• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?



    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin :
    ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 23:50 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles.
    Ik kijk vrolijk op als ik weer een berichtje heb. Ben er over een half uurtje. x A. Opnieuw verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. Als Alli er niet is whatsappen we elkaar meestal. Of we bellen, facetimen, smsen. Genoeg communicatie middelen. Plotseling wordt er op de deur geklopt. Ik sta op en strijk mijn kleding recht. ‘Hotelservice, meneer.' wordt er geroepen. Ik loop naar de deur toe en open die. Een vrouw met lang, bruin haar staat voor de deur en rolt het karretje naar binnen. ‘Geniet ervan, meneer.' wenst ze me. Ik bedank haar vriendelijk en pak dan mijn mobiel er weer bij. Ik heb hotelservice dus je hoeft niet per sé een ontbijtje te halen. X H. Ik druk op verzenden en kijk dan verlekkerd naar het eten.

    [Sorry voor de korte post, ik kon niet echt ergens op reageren.]

    Alli kwam ik als eerste tegen Caitlin. "Hey!" begroette ik haar vrolijk. "Harry is nog boven denk ik!"
    "Thanks!" grinnikte ze en ging huppelend naar zijn plek.
    "Wat wil jij doen, lieverd?" vroeg ik verliefd en begon haar wang weer te aaien.
    "Je moet repeteren Liam, stop met me gek te maken," grinnikte ze.
    "Ik heb nog wel even," zeurde ik.
    "Ik wil niet in de problemen komen, Paul heeft gisteren al een uitzondering gemaakt..." begon ze.
    "Dan rennen we toch gewoon weg?" grijnsde ik breed.
    "Nee Li, dit is je werk, net zoals anderen moet je om het juiste uur, op de juiste plek zijn," bleef ze koppig volhouden. Ze bedoelde het goed en ik weet dat ze graag bij me is, maar toch maakte me de gedachte haar straks een paar uren niet te zien, droevig.
    "Goed, maar ik zie je straks. Toch?" zei ik met een pruillipje.
    "Eerste rij," knipoogde ze en drukte een laatste zoen op mijn voordat ze doorliep, richting haar eigen hotel.


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    Eleanor Jane Calder.
    Ik prop net het laatste stukje van mijn croissant in mijn mond als mijn mobiel begint te trillen. Snel ontgrendel ik hem als ik zie dat het een smsje van Louis is. Alleen zijn naam al tovert een big smile op mijn gezicht. En die big smile wordt alleen nog maar groter als ik zijn lieve smsje zie. Ik pak mijn tas weer en schuif de stoel aan waarna ik de eetzaal van het hotel verlaat om vervolgens buiten een taxi aan te houden. Ik vertel waar ik naar toe moet en na ongeveer 15 minuten rijden kom ik aan bij het hotel, waar de jongens hopelijk nog zijn. Ik betaal de chauffeur en stap dan uit de taxi.

    [Sorry beetje kort stukje.. En sorry als er spelfouten in staan, heb dit vanaf de iPad geschreven (;]

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 22:33 ]

    Niall horsn

    Tja dat is Harry hij is nou eenmaal zo '' zei ik '' Zeg Niall moet jij niet gaan soundchecken ? Volgens mij kom je straks nog te laat !!'' ik gniffel weer zachtjes. Hetwas zo ubercute hoe hij praat. 'het is toh nog niet twaalf uur in jullie tijd? Ahh ik word er echt zo gek van. 'mopper ik en ik zucht.

    (sorry ga slapen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alli Chelsey Daniels
    Toen ik bijna bij het hotel was kreeg ik een berichtje van Harry. Hij stuurde dat hij roomservice had besteld dus dat ik daar kon ontbijten. Glimlachend stopte ik mijn telefoon weg, betaalde de chauffeur en liep het hotel binnen. Gelukkig wist ik welk kamernummer Harry had en kon ik zo doorlopen. De lift ging snel naar boven en ik liep de gang in. Even keek ik of er geen fangirls waren die me niet achtervolgde of afluisterde. Toen ik daar bevestiging van had klopt ik drie keer op de deur.
    'Haz, ik ben het' kwam er zachtjes uit mijn mond en ik wachtte af tot hij de deur opende.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jim Hendrikson

    '' Nee maar het is half 12 ongeveer. En het is ongeveer een half uurtje lopen naar het ZiggoDome. Wij brengen je wel '' zei ik vrolijk. Ik pakte de hand van Felice en de hand van Niall . Samen liepen we naar het ZiggoDome. Onderweg hadden Felice en ik nog wat besproken over het concert. '' Ik krijg van mijn ouders 200 euro dus ik kan lekker veel shoppen daar !'' zei ik . '' Ik ook ! O gosh we are just like twins !!'' zei Felice . Ik moest kei hard lachen om haar opmerking. '' Niall ? Je bent zo stil ? '' vroeg ik . Hij had de hele weg nog niks gezegt..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    ( Morgenochtend ben ik weg en ik weet niet hoelaat ik terug kom x )


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Ziallerslove schreef:
    ( Morgenochtend ben ik weg en ik weet niet hoelaat ik terug kom x )

    [Okii, ik weet niet of ik in de ochtend of middag kan schrijven want ze zeggen dat het over de 30 graden wordt dus dan lig ik waarschijnlijk de hele dag in 't zwembad ;p]

    iDirectioner schreef:
    (...)
    [Okii, ik weet niet of ik in de ochtend of middag kan schrijven want ze zeggen dat het over de 30 graden wordt dus dan lig ik waarschijnlijk de hele dag in 't zwembad ;p]


    [ Ik ook xd ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Ziallerslove schreef:
    (...)

    [ Ik ook xd ]


    (ik ook haha xd )


    Dream on, dreamer.

    Aingeal schreef:
    (...)

    (ik ook haha xd )

    [Haha yeah!(:]

    Ik ben vandaag en mirgen zwemmen de hele dag. Vrijdag kan ik kijken of ik wifi heb em met eten reageren.

    Niall Horan

    ' Nee maar het is half 12 ongeveer. En het is ongeveer een half uurtje lopen naar het ZiggoDome. Wij brengen je wel ''ik glimlach als hij mijn hand pakt hij was zo super lief en knap. Ow wacht even begom ik nou iemand leuk te vinden? Nee dat kon niet de jonhens dachten nig steeds dat ik hetereo was. Misschien moest ik straks na het concert het ze zeggen.' Ik krijg van mijn ouders 200 euro dus ik kan lekker veel shoppen daar !'' . '' Ik ook ! O gosh we are just like twins !!'' '' Niall ? Je bent zo stil ? '' Jim kijkt me aan en ik glimlach. 'ik vind het gewoon leuk om te luisteren naar jullie vage taal een ik heb door dat het over vanavond ga en wat is nou leuker dan nlije fans?'glimlach ik. 'ik sms de lads even'mompel ik. 'hey daar ik ben er al zie jullie zo x N' stuur ik ze snel alle maal een berichtje. 'oke wacht even uk ga kijken of het druk id amders bel ik iemand' ik laat hen om het hoekje staan en ik glip snel eromheen waar ik zie dat get dukker is dan verwacht. Uit het niets word mijn naam geschreeuwd en vloek ik. Snel ren ik terug en bel iemand. 'Jim Felice volg mij'sis ik en ik begin weer te rennen met hun achter me aan terwijl ik bel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Toen Niall zei dat we hem moesten volgen deden we dat. " waarom moeten we rennen Niall ?" Vroeg ik ik dacht zelf voor de fans maar ik moest zo snel rennen dat ik niks zag . " nog een reden waarom ik niet aan gym doe .. " zei ik toen ik geen energie meer had . ik keek Felice aan en begon kei hard te lachen . '' Sorry maar dit ziet er zo leuk uit. '' zei ik . '' I wish I could do this every day..'' zei ik sip.. Ik hou van 1D en als Niall hier woonde of ik bij hem dan was dit best wel leuk geweest. Lekker met z'n 2en rennen . Omg denk ik nu serieus aan rennen met Niall ? Ik haat rennen . En Niall die heeft waarschijnlijk al een geheime relatie met iemand en dat mogen de fans dan niet weten van het Management. Elke dag wil ik heel graag dat One Direction mij ziet staan . Ze lijken me echt heel aardig. Nou Niall is aardig. Maar hoe zijn de anderen ? Zayn lijkt me echt iemand die alles voor zich zelf wil hebben en niks wilt delen met anderen . Maar geloof me als ik met Niall een relatie had of met een van de anderen nou dan had ik de grootste ruzie in de hele wereld

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 16:44 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Caitlin Sofia Truesdale
    Met een brede grijns hield ik een taxi aan zodat hij me naar het centrum van de stad kon brengen waar veel shopgelegenheid was. Ik had namelijk nog niets voor vanavond om aan te trekken. Als Liam eindelijk een welverdiende vakantie zou hebben zouden we er echt eens samen tussenuit moeten, het was namelijk veel te lang geleden dat we dat gedaan hadden. Toen we in een drukke winkelstraat aangekomen waren bedankte ik de taxichauffeur vriendelijk en betaalde hem. Ik haalde mijn zonnebril uit mijn handtas en deed hem snel op, aangezien ik niet herkent wilde worden. Ik haalde wat koffie bij Starbucks en een bagel om te ontbijten. Waarna ik dat ophad begon ik met winkelen, want ik had toch echt dringend een nieuw jurkje of iets in die richting nodig.

    [Ik wist niet echt goed wat ik moest schrijven, vandaar dit afgezaagde stukje.]


    To love is to destroy.

    Oke sorry guys voor mijn 'bestuuring' ik begin ff opnieuw:

    Becca Louise Green

    Ik neem een taxi naar het centrum. Dan kan ik bij de bakker wat halen om te ontbijten en kan ik ook meteen een nieuw geurtje kopen. Mijn vorige flesje was kapot gevallen. Dat was erg stom van me. Maar wie laat nou toch ook je kat tussen al je spullen kruipen? Blijkbaar ik dus... De taxi zet me af. Ik betaal hem en stap uit. Duizende mensen razen voorbij. De helft ervan is aan het bellen. Dit is ook best wel een drukke stad... ik loop naar de bakker toe en koop een rozijnenbol. Onderweg naar de winkels eet ik hem op. Als ik bij de parfumerie aankom zie ik dat ie net open gaat. Ik loop naar binnen en kies een geurtje uit. Ziezo...