• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?



    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin :
    ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 23:50 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horam

    Hij kijkt op zijn kaartje en zijn gezicht betrekt. . '' De linkerkant rij 23" ik knik. " geef me een minuut" als een debiel ren ik hard richting de plek waar Paul zit en begin hem van alles te vertellen van beste vriend en vriendin. Al snel ben ik terug. " tadsaaaaaaa je bent mijn beste vriend" ikk knipoog. " zeg als de meiden van de ret wat vraagt zeg maar dat ik ze het nog wel vertel" ik glimlach. " wij gaan nu, heel veel plezier en geniet ervan" ik druk mijn lippen stevig op hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam J. Payne

    De gezichten van mijn beste vrienden draaien zich naar me toe eens ik binnenwandel.
    "Dude, waar zat je?" begint Harry lacherig maar je zag dat hij nerveus was.
    "Bij mijn vriendin..." begon ik niet-wetend waarom ze zoveel rumoer maken.
    "Li, je was bijna te laat," grinnikte Zayn en checkte zijn haren nog snel in de spiegel.
    "Nou, niet zoveel stress. Jullie weten dat jullie altijd om me kunnen rekenen en dat ik altijd op tijd kom," knipoogde ik.
    "Zolang je maar niet afgeleid raakt door je vriendin, right?" lachte Louis.
    "Als je je amuseert, gaat de tijd sneller," tekende ik een aureool boven mijn hoofd.
    "Zie maar dat je wakker blijft en niet weg droomt op het podium. Hup maak dat je wegkomt!" lachte Paul een beetje zuur en duwt ons richting de instapplaatsen.
    "Rustig," mompelde ik. Ik kon er toch niets aandoen dat ik de allerleukste vriendin op de hele wereld had?

    [Hopelijk heb ik me zo wat kunnen inwerken?]

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 21:01 ]


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    Louis Tomlinson.

    Ik keek met grote ogen naar het tafereel voor me. Niall zoende met Jim. Sinds wanneer was hij... Ik stootte Harry aan. 'Sinds wanneer is hij...' vroeg ik, doelend naar Niall. Ik snapte er even niks meer van.

    (kort, sorreh!)


    Dream on, dreamer.

    Jim Hendrikson

    " tadsaaaaaaa je bent mijn beste vriend" Knipoogt Niall ik begon te lachen. " zeg als de meiden van de rest wat vraagt zeg maar dat ik ze het nog wel vertel" Hij glimlacht even " wij gaan nu, heel veel plezier en geniet ervan" En hij drukt zijn lippen stevig op die van mij . Ik pakte Felice haar hand en liep snel naar de plek waar Niall ons had neer gezet. Gelukkig waren er nog 2 stoelen vrij . We stonden voor aan . We konden de jongens heel goed zien. Helaas stond die bitch wel 2 meter naast me . Maar ik ben hier niet voor haar ! Maar voor mijn Nialler . Mijn vriendje . Ow kut ! Ik moet hem nog vragen als mijn vriendje .. Verdomme Jim


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles

    Voor mijn neus begonnen ineens Niall en Jim te zoenen en ietwat onwennig schuifelde ik met mijn voeten. Louis stootte me aan, waarop ik ietwat versuft opkeek naar mijn beste vriend. "Sinds wanneer is hij..." vroeg hij, doelend op Niall. "Ehm, ik heb geen idee sinds wanneer," bekende ik schouderophalend. "Hij vertelde me het net dat hij gevoelens ehm," ik wreef langs mijn nek. "Dat hij bi is. Maar hij wilt het je zelf vertellen." Niall draaide zich om en keek me trots aan, grijnzend stak ik mijn duim op. Eindelijk kwam Liam rustig binnenwandelen alsof er niks aan de hand was. Paul duwde ons snel naar onze instapplaatsen. Volgens mij was Paul nog zenuwachtiger dan wij waren.


    To love is to destroy.

    Niall Horan

    Ik glunderde en straalde de hele tijd. Tevreden kijk ik rond en zie Lou en Hazz wat vaag kijken. We worden op onze plekken gezicht en ik houd een big smile op mijn geziht. 'Li Lou ik moet jullie wat vertellen. Ik ben bi en uhn ik ben verliefd. De jongen die je nrt zag op hem'glimlach ik vol trots. Ik zie dat Paul begint af te tellen. Nog twintig seconden om te knallen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam J. Payne

    Louis en ik staan wat te kibbelen over de eerste plekken waar we moeten staan totdat Niall aan komt lopen. "Li, Lou, ik moet jullie wat vertellen. Ik ben bi en uhm ik ben verliefd. De jongen die je net zag, op hem," glimlacht hij trots. Natuurlijk was ik oprecht blij dat onze kleine Ier zijn liefde had gevonden, het maakte niet uit of hij bi, hetero of homofiel was, zolang hij maar blij was.
    Paul begint af te tellen om aan te geven dat de laatste twintig seconden ingegaan zijn. Glimlachend geef ik Niall een goedkeurende schouderklop. De eerste noten van 'BSE' daverden doorheen de boksen en ik was er helemaal klaar voor. Klaar om mezelf weer helemaal te geven, samen met mijn allerbeste vrienden.
    "Kom oooop!" moedig ik aan spurt het podium samen met Zayn op. De fans gieren hun longen uit hun lijf en verwelkomen ons opgewonden.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 21:00 ]


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    Becca Louise Green

    ik hoor het begin deuntje van BSE en meteen daarna komen ze allemaal het podium opgespurt. Ale meiden beginnen te gillen. Ik kijk Alli lachendd aan. Ze staat vollop te swingen. Nu is Zayn aan de beurt. ik juigh zo hard ik kan en klap in mijn handen. Hier hoef ik me niet te schamen. hier doet iedereen zo dus...

    [sorry kort stukje]

    Niall Horan

    Een opgelucht gevoel krijg ik als Liam me een klopje geeft. Paul telt de laatte seconden en BSE dreunt door de speakers en we rennen het podium op. Ik doe mijn sprong die ik altijd doe en grijns als ik Jim zoe. Ik knipoog naar hun maar hij zal vast de enifste zijn die het merkt. Grijnzrnd spring ik op en neer en ren op het podium om te wachten op het refrein en mijn stukje. Ik dans wat en ik ga helemaal uit mijn dak


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik keek de hele tijd naar Niall hij was zo knap . Maar ik voelde telkens de blik van die trut op mijn hoofd branden . '' Wat wil je nou ? '' schreeuwde ik . De muziek stond zo hard namelijk . '' Waarom kijk je de hele tijd naar Niall ? Hij is al van mij !'' zei ze . '' Helemaal niet Niall is al van mij !'' zei ik terug . Ik wou haar slaan maar ik hield me in . Ik wilde niet dat Niall's avond niet verpesten . Ik liet me alleen maar door Niall af leiden en niet door dat stomme stoep hoertje. Toen voelde ik een klap op mijn achterhoofd. '' Auwww !'' schreeuwde ik . Ik gaf haar een klap terug . '' Kom ! We gaan ergens staan waar we normaal kunnen staan !'' zei ik tegen Felice . Ik liep ongeveer 5 meter verder weg waar ik Niall nog beter kon zien


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles

    Vrijwel meteen voel ik de adrenaline door mijn lichaam stromen en zoek ik naar Alli. Lichte teleurstelling gaat door me heen als ik haar niet zie. Ik weet dat ze er wel is, maar er zijn zoveel mensen dat ik haar niet zo snel kan zien
    "Cute as a button, every single one of you!" roep ik grijnzend, waarna de zaal los barst. Wat houd ik toch van mijn beroep.


    To love is to destroy.

    Zayn Malik

    '' One Direction is here to see you !!'' riep ik luid door de Microfoon . Ook dit keer ging de zaal helemaal los. Toen volgde er een ander liedje. Rock me . Ik hield echt super veel van dit liedje. Dit moest me denken aan Becca . Ze zegt ook altijd I want you to rock me


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Nuall Horan.

    Snel ren ik naar achter om de electrische gitaar in ontvangst te nemen en in een beweging zit het microfoontjem ik sprint weer terug en begin Rock me te spelen en te zingen. 'bedankt Nederland!' roep ik grijnzend in hun taal waardoor er een ggil opstijgt. Ik glimlach,dadelijk zou Little Things en Moments komen. De liedjes om te huilen. Zoals ik dat altijd had.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam J. Payne

    Tijdens 'Little Things' zag ik dat Niall het moeilijk kreeg dus ging naast hem staan en legde een arm om zijn schouders heen. Hij glimlachte naar me en deed zijn solo foutloos, waarschijnlijk naar Jim gericht aangezien hij het zo intens mogelijk zong.
    Eens het lied was afgelopen, herpakte ik me en zocht Caitlin's ogen. Daar was ze en ze glimlachte me bemoedigend toe waarna ze een Micheal Jackson-move uit de kas haalde. Ik lachte op het podium en fans keken me raar maar geamuseerd aan.
    "Right..." grinnikte ik en waaide naar een aantal meisjes en jongens om hen te laten zien dat ook zij belangrijk voor me waren.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 21:33 ]


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    Niall Horan
    Tijdens Little Things barst ik weer in huilen uit en schor zing ik mijn solo voor Jim wat een grijns bezorgd. Ik voel Liam zijn arm om me heen en glimlach. Snel tijdens hrt spelen door veg ik de tranen weg. al snel starten we op de schuifpodium met MOments. We gaan over het publiek naar een kleine podium en daar hebben we.twirter vragen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan