• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || IrishNialler.
    - Harry Edward Styles || Limits.
    - Zayn Javadd Malik || Appa.
    - Liam James Payne || Mouek.
    - Louis William Tomlinson || Licorne.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Skull. [Harry]
    - Emma Sarah Tomlinson || Raccoon. [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Depay. [Zayn]
    - Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || WishingLarry. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    - Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    IrishNialler || Yvonne.
    Thysia || Amber.
    Appa || Brooke.
    Maberu || Noek.
    Go || Melissa.
    Lumineers || Saar.
    Depay || Amy.
    Rider || Annemiek.
    WhiteToms || ?.


    Het begin:
    Het is de ochtend na het feest, en herrineringen komen terug. De meesten herrineren alleen met wie ze zelf in de kast zijn geweest, en niet dat van de andere. De meiden spreken met elkaar af en de jongens proberen te verwerken wat er is gebeurt. Het feest was in huize Payne, waar iedereen nu wakker wordt en zich beseffen wat zich heeft afgespeeld.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 9:45 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Emma Sarah Tomlinson

    "Oke nieuw spel pak de tuinslang" zei hij ,nadat hij me neergezet had. Hij begon als een gek achter de tuinslang te rennen ,waardoor ik zachtjes moest lachen." Het lukt niet" mopperde hij en keek me even aan ,alsof hij een spook zag ,dijnsde hij achteruit en struikelde hij ,ik wilde naar hem toe gaan en hem helpen ,maar het leek net alsof hij voor mij weg rende.Hij was de keuken ingegaan en ik beet op mijn lip. Was het dan geen droom? Ik besloot naar het begin van de tuinslang te gaan ,proberend aan andere dingen te denken. Nee ik kon het niet maken om iets met de broer van één van mijn beste vriendinnen iets te beginnen ,plus hij is ook nog eens één van de beste vrienden van mijn broer. Als ik het kraantje tegen kom ,die verbonden is met de tuinslang ,doe ik die dicht ,waardoor de slang 'doodvalt.' Ik wring mijn rokje uit en zet me neer op het gras ,waarom had ik nu zin om naar huis te gaan ,me samen met mijn broer en zusjes voor de tv te nestelen en een bak ben&jerry ijs op te eten...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall Horan

    Harry buigt zich wat naar me toe. ‘Ik denk dat ik weet waar je het over hebt, app me." Ik knik en plof neer op de bank. Met mijn hoofd steun ik op mijn handen. Oke ik moest naar Emma toe en met haar praten erover. Ik sta op en loop weer naar buiten. " Emma? Kan ik even met je praten?" Ik loop dichter bij en slik nerveus. " weet jij nog wat van gister?" Ik kijk haar afwachtend en nerveus aan. Stel dat ze alles nog wist of juist niets? Dat ik dadelijk zei wat ik wit en dan wilde ze het niet geloven?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma Sarah Tomlinson

    "Emma? Kan ik even met je praten?" Hoorde ik Niall zeggen ,waardoor ik opkeek. Hij leek wat nerveus ,maar eigenlijk was ik dat ook en beetje ,omdat ik niet weet wat er nu gaat gebeuren. "Euhm ja tuurlijk ." mompel ik ,waarna ik opsta en mijn rokje even afklop. "Weet jij nog wat van gister?" vroeg hij me dan en ik beet even op mijn lip. "Er was een feestje?" zeg ik proberend het gesprek ,waar ik voor vrees te vermijden. Nee ik wilde er niet echt over praten ,zeker niet omdat Avah ,zo dicht in de buurt is.En ook ,omdat ik het niet meende wat ik ook gedaan zou hebben. Ik kende hem niet eens goed ,alleen zijn naam en dat hij graag eet.Ik frunnik wat nerveus aan mijn rokje en wende mijn blik wat af. Ik voelde me echt ongemakkelijk nu.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Styles.
    'Hazz, het spijt me..' Mompelt Alli. ‘Het geeft niet,’ zeg ik waarna ik een hand door haar haar haal. 'Ik had me niet zo moeten laten gaan gisteren.' zucht ze. ‘Hey, dat had ik vroeger ook, dus maak je maar geen zorgen.’ Plotseling voel ik hoe mijn mobiel trilt. 'Eerlijkgezegd weet ik niet of ik wil weten waarom ik die sweater aan heb en ik herinner me dat we samen in de kast zaten bij 7MIH.' Ik zucht en open snel een nieuw berichtje. 'Ik wil weten wat er is gebeurd dus je kan het vertellen.' Ik verzend het whatsappje en druk dan het gaspedaal in. Ik volg dezelfde weg terug als ik heen ben gekomen. Als we bij mijn appartement uitkomen, stap ik de auto uit en loop naar Alli’s kant. Ik open haar deur, til haar weer op onder haar oksels en knieën en sluit de deur, waarna ik de auto op slot zet. Ik loop mijn appartement in en leg Alli op haar bed neer. ‘Douchen doet wonderen,’ geef ik haar als tip. ‘Ik ben over tien minuten terug,’ zeg ik snel, waarna ik de kamer verlaat. Ik loop naar de keuken en begin een smoothie klaar te maken voor Alli.

    Niall Horan.

    " ehm ja tuurlijk" ik zie dat ze ook nerveus is. " er was een feestje" ik frunnik met mijn nagels om niet te bijten. Dat was een van mijn slechte eigen schappen als ik nerveus was ging ik bijten. " Avah en Louiszijn beide binnen. Ehm weet je nog, het ehm naja zeg maar we hebben seven minutes inheaven gedaan dus ik vroeg me af wat weet je daar nog van af? En je moet niet liegen of zo want ik kan niet boos worden op je want ik ben zelf ook de schuldige" ratel ik. Al snel kleurt mijn hoofd rood. " ik wil zeggen,ik ben ook niet zeker van wat er gebeurd is maar volgens mij hebben jij enik gezoent" ratel ik weer en nikkijk omlaag omdat ik ratelde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    - @Yvonne, minimaal 5 regels. Een keertje een regel minder, oke. Maar jij doet het vaker, dus ik wijs je er even op (: -
    Brookelle Payne.
    Ik jammer zachtjes als ik Harry's berichtje lees. Langzaam begin ik met typen aan een lang bericht. Oh well, this is awkward. Ik herinner me dat we -laat ik het hevig noemen- gekust hebben, dat jij met je handen onder mijn shirt hebt gezeten, dat ik je heb horen hijgen en dat je me hebt opgetild. Oh, ik wist trouwens dat jij het was doordat ik wist dat mijn handen door krullend haar was gegaan. Het afschuwelijke besef dringt steeds meer tot me door. Ik herinner me volgens mij zelf weinig van wat er gebeurt is, en dat zegt heel wat. En ik heb gezoend met de broer van Alli. Absoluut verboden terrein. Nogmaals jammer ik zacht. Alli zou waarschijnlijk nooit meer met me willen praten als ze erachter kwam. Brooke! Een gefrustreerde grom ontsnapt uit mijn mond. Dat was Harry's stem. Harry's stem die mijn naam had geroepen. Ik besluit dat nog maar even voor me te houden.

    -Lekker, drama :Y) I love it.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Emma Sarah Tomlinson

    "Avah en Louis zijn beide binnen. Ehm weet je nog, het ehm naja zeg maar we hebben seven minutes in heaven gedaan dus ik vroeg me af wat weet je daar nog van af? En je moet niet liegen of zo want ik kan niet boos worden op je want ik ben zelf ook de schuldige" ratelde hij en ik knikte zachtjes. "Ik wil zeggen,ik ben ook niet zeker van wat er gebeurd is maar volgens mij hebben jij en ik gezoend"Ik bijt even op mijn lip en kijk Niall even aan"Ja ik herinner me vaag wat er gebeurt is."zeg ik. "Maar we waren beiden dronken en het is een spel.Ik...."ik weet niet echt wat ik moest zeggen. Ik dacht aan gisteren ,ik en Niall hadden inderdaad gezoend. Zijn lippen waren zacht en teder , mijn hand had ik op zijn borst en net als van mij ging zijn hart als een razende tekeer. Zijn lippen smaakte naar zoetigheid en alcohol.Het gevoel dat ik had kon ik niet beschrijven ,het was wast iets uit een dronken daad. Ik schudde zachtjes mijn hoofd. "We hadden beiden teveel binnen en ... Het stelde vast niets voor."mompelde ik zacht en wende mijn blik af. "Kunnen we alsjeblieft doen alsof het nooit gebeurt is? Ik wil namelijk geen problemen met mijn broer of Avah."zeg ik dan en kijk even kort Niall aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Is goed, ik doe mijn best=)

    Niall Horan

    Ze kijkt me kort aan, en ze lijkt te aarzelen. "Maar we waren beiden dronken en het is een spel.Ik...." Stamelt ze en ik knik weer. Ze schud haar hoofd, vast door een gedachte. "We hadden beiden teveel binnen en ... Het stelde vast niets voor."mompeld ze en ze wend haar blik vast. Ik knik. Ik had zeker teveel op. Ik kon sowieso al niet zo heel goed tegen alcohol en als ik al wat op had werd het meestal erger. En dan met vrineden helemaal want als ik zelf weg ging viel het mee maar met vrienden haalde je voor elkaar vaak wat te drinken en dan dronk je toch vaker meer"Kunnen we alsjeblieft doen alsof het nooit gebeurt is? Ik wil namelijk geen problemen met mijn broer of Avah." Ik knik instemmend. " ik wil ook geen problemen maar. Emma wat als een van hun wat herinerd? Ik kan niet goed liegen, zeker niet tegen mijn beste vriend en mijn zusje" lipbijtend kijk ik haar aan. " ik zal mijn best doen maar ik wil wel graag weten wat we zeggen niet datik straks iets zeg wat jou niet ligt of zo"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.

    Terwijl ik bezig ben met he snijden van aardbeien gaat mijn mobiel af. Ik was mijn handen en droog ze af, waarna ik mijn mobiel pak en het berichtje van Brookelle lees. Oh well, this is awkward. Ik herinner me dat we -laat ik het hevig noemen- gekust hebben, dat jij met je handen onder mijn shirt hebt gezeten, dat ik je heb horen hijgen en dat je me hebt opgetild. Oh, ik wist trouwens dat jij het was doordat ik wist dat mijn handen door krullend haar was gegaan. Well, dit is inderdaad awkward. Ik grom even en plotseling herinner me ik weer wat. Ik duwde haar ruw tegen de deur van de kast aan. Mijn handen waren overal. Oh, well, shit. Snel stuur ik een berichtje terug. Misschien hebben we alleen gezoend. Ik bedoel je bent het zusje van mijn beste vriend. Weet je nog meer? Ik herinner me inderdaad dat we in de kast waren. Ohja, aangezien we beiden niet vermoord willen worden, jij door Alli en ik door Liam, zeggen we tegen niemand iets, begrepen? Ik zucht en verstuur het berichtje dan, waarna ik verder ga met het maken van een smoothie.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 20:37 ]

    -Er staat Niamh Rachel Marro boven, Amber :Y)-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Brookelle Payne.
    Mijn handen trilden bijna net zo erg als mijn mobiel dat had gedaan als ik het berichtje open. Misschien hebben we alleen gezoend, Ik bedoel je bent het zusje van mijn beste vriend. Weet je nog meer? Ik herinner me inderdaad dat we in de kast waren. Ohja, aangezien we beiden niet vermoord willen worden, jij door Alli en ik door Liam, zeggen we tegen niemand iets, begrepen? Onbewust knik ik. Ik zeg niets. En ik herinnerde me net nog iets. Eigenlijk wilde ik het achterhouden, maar ik denk dat alles nu telt om er achter te komen wat er allemaal is gebeurd. Ehm... Ik herinnerde me dat je mijn naam schreeuwde. Ik schop van frustratie hard tegen een keukenkastje aan, waar ik meteen spijt van heb. Ik bijt op de binnenkant van mijn wang om niet te schreeuwen, en laat me zuchtend zakken in een stoel. "Waar ben ik in hemelsnaam in beland?"


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Emma Sarah Tomlinson

    Niall knikte instemmend ,waardoor ik opgelucht ben ,dat het verleden tijd is. "Ik wil ook geen problemen maar, Emma wat als een van hun wat herinnerd? Ik kan niet goed liegen, zeker niet tegen mijn beste vriend en mijn zusje" Ik bijt even op mijn lip.. " ik zal mijn best doen maar ik wil wel graag weten wat we zeggen niet dat ik straks iets zeg wat jou niet ligt of zo" zei hij en ik knikte even "Dan,... Dan vertellen we ze gewoon ,dat er niets bijzonders gebeurd is." zeg ik dan na even nadenken.Het was ook niets bijzonders ,gewoon twee dronken mensen die een spel speelden... Een wel erg intens spel ,maar het is niet dat de wereld ervan gaat instorten."Trouwens... We waren toch niet de enige die meededen met jeweetwel wat."zeg ik bedenkelijk. Het moest wel ,je kunt het moeilijk met ze'n tweeën spelen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    - Surry, had net daarvoor een post geschreven in een ander RPG haha. -
    Harry Styles.

    Met het maken van de smoothie was ik maar gestopt. Ik wachtte ongeduldig op een ander whatsappje van Brookelle. Als ik die uiteindelijk binnenkrijg open ik ’m vrijwel meteen. Ik zeg niets. En ik herinnerde me net nog iets. Eigenlijk wilde ik het achterhouden, maar ik denk dat alles nu telt om er achter te komen wat er allemaal is gebeurd. Ehm... Ik herinnerde me dat je mijn naam schreeuwde. Ik kreunde. Ik bedoel ik zou niet ineens tijdens het zoenen haar naam schreeuwen. Ik leg mijn hoofd in mijn handen en besluit om maar een berichtje terug te sturen. Goed. Ik denk niet dat ik tijdens het zoenen ineens je naam schreeuwde maar dat betekent toch niet dat we seks hebben gehad, waarschijnlijk waren die zeven minuten net op tijd om en hebben we niks gedaan. Waar ben jij nu? Nog bij Liam? Zorg dat je -je niet verspreekt. Aangezien je net dus nog wat herinnerde, wil je alsjeblieft iets zeggen als je nog wat herinnert? Ik weet dat ik te optimistisch ben en ik weet ook dat ik het zo goed als hard kan ontkennen. Ik kan me niks meer herinneren. En ik vind het voor de eerste keer in mijn leven kut.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 20:49 ]

    Brookelle Payne.
    Goed. Ik denk niet dat ik tijdens het zoenen ineens je naam schreeuwde maar dat betekent toch niet dat we seks hebben gehad, Ik haalde diep adem. Er was gewoon een kans dat ik seks had gehad met de broer van mijn beste vriendin. Hoe laag kun je gaan, Brookelle. Snel las ik verder. waarschijnlijk waren die zeven minuten net op tijd om en hebben we niks gedaan. Waar ben jij nu? Nog bij Liam? Zorg dat je je niet verspreekt. Aangezien je net dus nog wat herinnerde, wil je alsjeblieft iets zeggen als je nog wat herinnert? Pff. Oh, wat is dit erg. Tsja, ik kan moeilijk ergens ander heen dan Liam c; Moet ik anders even naar je toe komen, of is Alli er? Dan weet je het meteen en kunnen we er ook even over praten. Ik bijt op mijn lip en pakte mijn autosleutels van het kastje in de gang. Ik zeg gewoon niks tegen Liam. Ik ga in de gang op de grond zitten en wacht op een bevestiging of afkeuring.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Tsja, ik kan moeilijk ergens ander heen dan Liam c; Moet ik anders even naar je toe komen, of is Alli er? Dan weet je het meteen en kunnen we er ook even over praten. Twijfelend bijt ik op mijn lip. Als het goed is ligt Alli te slapen. Is goed, Alli is er wel, maar ze ligt te slapen. Kan je Alli’s kleding meenemen? Volgens mij ligt haar kleding op de bank. Als ze dan toch wakker wordt kunnen we altijd nog zeggen dat je hier kwam om haar spullen terug te brengen. ;] Ik verstuur het berichtje en typ meteen daarna mijn adres in, ook dat berichtje verstuur ik. Ongeduldig ga ik op het aanrecht zitten om er meteen daarna weer vanaf te springen. Snel probeer ik de smoothie klaar te maken. Ik gooi er banaan, aardbeien en melk bij. Ik proef van de smoothie en gooi er ook nog wat suiker in om het zoeter te maken. Ik gooi alles in de blender en zet die aan.