• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || IrishNialler.
    - Harry Edward Styles || Limits.
    - Zayn Javadd Malik || Appa.
    - Liam James Payne || Mouek.
    - Louis William Tomlinson || Licorne.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Skull. [Harry]
    - Emma Sarah Tomlinson || Raccoon. [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Depay. [Zayn]
    - Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || WishingLarry. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    - Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    IrishNialler || Yvonne.
    Thysia || Amber.
    Appa || Brooke.
    Maberu || Noek.
    Go || Melissa.
    Lumineers || Saar.
    Depay || Amy.
    Rider || Annemiek.
    WhiteToms || ?.


    Het begin:
    Het is de ochtend na het feest, en herrineringen komen terug. De meesten herrineren alleen met wie ze zelf in de kast zijn geweest, en niet dat van de andere. De meiden spreken met elkaar af en de jongens proberen te verwerken wat er is gebeurt. Het feest was in huize Payne, waar iedereen nu wakker wordt en zich beseffen wat zich heeft afgespeeld.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 9:45 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Cailin Avalee Horan

    'Zeg dat je niet van mijn taart op hebt. Cailin Avalee Horan, je weet dat je geen eten van mij moet pakken.' Ik grijnsde onschuldig en hield mijn handen omhoog. 'Just pretend it was all a bad dream, broertje van me,' zei ik lachend.
    We waren alweer op een ander gespreksonderwerp, toen ik plots een glas water over mijn hoofd kreeg gegooid. Ik hapte naar adem van schrik en keek mijn broer boos aan. 'Moet je maar van mijn eten blijven.' Hij begon even over Nando's, waarna hij zich weer op mij richtte. 'Heb je je lesje geleerd?' Een gemene grijns verscheen op mijn gezicht, waarna ik op Niall afstapte en hem een knuffel gaf, waarbij ik mijn haar nog even extra in zijn gezicht wreef. Zo nu was hij ook nat. 'Natuurlijk heb ik mijn lesje geleerd. Heel lief van je, broertje. Nu weet ik dat ik dat niet moet doen,' zei ik hem vervolgens poeslief.
    Lachend volgde ik het gesprek van de drie mensen in de keuken. 'Ik ben ook voor en ik zeg tuinslang,' zei ik uiteindelijk instemmend met een geamuseerde grijns op mijn gezicht.


    Happy Birthday my Potter!

    Emma Sarah Tomlinson

    Ik volg geamuseerd het gesprek van Harry en Niall.. " jaaa dat doen we" riep Niall enthousiast om mijn idee.“Weten jullie trouwens of mijn lieve zusje hier is?” vroeg hij dan en ik haal mijn schouders op. ' ik weet alleen dat mijn liefste zusje hier is"zei Niall grappend."Ze ligt hier vast ergens te slapen."zeg ik simpel ,ik lag daarnet ook in mijn eentje op de sofa, dus ze konden overal zijn in dit huis. Louis zat hier waarschijnlijk ook te pitten en ik kon niet wachten zijn gezicht te zien als hij nat word. Ik kijk lachend naar Avah en Niall die elkaar weer lopen te plagen. “Ik vind het een goed idee,” zei Harry dan ook instemmend met mijn idee. " Bekers? Kannen? Emmers? Of de tuinslang?" somde Niall dan op ,waarna Avah meteen kiest voor de tuinslang. "Ik zou de allemaal nemen."zeg ik met een grinnik.

    (ik ga koekjes bakken ,dus jullie mogen Emma wel even besturen ^^ )

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 16:21 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall Horan

    Ik voel een natte knuffel en gniffel even 'Natuurlijk heb ik mijn lesje geleerd. Heel lief van je, broertje. Nu weet ik dat ik dat niet moet doen" ik grinnik en aai haar haren door elkaar " gelukkig maar." " ik ben ook voor en ik zeg de tuinslang" ik grinnik " that's my sista" lach ik. " waarom niet allemaal?" Ik grijns. " dat is een leuk idee, eerst n beker en dan een emmer en de tuinslang erover. Ik wil bij Zayn de emmer doen" grijnzend pak ik grote plastic bekers en zoek alles bij elkaar. " we starten bij Zayn, ik neem de emmer" ik zet de kraan aan en begin alles te vullen, " oke wacht ik trek even wat anders aan." Vrolijk ren ik naar mijn koffer. Ja ik had bij alle jongens een koffer met wat kleding en badspullen liggen. Ik trek mijn zwembroek snel aan en ren weer terug. " oke ik ben klaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [mijn topics, wow nu al pagina 3 ;o Sneltrein haha!]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ff helpen met t eten wortels schillen)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Chelsey Alli Styles
    Ik grijp pijnlijk naar mijn hoofd als ik rechtop ga zitten op het dunne matrasje waar ik die nacht op geslapen had. Een duidelijke kater drong tot me door toen ik een steek in mijn hoofd voelde. Ik zuchtte en gooide voorzichtig mijn lichtbruine haren over mijn schouder heen. Ik stond op en bekeek wat ik aan had. Een t-shirt in maat XL viel net over mijn kont heen en ik haalde mijn schouders op als teken dat het goed genoeg was om de rest onder ogen te komen. Ik herinnerde me niet veel meer van gisteravond. De wijn en cocktails waren me meer naar mijn hoofd gestegen als ik dacht. Ik bukte om mijn tas van de grond te grissen en gooide snel een pepermuntje wat ik nog ergens in een bakje vond, in mijn mond. Niets was erger dan met een slechte adem rondlopen. Ik grinnikte om mijn gedachten en liep de trap af naar beneden. Het was ondertussen wel duidelijk dat ik in huize Payne was. Ik vind wat mensen in de keuken en besluit om me daar maar bij aan te sluiten.
    'Goodmorning.' zucht ik en ik plof neer op één van de stoelen die daar staat.

    [Hoop dat het zo goed is.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Cailin Avalee Horan

    'That's my sista,' lachte Niall, waarna ik even trots mijn kin in de lucht stak. 'Ik zou de allemaal nemen,' zei Emma echter, wat nog een veel beter plan was. Mijn ogen werden groot van opwinding en ik kon haast met zekerheid zeggen dat ze twinkelden. Ik was soms een klein kind en hield iets te veel van dit soort achterlijke acties.
    'Dat is een leuk idee, eerst n beker en dan een emmer en de tuinslang erover. Ik wil bij Zayn de emmer doen. We starten bij Zayn, ik neem de emmer.' Ik knikte even op wat mijn broer zei. 'Ik ga de tuinslang halen,' jubelde ik vrolijk en na een "goedmorgen" te hebben gemompeld richting Chelsey, die helaas uit zichzelf wakker was geworden, rende ik via de achterdeur naar buiten om de tuinslang uit de schuur te gaan halen. Daar kwam ik tot de conclusie dat ik beter even mijn shirt uit kon doen, aangezien ik mijn bikini topje er om de één of andere vreemde reden onder had. Het shortje dat ik aanhad, kon wel blijven zitten. Vrolijk pakte ik de tuinslang en rende terug naar de achtertuin. 'Ik ben er klaar voor!'


    Happy Birthday my Potter!

    Brookelle Fiona Payne.
    Versufd knipperde ik met mijn ogen, en keek loom om me heen. Ik lag op de bank in de woonkamer, en zo te zien was ik knock-out gegaan van de alcohol. Er zat een geur in de onbekende oversized sweater die ik vaag herkende, en ik had zwarte string eronder. Ik trok een bedenkelijk gezicht. Het shirt herkende ik niet. Ik hoorde gestommel uit de keuken komen, en ik zag daar verscheidene mensen. Toen ik de geur daar weer rook, besefte ik met een misselijk gevoel in mijn maag dat het de geur was van Chelsey's broer. En toen keerde herrinering in volle hevigheid terug, waardoor ik bijna weer knock-out dreigde te gaan. Ik voelde zijn warme lippen op de mijne, en proefde de verschillende alcoholische dranken. Het was een verschrikkelijk ruwe kus, en zijn handen gingen te keer onder mijn shirtje. Ik kon net op tijd bij de WC komen, om daar in over te geven. Ik had met Harry gekust, en zijn sweater aan. Waarschijnlijk zou Harry het herkennen. Ik betwijfelde of dat voor de rest ook het geval was, aangezien iedereen stomdronken was. Ik strompelde terug naar de keuken. Hopelijk waren daar meer antwoorden te vinden.

    [@Amber, als er iets is wat jij niet goed vind zeg je het maar (A)]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    IrishNialler schreef:
    Ff helpen met t eten wortels schillen)


    -Dit soort dingen zijn niet nodig voor in het topic, alleen off-topic gaan als het echt noodzakelijk is of gewoon onder je post zetten.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.

    'Goodmorning.' zucht Alli ineens. ‘Al?’ vraag ik. Ze ziet er nogal belabberd uit. ‘Gaan jullie maar alvast,’ zeg ik snel tegen de anderen. Ik pak snel een glaasje en draai de kraan om, zodat het water erinloopt. Ik zucht even en pak ook twee paracetemollen. Beiden zet ik ze voor Alli neer. ‘Alsjeblieft. Ik had je een whatsappje gestuurd, maar waarschijnlijk heb je die niet gelezen?’ Vraag ik met een wenkbrauw omhoog. ‘Heb je het niet koud, je moet je even aankleden.’ Zeg ik met een schuine blik naar haar shirt, dat net over haar kont valt. Ik ben nogal beschermend als het om mijn zusje gaat, maar dat weet iedereen wel. Ernstig kijk ik haar aan. ‘Weet je nog wat er is gebeurd gisteravond?’ Vraag ik dan, waarna ik zucht. ‘Ik heb namelijk geen idee.’ Plotseling valt mijn blik op Brookelle. Mijn ogen worden groot als ik zie dat ze mijn sweater aanheeft. Ik draai me weer om naar Alli. Ten eerste: ik heb die sweater net nieuw gekocht en ik had hem gisteravond uitgedaan, dus niemand kan weten dat die van mij is. Ten tweede: waarschijnlijk heb ik ’m gewoon in aardigheid gegeven, toch? Ik kan het niet gedaan hebben met het zusje van Liam, dat is tegen de regels in. Ik haal mijn hand door mijn haar en kijk dan vanonder mijn wimpers even naar Brookelle.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 17:31 ]

    - @Melissa, nee hoor is goed, ik heb mijn post wat aangepast. -

    Chelsey Alli Styles
    'Al?' hoor ik ineens de stem van mijn broer. Hij zegt nog iets tegen de andere maar ik voel me te belabberd om uit te vinden waar het over gaat. Ik zucht en leg mijn hoofd in mijn handen. Harry zet een glas water en twee paracetemollen voor me neer die ik met wat moeite door slik. 'Alsjeblieft. Ik had je een whatsappje gestuurd, maar waarschijnlijk heb je die niet gelezen?' vraagt hij en hij kijkt me streng aan met een wenkbrauw omhoog. Ik schud mijn hoofd. 'Ik weet niet eens waar mijn telefoon is..' grinnik ik. 'Heb je het niet koud, je moet je even aankleden.' zegt hij als hij afkeurend naar het shirt kijkt. Ik had geen idee van wie het shirt was, ik had het ergens van de grond afgepakt. 'Weet je nog wat er is gebeurd gisteravond? Ik heb namelijk geen idee.' vraagt hij waarna hij zucht. Ik schud mijn hoofd en haal mijn schouders op. 'Ik weet niks meer.. Alleen dat er iets was met een kast.' zeg ik als ik Harry even aankijk. Hij was de perfecte grote broer, beschermend, soms iets té, lief en bezorgd. Ik keek tegen hem op, Harry was mijn grote voorbeeld, al vanaf het moment dat ik geboren was. 'Ik heb iets teveel gedronken denk ik.'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Emma Sarah Tomlinson

    "Dat is een leuk idee, eerst n beker en dan een emmer en de tuinslang erover. Ik wil bij Zayn de emmer doen" zei Niall grijnzend en hij begon allemaal spulletjes bij te rapen ,terwijl ik nog een cracker eet. Nee ze mochten al het werk doen ,ik was niet actief in de ochtend. " We starten bij Zayn, ik neem de emmer" zei hij dan en ik stond op. 'Ik ga de tuinslang halen,' Zei Avah vrolijk ,waarna ze de tuin in verdween en Niall was ook verdwenen. Aangezien het waarschijnlijk een water oorlog zal uitbreken besloot ik maar mijn bikini aan te doen ,ik ging naar de woonkamer en nam mijn tasje ,waarna ik richting de wc's ging en me daar dan omklede. Ik hield mijn rokje wel aan. Als ik terug in de keuken aankwam ,waren Brooke en Alli ook al wakker."Goedemorgen."grijns ik naar mijn vriendinnen. "Zin om mensen wakker te maken?"vroeg ik hun dan met een glimlach.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    -Ik ga het ook gewoon eens proberen, in de tegenwoordige tijd schrijven. Dan heb je toch mee mogelijkheden.-
    Brookelle Fiona Payne.
    Ik zie zijn ogen groot worden als hij mij ziet, en snel vorm ik met mijn lippen de woorden 'I don't know'. Hij draait zich vlug om naar Alli, en ik slik. "Weten jullie nog iets van gisteravond?" vraag ik hees. Op een kleine trilling in mijn stem na klinkt het vrij geloofwaardig. Ik werp een vluchtige blik op de tuin, waar ik vreemd genoeg Cailin met de tuinslang zie staan, en Niall met een emmer water. Ik bijt op mijn lip en kijk van Harry naar Alli. Dat van Harry is het enige wat ik me herriner, maar ik ben bang dat er meer herrineringen terug gaan komen. En ik weet niet zeker of ik die wel wil weten. In mijn ooghoek zie ik dat Emma nu ook in de tuin is. Wat waren die wel niet van plan? Er trekt een steek door mijn hoofd, en ik kan het niet helpen om zacht te kreunen. Ik heb gister echt veel te veel gedronken. Emma staat ineens in de keuken. "Neeh, Em. Ik ben te moe." mompel ik.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 17:42 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.

    Ik zie dat ze met haar lippen de woorden ‘I don’t know’ vormt. Geweldig. 'Ik weet nieteens waar telefoon is..' grinnikt Alli, als antwoord op mijn vraag. 'Ik weet niks meer.. Alleen dat er iets was met een kast.' Plotseling herinner ik me wat. ‘Jongens, laten we seven minutes in Heaven spelen!’ Hoor ik. Waar het geluid vandaan komt? Geen idee. Het kan net zo goed mijn eigen stem zijn, maar ik ben te dronken om het te achterhalen. 'Ik heb iets teveel gedronken denk ik.' Ik knipper met mijn ogen. ‘Je bent niet de enige,’ grinnik ik. "Weten jullie nog iets van gisteravond?" Vraagt Brookelle dan. Met tegenzin draai ik me naar haar om. ‘Ik denk dat we seven minutes in Heaven speelde,’ zeg ik ongelovig. Waarna er een steek door mijn achterhoofd gaat. Ik zie dat er nog een bodempje water in het glas van Alli zit. Snel pak ik het glas over en gooi die achterover samen met een paracetemol. Ik slik het dankbaar door en kijk dan de twee meisjes aan. ‘Wat herinner jij je nog?’ Vraag ik aan Brookelle. Net op dat moment komt Niall binnen en nog voordat ik kan vragen wat hij wilt doen gooit hij een emmer water over me heen. Geïrriteerd zucht ik. Aangezien mijn witte shirt nu helemaal doorschijnt. ‘Niall,’ grom ik boos. Ik loop naar buiten, waar gelukkig de was droogt. Ik pak een handdoek van het rek af, en een ander wit shirt van Liam. Ik loop naar binnen toe, doe mijn kletsnatte shirt uit, droog me af en doe Liam’s shirt aan. Gelukkig zat ik wat voorover waardoor mijn broek niet heel erg nat is geworden. Als ik weer naar de keuken toeloop plof ik opnieuw op de stoel waar ik net ook zat.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 18:07 ]