• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?



    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin :
    ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 23:50 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    NIall Horan

    Hij zegt nee en snel ga ik verder met eten. 'Is goed babe' zegt hij knipogend en ik glimlach. 'Kom we gaan' ik knik, mijn eten was op en zijn drinken ook. Hij pakt mijn hand en ik verstrengel onze vingers en we lopen naar de zaal. Toen we er waren liepen we naar de artiesteningang en ik bedenk dat ik wel dom was. Ik had geen vermoming of wat aan. Er staan twee oudere mensen bij de ingang en we lopen er heen. 'Hey mam en pap! Dit is NIall' glimlacht hij. Dus dat waren zijn ouders en onze nieuwe management. Ik glimlach en geef hun beide een hand. 'Niall Horan, aangenaam' zeg ik beleefd. 'We kunnen naar onze chillroom gaan om iets te bespreken of zo, maar dan kun je trouwens beter naar mijn kleedkamer, de chillroom stinkt namelijk best erg' grinnik ik zacht en kijk weer even naar Jim. 'De rest is nog op het podium maar ik was ziek geworden. maar het gaat dankzij uw zoon al veel beter. Lust u iets te drinken misschien?" bied ik ze ratelend aan. Ik was zoiezo al beleefd en gastvrij maar het waren daarbij ook mijn toekomstig management waar ik naar moest luisteren en misschien ook schoonfamilie.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'We kunnen naar onze chillroom gaan om iets te bespreken of zo, maar dan kun je trouwens beter naar mijn kleedkamer, de chillroom stinkt namelijk best erg' grinnikt hij zacht. 'De rest is nog op het podium maar ik was ziek geworden. maar het gaat dankzij uw zoon al veel beter. Lust u iets te drinken misschien?" bied hij mijn ouders ratelend aan . Hij was zo aardig. Mijn ouders knikten . We liepen naar de kleedkamer van Niall . Niall liep daarna naar de keuken om wat drinken te halen '' Leuke jongen hoor !'' zei mijn moeder. '' Ja dat weet ik'' zei ik grinnikend . '' Maar Jim ? Je moet niet alles gaan verwachten van ons. Ik trek Niall niet voor omdat hij joun vriendje is .'' zei mijn vader. Ik knikte. Daarna kwam Niall terug met wat drinken . '' Dankje'' zeiden mijn ouders. Niall ging op mijn schoot zitten.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    We lopen naar mijn kleedkamer en snel duw ik nog wat zooi opzij. Het was hier best opgeruimd maar ik kleedde me hier om meer niet. Ik loop naar het kleine keukentje en vul de glazen en mokken thee en koffie in. '' Leuke jongen hoor !'' hoor ik een zachte vrouwenstem en ik treuzel zodat hun even konden praten. '' Ja dat weet ik''ik grijns even door Jim zijn grinnikende stem. '' Maar Jim ? Je moet niet alles gaan verwachten van ons. Ik trek Niall niet voor omdat hij joun vriendje is .'' Zegt zijn vader en het blijft stil. Ik loop met alles op een kleine dienblad terug en geef ze het drinken en zet de koekjestrommel die tot aan de deksel gevuld was neer. . '' Dankje'' zeiden zijn ouders en ik glimlach vriendelijk en ga bij Jim op zijn schoot zitten met een gelukkige glimlach. 'Ik wil u even bedanken voor het eh overnemen van het management. We hebben al meerdere dingen gehad waar we het niet mee eens waren en soms hielp het, of kwamen alle Directioners in actie maar helaas kun je niet alles tegen houden ' vertel ik ze.'Pak maar zoveel koekjes als u wilt hoor' glimlach ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Mam pap ? Wij gaan even naar buiten om de fans te begroeten. En ja we blijven achter de hekken'' zeg ik . Ik loop samen met Niall naar de voorkant en begroet de fans. '' Zoenen !'' hoorde ik een paar meisjes schreeuwen . Ik kreeg een grijns op mijn gezicht. Ik draaide Niall's hoofd om en drukte zijn lippen op de mijne. 'Ahww'' hoorde ik iedereen zeggen . '' Ik hou echt zoveel van je !'' fluisterde ik . Ik ging weer naar binnen en liep weer naar de kleedkamer van Niall . Ik ging op de bank zitten . Mijn ouders waren denk ik backstage om een paar dingen te regelen . Ik pakte mijn mobiel en tweette iets @Jim_Hendrikson Heey ! Ik wil graag iets bekend maken . Dit is mijn nieuwe vriendje ! I love you Niall! . Ik plaatste de foto van Niall en mij erbij . Ik keek naar de tv die aanstond. Dafuqq Niall had een tv in zijn kamer ? Hahah '' Ahww'' zei ik toen ik de teletubbies zag . Ik bleef gewoon bekijken . Waarom ? Het was gewoon zo schattig..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    '' Mam pap ? Wij gaan even naar buiten om de fans te begroeten. En ja we blijven achter de hekken'' Ik glimlach en we lopen naar de hekken waar gegil op stijgt. Ik ga op de foto met een paar en sommige vragen me of het al beter gaat. 'Dankzij mijn lief vriendje gaat het super' antwoord ik trots. 'Zoenen!' roepen een paar meiden en ik zie Jim grijnzen. Lachend draai ik me om en voel zijn warme lippen op de mijne en duw de mijne tegen die van hem aan. 'awhhhhh' geluiden klinken er hard. 'Ik hou echt zoveel van je!' fluisterd hij. 'Ik ook van jou' ik dru iknog een kus op zijn wang. Hij gaat weer naar binnen maar ik biljf nog even buiten. 'Jullie zijn zo lief samen' ik begin te stralen dat ze het accepteren. 'Ik ben er straks gewoon weer voor het optreden'vertel ik ze en een groot gejuich

    [eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Niall was nog ff buiten . Ik pakte de taart en ik at een klein stukje er van af. Hij was echt zoet. Te zoet zelfs. Ik keek naar de tv en drukte hem uit. Ik liep naar het podium en ik keek naar de jongens die aan het optreden waren . Ik vond het al gauw saai worden en ik toen ging ik weer terug naar buiten maar dit maal via de achterkant. Ik hoorde allemaal foto's flitsen en ik keek naar de fotografen . Ik mag geen middelvinger opsteken helaas. Toen vroeg er iemand '' Is het leuk met Niall Varken ?'' . '' Hou je kop over hem ! Hij is geen varken ja ! U bent een harteloos iemand ! Ga hulp zoeken met je rot kop ! Donder toch lekker op vieze stoephoer!'' schreeuwde ik boos. Niemand noemt MIJN Niall een varken . Hoe durft hij die achterlijke slet! Echt waar als ik hem nog een keer zie sloop ik de zijn kop van zijn romp. Ik liep weer naar binnen en toen ging ik naar Niall . Ik ging achter hem staan en sloeg mijn armen om hem heen . '' Ik bescherm je babe'' zei ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik glimlach en geef handtekeningen en ga op de foto met fan.sommige wouden een knuffel na dan kregen ze die. Ik hoor wat gejoel en voel Jim achter me. " ik bescherm je babe" zegt hij en ik glimlach. Ik druk een kus op zijn neusje. " ik jou ook. Ik doe alles voor je" ik glimlach. " oke nog een paar dan kom ik" ik kijk naar een meisje wat overduidelijk jonger dan de rest was. " hello beauty" blij kijkt ze me aan. Een ouder meisje is zo lief haar te helpen met haar engels . " jim, kom hier. Ze wilt een foto met ons tweetjes" glimlach ik. Ik was echt blij dat hij goed ontavangen werd. We maakte nog wat fotos en vele zeiden dat ze blij voor me waten. " see you later" roep ik en verstrengel onze vingers weer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    " ik jou ook. Ik doe alles voor je" zei hij . Nahwww dat is zo lief. " oke nog een paar dan kom ik" zegt hij . Hij kijkt naar een klein meisje ik schat een jaar 4/6. " hello beauty" blij kijkt ze hem aan. Een ouder meisje is zo lief haar te helpen met haar engels . " jim, kom hier. Ze wilt een foto met ons tweetjes" glimlacht Niall . Ik til het meisje op en een ander meisje maakt een foto van ons .Niall ging nog met een paar meisjes op de foto. Opeens liep er een meisje naar me toe. '' Hey ! Echt super cute dat jij Niall's vriendje bent '' zei ze. Ik glimlachte . '' Tjah tis altijd al mijn droom geweest '' zei ik en ik gaf een knipoog. '' Mag ik je handtekening je bent dan wel niet beroemd maar het lijkt me leuk . '' zei ze '' Sure !'' zei ik . Ik zette mijn handtekening naast die van Niall en ik ging met haar nog even op de foto. " see you later" roept Niall tegen iedereen en hij geeft me weer een hand. Zo lopen we samen naar zijn kleedkamer. Ik ging op de bank zitten . Ik klopte op mijn schoot als uitnodiging dat hij daar mocht zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    TEvreden loop ik met Jim naar binnen en plof naast hem neer. Hij klopt zodat ik erop kon maar ik trok hem onhandig op mijn schoot. Met mijn hoofd leunde ik op zijn schouder. 'Ik houd van de Directioners' glimlach ik. 'Het concert zal wel ver gedaan zijn, als planning komt hier eten naar toe als het goed is, dan eten we wat, we douchen en dan gaan we weer. Jij hebt je kaartjes toch nog?' vragend kijk ik hem aan. Vervolgens kijk ik weer naar zijn ouders 'Willen jullie misschien ook kaartjes, zodat jullie kunnen zien hoe de show eraan toe gaat?' vragend kijk ik ze aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'Ik houd van de Directioners' glimlacht hij . '' Dat weet ik toch babe ? Daarom hou je ook van mij '' zei ik. 'Het concert zal wel ver gedaan zijn, als planning komt hier eten naar toe als het goed is, dan eten we wat, we douchen en dan gaan we weer. Jij hebt je kaartjes toch nog?' vraagt hij . '' Ja maar waarom moet ik die nog gebruiken ? Ik kan beter mijn kaartje geven aan iemand die nog helemaal geen kaartje heeft. Ik sta toch al backstage.'' zei ik . Ik geef liever mijn kaartje weg aan iemand die nog geen kaartje heeft. Vervolgens kijkt hij naar mijn ouders. Ik wist niet eens dat ze hier nog zaten 'Willen jullie misschien ook kaartjes, zodat jullie kunnen zien hoe de show eraan toe gaat?' vraagt hij . '' Haha Niall dat hoeft niet. Wij kunnen de show gewoon kijken in het publiek . Alle mensen hier werken nu samen met ons '' zei mijn vader lachend. Ik keek Niall aan en gaf hem een kus. '' Hey hey hey ! Niet te klef he waar je ouders bij zijn!'' zei mijn moeder giechelend . '' Shut up mom'' zei ik lachend. Mijn moeder schoot in de lach.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Dat weet ik toch babe ? Daarom hou je ook van mij '' ik grinnik weer zacht. '' Ja maar waarom moet ik die nog gebruiken ? Ik kan beter mijn kaartje geven aan iemand die nog helemaal geen kaartje heeft. Ik sta toch al backstage.'' 'Daar zat ik ook aan te denken lief, dat meisje van net. Die had geen kaartje en dat ouder meisje leek een zus, zullen we naar ze toe gaan e nvragen of ze er zijn en anders geven we ze die.' stel ik voor. '' Haha Niall dat hoeft niet. Wij kunnen de show gewoon kijken in het publiek . Alle mensen hier werken nu samen met ons '' Zegt zijn vader lachend. 'Owja' mompel ik en vang weer een zoen. '' Hey hey hey ! Niet te klef he waar je ouders bij zijn!'' zijn moeder giechelt en ik begin ook te giechelen.. '' Shut up mom'' ik glimlach en sla mijn armen om hem heen. 'Je hebt mazzel met je ouders Jim' fluister ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Wij komen zo terug '' zei ik en ik pakte Niall's hand weer. Ik pakte ook de 2 kaartjes die ik heb . Felice vind het vast niet erg en zij komt straks toch bij mij staan. Ik loop naar de 2 meisjes toe. '' Hoe zouden jullie het vinden als jullie vanavond voor aan staan ?'' vraag ik . Direct glunderen ze van geluk . '' Dat zou ik echt geweldig vinden !'' zei het oudere meisje '' Dan hebben jullie vandaag geluk ! '' zei ik . Ik pakte de 2 kaartjes uit mijn broek en gaf het aan hun . '' Alstublieft !'' zei ik met een glimlach . '' DANKJE !!'' Gilde het kleine meisje en ze sprong in mijn armen . '' Graag gedaan '' zei ik en ik drukte haar een kus op de wang . '' I love kids'' fluisterde ik in Niall's oor


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.
    '' Wij komen zo terug '' hand in hand lopen we weer naar buiten waardoor het gegil weer begint. Met een grote glimlach lopen we weer naar het kleine meisje.. '' Hoe zouden jullie het vinden als jullie vanavond voor aan staan ?'' vraagt Jim en ze beginnen beide te stralen. '' Dat zou ik echt geweldig vinden !'' zei het oudere meisje '' Dan hebben jullie vandaag geluk ! '' Hij pakt de kaartjes en geeft ze aan ze. '' Alstublieft !'' Het meisje kijkt even vol ongeloof. '' DANKJE !!'' Gilde het kleine meisje en ze sprong in zijn armen . '' Graag gedaan '' antwoord Jim en drukt een kus op haar wang. . '' I love kids' Ik glimlach tevreden. Ik zie haar vragend van mij naar haar zus kijken dus ik open gewoon mijn armen waar ze zich in laat vallen en ik knuffel haar. 'Heel veel plezier strakjes dan' glimlach ik. Het oudere meisje lijkt verlegen dus haar trek ik gewoon in een knuffel.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Niall zou echt een goede vader zijn. Ik ziet het al voor me Niall en ik als een getrouwd stel samen met 2 kinderen . En ik het dan van achternaam Horan . Jim Horan. We liepen weer terug naar binnen. '' Niall ? Hoe zie jij joun toekomst voor je ?'' vraag ik . Ik blijf stil staan en ik kijk hem in zijn hemelse ogen. Ik hoop dat ik over een paar jaar nog samen gelukkig ben met hem . En als we dan uit elkaar zijn dat we dan gewoon goede vrienden blijven . Mijn broer is echt een hoer eigenlijk. Hij liet altijd meisjes komen . Want hij is al 6 maanden single . En elke dag is er wel weer een nieuw meisje. Hij zegt dan dat ze weer gaan afspreken maar hij laat dan nooit meer iets van zich horen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    We nemen afscheid aangezien de jongens zo wel zouden komen en lopen terug. '' Niall ? Hoe zie jij joun toekomst voor je ?'' ik glimlach 'Nou wij in een groot huis in het bos in de buurt van strand. En dan met 2 kinderen. Een broer die zijn zusje beschermd en dan een goede familie band hebben. En wij zijn dan getrouwd en na jaren veel succes is het genoeg zodat wij kunnen genieten van ons gezin en dat ik nog wel optreed maar niet meer touren en te vaak. En onze kinderen hebben dan een goede zangstem en ze zullen heel muzikaal en knap zijn' glimlach ik dromerig.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan