• Zoals de Doctor Who fans -en waarschijnlijk iedereen met een Tumblr account- denk ik wel weten, morgen word de nieuwe Doctor bekend gemaakt. Nu Matt Smith jammer genoeg gaat stoppen komt er weer een nieuwe Doctor. Helaas wel de laatste. Dus wat denken jullie hiervan? Gaan jullie morgen kijken hoe ze eerst de oude Doctors en Companions interviewen en daarna Twelve bekend wordt gemaakt of lees je het later wel eens? En wie hopen jullie dat het word?
    Ik hoop persoonlijk dat het Matthew Lewis, Rupert Grint of Colin Morgan word. Waarschijnlijk geen van hun drie maar ik kan altijd nog hopen. Edna's het niemand van hun is dat het dan toch een Ginger is zodat de Doctors wens uitkomt.
    En nu we het toch over BBC hebben als hier enige Sherlock fans zijn wat vonden jullie van de teaser die we gisteren hebben gekregen?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Wat ik me wel heel erg afvraag is hoe hij geschreven zal worden. Matts Doctor was altijd heel vrolijken grappig, desnoods geforceerd zelfs, en heel, tja, vloeibaar? x') Een dronken giraffe, zoals hij zelf zei. Zo zie ik Capaldi nog niet acteren, dus ik ben benieuwd hoe hij wel zal worden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I like him, maar ik ga Matt echt ontzettend missen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik mag hem. Nu maar afwachten hoe Twelve geschreven wordt, inderdaad. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    hehe ik had het met mn zus ook gekeken in het vakantie huisje, zodat we het toch nog live hebben kunnen kijken :3
    Maar mijn zus had al gezegd dat hij het waarschijnlijk werd omdat het al half gelekt was/veel mensen waren er vrij zeker van (en zij kent hem van The Hour dus wist wel al wie het was). Maar ben wel erg benieuwd hoe die het gaat doen!


    As travars