• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?



    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin :
    ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 23:50 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Felice Bennet.

    Niall was precies zoals ik het me had voorgesteld. Een superlieve jongen. Hij zei niet veel, maar als hij iets zei was het grappig.

    'Ziezo, de Ziggo!' zei ik met een grijns. Na een paar minuten lopen waren we er eindelijk aangekomen. Het was wel een eind lopen man, pffff. En dat rennen er tussendoor... Gelukkig had ik een aardig goede conditie.

    Jim en ik namen afscheid van Niall en beloofden dat we hem vanavond weer zouden zien. 'Shoppingtimeeee!' riep ik vrolijk toen we even later door het winkelcentrum liepen.


    Dream on, dreamer.

    [Morgen kan ik waarschijnlijk bijna de halve dag niet schrijven, er blijft een vriendin zwemmen en logeren, you know. ;p Dus nu kan ik wel de hele avond schrijven, en morgen vroeg denk ik ook wel. Ik dacht, ik laat het nu al ff weten. (;
    Trouwens de jongens zijn nu toch in het ziggodome, of niet? ;p]

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 19:33 ]

    Jim Hendrikson

    Ik vond het echt kut om nu al afscheid te moeten nemen van Niall.. Ik gaf hem een kus op de wang . '' Bedankt Niall'' fluisterde ik .
    ''Shoppingtimeeee!' riep Felice vrolijk toen we even later door het winkelcentrum liepen. Ik ging de C&A binnen om wat kleding te scoren voor vanavond na de show. Ik ga mezelf echt niet belachelijk zetten tegen over 1D . Straks denken ze dat ik een of andere psygophaat ben . En dat wil ik echt niet. '' Omg deze is cute !!'' zei ik en ik haalde een shirt van het rek . Het was een shirt met een groeps foto van 1D . Toen pakte ik een licht bruine chino broek. En ik pakte 3 paar Adidas sneakers. Ik betaalde en pakte snel allemaal 1D armbandjes die er hingen ook die betaalde ik . Nou ja eigenlijk kreeg ik ze gratis. Idk why. Maar ik kreeg ze gratis dus ik pakte het hele rek met die armbandjes. Felice keek me raar aan . '' Heey alles wat gratis is moet je pakken !'' zei ik gulsig . De vrouw achter de kassa begon te lachen. '' Houden jullie van One Direction ?'' vroeg ze. Ik knikte ja. Ze zei dat we mee moesten komen . We liepen achter haar aan en opeens pakte ze 10 dozen . '' Wat zit er in ?'' vroeg ik . '' Allemaal One Direction spullen . '' zei ze . '' Ik verkoop er 20 voor 10 euro.. '' zei ze . Ik werd gek toen ik het hoorde . Ik pakte een briefje van 20. '' Ik betaal wel voor je Felice en je hoeft niks terug te betalen. '' zei ik . Ik zat dus op de terug weg met 40 dozen .. O gosh hoe krijg ik dit ooit thuis ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    iDirectioner schreef:
    [Morgen kan ik waarschijnlijk bijna de halve dag niet schrijven, er blijft een vriendin zwemmen en logeren, you know. ;p Dus nu kan ik wel de hele avond schrijven, en morgen vroeg denk ik ook wel. Ik dacht, ik laat het nu al ff weten. (;
    Trouwens de jongens zijn nu toch in het ziggodome, of niet? ;p]


    Het wordt morgen 36 graden, dus ik denk dat ik ook de hele dag bij het zwembad te vinden zal zijn :') En jup, volgens mij zitten ze in de Ziggo (: xx


    Dream on, dreamer.

    Aingeal schreef:
    (...)

    Het wordt morgen 36 graden, dus ik denk dat ik ook de hele dag bij het zwembad te vinden zal zijn :') En jup, volgens mij zitten ze in de Ziggo (: xx

    [Say whaaat? 36 graden?! ;o Haha is goed, dan weet ik een beetje wat ik verder kan schrijven! xox]

    Aingeal schreef:
    (...)

    Het wordt morgen 36 graden, dus ik denk dat ik ook de hele dag bij het zwembad te vinden zal zijn :') En jup, volgens mij zitten ze in de Ziggo (: xx


    [ Dat Niall er al is wil niet zeggen dat de rest er ook zijn.. Ik wil geen ruzie hier eigenlijk. Dus iedereen bepaalt zelf wanneer hun personage's daar zijn Oké ?]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Felice Bennet.

    Met open mond staarde ik naar Jim. Veertig dozen. Vol met One Direction spullen. Volgens mij vallen wij vanavond wel op tussen die schreeuwende en gillende meute fans! Ik hielp Jim met het dragen van de spullen en uiteindelijk kwamen we weer thuis aan. Jim rukte de dozen open en er kwam vanalles tevoorschijn. Shirts, armbandjes, petten, sjaals... En heel veel ervan was nog oranje ook! Ik keek Jim met twinkelende ogen aan. Ik grijnsde en wist dat Jim hetzelfde dacht als ik: optutten!


    Dream on, dreamer.

    Ziallerslove schreef:
    (...)

    [ Dat Niall er al is wil niet zeggen dat de rest er ook zijn.. Ik wil geen ruzie hier eigenlijk. Dus iedereen bepaalt zelf wanneer hun personage's daar zijn Oké ?]


    Is goed boooo (: xxxxxx


    Dream on, dreamer.

    Eleanor Jane Calder.
    Nadat ik overal heb gekeken of ik ook maar iemand van de jongens kon vinden heb ik het opgegeven. Zuchtend loop ik het hotel weer uit en laat me op één van de bankjes ploffen. Nadat ik mijn zonnebril heb gepakt zet ik hem op, in de hoop niet al te veel worden herkent. Met een hoop gelach en gepraat komt er een groepje jongens aan gelopen. Na even goed gekeken te hebben besef ik dat het de jongens zijn. Met een brede glimlach loop ik naar ze toe en ze lijken het eerst niet te merken maar als ik Louis van achter vast pak blijven ze allemaal stil staan. 'Hi!' glimlach ik vrolijk.

    [Whooopss, beetje vaag en kort stukje..]

    Jim Hendrikson

    Elke dag als Felice en ik naar school moesten kwam ik om 6 uur naar haar huis om haar op te tutten . Ze zei dat ze het zelf niet kon . Het is wel zo . Als ze zich zelf opmaakt lijkt ze net een clown. Ik hou zelf niet van make up op mijn gezicht. Ik haat het zelfs. Ik zette Felice in een stoel en pakte de 1D Make up die er in de dozen zat. '' Hey ik wil straks wel mijn eigen dozen mee naar huis he ?'' zei ik ze knikte. Ik had nu wel in ieder geval weer honderden posters die ik kon ophangen in mijn slaapkamer. Ik keek haar aan en begon haar op te maken . Naar een half uur was ze opgemaakt. De make up van 1D is niet slecht. Het maakt je niet lelijk ofzo. Ik pakte een normale Lipglos en smeerde het op haar lippen . Toen ging ik achter haar staan en deed haar haar. Ik had het in een paardenstaart gedaan want dat was wel makkelijk voor deze avond. Ik pakte een spiegel en liet haar het resultaat zien . Ze glunderde van geluk. '' Ik breng mijn 20 dozen even naar huis ''zei ik . Ik kon ze bijna niet dragen . Ik liep de trap af waar door ik bijna naar beneden stuiterde en ging Lopend naar huis. Na dat ik mijn spullen thuis had gebracht ging ik samen met Felice al naar het Ziggodome.. Want straks staat er denk ik een hele lange rij !


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Ik schrijf me uit sorry, maar iedereen bestuurt hier elkaars personage.]

    Thysia schreef:
    [Ik schrijf me uit sorry, maar iedereen bestuurt hier elkaars personage.]


    [ See ? Weer iemand die zich uitschrijft.. Guyss please Bestuur elkaar's personage niet !! Alleen joun eigen personage !! ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson.

    Ik schrik op als ik ineens van achter vastgepakt word. 'Hi!' hoor ik mijn vriendinnetje vrolijk zeggen. Ik glimlach en kus Eleanor op haar mond als begroeting. 'Hi liefje,' zeg ik blij. Ik pak Eleanor's hand vast. 'Was je hier al lang?' Eleanor haalde haar schouders op en zei dat het wel meeviel. 'Mooi, ik hou er niet van als je lang moet wachten.' Eleanor grinnikte en samen liepen we de Ziggodome binnen.

    [sorreh, kort maar ik ga nu pas eten :o ]


    Dream on, dreamer.

    Aingeal schreef:
    Louis Tomlinson.

    Ik schrik op als ik ineens van achter vastgepakt word. 'Hi!' hoor ik mijn vriendinnetje vrolijk zeggen. Ik glimlach en kus Eleanor op haar mond als begroeting. 'Hi liefje,' zeg ik blij. Ik pak Eleanor's hand vast. 'Was je hier al lang?' Eleanor haalde haar schouders op en zei dat het wel meeviel. 'Mooi, ik hou er niet van als je lang moet wachten.' Eleanor grinnikte en samen liepen we de Ziggodome binnen.

    [sorreh, kort maar ik ga nu pas eten :o ]


    [ Bestuur haar personage niet !! ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Aingeal schreef:
    Louis Tomlinson.

    Ik schrik op als ik ineens van achter vastgepakt word. 'Hi!' hoor ik mijn vriendinnetje vrolijk zeggen. Ik glimlach en kus Eleanor op haar mond als begroeting. 'Hi liefje,' zeg ik blij. Ik pak Eleanor's hand vast. 'Was je hier al lang?' Eleanor haalde haar schouders op en zei dat het wel meeviel. 'Mooi, ik hou er niet van als je lang moet wachten.' Eleanor grinnikte en samen liepen we de Ziggodome binnen.

    [sorreh, kort maar ik ga nu pas eten :o ]


    [ Volgens mij heeft degene die haar speelt dat nieteens geschreven, dit is dus weer een voorbeeldje. ]