• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?



    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin :
    ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 23:50 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Hendrikson

    Ik genoot van de hele show ! Het was zo geweldig . Opeens tikte Felice op mijn schouder . '' Hoe was het nou om met Niall te zoenen ?'' fluisterde ze in mijn oor. '' Geweldig !!'' zei ik . Ik bloosde . '' Zoent hij goed ?'' vroeg ze. '' Ja hij zoent echt super goed !!'' zei ik . Ik zag Liam naar een paar Directioners zwaaien . Echt zo lief . Ze zijn allemaal lief trouwens. Maar Niall die is de liefste. Hij zong Little Things en Moments foutloos . Ik zag dat hij het een beetje moeilijk kreeg om zijn tranen in te houden . '' Felice ? Ik ga echt super snel even naar de bakker ! Ik ga snel een taart voor de jongens halen please blijf jij ff hier ?'' vroeg ik . Ze knikte . Ik rende de zaal uit en stapte op mijn fiets. Hoe die hier kwam weet ik niet ! Maar het boeit me niet. Een paar minuten later had ik mijn bestelling gedaan . Het duurde maar 5 minuten en toen was de taart klaar. Ik had er voor gezorgd dat er een foto van de jongens op kwam en daar op stond. 'You are my hero's ' . Maar ik had er nog een laten maken speciaal voor Niall . Het was een hartjes taart met erop 'Do you wanna be my Boy Friend ?'ik hoop echt dat ze het leuk gaan vinden . Ik fietste weer terug naar het ziggodome en ik werd gewoon binnen gelaten . Ik liep naar de kleedkamer van Niall en legde daar de taart voor hem neer . De andere taart zette ik bij de chillroom waar hun altijd chillen na de show. Ik liep weer terug naar Felice . Ik kon One Direction eigenlijk niet eens verstaan want de jongens en meisjes schreeuwden zo hard. '' Ik heb taarten gehaald !'' schreeuwde ik naar Felice. '' Leuk ! Kijk de jongens doen een twitter dinges !'' zegt ze en ze wijst naar het bord waar met dikke koeienletters op staat : Niall are you in love with some one ?. stond er . Ik keek Felice aan . Ik ben benieuwd wat hij gaat zeggen

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 22:16 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Moments ging ook vol tranen en we waren op het kleine podium. Nu begon de twitter ronde. Niall are you in love with some one ?. Stond er groot op twee schermen. Ik word knal en dan ook echt knal riod. 'ik ben verliefd maar ik ga niet zeggen op wie. Jullie zullen het vast nog wel horen en lezen maar we willen rustig aan doen.'vertel ik en word steeds roder terwijl ik glunder.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson .

    Niall leest de tweet en word knal rood. 'ik ben verliefd maar ik ga niet zeggen op wie. Jullie zullen het vast nog wel horen en lezen maar we willen rustig aan doen.'vertelt hij en word steeds roder terwijl we samen glunderen. Ik wil zelf ook nog niet dat het bekend word gemaakt. Eerst de jongens daarna onze familie en daarna de anderen .Ik hoop echt dat Niall geen gedonder krijgt met het management . Want als dat gebeurt neem ik Niall mee naar een land waar niemand hem kent. En dat we daar samen gelukkig kunnen leven . Maar ja ik ben nog maar 17 en het kan ieder moment gedaan zijn met onze relatie. Maar daar ga ik nu niet over na denken . Ik hoorde een paar meisjes iets zeggen '' Waarom verteld hij het niet ? Ik wil het weten'' zeiden ze . '' Geduld dames Niall verteld het wanneer hij het wilt'' zei ik om ze gerust te stellen . Ze glimlachten . Ik keek naar Niall en ik knipoogde naar hem


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Oke wat nu??ik.kan moeilijk t concert helemaal gaan doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Oke wat nu??ik.kan moeilijk t concert helemaal gaan doen


    inderdaad .. Ik doe wel weer ff Zayn

    Zayn Malik

    de vraag was best wel grappig . Het was ook precies op het juiste moment . Ik snapte wel waarom Niall niks wilde zeggen . Het is niet echt gewoon namelijk . En hij moet het eerst gaan overleggen met het management enzo . '' Here is One Way Or Another !'' riep ik en we gingen zingen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik zucht opgelucht als Zayn One way or another aankondigt. Ik concentreeer me op het nummer. Ik bijt op me lip als ik me wat duizelig voel en loop snel naar Zayn toe. "Zayn is hier water?' vraag ik in zijn oor en kijk even hem aan. Ik moest echt even wat water hebben. Als het hier niet lag moest Zayn mijn solo maar zingen of zo nog steeds zoek ik naar water. 'Zayn neem jij alsjeblieft mijn solo over?ik moet echt eater hebben ik voel me niet zo super'praat ik tegen hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam J. Payne

    Tijdens OWOA gaf ik me helemaal. Ik hield van het nummer en begon ruw door de micro te zingen. Het gaf een aanstotend effect want de hele zaal barstte los na ons inside-joke-dansje. Samen met z'n allen gaven we er een lap op en genoten van elke seconde. We spurtten van de ene kant naar de andere alsof er een bom was ontploft en geamuseerd keken we elkaar aan.
    Toch mijn grote genoegen kreeg ik de impuls om door Zayn's haren te gaan en trok 'per ongeluk' zijn shirt omhoog waardoor zijn tattoos zichtbaar waren. De zaal ging uit z'n dak en Zayn duwde me lacherig weg. "Dude," grinnikte hij. Ik lachte met hem mee en liep dan weer naar Niall om samen met hem voor het hele publiek mijn solo uit volle borstkas mee te zingen.

    [Ik ga zo afsluiten, lovies.]


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    Zayn Malik

    "Zayn is hier water?' Vraagt Niall aan mij . '' Ik weet het niet Niall wat is er ?'' vraag ik . 'Zayn neem jij alsjeblieft mijn solo over?ik moet echt water hebben ik voel me niet zo super'' zegt hij . Ik knik . Ik kijk Jim aan en zeg met gebaren dat hij naar Niall moet . Jim begrijpt het en loopt er heen .

    Jim Hendrikson

    Ik liep naar de kleedkamers en haalde snel wat water. '' Niall ?'' riep ik . Ik vond hem en gaf hem het flesje water. Ik legde mijn hand op zijn voorhoofd . Hij was loei heet ! '' Oké Niall kom mee je bent dood ziek gast ! Ik breng je wel naar je hotel '' zei ik . Ik vond het echt zielig dat hij opeens ziek was. Net was hij nog zo lekker fit. Misschien was iemand uit het publiek ziek ? of is hij een beetje duizelig geworden door die vraag


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik zie Zayn gebaren maken en loop snel het podium af. Jim is er met wat water en voelt mijn voorhoofd. Oké Niall kom mee je bent dood ziek gast ! Ik breng je wel naar je hotel ' ik knik langzaam. 'ik ga even het zeggen tegen de jongens en dan moet ik naar Paul oke jij wacht hier amders krijg ik problemen' iets minder duidelijk ren ik het posium op naar Zayn en Liam. 'psst ik begin ziek te worden blijkbaar. Ik ga naar het hotel weten jullie het op te lossen?' vraag ik ze en kijk ze aan. Ik vond dit echt balen ook vior de fans maar misschien dat ik vanavond weer wel mee kon


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles

    Ik zing keihard mee en geniet van elk moment. Ik pak een paar handen van de fans vast en grijns als ze nog harder beginnen te gillen dan voorheen. Als het liedje afgelopen is neem ik snel een slokje water voor mijn droge keel. "What do you want to hear now from us? What makes you beautiful? Alright, let's do this!" lachend klap ik met mijn handen en schenk een fan een knipoog die luid gillend haar handen naar me uitsteekt.


    To love is to destroy.

    Jim Hendrikson

    'ik ga even het zeggen tegen de jongens en dan moet ik naar Paul oke jij wacht hier amders krijg ik problemen' zegt Niall tegen me . Ik knik . Ik loop even naar de kleedkamer van Niall en pak een paar spullen van hem . Dan loop ik weer terug en sms Felice even . '' Hey Fel ! Niall is ziek geworden ik breng hem even naar zijn hotel . Als jij straks naar huis wil moet je gewoon gaan hoor. Tot vanavond misschien x Jim'' en ik drukte op versturen. Ik keek naar Niall die steeds bleker begon te worden . Ik hoop dat hij het nog kan vol houden tot het hotel. Mijn babyBoo is ziek.

    Zayn Malik

    Ik knik als Niall zegt dat hij ontzettend ziek is . Ik heb dat ook gehad. '' Ga maar Niall'' fluisterde ik in zijn oor. Hopelijk is hij vanavond beter

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 22:58 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    'ga maar Niall' zegt hij en ik knuffel hem kort. 'Im sorry but I dont fewl good'roep ik snel. Daarna wandel ik duizelig en misselijk richting Pail. 'hry ik voel me niet. Een goede vdiend haalt me op'hij legt zijn hand op mujn voorhoofd. 'ga maar snel. Beterschap'ik glimlach en knik waarna ik naar Jim ga. 'hey: mompel ik. Ik geef Jim de naam en adres van het hotel albast en loopbnaar mijn kleedkamer. Snel ben ik omgekleed en kijk ik rond voor spullen als ik iets op de tFel zie staan. met grote ogrn kijk ik naar de taart terwujl tranen beginnen te stromen. 'ja ik wil jou vtiendje zijn'zeg ik zacht. Hij was me vast achter na grlopen. Ik draai me om en rem naar hem toe om te omhelzen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Niall had zich omgekleed en de taart gezien hij begon te huilen.yeay hij wilde mijm vriendje zijn ! Hij omhelsde me ik glimlachte van oor tot oor . " kom we gaan " zei ik. Ik tilde hem io en liep naar de auto. Ik ben blij dat ik net mijm rijbewijs heb. Ik zette Niall op de achterbank . " ga maar even slapen " zei ik. Ik ging achter het stuur zitten. Ik starte de auto en reed weg. Het duurde maar 5 minuten toen we bij het hotel aankwamen. Niall lag rustig te slapen. Het zag er zo schattig uit ! . Ik tilde Niall uit de auto en liep naar zijn kamer. Ik haalde het pasje uit mijn broek en deed de deur open. Ik legde Niall op bed. Toen liep ik naar het raam en deed hem open. Zodat jij frisse lucht heeft


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    ' kom we gaan" zegt Jim en hij tilt me op waardoor ik hiechel. Hij zet me liefdevol in zijn auto. 'ga maar lekker slapen' ik knik en voor ik het weet lig ik al te slapen. Ik hoop echt dat ik vanavond nog mee kon. Dit was niet leuk voor de fans en zelf had ik er ook juist veel zin in. Ik merk vaag dat de onderhrond veranderd en langzaam wordt ik weer wakker en slaak een kreun. 'mijn hoofd' zucht ik zachtjes. Gey leek net een kater alsof ze op mijn joofd sloegen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Niall werd wakker en hij had hoofdpijn . " ik haal wel wat water en een paracetamol." Zei ik. Ik liep maar beneden en vroeg om wat water en paracetamol. Ik kreeg hrt en liep weer naar boven. " hier " zei ik lief . Ik gaf hem het water en de medicijn . Ik ging naast hem op bed zitten. " het spijt me voor de ruzie van vanmiddag. " zei ik. Ik had er zoveel spijt van. Ik gaf hem een kus op zijn voorhoofd '' Grappige vraag he ? Die tweet vraag'' zei ik . Ik dacht na en besef me dat ik nu gewoon bij Niall Horan in zijn hotel kamer zit ! En hij is mijn vriendje. Dit is de beste droom ooit. Wait ff mezelf knijpen. Ik kneep mezelf . '' AUW ! Sorry ik wou ff checken als dit wel echt is en geen droom . '' zei ik grinnikend.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 10:11 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik