• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || IrishNialler.
    - Harry Edward Styles || Limits.
    - Zayn Javadd Malik || Appa.
    - Liam James Payne || Mouek.
    - Louis William Tomlinson || Licorne.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Skull. [Harry]
    - Emma Sarah Tomlinson || Raccoon. [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Depay. [Zayn]
    - Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || WishingLarry. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    - Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    IrishNialler || Yvonne.
    Thysia || Amber.
    Appa || Brooke.
    Maberu || Noek.
    Go || Melissa.
    Lumineers || Saar.
    Depay || Amy.
    Rider || Annemiek.
    WhiteToms || ?.


    Het begin:
    Het is de ochtend na het feest, en herrineringen komen terug. De meesten herrineren alleen met wie ze zelf in de kast zijn geweest, en niet dat van de andere. De meiden spreken met elkaar af en de jongens proberen te verwerken wat er is gebeurt. Het feest was in huize Payne, waar iedereen nu wakker wordt en zich beseffen wat zich heeft afgespeeld.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 9:45 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Oke ik dacht ik zeg het even dat ik afwezig ben maar oke.)

    Niall Horan

    " ik pak de tuinslang" Avah rent naar buiten en lachend volg ik haar. " ik heb een beter idee" ik loop of ren zo voorzichtig mogelijk de keuken in richting Harry. Grijnzend sluip ik achter hem waarna ik begin te lachen en snel de emmer over Harry gooi en vervolgens weg ren. Ik weet dat Li ons straks gaat dwingen alles te poetsen maar ik wist ook dat het de moeite waard zou zijn. Hard lachend ren ik naar mijn zusje toe. " ik heb ahah, ik heb Hazza nat gegooid" lachend vul ik de emmer en sluip op mijn nieuwe prooi. Ja ik veranderde snel van gedachte en deed alles door elkaar. Grinnikend gooi ik Avah nat. " kom nu de rest. Nemand mag droog blijven" grijnzend kijk ik naar het druipend lijf van Avah. " dat moest gewoon sis" verontschuldig ik me.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Delisha Leila Malik
    Ik haalde een hand door mijn lange zwarte haar waarna mijn blik de kamer rondging. Ondertussen was het me wel duidelijk waar en met wie we hier waren, maar dat was ook echt het enige wat tot me doordrong. De stemmen die klonken die kon ik niet plaatsen, alleen dat kwam eerder doordat het niet tot me doordrong wat er werd gezegd.
    Mijn blik bleef uiteindelijk hangen bij mijn broer die nog lag te slapen. Het was is een keer niet waar. Een zachte zucht verliet mijn mond en eigenlijk wilde ik dat ik precies hetzelfde kon zeggen. Of toch niet, want ik wist niet wat me dan te wachten zou staan. Zou hij ook iets teveel gedronken hebben?
    Ik besloot niet langer mijn hersenen te kraken over deze vragen aangezien ik het antwoord toch niet zo te weten kwam. Maar ik vertikte het ook om na te denken, want mijn hoofdpijn werd alleen erger.
    Heel langzaam kwam ik toch overeind, om naar de keuken te sloffen. Dit was een van de enige manieren, om me in een gesprek te kunnen merken en te kijken of de andere nog iets wisten. 'Ook een goedemorgen.' verliet mijn mond terwijl ik in mijn ogen wreef.

    ( Ik hoop dat het klopt, maar mijn telefoon werkt niet echt mee.)

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 18:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brookelle Fiona Payne.
    "Ik denk dat we Seven Minutes In Heaven speelden." zei Harry. Er trok een steek door mijn maag. Oh my god. "Wat herriner jij je nog?" Ik probeer zo nonchalant mogelijk mijn schouders op te halen. "Ik herinner me dat ik iemand heb gekust." Zodra ik het gezegd had wist ik dat Harry het nu ook zou weten. Ik weet niet of dat goed of slecht is. Ineens zie ik de broer van Cailin vanachter Harry opdoemen, die een volle emmer water over zijn hoofd heen gooit. Natuurlijk komt daarvan ook wat op mij. "Verdomme." mompel ik. Ik heb gauw last van een ochtendhumeur, en gepaard met knallende koppijn is nou niet bepaald feest. Ongemakkelijk probeer ik Harry's blik te vermijden. Ik vul vervolgens ook een glas met water, om dat met wat ibuprofen op te klokken. Ik knikte even naar Delisha, die net de keuken kwam binnenlopen.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 18:06 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.

    "Ik herinner me dat ik iemand heb gekust." Een steek gaat door mijn maag heen en vurig hoop ik dat ik niet diegene ben. Misschien heeft ze wel gewoon met een meisje gezoent. Net op dat moment komt Niall binnen en nog voordat ik kan vragen wat hij wilt doen gooit hij een emmer water over me heen. Geïrriteerd zucht ik, aangezien mijn witte shirt nu helemaal doorschijnt. ‘Niall,’ grom ik boos. Ik loop naar buiten, waar gelukkig de was hangt. Ik pak een handdoek van het rek af, en een ander wit shirt van Liam. Ik loop naar binnen toe, doe mijn kletsnatte shirt uit, droog me af en doe Liam’s shirt aan. Gelukkig zat ik wat voorover waardoor mijn broek niet heel erg nat is geworden. Als ik weer naar de keuken toeloop plof ik opnieuw op de stoel waar ik net ook zat. Zayn’s zusje, Delisha, als ik me het goed herinner komt ook de keuken inlopen. Een beetje ongemakkelijk vermijden Brookelle en ik elkaars blik. Liam gaat me vermoorden als we wat gedaan hebben. Maar gelukkig herinner ik me niet zoveel, alleen dat ik ook iemand gekust hebt. Maar dat kan net zo goed Louis zijn.

    -Klik voor het praattopic. Mijn beste rijmpje.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Brookelle Fiona Payne.
    Flitsen van beelden schieten door mijn hoofd. Het lijkt haast alsof ik in de toekomst kan kijken, maar in plaats daarvan is het het verleden. Een stevige grip op mijn middel die me optilt... Ik schud mijn hoofd en probeer me te herrinneren wie het was. Een grote hand die onder mijn shirtje kruipt... Ik huiverde. Ik was in elk geval een stap dichterbij. Het was geen meisje. De jongens hebben allemaal grote handen, maar de meiden absoluut niet. Zijn snelle ademhaling die me kippenvel bezorgd... Ik adem diep in. Ik heb het gevoel dat het antwoord voor het grijpen ligt, maar ik er steeds net naast gris. Ik concentreer me uit alle macht. Mijn handen die ik door zijn krullende haar laat gaan... Oh, god. Mijn ogen worden langzaam groot. Nee. Liam zou Harry wurgen. Mij waarschijnlijk ook. Ik zucht, en zet mijn handen in mijn haar.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Emma Sarah Tomlinson

    "Neeh, Em. Ik ben te moe." antwoorde Brooke ,die niet veel later bezig was met Harry ,ik besteedde er niet veel aandacht naar en haalde een kan uit die ik vulde met water. Ik moest lachen ,toen ik Niall zag ,die een emmer water over Harry heen kieperde. Als mijn kan gevuld was ,hoorde ik hun praten over 7 minuten in heaven. Ik slikte even ,als ik me daar iets van herinnerde. Ik schudde het vlug uit mijn hoofd. Ik had er vast over gedroomd ,trouwens ik zou nooit ,met een vriend van mijn broer in een kast kruipen ,toch? Ik nam de kan en ging naar de tuin ,waar ik Niall en Avah zag stoeien met elkaar. Ik hoorde Niall iets zeggen dat iedereen nat moest zijn en met die woorden sloop ik achter hem aan en kieperde mijn kan over hem heen. "Groot gelijk."grijns ik ,waarna ik wegren ,voordat ik een lading water over mijn hoofd krijg.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall Horan

    Ik sta wat te stoeien als ik nat gegooit word. " groot gelijk" ik zie Emma hard weg rennen en begin achter haar aan te sprinten. Vervolgens bedenk ik me en ren terug. Ik pak de tuinslang af en begin weer te rennen? Ik zie haar een stuk verderop en begin te spuiten. Als het goed is raak ik haar. Zonder dat ik het merk verlies ik de grip en de slang gaat alle kanten op. Ik begin keihard te lachen en ren naar Emma. Ik gooi haar over mijn schouder en zet haar bij de sproeier waardoor we beide kleddernat werden. " gaan we zo de rest wekken?" Met een scheve grijns kijk ik haar aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.
    Plotseling heb ik een idee. Ik pak mijn mobiel en zoek tussen mijn contacten. Als het goed is heeft Liam mij ooit een keertje het nummer van Brookelle gegeven voor als er iets was. Snel stuur ik haar een whatsappje. Waarom draag je mijn sweater en wat herinner je -je? Ik verzend het whatsappje en bijt dan twijfelend op mijn lip. Liam zou me vermoorden als er wat gebeurd was, wat ik goed kan begrijpen. Ik heb ook liever niet dat Alli een vriendje krijgt, al zal dat wel ooit moeten. Ik loop naar de koelkast en schenk dan wat yogi voor mezelf in. Kut. Echt veel kan ik me niet herinneren. Ik sluit mijn ogen en ga weer op de kruk zitten. Iedereen stemt joelend in met het plan. We gaan met zijn allen in een kring zitten en een grote grijns vormt zich op mijn gezicht. Het is rot om bijna niks te herinneren, maar in dit geval is het beter. Want als ik zekerheid had, dan was ik nog lang niet jarig.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 19:04 ]

    Chelsey Alli Styles
    Ik zucht en schud mijn hoofd als ze het hebben over Seven Minutes of Heaven. Ik kon me er echt niks meer van herinneren. Ik haal mijn handen door mijn haren en kijk even naar Brookelle aan de andere kant van de tafel. Ze had een bekende sweater aan, ik kon niet meer plaatsen waarvan ik het ding kende en dat frustreerde me. Emma liep de keuken binnen maar stond ook al snel weer op om naar buiten te gaan. Ze speelde buiten met water met één van de vrienden van Harry. Een beetje te kinderachtig naar mijn mening. Ook Delisha komt de keuken binnen lopen en ik begroet haar even met een kort knikje. 'Goedemorgen Delies..' komt er met een schorre stem uit mijn mond.
    'Harry.. Ik heb hoofdpijn.' zeg ik zeurderig als ik mijn hoofd tegen Harry's schouder aan leg.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Emma Sarah Tomlinson

    Ik zat weg te rennen en ik keek even achter me om dan te zien dat hij een tuinslang vast had. Mijn ogen worden groot en ik wil weer wegrennen ,maar dan voel ik een straal water over me heen spuiten ,ik gil even ,maar algauw veranderd dat ik lachen. Niall verloor zijn grip ,waardoor de tuinslang zijn eigen gangetje ging en overal rond spoot.Hij begon te lachen ,waardoor ik ook begon te lachen ,ik merkte zelf niet dat hij naar me toe rende ,maar toen hij me optilde ,verliet een gilletje mijn mond. Ik ging over zijn schouder en hij rende naar de sproeier toe ,waardoor we beiden net werden en ik moest lachen." gaan we zo de rest wekken?" vroeg hij dan en ik grinnik even. "Als je me ,weer op de grond zet ,vind ik het best."zeg ik met een lachje.
    Waar was ik eigenlijk mee bezig? zijn geblondeerde haren waren dezelfde van in mijn droom en zijn ogen waren exact hetzelfde. Ik beet even zacht op mijn lip ,en liet het niet merken dat ik aan het vechten was met mijn gedachten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall Horan

    " als je me neer zet op de grond vind ik het best" ik grinnik even en zit haar neer. " oke nieuw spel pak de tuinslang" als een gek ren ik de slang achterna en slaak een zucht. " het lukt niet" mopper ik. Ik kijk Emma aan en verdwijnin mijn gedachten. We waren in een kast? Tenmiste zo zag het er uit. Ineens voel ik onzekere lippen op de mijne en ik zoen terug. Mijn ogen worden groot. " ik eh ik moet" onhandig krabbel ik omhoog. Half struikelend bereik in de deur. "Avah?! Hazz?!" Roep ik hard. Dit kon niet, ik kon niet gezoend hebben met haar. Het was het zusje van mijnbeste vriend. Ik slik, ik had er toch niet aan meegedaan? Zekend kijk ik rond.m" Hazza?" Zoekend kijk ik rond. Ik vind Harry en ren naar hem. " Harry is het waar?" Ik bijt op mijn lip en kijk bangig aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.

    'Harry.. Ik heb hoofdpijn.' Hoor ik plotseling. Alli legt haar hoofd op mijn schouder en bezorgd kijk ik haar aan. Ik pak haar hoofd met twee handen beet. ‘Zullen we naar mijn appartement gaan?’ Ik had een jaar geleden een eigen appartement gekocht, gewoonweg omdat mijn ouders altijd overal op toekeken. Zo heb ik meer privacy. Maar ik heb altijd nog een gewone kamer die zelfs een beetje is ingericht naar Alli’s smaak. Vooral omdat zij daar veel slaapt. Ik kijk haar afwachtend aan en streel door haar haren. De yogi voor me gooi ik in de wasbak. ‘Kom,’ ik til haar op onder haar knieën en oksels. ‘Doei.’ Zeg ik snel tegen Delisha en Brookelle. Met heel mijn hart hoop ik dat Brookelle haar hart niet gaat luchten bij Alli. Net op dat moment komt Niall hysterisch aangerend. In een rap tempo leg ik Alli neer op de bank en draai me om naar Niall. ‘Is het waar?’ Vraagt hij. Meteen weet ik waar hij het over heeft. Ik buig me naar hem toe en fluister in zijn oor. ‘Ik denk dat ik weet waar je het over hebt, app me.’ Zeg ik snel. Opnieuw til ik Alli op en loop met haar naar mijn auto. Haar kleding zullen we later wel ophalen. Ik stap in de zwarte range rover en settel Alli naast me neer.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 19:25 ]

    Chelsey Alli Styles
    Bezorgd keert Harry zijn gezicht naar mij en pakt hij mijn gezicht tussen zijn twee handen beet. 'Zullen we naar mijn appartement gaan?' vroeg hij bezorg en ik knikte terwijl hij me afwachtend aankeek en door mijn haren streelde. Hij was de beste broer die ik me kon wensen. Natuurlijk hadden we soms weleens ruzie, maar ik hield van hem en ik had geen betere broer als Harry kunnen hebben. Hij staat op en gooit zijn drinken in de wasbak. 'Kom.' zegt hij en zijn armen glijden onder mijn knieën en oksels. Ik hang levenloos in zijn armen. Ik voelde me te slap om iets te doen. 'Doei.' zegt Harry nog tegen Delisha en Brookelle en ik steek even een hand op als gedag. Mijn hoofd leunt tegen Harry's borst maar al snel word ik op de bank neergelegd en hoor ik Harry tegen die kinderachtige vriend van hem praten. Na een tiental seconden word ik weer opgetild en loopt hij naar zijn zwarte Range Rover waar hij me naast hem neer zet. Ik schaamde me dood. Mijn broer moest me naar de auto dragen in enkel een te groot t-shirt, omdat ik gisteravond teveel gedronken had. Hij start de auto en rijd aan.
    'Hazz, het spijt me..' komt er zachtjes uit mijn mond en ik leun mijn hoofd tegen de steun achter me. 'Ik had me niet zo moeten laten gaan gisteren.' zucht ik zachtjes als ik mijn ogen sluit en langzaam voel ik hoe ik wegval in slaap. Het enige wat hielp tegen hoofdpijn en een dikke, vette kater. Slapen..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Brookelle Payne.
    Harry vertrekt samen met Alli, en het gaat me eigenlijk allemaal wat te snel. Dan voel ik mijn mobiel trillen, en snel ontgrendel ik hem. Een Whatsappje van een onbekend nummer. Waarom draag je mijn sweater en wat herinner je je? Ik voeg snel het nummer toe in mijn contactlijst als Harry, en tik dan wat terug. Eerlijkgezegd weet ik niet of ik wil weten waarom ik die sweater aan heb en ik herinner me dat we samen in de kast zaten bij 7MIH. Ik twijfel of ik er een x achter zou zetten, maar besloot dit uiteindelijk toch niet te doen. Snel druk ik op verzenden, met een knoop in mijn maag. Ik weet eigenlijk niet goed wat ik er van moet vinden. Ik bedoel, Harry is Alli's broer. Ik haalde snel een pepermuntje uit de la om de smaak van braaksel uit mijn mond te krijgen. Mijn hoofd bonkt als een gek en ik kijk gespannnen naar het schermpje, wachtend op een reactie.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.