal naar mijn smaak ingericht was. Het leek er niet op dat Harry hier al geweest was. Ik zucht en grijp even naar mijn pijnlijke hoofd waar weer een steek doorheen gaat. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes en trek mijn knieën op. Ik probeer me af te sluiten van de buitenwereld, zo belabberd voel ik me. Ineens komt er een herinnering van gisterenavond in me op. Twee grote donkere ogen die me recht in mijn ogen aanstaren.. Ik schud mijn hoofd, ik had geen idee wanneer dat gebeurt zou moeten zijn. Misschien.. Misschien was het toch waar van die Seven Minutes In Heaven..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Harry Styles.
    Ongemakkelijk sluit ik mijn ogen. Ze drinkt wat van haar drinken. "Ik weet nog wat ik je op whatsapp heb verteld. En mijn herinneringen komen steeds meer terug." Zucht ze. Haar blik valt op mij. Ze probeert wat te zeggen en ongeduldig kijk ik haar aan. "Harry, ik..." hakkelt ze. "Volgens mij heb ik gisteravond seks gehad met de broer van mijn beste vriendin." Met wie dan? Met mij dus. Mijn ogen schieten naar de trap in de hoop dat Alli daar niet staat. Als het blijkt dat ze daar niet staat zucht ik opgelucht. Ik schiet naarvoren en plaats mijn handen aan de zijden van Brookelle’s schouders. ‘Je houdt je mond. Als Liam dat te weten komt ben ik dood, en bij jij niet langer vrienden met Alli.’ Ik kijk haar doordringend aan en ga dan weer op mijn stoel zitten. Ik haal mijn handen door mijn haar en bedenk dan dat ik Liam’s shirt nog aanheb. Snel stuur ik een berichtje naar hem toe. Ik heb een wit t-shirt van je aan, sorry. X H Ik kijk weer ongemakkelijk naar Brookelle. ‘Wat weet je nog meer?’ Zucht ik dan. ‘We deden seven minutes in Heaven, wij moesten samen, en toen?’ Ik kijk haar afwachtend aan en bedenk dan dat ik nog een smoothie moet brengen naar Alli. Ik vul een beker met de frisse smoothie en ren dan naar boven. ‘Nog niet gedoucht, zie ik.’ knipoog ik. Ik zet de smoothie neer op haar nachtkastje en aai dan over haar hoofd. ‘Douchen helpt echt, Alls.’ Ik kijk haar nog even aan en sprint dan weer naar beneden om me neer te laten ploffen in de stoel tegenover Brookelle.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 21:58 ]

    Emma Sarah Tomlinson

    " hmm misschien is dat inderdaad het beste. Ik wil niet eens weten wie mijn zusje gezoend heeft" mompelde hij vaag. " Dus we houden onze mond , als je je iets herinnert ofzo mag je altijd komen hoor. Het blijft tussen ons, we vragen niks aan andere en we blijven vrienden alsof er niets gebeurd is." herhaalde hij en ik knikte even ter bevestiging. "En jij ,mag natuurlijk ook naar mij komen als je er nog iets van herinnert."zeg ik ,waarna hij mijn hand vast neemt en ik die kort schud ,om vervolgens weer los te laten. " deal, zullen we de rest wekken?" vroeg hij dan grijnzend en ik glimlachte even ,waarna ik knik.
    "Ik denk trouwens dat Hazz en uhm zusje van Li, naam vergeten, die was ook niet bepaald blij dusja. Maar dat is pech voor hun als ze ongesteld zijn. Maar ik zou wel graag ehm je broer?, Liam en voornamelijk Zayn wakker willen maken" zei Niall met een gemeen grijnsje en ik knikte even.Brooke ,zag er inderdaad niet echt vrolijk uit vandaag ,vast door een kater. " i'm the evil Irishman"zei hij lachend ,waardoor ik ook zachtjes moest lachen en dan de emmer neem. "Jij de tuinslang en ik de emmer?"vraag ik hem dan grijnzend ,terwijl ik ondertussen de emmer vul. Nu aan leuke dingen denken. Ik kon eigenlijk niet wachten om Louis' gezicht te zien al ik dat water over hem heen kieper.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall Horan

    Ze glimlacht en we schudden elkaar de hand. En jij ,mag natuurlijk ook naar mij komen als je er nog iets van herinnert."zegt ze lief en ik knik. " dat zalik doen" beloof ik haar gelijk. Emma pakt de emmer "Jij de tuinslang en ik de emmer?"vraagt ze en lachend knik ik. Ik pak de tuinslang en draai het knopje dicht en zet de kraan weer aan. Vervolgens rol ik de lange slang uit. " wie eerst?" " je broer of Zayn, eigenlijk heb ik zin om iedereen gewoon nat te spuiten, gewoon om Hazza te kunnen irriteren" zeg ik haar." Geloof me Harry die geïmiteerd is is meestal erg droog en grappig. De rest vond het soms leuk maar als ik echt druk was, kon ik irritant zijn vraag maar aan mijn zusje en mijn ouders en broer. Als ik druk was gingikof alles eten of andere mensen irriteren en at vond ik leuk maar niemand anders


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Chelsey Alli Styles
    Ik hoor voetstappen de trap opkomen en ik zie hoe Harry de kamer binnen komt lopen met een glas drinken. Aardbeien-smoothie gokte ik zo. Mijn favoriet. 'Nog niet gedoucht zie ik.' zegt hij met een knipoog en hij aait even over mijn hoofd. 'Douchen helpt echt, Alls.' zegt hij waarna hij weer de kamer uit loopt en snel de trap afloopt. Ik haal even een wenkbrauw op, was zijn nieuwe scharrel een beetje ongeduldig? Ik pak het glas voorzichtig op en drink een paar slokken. De paracetamol doet zijn werk en ik voel me een stuk beter als ik het glas leeg gedronken heb. Ik zucht en loop de kamer uit naar de badkamer. Ik kom voorbij de trap en voor een moment zweer ik dat ik de stem van Brookelle hoor beneden. Ik schud mijn hoofd, ik zal het me wel weer verbeeld hebben. Ik loop verder naar de badkamer en doe de deur op slot. Het water is al snel warm en ik stap onder de warme douche. Langzaam trekt mijn hoofdpijn een beetje weg en voel ik me minder belabberd als eerst. Hazz had toch gelijk. Ik was mijn haren en mijn lichaam en stap dan weer onder de douche uit. Ik gris een grote zwarte handdoek uit het kastje en wikkel het ding om mijn lichaam. Mijn natte haren hangen over mijn schouders als ik met het shirt en mijn ondergoed in mijn hand terug loop naar de kamer. Shit, ik had hier bijna geen kleren liggen.. Ik open de kledingkast die in de kamer stond en vind daar een kort shortje en een sweater. Ik haal mijn schouders op, het moest maar dan. Ik pak het lege glas en trippel op mijn blote voeten de trap af.
    'Hazz die smoothie was echt lekker!' zeg ik terwijl ik de trap afloop. Als ik beneden kom zie ik iets wat ik nooit verwacht had. Ik had het net dus wel goed gehoord. Brookelle zat op de stoel tegenover Harry. 'Oh, Brooke, wat doe jij hier?' vroeg ik toen ik het glas op de tafel zette en neerplofte op een andere stoel.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 22:38 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Delisha Leila Malik
    Ik liet een kleine glimlach zien aan de mensen die een reactie gaven, want ik had niet echt zin om mijn mond open te trekken. 's Ochtends was ik altijd iemand van weinig woorden, maar zodra ik langzaam maar zeker echt goed wakker was, dan moest je moeite doen om me mijn mond te laten houden. Ik was echt iemand die geen rust kon vinden door het teveel aan suiker. Al was dat iets wat vandaag heel veel minder zou zijn door hoe ik me voelde.
    Ik trok de koelkast open, om er vervolgens wat te drinken uit te halen en keek daarna rond. Mijn blik viel op het doosje met paracetamol en griste er daar ook een daar uit. Die kon ik nu namelijk wel gebruiken. Daarna liep ik terug naar het matras, waar ik eerder vandaag op in slaap was gevallen, om erop te gaan zitten en voor me uit te staren. Ik moest en zou te weten komen wat er gebeurd was in de afgelopen uren.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emma Sarah Tomlinson

    Hij knikte. " Dat zal ik doen" beloofde hij. Bij mijn vraag knikte hij lachend en nam hij de tuinslang. Als mijn emmer gevuld was ,liep ik naar Niall toe.
    "Wie eerst?" " je broer of Zayn, eigenlijk heb ik zin om iedereen gewoon nat te spuiten, gewoon om Hazza te kunnen irriteren" zei hij ." Geloof me Harry die geïrriteerd is ,is meestal erg droog en grappig"zei hij en ik grinnikte zacht. "Ik geloof je wel ,Lou kan Harry ook vaak Irriteren."zeg ik met een grinnik"Laten we diegene die we als eerste tegen komen nat maken ,lijkt me handiger."zeg ik dan met een zacht lachje. We zullen waarschijnlijk wel alles moeten opkuisen later ,maar dat heb ik er wel voor over.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Styles.

    Ons gesprek wordt verstoort als Alli de trap af komt lopen. 'Hazz die smoothie was echt lekker!' zegt ze. 'Oh, Brooke, wat doe jij hier?' vraagt ze dan, waarna ze neerploft op één van de andere stoelen. ‘Ze kwam jouw kleding terugbrengen en ik heb haar wat drinken aangeboden,’ lieg ik feilloos, maar toch wel met pijn in mijn hart. Ik houd er niet van om tegen mijn zusje te liegen. Ik bedoel, we hebben een geweldige band, waarom zou je dan moeten liegen? Ik pak haar glas en loop naar de keuken om het glas om te wassen. Ik ruim alles op en loop daarna weer naar de woonkamer. Ik trek Alli bij mij op schoot en nestel mijn gezicht in haar haren. Het ruikt zo lekker naar haar. Ik glimlach even om mijn gedachten maar bedenk dan dat Brookelle hier ook nog bij is. Ik bijt op mijn lip en kijk haar verontschuldigend aan. We weten nu toch alles? Ik sta op en zet Alli even neer, waarna ik naar Brookelle toeloop. Ik pak haar hand beet en begeleid haar naar de deur. ‘Oke, dit is het plan: als we wat herinneren whatsappen we elkaar, oke?’ Ik bijt op mijn lip en steek mijn hand dan nog even op. Ik doe de deur dicht en loop weer terug naar Alli. ‘Ze moest nog naar Liam toe, ze was haar eigen kleding vergeten,’ vertel ik Alli. Ik zet haar weer op me schoot en leun wat achterover.

    Niall

    Ik geloof je wel ,Lou kan Harry ook vaak Irriteren."ik giffel even. Louis die Haz irriteerd, hmm ze leken soms net een getrouwd stel hoe ze kibbelde of hoe ze bekvechte maar altijd kwam het goed tussen hun twee. En dan waren ze close als een pasgetrouwd stel."Laten we diegene die we als eerste tegen komen nat maken ,lijkt me handiger" ik grijns en kijk haar aan. " je bent er ook eentje Tomlinson" grijns ik. " klaar voor mission spongebob?" Ik pak de slang ste vig vast en als James Bond sluip ik naar de deur " there we go" ik duik om het hoekje en zet de slang gewoon aan om te spuiten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan