• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?



    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin :
    ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 23:50 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    ik haal wel wat water en een paracetamol 'ik glimlach even en kreun weer. Hij gaat naat me zitten en snel neem ik het pilletje in. "dankje'. Hij geeft me een kus op mijn hoofd. het spijt me voor de ruzie van vanmiddag. " zegt hij. 'het was merendeels Zayn zijn schuld. Hij was bang dat je me af pakte van hem dus ik heb hem verteld dat dat alleen gebeurd als hij zo zou blijven doen. Ze moeten er aan wennen denk ik. ik stuur Zayn een smsje dat Jim me gebraagd heeft en of het daar nog gezellig was. Op twitter typ ik snel . 'im ill but my love is here for me'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    ''het was merendeels Zayn zijn schuld. Hij was bang dat je me af pakte van hem dus ik heb hem verteld dat dat alleen gebeurd als hij zo zou blijven doen. Ze moeten er aan wennen denk ik.'' zegt Niall. '' Ik hou van je Niall '' zei ik . Ik ging liggen en keek met Niall mee op zijn mobiel . '' Ahww babe !'' zei ik vrolijk. Ik keek Niall verliefd aan . Ik pakte mijn mobiel en maakte een foto van Niall en mij . '' Maak je geen zorgen Niall ik bewerk die foto wel zodat je er niet ziek uit ziet'' zei ik . Ik glimlachte en bewerkte de foto. Toen ik klaar was sloeg ik de foto als mijn screensaver op . '' Wil je wat eten Boo ?'' vroeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik begin blij te glimlachen. 'nandos'

    Folderen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'nandos' zegt hij glimlachend .'' Oki'' zeg ik . Ik loop naar buiten en bestel nando's . Ik loop weer terug naar binnen en ga weer naast Niall zitten . '' Nando's is on his way babe !'' zeg ik . Gelukkig is er vorige week een tentje met nando's geopend .

    [ is goed ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles

    Bezorgd kijk ik Niall achterna die het podium afloopt. "I'm sorry guys, Niall is ill." Vertel ik door de microfoon aan de fans. De fans beginnen luid "awhhh no Niall!" te roepen.


    To love is to destroy.

    Louis Tomlinson.

    Ik genoot tot nu toe van elke seconde van het concert. De fans, de muziek, de jongens... Het was gewoon geweldig. Iedereen, maar dan ook IEDEREEN was in het oranje. Het was echt geweldig. Tenminste, totdat Niall ziek werd. Hij had al weken naar dit concert uitgekeken, en nu werd hij ziek. Ik hoop dat ze hem een beetje kunnen opvrolijken daar in de kleedkamers, want ik zou echt stikchagrijnig zijn op zo'n moment. De fans vonden het ook zeker niet leuk. "Okay guys, we're going to yell 'get well soon Niall' when I count to three, right?'' De fans roepen instemmend. "Okay. One, two, three..." "GET WELL SOON NIALL!"


    Dream on, dreamer.

    Zayn Malik

    Ik vond het zo zielig dat Niall ziek is . Hij vond dit concert zo leuk ! Hij had hier al weken naar uitgekeken . Ik hoop dat Jim hem goed verzorgt . Hij verdiend het om verzorg te worden . Niall deed dat ook altijd bij ons. Ik hoop dat hij vanavond weer een beetje beter is. Harry heeft ook zoiets gehad . Maar toen ging hij kotsten achter het podium . Wij hadden zijn solo's toen overgenomen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    " je bent een schat. Zeg Jim is het concert niet op tv ofzo dan kunnen we het beide nog wel zien" zeg ik zacht. Ik had wel zin in Nandos al was ik misselijk en duizelig. " mehh warm" zucht ik en duw de dekens van me af waardoor ik bezweet blijf liggen en zucht weer. " ik baal hier zo van he , ik had er echt naar uitgekeken, iedereen in het oranje gewoon en dan dit." Ik pak de tv gids en zie dat het concert inderdaad gefilmd word. Snel zet ik hem aan en begin dom te glimlachen. Zo wasik er toch nog bij. " get well soon Niall" hoor ik de zaal schreeuwen en begin te glimlachen, dit was zo lief. 'Thanks guys, ik kijk nu live op de tv mee hier. Geniet er gewoonvan oke, Jim verwend me heerlijk hier. X nIall" stuur ik naar Zayn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik kreeg een smsje van Niall. Ik pakte mijn mobiel en begon het te lezen " thanks guys ,ik kijk nu live op de tv mee hier. Geniet er gewoon van oke ? Jim verwend me heerlijk hier x Niall " zeg ik. Ik stop mijn mobiel weer weg en kijk de zaal rond. Waarom kijken ze naar mij ? KUT !! Ik heb het hardop gezegt ! " uhh. " zei ik . Direct begonnen alle meisjes te gillen !! " omg !! Niall is gay yippeeee" schreeuwden ze . Kut !! Wat moet het management wel niet denken ? Door mij komen ze nu in de problemen..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Ik zie dat Zayn zijn mobiel pakt en begint te glimlachen en het voorleest. Wacht, hij leest alles voor. " uhh. " Verstijfd kijk ik naar de tv. Fuck, fuck fuck fuck fuck. Daar ging mijn leven, management ging heel boos worden, mijn familie wist er niets van, fijn dit . " omg !! Niall is gay yippeeee" hoor ik een paar meisjes schreeuwen. Oke dat was dan wel positief. Met tranen in mijn ogen kijk ik naar Jim. 'Jim ik ben bang' fluister ik zacht. Als ik zei dat ik zou stoppen zou het management het niet eens erg vinden. Ze hadden al een paar keer voorgesteld dat ik alleen gitaar zou spelen maar daar waren dde jongens en de fans fel tegen in gegaan. Ik had altijd stilletjes afgewacht. Ik hoeefde niet de beste te zijn, maar ik kreeg altijd de minste solo's , de meeste haat en mijn stem wouden ze altijd bewerken, en dat deed pijn. En nu dit, was voor hun perfect om mij eruit te gooien.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson.

    Mijm ogen werden groot toen ik hoorde wat Zayn las. " Jim ? Ik ben bang " zei Niall " niet bang zijn Niall. Ik doe er alles aan om jou in de band te houden.. Ik vind dit echt zo stom ! Waarom doet Zayn dit ? " vroeg ik. Direct hoorde ik Niall's mobiel afgaan. " gewoon.opnemen niall " zei ik. Er kan toch niks mis gaan.. Hoop ik.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    " niet bang zijn Niall. Ik doe er alles aan om jou in de band te houden.. Ik vind dit echt zo stom ! Waarom doet Zayn dit ? " vraagt hij. 'Hij heeft er niet bij nagedacht..'fluister ik. Ik hoor mijn beltoon en krimp in elkaar.. " gewoon.opnemen niall "Ik knik en zet hem op luidspreker. 'Met Niall Horan' zeg ik zacht en kijk lipbijtend naar Jim toe. Hoe was dit voor hem? Hij zou straks haat krijgen, herkend worden. Tegen de haat zou ik alles doen, ik zou hem beschermen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    . 'Met Niall Horan' zegt Niall. '' Niall Horan !! Is het waar ?'' hoor ik een boze man zeggen . Ik kijk Niall aan en sla een arm om hem heen . Als ik haat krijgt boeit het me niks. Ik word zo vaak gehaat. Maar als Niall gehaat word dan sla ik de mensen die hem haten ! Ik ga er alles aan doen om er voor te zorgen dat Niall in de band blijft. Al moet ik mezelf er voor vermoorden zelfs dat zou ik doen voor mijn BabyBoo x


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    '' Niall Horan !! Is het waar ?'' Ik herken de stem van een van de mensen van Modest Management. 'Ja het is waar. Ik wou het zelf komen vertellen en voor een handige oplossing zoeken maar Zayn heeft zich per ongeluk versproken, want ja hij is eenmaal ook maar een mens en nu weet heel de wereld het. Ja ik ga haat krijgen maar ik ben wie ik ben. Normaal zou ik dit soort dingen niet roepen als ik weet dat het niet zo is maar ik ben momenteel heel gelukkig. Het is een schat van een jongen en je kunt doen wat je wilt, en ik wil mee werken zolang onze relatie gewoon mag blijven. Ik heb de liefde van mijn leven en die ga ik niet weg laten lopen' ratel ik tegen de vent. Het was de vent die mij er zo graag uit wou hebben.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'Ja het is waar. Ik wou het zelf komen vertellen en voor een handige oplossing zoeken maar Zayn heeft zich per ongeluk versproken, want ja hij is eenmaal ook maar een mens en nu weet heel de wereld het. Ja ik ga haat krijgen maar ik ben wie ik ben. Normaal zou ik dit soort dingen niet roepen als ik weet dat het niet zo is maar ik ben momenteel heel gelukkig. Het is een schat van een jongen en je kunt doen wat je wilt, en ik wil mee werken zolang onze relatie gewoon mag blijven. Ik heb de liefde van mijn leven en die ga ik niet weg laten lopen' ratelt Niall tegen die vent. '' Nou ! Vooruit ! MAAR ALS JE EEN MAAR DAN OOK MAAR EEN FOUT MAAKT LIG JE ERUIT !'' schreeuwde die vent.. Wow wat een strenge man . Zeker gescheiden ? '' Ik hou van je Niall'' fluister ik in zijn oor. Niall hangt op en ik trek hem in een knuffel . '' We moeten geen fouten maken .. '' zei ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik