• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?



    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin :
    ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 23:50 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Cairde schreef:
    (Sorry maar waarom is dit topic begonnen zonder mij?)


    ( Omdat wij geen zin hebben om te wachten op één invul lijstje. En btw wat maakt het uit ?)


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [@Angel, er is nog niet zoveel gebeurd, alleen heel veel tussen Niall en Jim dus je hebt niet veel gemist.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    [@Angel, er is nog niet zoveel gebeurd, alleen heel veel tussen Niall en Jim dus je hebt niet veel gemist.]


    [ Ja wat zij zegt xd]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Alli Chelsey Daniels
    Ik ben net klaar met eyeliner op één van mijn ogen aan te brengen als mijn telefoon trilt op het hotelbed. Met een huppeltje loop ik naar mijn bed en pak ik mijn telefoon. Als ik zie dat het een smsje van Harry is komt er een glimlach op mijn gezicht en ontgrendel ik zo snel mogelijk het scherm.
    Hi love, ik heb niet zo lekker geslapen omdat jij er niet bij was :[ Je kan nog komen voor de show? x H. lees ik en snel typ ik een berichtje terug.
    Ben er over een half uurtje. x A. stuur ik terug en snel loop ik weer naar de badkamer om ook de rest van mijn make-up af te maken. Ik besloot om onderweg maar wat bij de Starbucks te ontbijten of iets in het hotel van Harry te bestellen. Ik doe mijn oorbellen in en pak mijn telefoon en tas van het bed af. Ik gris de sleutel eruit en open de hotelkamer die ik vervolgens ook weer zorgvuldig sluit. Ik loop het hotel uit en gelukkig is er al snel een taxi die mij naar het hotel van de jongens kon brengen. Wat een onzin dat we niet bij elkaar in een hotel mochten slapen..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    ( ZiallLover neemt de rol van Zayn's vriendin over.. Want de vorige speelster heeft de rpg verlaten :c)


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    (Re)Becca Louise Green

    Ik word wakker van de zonnenstralen die door het gordijn schijnen. Ik doe mijn ogen open en kijk op mijn mobiel. hhalf 10. Ik wrijf slaperig door mijn haar en sms Zayn. (A/N: smsjes doe ik blauw oke?) Hi handsome, ik kom eh? love you xxxBecca Ik klik op 'verzenden' en loop naar de badkamer. Ik neem een 5 minuten douche, doe kleren aan, fhon mijn haar en poets mijn tanden. Daarna doe ik mijn eyeliner en mascara op. Ik vlieg de badkamer weer uit en neem mijn mobiel weer. Zayn heeft terug gestuurd. Hi beauty! fijn dat je komt :) miss you xxxZayn Ik lach en doe mijn jasje aan. Op naar Zayn!

    [Gaan de meiden ook naar hun concert of niet? Dan weet ik een beetje wat ik kan schrijven;3]

    iDirectioner schreef:
    [Gaan de meiden ook naar hun concert of niet? Dan weet ik een beetje wat ik kan schrijven;3]


    [ Ja de meisjes komen ook x ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn Malik

    Op eens voel ik mijn mobiel trillen . Yeay een berichtje van Becca : Hi handsome, ik kom eh? love you xxxBecca
    . Ahww Becca is echt zo lief ! Toen ik laatst thuis kwam van de Up All Night tour had ze het hele huis versierd en een taart gebakken . Ik stuurde een berichtje terug.Hi beauty! fijn dat je komt miss you xxxZayn en ik drukte op verzenden . Als ik haar niet had dan weet ik niet op wie ik nu verliefd was. Ja misschien op Niall ofzo . Ik had 2 jaar terug een Crush op Niall .. Maar dat is voorbij gegaan want hij viel niet op mij


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Ik lig al een aantal minuten wakker en vindt dat het nu wel eens tijd wordt om op te staan. Ja, ik kom altijd zo langzaam uit bed. Ik pak een leuk blouseje en een skinny uit mijn koffer waarna ik richting de badkamer loop en snel een douche neem. Als ik klaar ben zet ik de kraan uit, droog me af en kleed me terug aan. Ik breng wat foundation aan op mijn gezicht en ga even met de mascara over mijn wimpers. Mijn haren kam ik uit en laat ik in een losse vlecht over mijn schouder hangen. Als ik helemaal klaar ben loop ik weer terug de kamer in en vis mijn telefoon van het nachtkastje en besluit Louis een sms te sturen. Can't wait to see you again babe, xxx. Straks treden de jongens op hier in Nederland en wij werden gevraagd om ook te komen kijken. Daar zeg ik geen nee tegen, ik ben al blij dat ik Louis weer zie. Ik vind het maar niks dat we niet in hetzelfde hotel zitten.. Ik pak mijn tas en controleer of ik alles heb waarna ik de kamer uit loop.

    Louis Tomlinson

    Na mijn verfrissende douche liep ik mijn hotelkamer uit, op naar de eetzaal. Ik had Niall daar wel verwacht, maar vond er alleen de andere jongens. 'Waar is Niall?' vroeg ik verbaasd. Volgens de jongens was hij een eindje lopen. Hm, ik hoopte maar dat hij zich goed vermomd had!
    Mijn mobiel begon te trillen en met een grote grijns las ik het berichtje van mijn vriendin Eleanor. Ik miste haar verschrikkelijk, en ik was blij dat ze vanavond naar het optreden kwam. Ik stuurde snel terug dat ik haar miste en van haar hield en liep toen naar het ontbijtbuffet.
    Ik smeerde twee boterhammen met jam voor mezelf en at ze gulzig op. Ohja, bijna tijd voor de soundcheck! Dan moet die Ier niet al te lang meer wegblijven!

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 16:56 ]


    Dream on, dreamer.

    Becca Louise Green

    Ik neem een taxi naar het hotel waar de jongens verblijven. Zayn is zo lief om me mee te pakken. Anders zou ik weer met de taxi moeten gaan. Als de taxi stopt vraagt hij het geld. ik betaal hem en loop de taxi uit. Hi Zayn, ik sta nu voor de deur van het hotel! ben je klaar? xxxBecca. meteen kriijg ik een smsje terug. Hi babe,we zijn nu in een van de gangen...een heleboel gestoorde fans houden ons tegen. we proberen zo snel mogelijk te komen! xxxZayn
    Ik zucht en steek mijn mobiel weg en kijk naar de mensen die voorbij lopen. Er lopen mensen rond in joggings,kleedjes...alle soorten kledij. Er komt een limosine aanrijden die toetert. Dat zal vast voor de jongens zijn. Ik kijk om als ik mijn naam hoor. Daar zijn ze!

    [Guys, seriously, waarom besturen jullie elkaar zoveel? Ik heb bijvoorbeeld net mijn persoontje naar het hotel van de jongens gestuurd, en nu typt één van jullie dat de jongens daar niet eens zijn terwijl mijn tegenspeelster daar misschien juist wel is met Harry.]

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 17:17 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    ZiallLover schreef:
    Becca Louise Green

    Ik neem een taxi naar het hotel waar de jongens verblijven. Zayn is zo lief om me mee te pakken. Anders zou ik weer met de taxi moeten gaan. Als de taxi stopt vraagt hij het geld. ik betaal hem en loop de taxi uit. Hi Zayn, ik sta nu voor de deur van het hotel! ben je klaar? xxxBecca. meteen kriijg ik een smsje terug. Hi babe,we zijn nu in een van de gangen...een heleboel gestoorde fans houden ons tegen. we proberen zo snel mogelijk te komen! xxxZayn
    Ik zucht en steek mijn mobiel weg en kijk naar de mensen die voorbij lopen. Er lopen mensen rond in joggings,kleedjes...alle soorten kledij. Er komt een limosine aanrijden die toetert. Dat zal vast voor de jongens zijn. Ik kijk om als ik mijn naam hoor. Daar zijn ze!


    ( Je kan de andere personage niet besturen.. Je bestuurd alleen je eigenpersonage )


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Depay schreef:
    [Guys, seriously, waarom besturen jullie elkaar zoveel? Ik heb bijvoorbeeld net mijn persoontje naar het hotel van de jongens gestuurd, en nu typt één van jullie dat de jongens daar niet eens zijn terwijl mijn tegenspeelster daar misschien juist wel is met Harry.]

    [Idd,]

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 18:06 ]