• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?



    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin :
    ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 23:50 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Hendrikson

    'Oeh dit moet je er bij doen' hij giet een flesje Lavendel leeg. 'Whoops iets te veel' giechelt hij ook. Hij gaat tegen mijn borst liggen en zucht diep. Dit was even lekker, ;'Hoe gaan we het doen? Ik bedoel we blijven na vandaag nog drie dagen hier maar daarna gaan we naar Duitsland, Dennemarken enzo' vraagt hij zacht.
    '' Ik weet het niet Niall.. Ik ga gewoon mee. Ik ga met je mee overal waar jij heen gaat !'' zeg ik vrolijk . '' Mijn ouders vinden dat vast niet erg. Als ik zeg dat ik met jullie guyzz mee ga maakt ze zich geen zorgen . En ik ben nog nooit verder geweest dan Amsterdam dus tjah'' zeg ik .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    '' Ik weet het niet Niall.. Ik ga gewoon mee. Ik ga met je mee overal waar jij heen gaat !'' zeg ik vrolijk . '' Mijn ouders vinden dat vast niet erg. Als ik zeg dat ik met jullie guyzz mee ga maakt ze zich geen zorgen . En ik ben nog nooit verder geweest dan Amsterdam dus tjah'' Vol ongeloof kijk ik hem aan. 'echt, maar dan wil ik wel jou ouders nog ontmoeten eerst hoor, dan weten zij dat je in goede handen bent, wacht ik ga Paul bellen de bewaker' grinnik ik zacht. Snel bel ik Paul. 'Heey, ja het gaat al veel beter vanavond kom ik weer. Ja dankje Komt goed. Moet dat echt? Oke, thanks en tot straks Paul' bedank ik hem en zucht. 'Veel geluk voor ons van Paul maar ik moet dus het manafement gaan bellen. Ik draai het nummer weer. 'Met Niall, is het goed als Jim mee gaat op tour?' vraag ik zacht. 'Jemig, hoezo nou weer niet. De vriendinnen van hun mochten ook mee toen ze net wat hadden waarom niet! Nee rot op hij gaat mee' sis ik boos. 'W-wat, dit meen je niet, nee' fluister ik zacht en trek wit weg. ' Nooit van mijn leven, dan stop ik nog liever' MIjn ogen worden groot. 'd-dat meen je niet, dat accepteren ze nooit' Hard begin ik te huilen en gooi mijn mobiel op de grond. 'Ik heb het verpest ik moet eruit Jim' snik ik overstuur. DIt konden ze gewoon niet maken. 'I-ik bel Zayn' fluister ik snikkend en pak mikjn mobiel weer terwijl ik tegen Jim aan plak. Ik wacht ongeduldig tot de toon overgaat, hij begreep toc hwel dat als ik tijdens een concert bel dat het belangrijk is.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    ''Jemig, hoezo nou weer niet. De vriendinnen van hun mochten ook mee toen ze net wat hadden waarom niet! Nee rot op hij gaat mee' sist hij boos. 'W-wat, dit meen je niet, nee' fluistert hij zacht en trekt wit weg. ' Nooit van mijn leven, dan stop ik nog liever' ZIjn ogen worden groot. 'd-dat meen je niet, dat accepteren ze nooit' Hard begint hij te huilen en gooit zijn mobiel op de grond. 'Ik heb het verpest ik moet eruit Jim' snikt hij overstuur 'I-ik bel Zayn' fluistert hij. '' Wat ? Dit meen je niet. '' zeg ik vol ongeloof . Hoe kunnen ze dit maken ? Door mij ligt Niall nu uit de groep. Die gaan echt boze fans krijgen. Ik snap niet waarom de jongens bij dit management hebben getekend.. En waarom mag ik niet mee maar de andere vriendinnen wel ? Ik ga mijn vader bellen hij is heel goed in mensen ompraten. Ik pak mijn mobiel en tik mijn vaders nummer in . Ik ga met mijn ene hand door Niall's haar . '' Hey pap ? Ik heb je nu nodig. Niall word de groep uit gezet.. En ik wil niet dat dit gebeurt. Ik zei tegen Niall dat ik mee wou met hem op tour en toen belde hij het management en ik mag niet mee. Toen werd Niall boos en nu is hij de groep uitgezet. Please papa praat met het management. Jij krijgt normaal altijd alles voor elkaar. '' snik ik . '' ik ga mijn best doen Jim'' zei mijn vader '' Dankje'' zei ik en ik hing op. '' Ik hoop echt dat het lukt Niall'' zeg ik snikkend . Het is allemaal mijn schuld . Ik trek Niall in een knuffel. '' Het komt allemaal goed Boo'' zei ik om hem gerust te stellen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn Malik

    Mijn mobiel ging af. Ik liep even backstage. '' Hallo met Zayn ?'' vroeg ik . Ik haalde snel de rest van de jongens er bij . '' Wat is er Niall ?'' zei ik . '' WAT ?!'' schreeuwde ik kwaad. Hoezo mochten onze vriendinnen wel gewoon mee en Jim niet ? '' Niall.. Als jij uit de band word gezet dan ga ik er voor zorgen dat we een nieuw management krijgen '' zei ik . Dit is toch helemaal van de zotte ? Ik heb die vent van het management altijd al gehaat . Hij liet Niall bijna nooit zingen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Hallo met Zayn ?'' Hoor ik en ik begin weer te snikken. '' Wat is er Niall ?'' vraagt hij. 'Ik ben uit de band gezet omdat ik vroeg of Jim mee mocht en ik ben boos geworden omdat dat niet mocht van ze.' snik ik. '' WAT ?!'' schreeuwt Zayn boos en kwaad. '' Niall.. Als jij uit de band word gezet dan ga ik er voor zorgen dat we een nieuw management krijgen '' Ik glimlach zwak door de steun van de jongens. 'D-dankjullie' fluister ik. Ik hoor JIm ook bellen en voel hem me in een knuffel trekken. 'Het komt allemaal goed Boo' fluisterd hij waardoor ik weer glimlach. 'Jongens gaan jullie maar optreden, ik heb dit optreden helemaal verpest door de fans en ik leid jullie af en nu is het een grote zooi' zucht ik zachtjes. Eerst ging ik weg en vervolgens gaan ze weg omdat ik bel. 'Ik kom straks, we zitten nu in bad en het gaat beter dus ik treed straks op.' zeg ik ze.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik wacht tot dat ik een telefoon van mijn vader krijg . Ik hoor mijn mobiel snel afgaan en neem snel op. '' Hallo?'' zeg ik . '' Jim ? Ik heb net even het management gebeld.. Ze waren best boos .. Maar ik heb er voor gezorgt dat die klootzak ontslagen word. Ik heb hem een beetje bedreigt '' grinnikt hij. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht. '' Er komt nu een vrouw die het over neemt van die man.. Nou ja eigenlijk is het een getrouwd stel. Wij zijn vanaf nu het management . Ze hebben ons daar een baan aangeboden omdat wij dit wel aankonden . De baas wou die man ook weg hebben '' zei hij . '' Bedankt pap ! '' Riep ik blij. '' Graag gedaan Jim'' zei hij en hij hing op. '' NIALL ??? OMG JE MAG IN ONE DIRECTION BLIJVEN !!'' schreeuwde ik blij!! '' En jullie krijgen 2 andere mensen die het management vanaf nu overnemen . Het zijn mijn ouders. Maar alles gaat gewoon door . Dus alles wat jullie al gepland hadden gaat door. Eigenlijk veranderd er maar weinig dingen '' zei ik . Ik zag hem glunderen . Ik zoende hem .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn Malik


    'Jongens gaan jullie maar optreden, ik heb dit optreden helemaal verpest door de fans en ik leid jullie af en nu is het een grote zooi' zucht Niall .'Ik kom straks, we zitten nu in bad en het gaat beter dus ik treed straks op.' zegt hij . '' Oki '' zeg ik . Niall hangt op en direct daarna krijg ik een berichtje dat we 2 andere mensen hebben die het management vanaf nu leid


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    '' NIALL ??? OMG JE MAG IN ONE DIRECTION BLIJVEN !!'' schreeuwt Jim en blij kijk ik hem aan. '' En jullie krijgen 2 andere mensen die het management vanaf nu overnemen . Het zijn mijn ouders. Maar alles gaat gewoon door . Dus alles wat jullie al gepland hadden gaat door. Eigenlijk veranderd er maar weinig dingen ' ik zucht opgelucht. 'Wanneer kan ik ze ontmoeten? Ik wil mijn toekomstige familie binnen kort zien.'ik zucht weer opgelucht en leg mijn mobiel op het tafeltje naast bad. 'Zullen we eruit gaan en afdrogen dan kunnen we nog wat eten voor we terug gaan' glimlach ik blozend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    ''Wanneer kan ik ze ontmoeten? Ik wil mijn toekomstige familie binnen kort zien.' zegt Niall. 'Zullen we eruit gaan en afdrogen dan kunnen we nog wat eten voor we terug gaan' glimlacht hij blozend. '' Haha ze komen vanavond na de show. Dus je kunt ze dan ontmoeten. Is goed. Ik heb niet zo'n honger maar jij kunt wel eten '' zeg ik . Ik stap uit het bad en pak een handdoek . Ik droog mezelf af en doe mijn zwembroek uit . Ook daar droog ik mij af. Nu pas merk ik dat ik gewoon naakt voor Niall's gezicht sta. Ik voel dat ik begin te blozen .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran.

    '' Haha ze komen vanavond na de show. Dus je kunt ze dan ontmoeten. Is goed. Ik heb niet zo'n honger maar jij kunt wel eten '' ik glimlach en satap ook uit het bad. Ik merk dat hij zonder na te denken uit kleed en afdroogt dus ik probeer maar me op iets anders te concentreren wetend dat hij het niet fijn vond. Hij word rood en ik gniffel. 'Niets gezien' fluit ik lachend en kleed mezelf ook weer aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    . 'Niets gezien' zegt Niall . Ik denk even na en gooi de handdoek op de grond. Ik spring zonder kleren boven op Niall . '' Hahah. Kleine kindjes verbergen hun penis. En ik ben geen klein kind meer'' zeg ik met een grote glimlach. Ik plant mijn lippen op de zijne . '' Hihi'' zeg ik . Ik ga met mijn handen onder zijn shirt. En ga met mijn vingers over zijn blokjes. Daarna ga ik weer van hem af en kleed me aan . Ik pak mijn shirt en doe hem aan . En zo doe ik ook de rest van mijn kleren aan . Daarna pak ik Niall's hand en loop ik samen met hem naar een pizzeria waar we wat gaan eten . Nou ja eigenlijk Niall . Want ik wil niet dat hij erachter komt dat ik mijn vinger in mijn keel steek s'nachts..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    NIall HOran

    Ik slaak een kreet als hij NAAKT op me af springt. '' Hahah. Kleine kindjes verbergen hun penis. En ik ben geen klein kind meer'' ik gniffel even en voel hem over mijn buik gaan. Daarna gaat hij weer omhoog en kleden we ons aan waarna we naar de pizzeria lopen. 'Ahhh pizza, hongerrr' gniffel ik weer zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'Ahhh pizza, hongerrr' zegt Niall . Ik loop de pizzeria in en bestel een Pizza voor Niall. Ik ga naar Niall toe en ga tegenover hem zitten . Ik bestel zelf een cola . '' alstublieft'' zei een mevrouw en ze bracht de pizza. '' dankje'' zei ik . Toen kwam mijn cola. Niall genoot van zijn Pizza. '' Is het lekker Boo ?'' vraag ik en ik begin te giechelen .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    NIall HOran

    als snel waren we bij de pizzeria en bestellen we een pizza, Jim vraagt een cola. 'alstublieft' zegt de vrouw en geeft ons alles. Vol genieten eet de ik pizza. 'Is het lekker BOo?" hij giechelt weer, en dat maakte hem echt ubercute. 'Hapje' ik houd een stuk voor zijn neus. 'Ik voel me weer helemaal tip top in orde dus vanavond gaan we gewoon keihard rocken, ik moet alleen er optijd zijn, ik wil namelijk wat regelen nog' grijns ik. Ik wou dat bij Little Things bij mijn solo er een foto kwam van hem. De hele wereld wist het toch al.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    . 'Hapje' vraagt hij en hij houd het voor mijn neus. Ik zeg nee . 'Ik voel me weer helemaal tip top in orde dus vanavond gaan we gewoon keihard rocken, ik moet alleen er optijd zijn, ik wil namelijk wat regelen nog' grijst hij. Als hij maar geen rare dingen gaat doen . '' Is goed babe'' zeg ik met een knipoog. '' Kom we gaan '' zei ik toen hij zijn Pizza op had. Ik pakte zijn hand en liep samen met hem naar het Ziggodome. Toen we daar waren zag ik dat mijn ouders Auto er al stonden . Mijn ouders stonden bij de artiesten ingang . '' hey mam en pap ! Dit is Niall'' zei ik met een grote glimlach


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik