• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:
    -Pom
    -MissCastle
    -KiliOfDurin
    -MissAlice

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 10:33 ]


    Bowties were never Cooler

    Iemand eff bijpraten? Ben drie dagen nogap druk geweest, vertrek bijna naar Spanje dus...


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    MissAlice schreef:
    Iemand eff bijpraten? Ben drie dagen nogap druk geweest, vertrek bijna naar Spanje dus...


    Uh, er is een gevecht geweest in de keuken.. Matty heeft zijn bloedneus even laten lopen in de gootsteen, dus misschien dat er nog ergens bloed is..
    Ook ligt zijn shirt, met cola- en bloedvlekken er in.., waarschijnlijk nog op het aanrecht x'D
    Matt is gaan slapen.. Rafael is degene die zijn slachtoffer was trouwens.. Matt is erachter gekomen dat Raffy drugs gebruikte.
    Rafael is van plan in de bibliotheek te gaan slapen, Mabel is bij hem..
    En.. Abby en Loki zitten te ketsen :'D
    Oké, sorry ik ben melig x'D
    Maar die zitten gezellig verliefd te worden :')
    John heeft aan zichzelf toegegeven dat hij Pete leuk vind (^.^)
    Niemand die dit nog weet btw :c
    Maar hij heeft geluk dat Pete nog niet geclaimed is x'D
    Matt heeft trouwens voor zijn gevecht gitaar gespeelt in de gangen van de eerste verdieping en en hij heeft gezongen, The A team van Ed sheeran, dit deed hij omdat Ella en Juliet niet geloofden dat hij kon spelen en zingen d:

    Uhhh...
    Fck ik dacht net nog ergens aan maar weet het niet meer.. x'd

    Ohja!
    Ella is naar huis gegaan omdat haar moeder zelfmoord gepleegd heeft,
    Volgens mij is dit alles wel? x'd
    You're welcome x'D


    Little do you know

    Hihi kon matt het niet meer aaan allemaal xd

    ik ga schrijven

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 20:27 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Abigail Pierce
    Tot mijn verbazing krijg ik van Loki een antwoord "omdat er altijd een zondebok moet zijn." Ik draai mijn gezicht weer in zijn richting samen met mijn lichaam dat ik voor de zoveelste keer in het bed van James omdraai. Moet die jongen niet eens gaan slapen btw?
    "Je spreekt uit ervaring of niet? " Ik hoop eigenlijk op deze manier het gesprek zijn kant op te draaien in plaats van de mijne, en ik zucht nogmaals waarna ik terug op mijn rug draai en rechtop ga zitten, hij zag het toch niet. En slapen kon ik momenteel niet , net als mijn plek vinden, ik bleef maar draaien... Bah.
    Wat had ik toch fout gedaan? Ik haalde hoge cijfers, deed altijd mijn best, hielp in huis, klaagde niet over het eten maar at alles netjes op, zelfs de boontjes! En die zijn verschrikkelijk!
    Ik staar voor me uit in het donker terwijl mijn lichaam zachtjes heen en weer wiegt, het was een tik van me, maar het hield me rustig dus ik deed het gewoon.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    Langzaam word ik wakker van een geluid, een irritant geluid weliswaar. Ik open mijn ogen en meteen herken ik het geluid: Melanie beld me.
    Geïrriteerd haal ik mijn mobiel uit mijn broekzak en druk op het groene hoorntje "Hallo liefje" zeg ik zo opgewekt mogelijk.
    "Waaróm negeer je me steeds?!" gilt ze door de telefoon.
    "Uhm, omdat ik vakantie heb, Mel. Je hoeft me niet te controleren alsof je me moeder bent" zeg ik zuchtend.
    "Jawel, want je moeder doet het niet" snauwt ze.
    "Wat?!" roep ik boos "Oké, nu ga je echt te ver! Je moet echt je snavel eens houden! Ik heb vakantie met mijn broertje, dus geef me wat privacy!" roep ik uit.
    "Oh, je hebt dus al een ander?" vraagt ze dramatisch, ik hoor hoe ze snikt. Natuurlijk moet ze weer nephuilen.
    "Melanie, nee ik heb geen ander. Nog niet" begin ik grijnzend "en als jij het niet voor elkaar kan krijgen gewoon voor een paar weken niet zo jaloers te doen dan dump ik je en dan zorg ik ervoor dat geen gozer je nog moet" snauw ik zo zacht ik kan tegen haar, niemand hoeft te weten dat ik al een vriendin heb "Dus laat me gewoon met rust, en je weet dat ik er altijd achter kom als jij vreemd gaat. Dus waag het maar gewoon niet" zeg ik chagrijnig. Ja, ik kan een vreselijke vriend zijn. Maar op momenten dat ik het wil en dat ik niet chagrijnig ben kan ik de leukste vriend zijn die je maar wilt. Maar ja, mijn 'mood swings' komen gewoon omdat ik mezelf heb veranderd in iemand die zich niet bind aan een ander.
    "Waarom ben je toch altijd zo'n emotieloze klootzak?" vraagt ze snikkend.
    "Omdat jij mijn verhaal niet kent, Melanie. hou op met bellen, als ik je stem wil horen bel ik jou wel" en ik hang op waarna ik mijn mobiel uit zet en weer in mijn zak doe. Met een diepe zucht laat ik mezelf weer terug op het bed ploffen en ik sluit mijn ogen weer.
    "Stom kind" mompel ik. Ja, ik mag Melanie niet. Ze is zo egoïstisch en zo gemeen tegen ieder ander meisje dat ook maar een blik op mij werpt.. Ik heb haar enkel en alleen voor de seks, voor ieder ander ding is ze gewoon mislukt. Camille werd gebruikt voor de seks.. ze werd er voor betaald, maar kreeg zelf het geld niet. Ze werg uitgebuit door allerlei vieze mannetjes.. het maakte haar zo depressief, dat ze een overdosis XTC nam.. ik was degene die haar vond..
    Tranen staan inmiddels in mijn ogen bij de herinnering aan hoe ze eruit zag toen ik haar vond. In de badkuip, met schuim in haar mond..



    Little do you know

    [hahaha arme mattie O.O
    en toch gemeen O.O beetje melanie gebruiken pfff
    ik zal Laurinda dan ook maar naar bed gooien ofzo... der is toch niemand meer wakker die er in geïntereseerd is momenteel xd dus lau loopt de trap op en ineens he matt, DRAMAAA xd neegrapje xd]

    ik ga schrijven xd


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    , waarna hij vraagt welk bed van

    xLastKiss schreef:
    (...)
    [ohgosh, dus toen ik bijna thuis was sloegen mn ouders af naar het huis van mn vriendje waar hij stond met een cdspeler, 'ons liedje' en een picnickmand. Had ie geregeld without me knowing dus ik kon niet rpgen oeps]
    Bae Wen
    "Is niks joh, ik denk dat het voor iedereen nieuw is, niet? En als je wil praten kan ik hier je beste vriend wel vervangen?" Stelt ze voor, en ik glimlach voorzichtig "Dat is lief van je, jij kan ook altijd bij mij terecht..." zeg ik dan. Ik geeuw even en strek mijn armen uit, waarna ik om me heen kijk. "Welk bed is van mij? Vraag ik terwijl ik aarzelend naar de hoogslaper kijk. "Ik ben nogal bang voor... hoogtes, hoe klein dan ook.." zeg ik dan zachtjes. "Het is stom... weet ik." voeg ik eraan toe.

    (Ahhw poor Bae , wat schattig van je vriendje!)
    Delilah Gerson kamer vijf
    Bae zegt dat ik ook altijd bij hem terechtkan, ik knuffelde hem voorzichtig. Hij geeuwt even en strekt zijn armen uit ,waarna hij vraagt welk bed van hem is, en hij geeft toe dat hij angst heeft voor hoogtes.
    "Als je beneden wil slapen, zullen we wel van bed wisselen." stel ik voor


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
    TVD is verder nog niet online gezet, ik weet niet wat ik nu moet doen :c
    Laat ik dan maar aan mijn boek beginnen :')


    Little do you know

    mwhahaha je kunt ook gewoon mij gezelschap houden :'D

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 21:24 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Whyyyy?
    Why is it Dead out here? :c


    Little do you know

    Ik heb niets om op te reageren xd ga niet in mijn eentje schrijven O.O
    daar heb ik te weinig inspiratie voor xD

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 21:52 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Aangezin ik geen zin heb om te schrijven :P Nou ja ik kan wel iets schrijven met Juliet :P Maar dan ga ik janken xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Laurinda Pearl
    Na heel even op de bank te hebben gezeten sta ik op en voel de vermoeidheid toch echt door mijn lichaam heen schieten. Toch maar gaan slapen straks dan.. Ik loop nog heel even naar de keuken waar ik een glas water inschenk. In de gootsteen ligt het bloed van Matt nog en op het aanrecht zijn shirt, eikel.. Ik schenk er verder geen aandacht aan en drink mijn water aan een stuk achter elkaar op.
    Het glas zet ik in de gootsteen naast de vieze schaaltjes die er nog in staan. Er zal vast vandaag of morgen wel iemand zijn die dat gaat afwassen ofzo... Ik ging het in ieder geval nu niet doen. Gewoon geen zin in, punt uit.
    Ik bedoel wie gaat er nou zo laat in de avond afwassen, dat doe je toch ook gewoon niet? Het staat hier prima, iemand anders doet dat wel, ooit, een keer, op een dag...



    zo die lag nog klaar xD


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    SeaWaves schreef:
    Aangezin ik geen zin heb om te schrijven :P Nou ja ik kan wel iets schrijven met Juliet :P Maar dan ga ik janken xD


    Make it Rafael.
    You're just Teasing me -.-
    Pff. Bitch D:
    I don't like you anymore Daisy :c


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Make it Rafael.
    You're just Teasing me -.-
    Pff. Bitch D:
    I don't like you anymore Daisy :c


    :D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial