• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?



    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin :
    ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 23:50 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Haha ik denk dat dat besturen gewoon automatisch gaat? ;p]

    [Hoe moeten de vriendinnen van de jongens beginnen?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    ( Net zoals de jongens begonnen maar dan in het hotel waar de meisjes slapen x )


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Alli Chelsey Daniels
    Rillend van de kou werd ik wakker. Ik zuchtte en ging rechtop zitten. Wat was het raar om wakker te worden zonder Harry na zo'n lange tijd! Ik griste mijn iPhone van het nachtkastje en besloot hem maar meteen een berichtje te sturen.
    Hey babe, lekker geslapen? Denk aan je, kusjes A. stuurde ik en met een tevreden glimlach op mijn gezicht legde ik de iPhone weer naast me neer. Het was vroeg, naar mijn herinnering was ik nog nooit zo vroeg wakker geworden. Ik grinnikte toen ik rechtop in bed ging zitten en daarna mijn voeten op de vloerbedekking liet glijden. Ik slofte naar de badkamer en zette meteen maar de douche aan. Gelukkig was het water snel warm en mijn ondergoed gleed makkelijk langs mijn lichaam naar beneden. Ik stapte onder het warme water en zeepte mijn lichaam in met zachte douchegel die rook naar kokos. Mijn haren waste ik met kokos-shampoo. Alles kokos, ik hield van die geur!
    Daarna stapte ik onder de douche uit en droogde me af. Ik pakte een simpel kleding setje uit mijn koffer. Wachtend op een berichtje van Haz pakte ik mijn make-up en begon langzaam mijn foundation op te doen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [En slapen de meiden ook bij elkaar in het hotel of allemaal apart?]

    ( Ze slapen bij elkaar in 1 hotel )


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan
    Ik kijk rond en ik zie dat Liam sowieso onbreekt. Die zal wel bij zijn vriendin zijn. Men wat wauw ik graag een vriendje of vriendin,ja ik ben biseksueel maar dat wisten de lads nog niet. Het was niet leuk om eeuwig single te zijn maar om door sat andere te kwetsen,nee dankje dan bleef ik liever singpe. Ik stond op en haalde nog wat broodjes en Nutella. Ik besloot dat ik dadelijk een rondje ging lopen. We hadden alle tijd en ik wou het wel zoen hier.

    (miss. Kan de tpejomstige partner al hem zien)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson

    Ik open mijn ogen en wrijf de slaap eruit. 'Hazz, wake up!' zeg ik opgewekt. Vandaag zouden we optreden in Nederland, ik had er al lang naar uitgekeken, we zouden helemaal in het oranje gaan! 'Waarom zo vrolijk, Lou?' kreunde Harry vermoeid. 'Kom op mister ochtendhumeur, een lach op dat mooie gezichtje van je!' Harry toverde een enorme grijns op zijn gezicht en lachte. 'Zo goed?' Ik knikte goedkeurend. 'Ik ga even douchen, goed?' Harry knikte en begon wat met zijn mobiel te spelen. Ik zuchtte. Zijn vriendin zeker weer. Die twee zijn zo klef als gesmolten chocolade en zelfs dat is een understatement. Hoofdschuddend maar met een grijns op mijn gezicht liep ik het kleine badkamertje in om een verfrissende douche te nemen.


    Dream on, dreamer.

    IrishNialler schreef:
    Niall Horan
    Ik kijk rond en ik zie dat Liam sowieso onbreekt. Die zal wel bij zijn vriendin zijn. Men wat wauw ik graag een vriendje of vriendin,ja ik ben biseksueel maar dat wisten de lads nog niet. Het was niet leuk om eeuwig single te zijn maar om door sat andere te kwetsen,nee dankje dan bleef ik liever singpe. Ik stond op en haalde nog wat broodjes en Nutella. Ik besloot dat ik dadelijk een rondje ging lopen. We hadden alle tijd en ik wou het wel zoen hier.

    (miss. Kan de tpejomstige partner al hem zien)


    ( Jim is eerst bij zijn beste vriendin.. Maar is goed.. Ik stuur Jim zomenteen wel naar de stad x)


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Is goed ben straks yegen de middag wel weg dus als he zo reageren wult


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Edward Hendrikson

    '' Kom !! We gaan nog even naar de stad !!! Je ziet er namelijk niet echt bepaalt Oranje uit.. '' zei ik teleurgesteld. We hadden afgesproken dat we allebei echt helemaal oranje gingen.. Felice plofte op mijn fiets en weg waren we. Ik liep direct de eerste winkel in waar ik iets in het Oranje vond. Het was een jurkje . Het was echt een super schattig Jurkje.Toen liep ik Levi in . Niks bijzonders behalve 2 diamanten oranje oorbellen . Ik betaalde ze en ik deed ze in. Ja ik heb oorbellen al sinds dat ik 5 ben. Toen ik naar buiten wou lopen knalde ik tegen iets aan waar door ik op de grond viel.. '' Kijk eens uit waar je loopt! Jerk!'' schreeuwde ik kwaad . Ik stond op met behulp van Felice en wou door lopen

    ( Ik mocht haar ff besturen xd )

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 10:19 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    'guys ik ga de omgeving bekenen' meld ik ze. Ook zeg ik het tegen een bewaker. De mensen hier wisten als het goed was toch niet dat we er al waren. Ik kijk nog naar mijn kleding en pak mijn geld en mobiel mee en loop naar buiten. Oke ik had geen flauw benul in welke stad we waren want als je elke dag ergens anders bent weet je het gewoon niet meer. Ik zie een stuk verderop winkels en kijk even naar het wster en de huizen. Het was hier zo anders en de taal was nog het meest vage van alles. een stuk verderop zag ik een baker waar ik heen loop. Waarom hen ik geen Starbucks gezien? Ik loop de bakkerij in en bestel een koffie met een muffin waarna ik byiten op een bankje ga zitten en begin te eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Edward Hendrikson

    Ik besloot om Felice naar huis te brengen en daarna terug de stad in te gaan '' Tot vanavond !'' zei ik en ik fietste terug de stad in.Eerst ging ik naar allemaal winkels, ik kreeg best wel honger en dorst onderweg. Ik liep naar de bakker en bestelde een chocolade muffin en koffie . Ik loop naar een bankje waar een jongen op zit en ik ga zitten . Ik pak mijn mobiel en ik kijk als ik nog een paar nieuwe volgers op Instagram heb of op Twitter. Ik pakte mijn oordopjes en deed er eentje in . Ik zette kei hard One Direction erop met Best Song Ever. '' Pff'' zuchtte ik . Waarom is het hier zo stil ? Ik keek naar een paar mensen die voorbij kwamen. Mijn god waarom zijn Hollanders altijd zo saai ? Ik keek naar de gene die naast me zat. Ik kon niet echt veel van hem zien

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 10:30 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Ik genoot van de overheerlijke muffin. Ik was blij dat het hier niet regende, want mij is verteld dat het hier bijna altijd regen was of kut weer. Het zag er vast belachelijk uit er was geen zon maar ik droeg een zonnebril en ik droeg een mutsje zodat ik niet herkent werd. Een jongen plofte neer naast me en gaat blijkbaar muziek luisteren. Ik gniffel even als hij hetzelfde heeft als ik en luister mee met zijn muziek die ik zelfs nog hoor. Ik begin te grijnzen als ik hoor dat het onze nieuwste nummer is. '' Pff'' hoor ik hem zuchten en zie hem naar me kijken waardoor ik gewoon terug kijk. Ik hoor mijn mobiel afgaan, de stemmen van de jongens die hem ingesproken hadden klinkt vrij hard. Vluchtig kijk ik rond of niemand het opgemerkt heeft en neem snel op. 'Niall hier' Ik luister aandachtig. 'Ja, Ja dat wist ik al ja. Uhm is elf uur goed? oke, kleding ligt daar klaar toch?...... Nee nergens last van, ik heb een mutsje en een bril opgezet niemand die me herkent of lastig valt. Ik zit op een bankje koffie te drinken. Oke is goed. tot straks doei' ik hang zuchtend op. Ik wist heus wel dat ik optijd terug moest zijn voor alles, de repetities enzo.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Edward Hendrikson

    Toen ik zijn mobiel afhoorde gaan zette ik mijn muziek uit. Ik was wel zo asociaal dat ik altijd met mensen hun gesprek meeluister. Het leken we de Stemmen van Louis, Liam , Zayn en Harry. Toen ik de jongen aan keek zag ik gebleekt blond haar onder zijn muts vandaan komen (Klinkt zoooo verkeerd ) Toen keek ik naar zijn schoenen.. Weird Niall Horan heeft die ook altijd aan tijden de tour.. En de jongens spraken Engels... DAFUQQ!!! Dat is Niall Horan!! '' Ik weet heus wel wie jij bent.. Maar maak je geen zorgen ik vertel niks , niet op twitter niet op Facebook en al helemaal niet hier in de straat '' fluisterde ik in het Engels.
    Ik glimlachte


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik