• en schaam je er nu voor.
    Bij mij zijn dat beenwarmers ik had er echt een stuk of tien met streepjes,bolletjes...ik schaam me nu elke keer als er nog eens een foto van die periode opduikt,ik was toen een jaar of 9.
    En op mijn 13 toen ik net make-up ontdekte liep ik graag met knal blauwe of groene ogen rond, ik leek op een clown, no kidding!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Omfg. Beyblades :') Da's lang geleden. EN FLIPPO'S. Oooo, van de Looney Tunes *.*


    haha JAAA en van die plaatjes puzzel stukjes.. Looney Tunes 2000 millennium nieuwjaars--poster werdt dat dan volgens mij ! haha
    en jaa omg ik had van die chips beyblades maar ook van die 'Échte' en heb ook toernooitjes gedaan met vrienden lol zelfgemaakte stadions enzo

    kon geen foto vinden van een complete maar ik had ze ook allemaal ;D ze heette btw Qubix

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 22:49 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Parachutes schreef:
    (...)

    Indeed. En Diddl. Ik spaarde net als heel mijn klas Diddl. (cat)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    notyourhero schreef:
    (...)

    haha JAAA en van die plaatjes puzzel stukjes.. Looney Tunes 2000 millennium nieuwjaars--poster werdt dat dan volgens mij ! haha
    en jaa omg ik had van die chips beyblades maar ook van die 'Échte' en heb ook toernooitjes gedaan met vrienden lol zelfgemaakte stadions enzo

    En Pokémon handjeklap. Verdikkeme, wat mis ik die tijd :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Beenwarmers (cat). Wil er niet over praten.
    Enneh, ik droeg wel érg veel oogmake-up voor mijn leeftijd toen ik een jaar of dertien was.

    Eigenlijk hetzelfde als jou dus x]


    i put the fun in funeral

    En elastieken. Dat deed ik ook altijd D:


    26 - 02 - '16

    Remain schreef:
    Beenwarmers (cat). Wil er niet over praten.
    Enneh, ik droeg wel érg veel oogmake-up voor mijn leeftijd toen ik een jaar of dertien was.

    Eigenlijk hetzelfde als jou dus x]

    Haha,dat is toevallig!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik was erg jongensachtig...


    I live for the applause, you will die for it.

    Pom schreef:
    En elastieken. Dat deed ik ook altijd D:
    Bedoel je dat spel?Ik werd er agressief van :')


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik deed niet echt mee aan de Pokemon-kaartjes-verzamelentrend of een of andere kledingtrend, behalve dat ik mijn haar altijd in TWEE FUCKING STAARTJES deed. Zowat al mijn vriendinnen deden het en ik vond het cool, maar nu ziet het er echt kinderachtig uit. Op internet deed ik ook aan allerlei trends, op sites deed ik usernames zoals xEmmieEmmiex of zo, in ieder geval met meerdere hoofdletters en X'en. Elk woord begon ik met een hoofdletter, deed niet aan leestekens en typte telkens hashtags, terwijl het geen twitter was. Meerdere mensen ergerden eraan en ik lachte ze alleen maar uit. Dafuq. (cat)


    Some people are art and do art at the same time

    Ramsassy schreef:
    (...)Bedoel je dat spel?Ik werd er agressief van :')


    Ja, ik was er steengoed in want ik had hele dunne benen :'D
    En toen was ik nog lenig.


    26 - 02 - '16

    Eh, Pokémon munten, kaarten, Foxkids dingen... Ik verzamelde van alles. :'D
    Alleen qua modetrend heb ik niks bijzonders gedaan. Ik heb gewoon mijn eigen stijl en koop wat ik leuk vind staan, niet wat in de mode is.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Eh, Pokémon munten, kaarten, Foxkids dingen... Ik verzamelde van alles. :'D
    Alleen qua modetrend heb ik niks bijzonders gedaan. Ik heb gewoon mijn eigen stijl en koop wat ik leuk vind staan, niet wat in de mode is.

    Eén uurtje per week op de Foxkids site, eerst even inbellen :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    notyourhero schreef:
    (...)

    haha JAAA en van die plaatjes puzzel stukjes.. Looney Tunes 2000 millennium nieuwjaars--poster werdt dat dan volgens mij ! haha
    en jaa omg ik had van die chips beyblades maar ook van die 'Échte' en heb ook toernooitjes gedaan met vrienden lol zelfgemaakte stadions enzo

    kon geen foto vinden van een complete maar ik had ze ook allemaal ;D ze heette btw Qubix


    OOO, DIE PUZZEL KEN IK.

    Heheh :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Diddl.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Veel te hoog emohaar, roze broeken en de overdreven make-up, holy fuck.


    Your make-up is terrible