• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?



    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin :
    ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 23:50 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Ik kijk snel weer om me heen of niemand alles gevolgd heeft en zie de jongen me aandachtig aan kijken. '' Ik weet heus wel wie jij bent.. Maar maak je geen zorgen ik vertel niks , niet op twitter niet op Facebook en al helemaal niet hier in de straat '' zegt hij zacht in het Engels en ik kijk hem even verbaasd aan. Oke dan, jongens wisten negen van de tien keer niet eens wie we waren. 'Dankje, valt het zo erg op dan?" fluister ik zachtjes terug. Oke het was niet de beste vermomming die ik ooit aangehad heb. Ik bekeek kort de jongen. Hmm hij zag er niet verkeerd uit. Oke Niall, stop ermee. Het is vast een jongen die je toevallig kent door vriendinnen of toevallig het verkeerde liedje aan klikken op youtube. We lief van hem dat hij niets zou zeggen en het niet rond ging schreeuwen dat ik hier was want dan zat ik namelijk wel in de problemen. De meeste hier dachten dat we vannacht geslapen hadden in het hotel in België en vanmiddag pas aan kwamen maar we waren na het optreden gelijk door gereden en we hoopte dat het repeteren zonder fans was en dat we rustig nog even konden rond kijken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Edward Hendrikson

    'Dankje, valt het zo erg op dan?" fluistert hij zachtjes terug. Ik begin te giechelen . '' Haha Ja Niall , maar ik denk dat je niet opvalt bij de gewone mensen hoor.'' zei ik met een Knipoog. Toen hij me aan keek leek hij wel te denken . Het gaat mij eigenlijk niks aan . Maar ja we hebben Wikipedia en daar staat alles op over Niall . De Blonde en goddelijke Ier. Wait Jim ! Hij valt op meisjes , niet op jongens . '' Hey en als je niet herkent wil worden dan loop ik straks wel met je mee. Niemand kent mij dus als we dan samen lopen herkennen ze ons allebei niet'' fluisterde ik . Het was echt een slechte vermomming .. De muts was echt veel te klein. En ik kon gewoon door zijn zonnebril heen kijken . Nou ja laten we maar zeggen dat het nu gewoon een bril was haha. Ik keek weer op mijn mobiel .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    '' Haha Ja Niall , maar ik denk dat je niet opvalt bij de gewone mensen hoor.'' Ik gniffel zachtjes. 'De meeste denken namelijk ook dat we nog in België zitten daarom zijn we gisternacht gelijk vertrokken aangezien de fans verwachten dat we naar het hotel zouden gaan' leg ik hem kort uit. Deze jongen was echt aardig. '' Hey en als je niet herkent wil worden dan loop ik straks wel met je mee. Niemand kent mij dus als we dan samen lopen herkennen ze ons allebei niet'' Ik knik, dat was geen slecht idee. 'Kun je me misschien wat laten zien hier. het enigste wat ik gezien is weilanden en koeien en echt heel veel mensen die op een fiets zitten.' zeg ik glimlachend. Tsja er waren wel verschillen wij pakken juist allemaal de auto of de bus maar hier zijn heel veel mensen op een fiets en hebben ze ook van die speciale wegen gemaakt voor ze. 'Maar je zei net dat alleen fans me zouden herkennen maar jij herkende mij ook. Ben je een fan dan?" vraag ik hem op een gedempte toon waardoor mijn stem iets wat schor klonk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    ''Kun je me misschien wat laten zien hier. het enigste wat ik gezien is weilanden en koeien en echt heel veel mensen die op een fiets zitten.'' zei hij.
    ''Tjah dat is Nederland. Stom ,saai , en oerlelijk .. '' zei ik waardoor ik begon te lachen. 'Maar je zei net dat alleen fans me zouden herkennen maar jij herkende mij ook. Ben je een fan dan?" vraagt hij mij op een gedempte toon waardoor zijn stem iets wat schor klinkt. '' Nee de fans op een afstand die zullen jou niet herkennen .. Ik denk alleen de fans die heel dicht bij staan of zitten zoals ik . Haha ja ik ben fan.. Ik ga straks naar jullie Concert met een vriendin van mij. En geloof me nou maar ik vertel echt niks. Ik vertel ook nooit wat in de klas dus waarom zou ik het hier wel doen ?'' vroeg ik . Direct kreeg ik een berichtje van mijn beste vriend. Nou ja dat was hij. Toen hij erachter kwam dat ik homo was stuurde hij alleen vervelende berichtjes naar mij.. Yeay moet je kijken wat er nu weer in staat : Heey Jim ! Wanneer ga je is een keer neuken met je homo maatjes ? Je moet er een film van maken ! Homo Gangbang !!
    stond erin. Ik haat dit soort berichtjes . Thuis huil ik hier altijd om.. Maar nu probeer ik me in te houden.. Ook al lukt dat niet echt

    Het was ook niet de bedoeling dat jij ons 2 zou zien !! Please uhmm.. Tjah ga maar ergens de stad in ofzo en VERTEL HET TEGEN NIEMAND !! IK HEB HEM BELOOFT DAT IK TEGEN NIEMAND IETS ZEG DAT HIJ HIER IS !! x Jim stuurde ik naar fel

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 11:10 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Felice Mariah Bennet.

    Ik liep een paar winkels in om wat oranje kleding voor mezelf uit te zoeken. Ik moest wel snel zijn, want Jim zat buiten op een bankje op me te wachten. Ach ja, met zijn telefoon verveelde hij zich toch nooit. 'Dat is dan vijftien euro,' zei de kassière. Ik pinde het bedrag en liep met een volle tas weer naar buiten. Ik had zoveel zin in het concert vandaag! Ik zou ein-de-lijk de jongens kunnen zien! Mijn vriendinnen waren zo ontzettend jaloers op me, maar ik mocht met Jim mee. Wat een schatje was hij ook weer, dat hij mij meevroeg. Met een brede glimlach op mijn gezicht liep ik door de straat, op zoek naar het bankje waar ik Jim had achtergelaten. Hij was in gesprek met een jongen met een grijze muts en een bril. Wie draagt er nou nog een muts in deze tijd van het jaar? 'Jim, ik ben klaar!' riep ik. Jim keek me even aan probeerde me iets duidelijk te maken. Ik fronste mijn wenkbrauwen en haalde mijn schouders op. Een paar seconden later trilde mijn mobiel. Niall freaking Horan zit naast me dus verpest het niet, Fel! (: Ik keek met open mond naar de jongen naast Jim. Was dat Niall?!


    Dream on, dreamer.

    Niall Horan

    ''Tjah dat is Nederland. Stom ,saai , en oerlelijk .. '' Hij begint te lachen waardoor ik ook in de lach schiet. 'Tsja jij leeft hier ik niet' zeg ik met een pretgezicht. . '' Nee de fans op een afstand die zullen jou niet herkennen .. Ik denk alleen de fans die heel dicht bij staan of zitten zoals ik . Haha ja ik ben fan.. Ik ga straks naar jullie Concert met een vriendin van mij. En geloof me nou maar ik vertel echt niks. Ik vertel ook nooit wat in de klas dus waarom zou ik het hier wel doen ?'' Ik begin te glimlachen. 'Dus hier zijn dus wel jongens Directioners, geloof me die zijn er niet vaak. Super leuk dat je komt, heb je goede plaatsen? Ik heb er ook wel heel veel zin in. Ik moet om elf uur terug zijn in het hotel voor de repetities en dan nog twee concerten. vermoeiend maar wel super leuk, alles was overal zo snel uitverkocht dat we het eigenlijk niet echt konden geloven. Maar je komt wel in het oranje hè?" ratel ik glimlachend. Zijn mobiel gaat af en ik zie tranen in zijn ogen verscheinen. Bezorgd kijk ik hem aan. 'Hey wat is er? Heb ik iets verkeerds gezegd misschien?' Ik bijt zacht op mijn lip. Ik heb nooit goed tegen huilende mensen gekund en dat was de reden dat ik bij elk concert minstens drie keer huilde. Little Things, More Than This en Moments. Bij Moments moesten we meestal allemaal huilen omdat het gewoon een mooie betekenis had maar soms moest ik bij Summer Love ook huilen.Jim, ik ben klaar!' hoor ik een meisje roepen en ik kijk even op en zie dat ze het inderdaad tegen de jongen naast me heeft die blijkbaar Jim heet. Stiekem lees ik me en zachtjes begin ik te lachen. 'Ze mag er wel bij komen hoor, ik vertrouw jullie wel, en wat is nou leuker dan fans blij maken? Tenmiste het leukste is als ze niet helemaal hysterisch gaan huilen en je doof schreeuwen want dat is af en toe irritant'

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 11:13 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'Dus hier zijn dus wel jongens Directioners, geloof me die zijn er niet vaak. Super leuk dat je komt, heb je goede plaatsen? Ik heb er ook wel heel veel zin in. Ik moet om elf uur terug zijn in het hotel voor de repetities en dan nog twee concerten. vermoeiend maar wel super leuk, alles was overal zo snel uitverkocht dat we het eigenlijk niet echt konden geloven. Maar je komt wel in het oranje hè?" ratelt hij glimlachend.'Hey wat is er? Heb ik iets verkeerds gezegd misschien?' vraagt hij bezorgt... '' Nee het is een stom kind bij mij uit de klas de me belachelijk zit te maken omdat ik Homo ben .. '' snik ik . Ik laat hem het berichtje zien . Maar hij kan natuurlijk geen Nederlands dus ik vertaal het voor hem . 'Ze mag er wel bij komen hoor, ik vertrouw jullie wel, en wat is nou leuker dan fans blij maken? Tenmiste het leukste is als ze niet helemaal hysterisch gaan huilen en je doof schreeuwen want dat is af en toe irritant' zegt hij . Ik begin een beetje te lachen . Kom maar xd hij vind het goed als je er bij komt zitten . Maar je mag niet hysterisch gaan huilen of schreeuwen ! Het is gewoon een normaal mens x Jim en ik verzend het naar Felice

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 11:16 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan [ ik ga]

    '' Nee het is een stom kind bij mij uit de klas de me belachelijk zit te maken omdat ik Homo ben .. ' medelevend kijk ik hem aan en sla een arm om hem heen. 'Niet op reageren wees trots op jezelf. Ik bedoel kijk naar LIam, hij is dood geboren jaren gepest en zie waa rhij nu is daar zijn de pesters niet hoor' glimlach ik zwak. en ik zwaai kort naar hem meisje

    [kort sorry]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    De peptalk van Niall hielp wel een beetje. Ik ging weer even terug naar de bakker en haalde voor ons alle 3 een muffin en wat drinken. Ik gaf er een aan Niall en Felice en daarna eentje aan mezelf. '' Ja Felice dit is Niall.. '' zei ik toen ik haar zag met haar mond open.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.
    Jim staat op en loopt weg waarna hij terug komt met een muffin. 'awh dankje' '' Ja Felice dit is Niall.. '' zei Jim en ik glimlah. 'aangenaam. Maar Jim waar ergens zitten jullie en de eerste of tweede concert?" ik kijk ze vragend aa en ik gnidfel dat Felice me aan kijkt met open mond. 'ben je vligen aan het vangen'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Wij komen om 5 uur dus dat is de 2e concert.. Want om 1 uur begint jullie eerste.. '' zei ik . Ik moest lachen om de opmerking van Niall. '' You are cute Niall'' zei ik met een knipoog. Hij was echt hot.. Ik val altijd al op blond met blauwe ogen. Niall heeft iets speciaal's maar wat? '' En we hebben backstage passen dus we kunnen daar ook nog met je praten.. Teminste als je dan nog tijd hebt..'' zei ik . Ik keek Felice aan die nog steeds haar mond open had. Ik duwde hem dicht. '' Zo dat is beter'' zei ik als een moeder. Ik keek weer voor me en zag daar mijn ex- beste vriend. ''Als je het over de duivel hebt.. '' zei ik

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 11:48 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Wij komen om 5 uur dus dat is de 2e concert.. Want om 1 uur begint jullie eerste.. '' zegt hij en ik dacht even na. " owja onze tijd twaalf uur start het ja en elf uur repetities en dat is twaalf uur jullie tijd' mompel ik. Het was zo verwarrend. 'willen jullie mij wat leren in het Nederlands wat ik vanavond kan zeggen iets van bedankt we houden van jullie' 'you are cute niall' zgt Jim en ik merk dat ik bgin te blozen. 'ehm dankje of zo' ik grinnik even. 'o fijn straks weer zeker Harry zijn seksverhalen aan horen hoe fijn hij het heefy gehad' verzucht ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Sure. Uhmm je kunt zeggen 'Ik hou van Jullie' '' zei ik . Het was echt super cute hoe hij de tijd door elkaar haalde. Ik ben daar ook nooit goed in geweest. Ik kan niet eens een gewone klok lezen. Ik kan alleen een digitale klok lezen . 'ehm dankje of zo' zei hij toen ik zei dat hij Cute is. Goed gedaan JIM ! Je hebt het weer voor elkaar hoor. Stom rot kind dat ik ben.'' o fijn straks weer zeker Harry zijn seksverhalen aan horen hoe fijn hij het heeft gehad' zei Niall . Ik begon keihard te lachen . '' Tja dat is Harry hij is nou eenmaal zo '' zei ik '' Zeg Niall moet jij niet gaan soundchecken ? Volgens mij kom je straks nog te laat !!'' zei ik

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 17:03 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles.

    De zonnestralen breken door de ruiten van de hotelkamer. Zuchtend ga ik overeind zitten en wrijf in mijn ogen. Chagrijnig staar ik naar de lege plek naast me. Waarom kon ik niet samen met Alli in een hotelkamer? Plotseling valt mijn blik op mijn mobiel, die oplicht. Snel graai ik hem van mijn nachtkastje af en open het berichtje van Alli. Hey babe, lekker geslapen? Denk aan je, kusjes A. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Hi love, ik heb niet zo lekker geslapen omdat jij er niet bij was :[ Je kan nog komen voor de show? X H. Ik leg mijn mobiel weer aan de kant en sta op. Ik rek me nog ’s uit en loop dan naar mijn kast toe. Ik zoek wat kleding uit en loop dan naar de badkamer toe. Ik kleed me uit en ga fluitend onder de douche staan. Als ik me helemaal heb gewassen, stap ik onder de douche vandaan en kleed me aan. Ik ruim alles op en gris mijn mobiel van het bed af waarna ik de service van het hotel bel, om te vragen of ze wat eten naar boven kunnen brengen. Ongeduldig ga ik op mijn bed zitten.

    (Sorry maar waarom is dit topic begonnen zonder mij?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,