• en schaam je er nu voor.
    Bij mij zijn dat beenwarmers ik had er echt een stuk of tien met streepjes,bolletjes...ik schaam me nu elke keer als er nog eens een foto van die periode opduikt,ik was toen een jaar of 9.
    En op mijn 13 toen ik net make-up ontdekte liep ik graag met knal blauwe of groene ogen rond, ik leek op een clown, no kidding!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik vind Pokemon, Yu-Gi-Oh en knikkeren vind ik dus echt geen trend waarvoor ik me schaam (wat dus gevraagd wordt in het topic). Enige waarvoor ik me schaam dat ik Diddl shit had, heel even meedeed met Brony shit (those pony pics were funny) en daar houdt het wel op, omdat ik nooit echt iemand was die met trends meeging.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Ik dacht dat het om dingen ging waar je je voor schaamde...

    Oh, ik ging er gewoon van uit dat de titel de vraag was aka no shame. Maar in dat geval neem ik al mijn woorden terug want ik heb niet aan trends meegedaan waarvoor ik me schaam.

    Diddl, qua kleding wou ik als kind altijd kleren van edc, omdat er dan zo'n rood merkkaartje aanhing ;d


    effort never betrays you

    Draculea schreef:
    (...)
    Oh, ik ging er gewoon van uit dat de titel de vraag was aka no shame. Maar in dat geval neem ik al mijn woorden terug want ik heb niet aan trends meegedaan waarvoor ik me schaam.


    Soms is het handig ook de beginpost te lezen. (cat)


    Your make-up is terrible

    xLithium schreef:
    Mijn ergste was volgens mij wel lege vullingen verzamelen XD op school lagen mijn laatjes helemaal vol. Heb ze pasgeleden weggegooid. Oh, en diddle plaatjes

    Ooooh old times!
    Echt iedereen deed dat bij mij in de klas toen de tijd


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Assassin schreef:
    (...)

    Soms is het handig ook de beginpost te lezen. (cat)

    Deed ik ook, begreep het waarschijnlijk verkeerd.

    Draculea schreef:
    (...)
    Deed ik ook, begreep het waarschijnlijk verkeerd.


    Echt? o.o Het staat in de eerste zin, heel duidelijk.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Echt? o.o Het staat in de eerste zin, heel duidelijk.

    Ugh wauw, I fail. :'D
    Ik las iets in de trend van; en ik schaam me er nu voor.
    Let niet op mij, ik ben de hele dag al een serie-marathon aan het houden. Ik kan niet meer normaal lezen.

    Pfoe, dat is nadenken, ik denk toch iets met kleding of niets, ik was altijd het buitenbeetje en ik voelde me wel comfortabel, dus had ik nooit de behoefte om ergen aan mee te doen. :'D.

    Waar ik me zeker niet voor schaam is Pokémonkaarten. Helaas had mijn moeder een aantal jaar geleden alle kaarten verkocht. Nu ben ik weer opnieuw begonnen. (krul)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    caballo schreef:
    (...)
    Ooooh old times!
    Echt iedereen deed dat bij mij in de klas toen de tijd



    Tja, dat kan wel ja XD Het was bij ons Wie heeft de meeste? En de leraren wilden dat je die dingers weggooide. Als je dan om andere ging was het Waar zijn je lege vullingen? en dan stond je daar met je bakkes vol tanden


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik hield het nooit vol om aan trends mee te doen, dus heb ik er geen op mijn lijstje staan; dan kan ik me ook nergens voor schamen. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Crocs. Ik schaam me er nu rot voor. Dat dat ooit überhaupt een trend was


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ow god dames en heren:
    -Didll. Waarvan ik nog steeds al mijn knuffels van heb :') Ik kleede diddlina altijd aan :')
    -Pokemon
    -knikkers. Ik heb toen ook een keizer gekocht. Hij paste niet in het gat xD
    -croc's. de mens heid hoort ze te verbieden
    -hannah montana. Wat zag ik in haar O_o
    -mega mindy x'D
    -lege vullingen verzamelen. -heb nu een hele lege pen met allemaal balletjes er in xD Heb de vullingen zelf ergens vorig jaar gebruikt voor een project. Heb er een iglo van gemaakt :')-
    -kneedgum. Ow god wat draafde ik daar mee door. Allemaal kleurtjes. Janken als er 1 haar in zat xD
    -de pony trend. Ow god iedereen knipte toen hun haar in een pony. Toen we niet naar de kapper gingen heb ik zelf mijn haar geknipt :') Kwam me moeder even later met de kapster alsnog mijn kamer binnen.
    -gomu's. x'd ongeveer 2 jaar geleden.
    -mijn wenkbrauwen zwart maken en een schoonheidsvleke vlak onder mijn rechter oog maken :')

    Ja ik hielt van hypes. Waarschijnlijk wilde ik er maar al te graag bij horen :')
    Ik weet nog 1tje van mijn neef met die eno hype. Hij had toen altijd zijn haar in een hanenkam. Hij wilde hem steeds hoger. Opgegeef moment moest hij bukkend door deuren lopen en toen hij een keertje met mijn oom weg was had mijn oom het dak ding ofzo. (Niet een heel dak maar er een stukje van) opengedaan omdat anders ze hanen kam niet meer goed was. En toen ging het storten! Oww :'D Zijn diezelfde middag naar de kapper geweest :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Tsk, DBZ is awesome. :Y)
    CROCS! Oh god.
    Ach ja, die van mij waren nep dus zoveel geld was ik niet kwijt.
    En voor derest verzamelde ik ook nog Diddl/pokemonkaarten en knikkers, maar daar schaam ik me niet voor hoor.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Diddl, tja..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'