• Zoals de Doctor Who fans -en waarschijnlijk iedereen met een Tumblr account- denk ik wel weten, morgen word de nieuwe Doctor bekend gemaakt. Nu Matt Smith jammer genoeg gaat stoppen komt er weer een nieuwe Doctor. Helaas wel de laatste. Dus wat denken jullie hiervan? Gaan jullie morgen kijken hoe ze eerst de oude Doctors en Companions interviewen en daarna Twelve bekend wordt gemaakt of lees je het later wel eens? En wie hopen jullie dat het word?
    Ik hoop persoonlijk dat het Matthew Lewis, Rupert Grint of Colin Morgan word. Waarschijnlijk geen van hun drie maar ik kan altijd nog hopen. Edna's het niemand van hun is dat het dan toch een Ginger is zodat de Doctors wens uitkomt.
    En nu we het toch over BBC hebben als hier enige Sherlock fans zijn wat vonden jullie van de teaser die we gisteren hebben gekregen?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Square schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook al meerdere keren voorgesteld, dus ik ben voor. :'D

    Ik ben niet de enige ^^ En dan moet Sean natuurlijk zijn companion zijn
    Gosh, ik haat mijn iPod eventjes

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 23:38 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hmm nou hij is misschien een beetje vreemd maar als je het aan mij vraagt heeft hij wel een paar van de beste afleveringen geschreven/ermee geholpen.
    The empty child om mee te beginnen, echt een geweldige aflevering als je het mij vraagt. Met natuurlijk The doctor Dantes erbij
    Blink, nog een geweldige aflevering
    Let's kill Hitler, als je het mij vraagt echt een van de grappigste afleveringen.
    The angels take Manhattan
    En als laatste The name of the Doctor.
    Hij is misschien niet de beste schrijver die er is maar toch is hij niet slecht. En dan ook nog The lady in pink. Hem ik zou mijn ziel verkopen om ooit zulke goede afleveringen te kunnen schrijven als hij doet. Ik snap niet echt waarom ik het zeg maar "opneem" voor hem, misschien omdat hij me een beetje doet denken aan een puppy. Maar in ieder geval soms heb ik echt het gevoel dat ik hem wil vermoorden zodra ik hem tegen kom om wat hij met zijn mensen doet maar stiekem denk ik dat niet eens iets over mijn tong zou kunnen krijgen. En nu zie ik hoe vreemd ik het heb uitgelegd dus ik hoop dat je er iets van snapt.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Hmm nou hij is misschien een beetje vreemd maar als je het aan mij vraagt heeft hij wel een paar van de beste afleveringen geschreven/ermee geholpen.
    The empty child om mee te beginnen, echt een geweldige aflevering als je het mij vraagt. Met natuurlijk The doctor Dantes erbij
    Blink, nog een geweldige aflevering
    Let's kill Hitler, als je het mij vraagt echt een van de grappigste afleveringen.
    The angels take Manhattan
    En als laatste The name of the Doctor.
    Hij is misschien niet de beste schrijver die er is maar toch is hij niet slecht. En dan ook nog The lady in pink. Hem ik zou mijn ziel verkopen om ooit zulke goede afleveringen te kunnen schrijven als hij doet. Ik snap niet echt waarom ik het zeg maar "opneem" voor hem, misschien omdat hij me een beetje doet denken aan een puppy. Maar in ieder geval soms heb ik echt het gevoel dat ik hem wil vermoorden zodra ik hem tegen kom om wat hij met zijn mensen doet maar stiekem denk ik dat niet eens iets over mijn tong zou kunnen krijgen. En nu zie ik hoe vreemd ik het heb uitgelegd dus ik hoop dat je er iets van snapt.


    Ik denk dat ik het wel snap. ^^ En tja, dat kan natuurlijk, dat je zijn afleveringen goed vindt. Zijn algemene schrijfstijl is ook niet mijn grootste probleem met hem, want er zitten inderdaad wat heel goede afleveringen tussen in het lijstje dat je hebt genoemd. Hij kan op zich best schrijven en individuele afleveringen van hem zijn ook echt wel goed.
    Wat mij stoort aan hem, is de manier waarop hij al zijn vrouwelijke personages schrijft (soms simpelweg misogynistisch; hij schrijft zogenaamd 'sterke' vrouwen, maar ze zijn allemaal één standaard type van stoer, sassy, sexy en helemaal weg van de Doctor), de manier waarop hij met seksualiteit van zijn personages omgaat (hij beweerde bijvoorbeeld dat de Doctor het verschil tussen homo- en heteroseksualiteit niet zou begrijpen, en dat River "duidelijk" bi was, zonder dat ze ooit echt interesse in een vrouw had getoond in de serie) en hoe hij zich gedraagt tegenover zijn fans. Het meest vervelende aan dat alles is dat hij geen kritiek wil. Ik kan me voorstellen dat het overweldigend is als je Twitter account wordt volgespamd met allerlei berichten, maar hij reageert soms gewoon echt heel bot of ronduit gemeen op goedbedoelde vragen, en dat is juist heel vaak zo als het over representatie van vrouwen of LGBT personages gaat, wat die problemen nog weer groter maakt. Hij wil gewoon niet eens horen dat er misschien iets mis zou kunnen zijn met wat hij schrijft en dat is een vreselijk slechte eigenschap.
    Ook heb ik erg het idee dat zijn verhalen heel vaak de Doctor als middelpunt en perfecte held hebben, maar of je je daaraan ergert is misschien wel iets wat meer met persoonlijke smaak te maken heeft. Voor mij verpesten al de problematische kanten van wat hij schrijft in ieder geval de leuke kanten nogal. Daar wil ik overigens niet meer zeggen dat dat voor jou ook zo hoeft te zijn, natuurlijk. Als je plezier beleeft aan zijn verhalen is dat helemaal prima en moet je dat natuurlijk vooral zo houden. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nah het is wel waar dat hij een soort van een asshole is. Maar om de een of andere reden let ik bij Moffat niet echt op hoe hij zich gedraagtmaar meer echt op de afleveringen die hij heeft geschreven. En misschien is dat maar goed ook want ik ken al teveel beroemdheden die als je een beetje gaat zoeken gewoon echt een vreselijk karakter blijken te hebben.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Hoe laat (Britse tijd? Nederlandse tijd?) wordt het eigenlijk aangekondigd?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    Hoe laat (Britse tijd? Nederlandse tijd?) wordt het eigenlijk aangekondigd?


    Van de officiële DW Tumblr: "BBC One (UK) at 7:00pm BST". In Nederland is het een uur later, dus dat is acht uur. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Van de officiële DW Tumblr: "BBC One (UK) at 7:00pm BST". In Nederland is het een uur later, dus dat is acht uur. ^^

    Ik zie net ergens anders staan (The Doctor Who Experience op Facebook) die zegt dat het om 19:30 uur Britse tijd is...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik wil eigenlijk iets in het officiële Doctor Who topic plaatsen, maar er is al 61 dagen niet gepost. I'm in conflict now D:
    Maar ik ben wel echt benieuwd wie de nieuwe Doctor wordt ^^ Mijn zusje vindt alleen David Tennant leuk van Doctor Who (maar goed, ze snapt het dan weer niet als ik Ten zeg of de tiende Doctor).


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ik zie net ergens anders staan (The Doctor Who Experience op Facebook) die zegt dat het om 19:30 uur Britse tijd is...


    Ik denk dat zij het dan fout hebben, want ik heb even naar het programma van BBC 1 gekeken en daar staat 19:00-19:35. Misschien wordt hij pas in de laatste vijf minuten echt bekend gemaakt, maar de uitzending van wat ze daarvoor dan ook willen laten zien begint in ieder geval een half uur eerder. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    PercyWood schreef:
    Ik wil eigenlijk iets in het officiële Doctor Who topic plaatsen, maar er is al 61 dagen niet gepost. I'm in conflict now D:
    Maar ik ben wel echt benieuwd wie de nieuwe Doctor wordt ^^ Mijn zusje vindt alleen David Tennant leuk van Doctor Who (maar goed, ze snapt het dan weer niet als ik Ten zeg of de tiende Doctor).


    Ik zou het voorlopig even op dit topic houden, maar dat is jouw keuze.

    De favoriet van mijn zusje is Nine. Ik heb haar goed opgevoed. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik denk dat zij het dan fout hebben, want ik heb even naar het programma van BBC 1 gekeken en daar staat 19:00-19:35. Misschien wordt hij pas in de laatste vijf minuten echt bekend gemaakt, maar de uitzending van wat ze daarvoor dan ook willen laten zien begint in ieder geval een half uur eerder. :'D

    Apart x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Square schreef:
    (...)

    Ik zou het voorlopig even op dit topic houden, maar dat is jouw keuze.

    De favoriet van mijn zusje is Nine. Ik heb haar goed opgevoed. :Y)

    Mijn zusje kijkt het niet eens, die heeft maar een paar afleveringen gezien. Ze snapt het ook niet als ik een Doctor Who reference maak
    Ik ben net weer verder gaan kijken ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Square schreef:
    (...)

    Ik denk dat zij het dan fout hebben, want ik heb even naar het programma van BBC 1 gekeken en daar staat 19:00-19:35. Misschien wordt hij pas in de laatste vijf minuten echt bekend gemaakt, maar de uitzending van wat ze daarvoor dan ook willen laten zien begint in ieder geval een half uur eerder. :'D


    Wait, wordt het uitgezonden op de BBc1, de aankondeging? want dan zet ik het gewoon hier aan :'D In plaats van dit topic te gefreshen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Wait, wordt het uitgezonden op de BBc1, de aankondeging? want dan zet ik het gewoon hier aan :'D In plaats van dit topic te gefreshen.

    Jup, BBC1 ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Jup, BBC1 ^^


    sweet :'D This makes things so much easier for me. Thank you.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.