• en schaam je er nu voor.
    Bij mij zijn dat beenwarmers ik had er echt een stuk of tien met streepjes,bolletjes...ik schaam me nu elke keer als er nog eens een foto van die periode opduikt,ik was toen een jaar of 9.
    En op mijn 13 toen ik net make-up ontdekte liep ik graag met knal blauwe of groene ogen rond, ik leek op een clown, no kidding!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Pom schreef:
    En elastieken. Dat deed ik ook altijd D:


    En touwtjespringen . Al-tijd !

    & ook Diddl verzamelen , net als al mijn vriendinnen ! ;D

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 23:03 ]


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Petshops! Maar dat is dan wel echt heel lang geleden.


    I can't define who I am.

    Uhm kwa kleding eigenlijk niet
    FLippo's
    Owja ik was helemaal trots toen ik tien was omdat we een gameboy hadden gehad. Zo'n grijze waar je drie spelletjes op heb zitten met gekleurde knoppen, vreselijk
    Diddl
    Kneedgum in groep 8, die ik nu gebruik voor posters
    ja Pokemon maar mijn broer was dat meer.En gekleurde vullingen voord e vulpen hadden wij ook altijd
    groep 1 ,2,3 stikkersXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Assassin schreef:
    Veel te hoog emohaar, roze broeken en de overdreven make-up, holy fuck.


    Dat herinner ik me nog. Als ik die foto's van ons terug zie schaam ik me voor hoe ik eruit zag...


    We'll still love each other, forever and always. <3

    volgens mij niet zoveel met kleding, al liep ik wel rond in Diddl shirtjes, winx shirtjes en Hannah Montana shirtjes.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mijn ergste was volgens mij wel lege vullingen verzamelen XD op school lagen mijn laatjes helemaal vol. Heb ze pasgeleden weggegooid. Oh, en diddle plaatjes


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    POKEMON en Yu-gi-oh en flippo's en. en KNIKKERS en tamagoshis! No shame.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Diddl!


    No growth of the heart is ever a waste

    Pokémon, Diddl, Spice Girls (shirts, CD's, mappen, had nog net geen plateau zolen maar die map gebruiken we wel nog steeds hahaha) en Bratz. Verder kan ik nergens opkomen.
    ohja W.I.T.C.H. en Winx lol


    As travars

    xLithium schreef:
    Mijn ergste was volgens mij wel lege vullingen verzamelen XD op school lagen mijn laatjes helemaal vol. Heb ze pasgeleden weggegooid. Oh, en diddle plaatjes

    Oh ja, dat deed ik ook! Al ging het bij ons meer om de balletjes in de vullingen, dus mijn hele vulpen zat vol met balletjes. Het leek net een rammelaar.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Sparia schreef:
    (...)
    Oh ja, dat deed ik ook! Al ging het bij ons meer om de balletjes in de vullingen, dus mijn hele vulpen zat vol met balletjes. Het leek net een rammelaar.



    WAHAHAHAHA, bij mij was het altijd zorgen dat de juf of meester het niet zag XD Echt waar, zo erg.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Sparia schreef:
    (...)
    Oh ja, dat deed ik ook! Al ging het bij ons meer om de balletjes in de vullingen, dus mijn hele vulpen zat vol met balletjes. Het leek net een rammelaar.

    Dat deed ik ook altijd haha.

    Hm, met de mode had ik nooit was. Ik was eigenlijk een jongen toen. :'D
    Maar zoals hier al gezegd is; Pokémon, Yu-gi-oh, diddl... yeah those where the good times.
    Ook het verzamelen van knikkers was een trend. Op een gegeven moment kwam iemand aan met een... wereldbonk? Or whatever de fuck it was called. :'D Echt belachelijk.

    Ik dacht dat het om dingen ging waar je je voor schaamde...


    Your make-up is terrible

    Mhe... toen ik nog fan was van tokio hotel, ik kleede me echt als een idioot!

    Now i know why people think i was weird!
    Ik leek op een manwijf :s

    Voor dit bovenstaande schaam ik me dus.
    Bah... dat ik zo meegesleept kon worden door die tokio hotel dinges het heeft mijn school foto's verpest :(

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 23:52 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt