• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?



    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin :
    ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 23:50 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Nou ! Vooruit ! MAAR ALS JE EEN MAAR DAN OOK MAAR EEN FOUT MAAKT LIG JE ERUIT !'' ik slaak een zucht en ben blij als we moeten ophangen. 'Ik hou van je Niall' hij trekt me in een knuffel en ik zucht weer. 'We moeten geen fouten maken' I haal mijn schouders op. 'Ik ben geen schoothondje, als het aan hem lag, speelde ik alleen gitaar was mijn stem zoveel veranderd door de computer dat ik als een allien zou klinken. Ik ben zoals ik ben en als ik iemand leuk vind is dat zo. Ik sms de jongens even, Zayn voelt zich schuldig en dat weet ik' Ik begin te typen. 'Zayn geen zorgen, je kon er niets aan doen. Het management weet het. Het is goed maar nog een 'fout' en ik moet uit de band.. Geniet van vanavond, denk er niet meer aan oke! Als je wilt praten we vanavond nog wel, groetjes daar in de zaal' sms ik hem en ik kijk naar Jim. 'I love you too' glimlac ik.'Kom erbij liggen dan kijken we samen naar het concert. '


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'Ik ben geen schoothondje, als het aan hem lag, speelde ik alleen gitaar was mijn stem zoveel veranderd door de computer dat ik als een allien zou klinken. Ik ben zoals ik ben en als ik iemand leuk vind is dat zo. Ik sms de jongens even, Zayn voelt zich schuldig en dat weet ik' zei hij . '' Wat is die man dan een klootzak.. '' zei ik . 'I love you too' glimlacht hij.'Kom erbij liggen dan kijken we samen naar het concert. ' Ik giechelde en ging naast Niall liggen. Ik legde zijn hoofd op mijn borst. Ik ging met mijn hand door zijn haar. '' Ow ff mijn ouders smsen dat ik vannacht waarschijnlijk niet thuis kom . '' zei ik . Ik pakte mijn mobiel en typte een smsje naar mijn moeder. 'Hey Mam ik kom vannacht waarschijnlijk niet thuis. Ik ben samen met Niall in het hotel hij is ziek . Maak je geen zorgen . x Jim'. Niet veel later kreeg ik een smsje terug. 'Is goed schat ik zit de show live op tv te kijken. En als je haat krijgt ofzo maak je geen zorgen je familie en je vrienden staan altijd achter je x Mama'


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Wat is die man dan een klootzak.. ' ik gniffel zacht. 'Dat is hij inderdaad, hij denkt dat we zo een twee drie veranderen zodat we meer fans krijgen. We zingen omdat het zo super leuk is en om fans blij te maken, niet voor het geld' zucht ik. Ik voel zijn hoofd op mijn borst en streel door zijn haren. 'Ow ff mijn ouders smsen dat ik vannacht waarschijnlijk niet thuis kom.' ik knik dat het goed is. 'Ik wil jou ouders wel een keertje ontmoeten' glimlach ik naar hem en druk een kusje op mijn haren. 'Ik ben alleen nog misseiljk en een beetje duizelig.' mompel ik. Ik wist natuurlijk niet goed of ik nog koorts had maar ja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'Ik wil jou ouders wel een keertje ontmoeten' glimlacht hij naar mij en drukt een kusje op mijn haren. 'Ik ben alleen nog misseiljk en een beetje duizelig.' zegt hij . '' Haha mijn ouders ontmoeten ? Dat wil je niet geloof me . Ahww laat me joun hoofd eens voelen '' zeg ik . Ik leg mijn hand op zijn voorhoofd . Het voelt al wat minder warm aan . '' Maar het lijkt me beter als je vanavond niet optreed Niall . Ik wil het risico niet lopen dat jij ligt te kotsen op het podium..'' zeg ik . Als hij dat doet dan komt dat in het nieuws enzo. Net zoals met Bieber. Die hebben ook gewoon zoveel druk op zich .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Haha mijn ouders ontmoeten ? Dat wil je niet geloof me . Ahww laat me joun hoofd eens voelen '' zegt hij en ik grinnik even. 'Hoezo niet
    ?" zijn hand is op mijn voorhoofd. '' Maar het lijkt me beter als je vanavond niet optreed Niall . Ik wil het risico niet lopen dat jij ligt te kotsen op het podium..'' Ik zucht. 'Ik wil het zo graag Jim, atjetoee?" smeek ik Jim. en met puppy ogen en pruillipje kijk ik hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'Hoezo niet ?" vraagt hij . '' Omdat mijn moeder dan heel extreem lief gaat doen enzo. Dat deed ze ook met mijn broer als hij een vriendin mee naar huis bracht. Ik moest dan altijd aan tafel zitten en het gezellig maken '' zei ik 'Ik wil het zo graag Jim, atjetoee?" smeekt hij mij . Hij wil echt graag optreden . en met puppy ogen en pruillipje kijkt hij mij aan. '' Vooruit. Maar als je je weer ziek voelt ga je direct backstage om even bij te komen!'' zeg ik . Ik geef Niall een kus op de mond.
    '' Ik hou ontzetten veel van je . '' zeg ik . Ik ga op Niall's heup zitten en zoen hem '' Hihi'' giechel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall horan

    '' Omdat mijn moeder dan heel extreem lief gaat doen enzo. Dat deed ze ook met mijn broer als hij een vriendin mee naar huis bracht. Ik moest dan altijd aan tafel zitten en het gezellig maken '' Ik glimlach 'Dat is toch juist leuk dan? Mijn moeder doet dat ook, gezellig met zijn alle kletsen enzo'. '' Vooruit. Maar als je je weer ziek voelt ga je direct backstage om even bij te komen!'' Ik grijns 'wiehoeeeeee' roep ik lachend en blij uit. '' Ik hou ontzetten veel van je . '' hij geeft me een zoen en komt op me zitten waarna hij giechelt. 'Hmm hoelaat komt het eten? Zullen we na het eten terug gaan naar het uhm naar het optreden' ik kon de naam niet uitspreken. 'Dan zgeg ik het de boys dat ik vanaaf ze weer kom.'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'Hmm hoelaat komt het eten? Zullen we na het eten terug gaan naar het uhm naar het optreden' hij kon de naam niet uitspreken. 'Dan zgeg ik het de boys dat ik vanaaf ze weer kom.' zegt hij . Opeens werd er op de deur geklopt. Ik liep naar de deur. Ik betaalde het eten en liep terug . Ik pakte 2 borden . 'Eten !!'' riep ik . Ik bracht het bord met eten naar Niall . Ik zette het op zijn schoot . Toen pakte ik mijn eten en ging naast hem zitten . '' Yumm '' zei ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Mede dat ik het vraag gaat de bel en staat Jim op. 'Eten !!'' ik slaak een blije kreet. Al snel komt Jim met een bord vol eten en geeft het me. Ook hij pakt een bord en gaat naast me zitten. 'Yumm' zegt hij en ik grijns. ;'Dit is zeker Yumm Jim' ik gniffel om het flauwe grapje wat geen grapje was , niet eens grappig maar ik vond van wel. Genietend kluif ik aan het kippenpootje en eet ook frietjes tussen door.

    [ heb je hem al eens zien eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Als ik naar Niall kijk zie ik dat zijn bord al bijna leeg is. Die van mij is nog helemaal vol . Ik eet nooit zoveel . '' Wow Niall'' zeg ik . De show op tv was bijna afgelopen . Ik kijk naar buiten en zie gelukkig geen fotografen staan . Maar die komen nog wel . '' Ik hoop echt dat de roddelbladen niet te negatief gaan zijn '' mompelde ik door het eten . Ik keek naar de badkamer. Ik liet het bad vol lopen voor Niall. '' BabyBoo ? Jij gaat zo in een bubbelbad !'' zei ik met een grote grijns


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    'wow' zegt hij en ik gniffel. Als mijn bord leeg is jat ik wat van zijn eten die ik op eet tot ik bijna vol zit. Helemaal vol zat ik nooit eigenlijk. '' BabyBoo ? Jij gaat zo in een bubbelbad !'' Ik grijns 'en JimmyBoo jij gaat mee' lachend juich ik en kom overeind. 'Hier ik voel me kiplekker, een beetje hoofdpijn is alles. Ik was eigenlijk ook nog steeds best duizelig maar dat hoefde hij niet te weten. 'Zaynie het volgend optreden ben ik er weer=)' sms ik hem e ngrijns naar Jim


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    ''en JimmyBoo jij gaat mee' lachend juicht hij en komt overeind. 'Hier ik voel me kiplekker, een beetje hoofdpijn is alles.'' zegt hij . '' But babe .. Is het niet een beetje gênant .. We zijn nog maar 2 uur officieel samen en we gaan nu al samen NAAKT in een bubbelbad ?'' zeg ik . Ik was daar niet echt van . Ik vond het niet erg ofzo .. Maar ik voel me daar altijd ongemakkelijk bij . Ik doe thuis ook altijd de deur op slot met 2 sloten . Anders ben ik bang dat iemand binnen komt.. Ik heb al is een keer gehad dat ik het slot niet open kreeg. '' Ik ben blij dat het goed met je gaat '' zei ik met een glimlach


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' But babe .. Is het niet een beetje gênant .. We zijn nog maar 2 uur officieel samen en we gaan nu al samen NAAKT in een bubbelbad ?'' zegt hij ongemakkelijk waardoor ik glimlach. 'JimmyBoo, als je het fijner vind met een zwembroek aan doen we een zwembroek aan. Ik ben blij dat je het tenmiste eerlijk zegt.' . '' Ik ben blij dat het goed met je gaat '' Ik glimlach en druk een kusje op zijn slaap. 'Kom wil je een zwembroek lenen?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'JimmyBoo, als je het fijner vind met een zwembroek aan doen we een zwembroek aan. Ik ben blij dat je het tenmiste eerlijk zegt.' . zegt Niall . Ik glimlach . Hij is ook zo lief. Hahah denkt Niall nou echt dat ik dat zou verbergen ? 'Kom wil je een zwembroek lenen?" vraagt hij . Ik knik . Hij haalt een zwembroek te voorschijn . Ik loop naar de wc en draai de deur op slot. Ik deed mijn broek , shirt, en schoenen uit. Ik trok de zwembroek aan en ging weer uit de wc. Ik bloosde . '' Hihi . '' zei ik . Ik tilde Niall op en ging samen met hem in bad


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Ik geef hem een van mijn zwembroeken en terwijl hij zich omkleed in de wc kleed ik me snel zo om. Hij was zo uberschattig zo. 'Hihi' giechelt hij weer en tilt me op en gaat het bad in. 'Oeh dit moet je er bij doen' Ik giet het flesje Lavendel leeg. 'Whoops iets te veel' giechel ik ook. Ik ga tegen Jim zijn borst ligge nen zucht diep. Dit was even lekker, na alle stres en drukte. ;'Hoe gaan we het doen? Ik bedoel we blijven na vandaag nog drie dagen hier maar daarna gaan we naar Duitsland, Dennemarken enzo' varaag ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan