• Zoals de Doctor Who fans -en waarschijnlijk iedereen met een Tumblr account- denk ik wel weten, morgen word de nieuwe Doctor bekend gemaakt. Nu Matt Smith jammer genoeg gaat stoppen komt er weer een nieuwe Doctor. Helaas wel de laatste. Dus wat denken jullie hiervan? Gaan jullie morgen kijken hoe ze eerst de oude Doctors en Companions interviewen en daarna Twelve bekend wordt gemaakt of lees je het later wel eens? En wie hopen jullie dat het word?
    Ik hoop persoonlijk dat het Matthew Lewis, Rupert Grint of Colin Morgan word. Waarschijnlijk geen van hun drie maar ik kan altijd nog hopen. Edna's het niemand van hun is dat het dan toch een Ginger is zodat de Doctors wens uitkomt.
    En nu we het toch over BBC hebben als hier enige Sherlock fans zijn wat vonden jullie van de teaser die we gisteren hebben gekregen?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Square schreef:
    (...)

    Ja, hij speelde Jethro. :9~




    Maar dat hoeft hem niet per se buiten te sluiten. Een heleboel companions die de Doctors de afgelopen jaren hebben gehad kwamen ook al eens voor als bijpersonages voordat ze hun grotere rollen kregen: Martha, Wilf, Amy, Gwen uit Torchwood. De meeste mensen valt het toch niet op.


    Ooh, die heb ik eens gezien! Ik heb er niet veel gezien, haha.


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    (...)
    Er was ook een heel Doctor Who topic, alleen is dat op dit moment een beetje uitgestorven. Even een quote uit mijn allerlaatste post daar, die toevallig ook ging over wat jij vraagt:

    NewWho, alles sinds de herstart in 2005, begint inderdaad met Nine/Christopher Eccleston. Je kunt het beste daar starten. Bij One beginnen is ook mogelijk, maar die afleveringen komen uit 1963, zijn nog in zwart-wit en bovendien vaak moeilijk te vinden, dus dan moet je maar net van oude televisie houden. Het begin van NewWho is juist voor een nieuwe generatie kijkers gemaakt, dus het valt helemaal te volgen zonder er van tevoren ook maar iets vanaf te weten. ^^

    Dat is eigenlijk dus precies wat Emrys ook zei. Ik wil er alleen nog even aan toevoegen dat je je niet moet laten afschrikken door de eerste aflevering, want het wordt beter, beloofd. (krul)



    Dankjewel! ^^ En ik zal me niet laten afschrikken, haha. Zo snel geef ik meestal ook niet op hoor, na de eerste episode van iets. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wiarda schreef:
    Stiekem hoop ik dat het de acteur van die jongen uit Love Actually wordt, die naar Amerika gaat en daar opeens alle meiden aan zijn voeten heeft omdat hij Brits is. :'D Hij lijkt me wel een leuk Doctor typje.
    Anders lijkt het me ergens ook best interessant als het een vrouw wordt. Aan de andere kant ook weer niet, want ik vrees dat ze dan niet echt geweldig geschreven zal worden, omdat het een vrouw is. En ik vertrouw Moffat niet met het schrijven van vrouwen oké.


    Ik zou eigenlijk heel erg graag een vrouwelijke Doctor zien, maar niet zolang Moffat haar moet schrijven. Het is inmiddels niet eens meer zozeer dat ik hem niet vertrouw met vrouwelijke personages, dan wel dat ik van tevoren al zo goed als zeker weet dat hij het zal verpesten. Dat zoiets de reden moet zijn dat ik toch hoop op een man (zelfs al vermoed ik dat het dat sowieso wel zal worden, maar dat is niet het punt) is echt belachelijk triest en ugh, ik kan zo niet meer tegen Moffat. ><
    Ik hoopte nog zo dat hij samen met Matt zou vertrekken, maar helaas. Hij heeft laatst juist nog verkondigd dat hij daar nog lang geen plannen voor had. Oh, Moffat. How do I loathe thee? Let me count the ways.

    Aaaanyway, ik ken Kris Marshall echt alleen van Love Actually, maar hij lijkt me inderdaad wel grappig als Doctor. Hij is ook buitengewoon knap, wat eigenlijk wel een opluchting zou zijn. Dat klinkt misschien gemener dan ik het bedoelde. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Maaaaaar, je snapt het verhaal wel gewoon als je bij Nine begint?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Assassin schreef:



    Er zijn al hele discussies over of hij aan het trollen is of niet. Het zou wel geweldig zijn als hij ooit een gastrol kreeg. :3 Mark Sheppard zat ook al in DW. Al zou dat waarschijnlijk niet bijzonder moeten zijn, want hij speelt in haast letterlijk alles, lijkt het.





    Parachutes schreef:
    (...)

    Dankjewel! ^^ En ik zal me niet laten afschrikken, haha. Zo snel geef ik meestal ook niet op hoor, na de eerste episode van iets. (:


    Dan is het goed. :'D Veel plezier met kijken. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Parachutes schreef:
    Maaaaaar, je snapt het verhaal wel gewoon als je bij Nine begint?


    Ja. Er was een pauze van zo'n vijftien jaar tot ze weer opnieuw begonnen met DW, dus ze moesten wel zorgen dat het te begrijpen valt vanaf daar. Ik heb zelfs nooit iets van Classic Who (1963) gezien, net als de meeste huidige DW fans. Het valt heel goed te volgen als je bij NewWho begint, dat uit 2005 dus, met Christopher Eccleston/Nine als Doctor. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Parachutes schreef:
    Maaaaaar, je snapt het verhaal wel gewoon als je bij Nine begint?

    Ik ben ook bij Nine begonnen en ik snap het gewoon ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Square schreef:
    (...)

    Er zijn al hele discussies over of hij aan het trollen is of niet. Het zou wel geweldig zijn als hij ooit een gastrol kreeg. :3 Mark Sheppard zat ook al in DW. Al zou dat waarschijnlijk niet bijzonder moeten zijn, want hij speelt in haast letterlijk alles, lijkt het.


    Ik denk niet dat hij de Doctor gaat worden haha. Maar een gastrol krijgen zou wel gaaf zijn. Ik denk dat hij gewoon aan het trollen is.
    Echt waar? o.o Ik ga even kijken hoor, want ik kan het me niet herinneren. Oh damn, je hebt gelijk. Ook in zoveel dingen die ik keek.


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    (...)

    Ja. Er was een pauze van zo'n vijftien jaar tot ze weer opnieuw begonnen met DW, dus ze moesten wel zorgen dat het te begrijpen valt vanaf daar. Ik heb zelfs nooit iets van Classic Who (1963) gezien, net als de meeste huidige DW fans. Het valt heel goed te volgen als je bij NewWho begint, dat uit 2005 dus, met Christopher Eccleston/Nine als Doctor. ^^


    Ok, thanks. ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Square schreef:
    (...)

    Ik zou eigenlijk heel erg graag een vrouwelijke Doctor zien, maar niet zolang Moffat haar moet schrijven. Het is inmiddels niet eens meer zozeer dat ik hem niet vertrouw met vrouwelijke personages, dan wel dat ik van tevoren al zo goed als zeker weet dat hij het zal verpesten. Dat zoiets de reden moet zijn dat ik toch hoop op een man (zelfs al vermoed ik dat het dat sowieso wel zal worden, maar dat is niet het punt) is echt belachelijk triest en ugh, ik kan zo niet meer tegen Moffat. ><
    Ik hoopte nog zo dat hij samen met Matt zou vertrekken, maar helaas. Hij heeft laatst juist nog verkondigd dat hij daar nog lang geen plannen voor had. Oh, Moffat. How do I loathe thee? Let me count the ways.

    Aaaanyway, ik ken Kris Marshall echt alleen van Love Actually, maar hij lijkt me inderdaad wel grappig als Doctor. Hij is ook buitengewoon knap, wat eigenlijk wel een opluchting zou zijn. Dat klinkt misschien gemener dan ik het bedoelde. :')

    Precies. Persoonlijk vind ik het al heel erg jammer dat hij de 50th heeft geschreven en daarom ook zoveel invloed heeft gehad op de (waarschijnlijk) laatste keer dat we Rose en Ten zien, want hoewel hij natuurlijk wel een aflevering in seizoen 2 geschreven heeft, was dat ook niet echt bepaald mijn favoriet (persoonlijk kwam het op mij een beetje over alsof Madame Pompadours hele leven opeens afhing van de Doctor, wat ergens ook wel zo was, maar het hele romantische gedoe eromheen vond ik belachelijk) en vind ik het gewoon een rot idee dat hij als laatste Rose heeft geschreven, want ik ben er vrijwel zeker van dat hij haar geen goed afscheid gaat geven en God, hem kennende zie ik hem haar ook nog wel een definitief einde geven, puur omdat het kan. En omdat ze, volgens hem, de Doctors 'clingy girlfriend' is. Die helemaal niet de hele wereld heeft gered of zo. Tssk.
    Ahum. Lang verhaal kort, ik ben ook geen enorme Moffatfan en hoop eigenlijk dat Doctor Who hierna een schrijver krijgt die personages niet schrijft op zo'n tenenkrommende manier.

    Ik ken hem ook alleen van Love Actually, maar hij schoot me zomaar tebinnen. Zou ook wel leuk zijn als de Doctor dan ein-de-lijk ginger zou worden. Ik vind dat hij dat inmiddels wel verdient heeft. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Als het een vrouw moet zijn, zou ik ergens River haar krachten teruggeven, maar ergens zou dat gewoon ongelooflijk raar zijn..
    Ik zou voor de laatste Doctor eerlijk gezegd voor een ginger kiezen, wie maakt niet uit als t maar een ginger is xd

    Misha dolt met veel, al hoop ik wel dat hij een gastrol krijgt x3 Ik blijf echt gewoon van zowel hem als Mark houden in supernatural 'nd stuff x)


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Personally, I think Misha is teasing his fans. ^^
    Maar ik hoop op een vrouwelijke Doctor.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Stiekem heel stiekem hou ik wel van Moffat.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Can I just say dat ik eigenlijk Chris Rankin wel als de Doctor zou willen zien? Hij is én ginger én een geweldige acteur ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wiarda schreef:
    (...)
    Precies. Persoonlijk vind ik het al heel erg jammer dat hij de 50th heeft geschreven en daarom ook zoveel invloed heeft gehad op de (waarschijnlijk) laatste keer dat we Rose en Ten zien, want hoewel hij natuurlijk wel een aflevering in seizoen 2 geschreven heeft, was dat ook niet echt bepaald mijn favoriet (persoonlijk kwam het op mij een beetje over alsof Madame Pompadours hele leven opeens afhing van de Doctor, wat ergens ook wel zo was, maar het hele romantische gedoe eromheen vond ik belachelijk) en vind ik het gewoon een rot idee dat hij als laatste Rose heeft geschreven, want ik ben er vrijwel zeker van dat hij haar geen goed afscheid gaat geven en God, hem kennende zie ik hem haar ook nog wel een definitief einde geven, puur omdat het kan. En omdat ze, volgens hem, de Doctors 'clingy girlfriend' is. Die helemaal niet de hele wereld heeft gered of zo. Tssk.
    Ahum. Lang verhaal kort, ik ben ook geen enorme Moffatfan en hoop eigenlijk dat Doctor Who hierna een schrijver krijgt die personages niet schrijft op zo'n tenenkrommende manier.

    Ik ken hem ook alleen van Love Actually, maar hij schoot me zomaar tebinnen. Zou ook wel leuk zijn als de Doctor dan ein-de-lijk ginger zou worden. Ik vind dat hij dat inmiddels wel verdient heeft. :Y)


    Ik was echt heel erg nieuwsgierig naar de 50th anniversary, maar inmiddels ben ik in ongeveer gelijke mate bang, zeker omdat Moffat nu inderdaad ook de ultieme macht krijgt over Ten en Rose. Dat hij hun stemmen moet schrijven is al eng genoeg, maar ik zie hem inderdaad ook nog wel wat rare dingen met hun verhaal doen. Hij heeft er in het verleden ook nooit problemen mee gehad om dingen helemaal om te gooien of er zijn eigen stempel op te drukken. Dat hoeft op zich geen probleem te zijn, maar het is wel een probleem dat ik nog nooit het idee heb gehad dat de veranderingen die hij maakte ook verbeteringen waren. ><
    Maar goed, ik zal mijn best doen op het beste te blijven hopen en verder valt er niet veel te doen, behalve bidden dat hij het toch binnenkort zat wordt of een betere baan aangeboden krijgt. Of dat hij zijn eigen fouten inziet, maar gezien zijn houding tegenover zelfs de meest positieve kritiek, zou dat pas een echt wonder zijn. Ugh.

    En ja, het wordt absoluut wel tijd voor een ginger Doctor. :'D Of misschien een zwarte man, als we al geen vrouw kunnen krijgen, al wordt het dan natuurlijk geen roodharige.




    Emrys schreef:
    Stiekem heel stiekem hou ik wel van Moffat.


    Echt? Niet gemeen bedoeld, maar kan ik vragen waarom? Ik ben wel benieuwd naar een positieve kijk.




    PercyWood schreef:
    Can I just say dat ik eigenlijk Chris Rankin wel als de Doctor zou willen zien? Hij is én ginger én een geweldige acteur ^^


    Dat heb ik ook al meerdere keren voorgesteld, dus ik ben voor. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan