• en schaam je er nu voor.
    Bij mij zijn dat beenwarmers ik had er echt een stuk of tien met streepjes,bolletjes...ik schaam me nu elke keer als er nog eens een foto van die periode opduikt,ik was toen een jaar of 9.
    En op mijn 13 toen ik net make-up ontdekte liep ik graag met knal blauwe of groene ogen rond, ik leek op een clown, no kidding!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Vroeger zat ik al-tijd op Habbo.
    Naaaa hoe dom ik mezelf nu vind dat ik DAAR geld aan heb besteed.
    Hetzelfde had ik met Starmodel.


    "They know nothing about me. Judgements prevent us from seeing the good that lies beyond appearences."

    Pom schreef:
    En elastieken. Dat deed ik ook altijd D:


    ik ook


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Pokémon kaarten sparen als ik daar aan terug denk ik gewoon nee. Naja er wonen bij mij bijna ook alleen jongens in de buurt ergens ook nog wel logisch. Niet dat Pokémon niet voor meisjes is maar het is wel iets waarvoor ik mij schaam. Ik was altijd helemaal gek van 1 zo'n beestje volgens was het Evie ofzo iets.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Nah, ik heb niet een trend waarvoor ik me schaam omdat ik nooit echt met trends heb meegedaan :'D natuurlijk heb ik ook Diddl en dat soort shit, maar dat deed ik omdat ik het leuk vond, aangezien ik ook voetbalplaatjes spaarde :3 dus nope, niet echt een trend waarvoor ik me schaam ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Adidasvesten, maar ik schaam me daar niet voor ofzo. Verder doe ik nooit mee met trends.

    Pokemon voor het leven :'D En Diddl sowieso. Ik heb echt nog hele gevechten gehad met mensen omdat ik zo genius was geweest om mijn Diddl papiertjes te kopieren en die door te ruilen. Persoonlijk vond ik het vrij briljant maarja.

    LeDerp schreef:
    Pokemon voor het leven :'D En Diddl sowieso. Ik heb echt nog hele gevechten gehad met mensen omdat ik zo genius was geweest om mijn Diddl papiertjes te kopieren en die door te ruilen. Persoonlijk vond ik het vrij briljant maarja.

    Ik quote:
    en schaam je er nu voor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bolleboosx schreef:
    Vroeger zat ik al-tijd op Habbo.
    Naaaa hoe dom ik mezelf nu vind dat ik DAAR geld aan heb besteed.
    Hetzelfde had ik met Starmodel.


    Jezus Habbo daar heb ik nog jaren op gezeten.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik ben niet echt iemand die eraan mee doet, en Diddl vond ik gewoon grappig. Dat ging ik heel vaak ruilen met een duitse vriendin.

    Dus nee, niets om voor te schamen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sinistre schreef:
    (...)

    Jezus Habbo daar heb ik nog jaren op gezeten.

    Oh, oh... dat was awesome. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Oh, oh... dat was awesome. :Y)


    Hahaa inderdaad, Ik zeg maar één ding: Bobba :Y)


    "They know nothing about me. Judgements prevent us from seeing the good that lies beyond appearences."

    mijn moeder koos mijn kleren altijd toen ik klein was als ik er nu op terugkijk kan ik haar wel verrotschelden

    Habbo hotel was ik helemaal weg van hahah

    Vroeger deed ik ook mee aan de powerrangers rage bij mij op de basisschool, ik kan me nog goed herinneren dat ik altijd de gele powerranger was hahah.
    Tijdje ook helemaal aan de Diddl rage meegedaan hehe


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Niemand leest de beginpost goed volgens mij -zucht diep-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Niemand leest de beginpost goed volgens mij -zucht diep-


    Goed, wat heb ik niet goed gedáán?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.